| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus skrev:
StarTrek skrev:
Hehe, B&O er vintage, når man se hvor lange tid de er om at komme med noget nyt  |
|
|
Haha, det er god humor
|
|
|
Jeg syntes også at det er god humor når alle dem som har investeret i et format som HD og ca 6 - 12 mdr efter er det udgået Det sker ikke ved B&O`s produkter Så derfor går der lidt længere tid inden deres nye produkter kommer på markede, da de ikke vil satse på et dødt produkt. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
butkus skrev:
StarTrek skrev:
Hehe, B&O er vintage, når man se hvor lange tid de er om at komme med noget nyt  |
|
|
Haha, det er god humor
|
|
|
Jeg syntes også at det er god humor når alle dem som har investeret i et format som HD og ca 6 - 12 mdr efter er det udgået Det sker ikke ved B&O`s produkter Så derfor går der lidt længere tid inden deres nye produkter kommer på markede, da de ikke vil satse på et dødt produkt.
|
|
|
Lige bort set fra CD-I måske?
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Pierre skrev:
butkus skrev:
StarTrek skrev:
|
|
Haha, det er god humor
|
|
|
Jeg syntes også at det er god humor når alle dem som har investeret i et format som HD og ca 6 - 12 mdr efter er det udgået Det sker ikke ved B&O`s produkter Så derfor går der lidt længere tid inden deres nye produkter kommer på markede, da de ikke vil satse på et dødt produkt.
|
|
|
|
|
|
Ja lige den ene gang dummede de sig. Men vist jeg husker rigtigt så havde man mulighed for at retunere TV`et  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Hehe, mon ikke at vi først se en Blu-ray afspiller og en forærker der kan tage de nye lydformater fra B&O om sådan ca, 6 - 12 år.
 |
|
|
Du får nok aldrig en forstærker, da de nok vil fortrække en decodning i afspilleren (det samme gør jeg da der er flere muligheder idet) og der går nok også en del år endnu inden en BDafspiller kommer, da de pt. har valgt at lade dered DVD2 udgå og så kan deres forbruger have den mulighed at styre en non B&O dvdafspiller gennem BeoSystem 3 via Beo 4 istedet for  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Svend P skrev:
Pierre skrev:
butkus skrev:
StarTrek skrev:
|
|
Haha, det er god humor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja lige den ene gang dummede de sig. Men vist jeg husker rigtigt så havde man mulighed for at retunere TV`et 
|
|
|
Nope, det var lige netop det man ikke havde. Det var en svinestreg af rang. Folk stod med et tv til 45.000 kr, der havde en totalt ubrugelig medieafspiller. Så gik ideen bag designet og betjeningen noget fløjten.
Det undrede mig meget den gang, at B&O ville være det bekendt, og ikke havde indset, at man var nødt til at yde en ekstraordinær service i den slags tilfælde, for at bevare det gode image.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
|
|
|
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|

|
|
|

__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O henter direktør i Brüel & Kjær
Om valget af Kalle Hvidt Nielsen som ny koncernchef siger B&O’s bestyrelsesformand, Jørgen Worning:
- Med Kalle Hvidt Nielsen som topchef får Bang & Olufsen ikke blot en særdeles kompetent, men også en internationalt meget erfaren topchef. Det er samtidig en yderst kommercielt indstillet person, vi får for bordenden, ligesom vi får en chef, hvor den tekniske indsigt og forståelse er i top.
- Lægger man dertil de meget overbevisende økonomiske resultater, Hvidt Nielsen har skabt i de godt seks år, han har været administrerende direktør for Brüel & Kjær, må jeg sige, at vi i bestyrelsen føler os sikre på, at han også i Bang & Olufsen vil kunne bidrage positivt til den nødvendige fremgang - ikke kun på det strategiske område, men qua hans erfaring også inden for såvel afsætning som forskning og udvikling, der alle er områder, han med succes har haft ansvar for i sine hidtidige job.
Selv betragter Kalle Hvidt Nielsen sit nye job som meget udfordrende.
- Jeg hører til de danskere, der altid har opfattet Bang & Olufsen som værende i en kategori for sig selv - en af de virksomheder, eller måske snarere et af de ikoner, vi danskere er både stolte af og glade for at støde på rundt omkring i verden, siger Kalle Hvidt Nielsen og fortsætter:
- For mig er det at skulle stå i spidsen for netop Bang & Olufsen en fantastisk spændende udfordring. Af natur er jeg en udpræget holdspiller, så jeg glæder mig utroligt meget til nu at skulle udvikle denne unikke virksomhed sammen med de mange kreative og professionelle kolleger herhjemme og i udlandet.
- Det potentiale, som Bang & Olufsen-brandet indeholder, er helt unikt - og det skal vi naturligvis forstå at udnytte endnu bedre over hele verden. Jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal lykkes, siger Kalle Hvidt Nielsen.
Efter sin tiltrædelse vil Kalle Hvidt Nielsen sammen med bestyrelsen sammensætte den direktion, der i de kommende år skal bringe Bang & Olufsen videre i sin globale udvikling.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
beolyse Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Postbud
Godt seriøst indlæg.
Har selv arbejdet for B&O siden 92.
Gir dig helt ret i din vurdering af højtalerne især....
Har man hørt Bl5, blir man ikke rigtig tilfreds før man hører dem igen..... alt andet mangler ligesom noget.
Mvh. Flemming
[/QUOTE]
|
| Til top |
|
| |