Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: De unge dropper B&O (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 28 April 2008 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Det er længe siden jeg har set en tråd med så mange generaliserende udsagn om en aldersgruppe.

De unge dit og de unge dat. Hvem er de unge? Under 40, under 30, under 20? Og der er mere end én demografisk faktor, som spiller ind, ud over alder. Bare tag de unge med anden etnisk baggrund, som der jo bliver flere af, og for hvem B&O aldrig har betydet noget, og nok aldrig vil det.

Jeg var selv så heldig at vinde en Beosound et-eller-andet (en slags 5-6 cd-skifter) for et par år siden. Jeg valgte at sælge den, uden overhovedet at åbne den, for jeg kunne købe en del andet udstyr, for de penge jeg fik for den. Og det var ikke den eneste grund. For at få fuld nytte af afspilleren, var jeg nødt til at købe aktive højttalere fra B6O, for afspilleren kunne ikke lige sådan tilsluttes en forstærker. Altså, giv 25.000 kr. for én ting, + 20.000 kr. for en anden ting, bare for at kunne bruge den første ting.

I mine øjne er B&O ikke andet end snobberi af højeste karat. Og med mine 25 år burde jeg vel være en af de unge, der tales om.

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 April 2008 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:
I mine øjne er B&O ikke andet end snobberi af højeste karat. Og med mine 25 år burde jeg vel være en af de unge, der tales om.

Nu er det ikke sådan, at jeg kalder en Baume & Mercier køber for snob, bare fordi han/hun bruger 20.000DKK på et ur. Han har andre prioriteter!

Din udmeldning viser bare, at du ikke påskønner de værdier, B&O forsøger at lægge i deres produkter. Det er da OK, bare spar os for at blive kaldt snobber. Jeg ved ikke, hvad du købte af andet udstyr, fortæl os det - så skal jeg i detaljer gøre rede for din dårlige smag!

p.s. jeg ville osse have byttet den. Den changer er ikke min smag.

Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

NAD-nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Sendt: 29 April 2008 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:
Det er længe siden jeg har set en tråd med så mange generaliserende udsagn om en aldersgruppe.

De unge dit og de unge dat. Hvem er de unge? Under 40, under 30, under 20? Og der er mere end én demografisk faktor, som spiller ind, ud over alder. Bare tag de unge med anden etnisk baggrund, som der jo bliver flere af, og for hvem B&O aldrig har betydet noget, og nok aldrig vil det.

Jeg var selv så heldig at vinde en Beosound et-eller-andet (en slags 5-6 cd-skifter) for et par år siden. Jeg valgte at sælge den, uden overhovedet at åbne den, for jeg kunne købe en del andet udstyr, for de penge jeg fik for den. Og det var ikke den eneste grund. For at få fuld nytte af afspilleren, var jeg nødt til at købe aktive højttalere fra B6O, for afspilleren kunne ikke lige sådan tilsluttes en forstærker. Altså, giv 25.000 kr. for én ting, + 20.000 kr. for en anden ting, bare for at kunne bruge den første ting.

Ja ja, pas nu på du ikke havner i din egen suppe. Det her er da om noget generaliserende
Til top Vis NAD-nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-nørd

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 April 2008 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

@Brutkus

Det er din mening og det er da dejligt at du er glad for dine sager. Ellers ville det jo ikke være fedt at have dem vel

Men tråden her startede med at folk ikke køber B&O mere, og du kan ikke ignorere at hvor man med et billedrørs tv fra B&O var verdens klasse med funktioner som ingen andre havde. Hvor man idag får et tv der er på ingen måder er top of the class funktions eller billede kvalitets mæssigt.

LGtv til en 10 del har mange af de samme funktioner som B&= med indbygget HDD, loewe giver dem totalt baghjul hvad funktioner angår, samtidig gør de det til en helt anden pris. Du kan få 2 loewe tv for 1 B&O.

Link er en fed feature hvis man bruger det, men hvad går der lige galt med deres tunere. Mine forældre har et Beovision 7 og har under det en Zaptor boks stående.... Fedt, nej det tror jeg ikke. Det sidder i Loewe Tvene allerede så der er man allerede lysår foran B&O.

Og så deres service. Samsung yder Prestige service på deres Tv. De kommer og henter og bringer tv over 40" Mine forældre måtte tigge Ekspert om at få et låne Tv mens deres var til Service ( 5 uger tog det hvis nogen er interesserede). Det er da ikke acceptabelt at man får bedre service på et 10.000kr Tv end et 65.000 kr. Den historer fortæller min far gladelig til alle der vil lytte hvilket nok heller ikke gavner B&O salget. Servicen skal bare være verdens kalsse på High End produkter, og det mangtede de ikke i denne sag.

Der er mange gode ting ved B&O men det er alle levn fra storhedstiden i 80erne / 90 erne. Hvad er der kommet af fede ting inden for de sidste 10 år.... Intet der er bedre end deres konkuranter. De er ikke længere foran men kæmper for at følge med på et markede der er yderst presset på priserne og det er de bare ikke gode nok til.

Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

Mikkel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Jeg har et meget simpelt svar på, hvorfor unge svigter B&O - pengene

Jeg står selv i den situtation at jeg ikke er i besiddelse af 50 jern til et Beovision 7, hvor flot og god kvalitet det nu end er!...Noget andet er, at man betaler en del for designet, hvilket jeg heller ikke bryder mig særlig meget om, i forhold til alt mulig andet!.

Men jeg ved, at det er på grund af prisen, at de unge svigter B&O...

Her må jeg altså lige komme med en lille kommentar til dit indlæg. Jeg betragter mig selv som ung, stadig( 26 år).

Jeg kunne aldrig drømme om at købe et B&O-produkt, om jeg så havde en milliard på bankkontoen. Grunden til det er såre simpel: Jeg bryder mig ikke om designet. For mig betyder det meget at det også er pænt, da mit hifi står fremme herhjemme hos mig.

Men det er jo også en smagssag

Til top Vis Mikkel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne godt finde på at købe en væghængt B&O til køkkenet.... men OK, jeg er også næsten 35

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

På en mærkelig måde har jeg det med B&O som med kirker. De hører med til Danmark, og jeg kunne ikke forestille mig at vi skulle være foruden. Jeg går yderst sjældent i kirke. Mange af dem er smukke, men det der foregår i dem? - bop-bop. B&O er også flot design - men indholdet? bop-bop. Begge dele er mest for den ældre generation. Man tror kirken er et ophøjet sted. Men dem der kommer der er sjældent virkeligt interesseret i noget spirituelt. Ligesådan med B&O - man tror det er det fineste man kan få, men dem der køber det er ikke virkeligt interesseret i hifi.
Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

kan egenligt ikke forstå dette "hysteri" omkring B&O og manglende købere, for vist man ser på salgs tallene så havde B&O deres næst største omsætning i 2007 i hele deres levetid

Så det kan da ikke gå dårligt for dem i Struer. En af grundende til at direktøren blev fyret var at han havde lovet et noget større salgstal end det blev, men det var stadigvæk langt større end tidligere.

I har måske ikke lyst til B&O men det er der stadigvæk rigtig mange andre der har. Man skal også lige se på den stigning på forbrugsmarkede der har været de sidste par år, som nu er endad gående og det gælder selvfølgelig også B&O.

@ Landsbytossen: Service er stadig væk en af B&O`s helt store kompetancer, dine forældre skulle måske bare havde gået ind i en B&O forhandler istedet for expert. Jeg har fået leveret ALT hvad jeg har haft af B&O, samt fået det sat op på vægen vist jeg ville, uden at betale extra for det. Jeg havde en uheldig oplevelse med mit gamle BeoVision 7 -32". DVD`n var tiltider ustabil. Forretningen kom og hentede tv`et,repererede det og leverede det samme dag. Vist det ikke er service, så har jeg vist aldrig oplevede service.

B&O egne forretninger er dem man skal handle B&O i og ikke expert eller Fona.

Mit B&O http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64531

Kinnaps
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Tror nu at de unge idag, mere går efter at blive set og hørt. Man kan simpelthen ikke eksistere uden IPOD, Mobiler med kameraer mm. At kvaliteten er elendig på meget af det, betyder ikke noget. Der er jo utrolig meget at bruge penge på idag. I min folkeskole var der kun to emner - Musikanlæg og knallerter.

Til top Vis Kinnaps's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kinnaps

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 April 2008 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

@ Landsbytossen: Service er stadig væk en af B&O`s helt store kompetancer, dine forældre skulle måske bare havde gået ind i en B&O forhandler istedet for expert. Jeg har fået leveret ALT hvad jeg har haft af B&O, samt fået det sat op på vægen vist jeg ville, uden at betale extra for det. Jeg havde en uheldig oplevelse med mit gamle BeoVision 7 -32". DVD`n var tiltider ustabil. Forretningen kom og hentede tv`et,repererede det og leverede det samme dag. Vist det ikke er service, så har jeg vist aldrig oplevede service.

Nu var problemet bare at der ikke ligger en B&O butik lige i nærheden af dem da de købte tvet.

Men servicen bør da følge Tvet ikke forhandleren, det er jo ikke expert der reperere tvet, men B&O's service partner, ligeom det ikke er fona eller samsung der reperere samsung TV  men Powermill.

Ellers er det jo ikke B&O der yder god service på deres produkter men butikken det blev købt i.'

Men resultatet er det samme, deres næste tv bliver et Loewe ( med lidt press fra min side :D )

Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Sendt: 29 April 2008 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Landsbytosse skrev:
Pierre skrev:

Nu var problemet bare at der ikke ligger en B&O butik lige i nærheden af dem da de købte tvet.

Men servicen bør da følge Tvet ikke forhandleren, det er jo ikke expert der reperere tvet, men B&O's service partner, ligeom det ikke er fona eller samsung der reperere samsung TV  men Powermill.

Ellers er det jo ikke B&O der yder god service på deres produkter men butikken det blev købt i.'

Men resultatet er det samme, deres næste tv bliver et Loewe ( med lidt press fra min side :D )

De fleste B&O butikker har deres eget værksted, så jo det er butikkerne som reperere. der er meget strikse regler hos B&O`s butikker som de skal følge nøje, men det gælder ikke expert osv.

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Sendt: 29 April 2008 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:

Nu er det ikke sådan, at jeg kalder en Baume & Mercier køber for snob, bare fordi han/hun bruger 20.000DKK på et ur. Han har andre prioriteter!

Din udmeldning viser bare, at du ikke påskønner de værdier, B&O forsøger at lægge i deres produkter. Det er da OK, bare spar os for at blive kaldt snobber. Jeg ved ikke, hvad du købte af andet udstyr, fortæl os det - så skal jeg i detaljer gøre rede for din dårlige smag!

p.s. jeg ville osse have byttet den. Den changer er ikke min smag.

Er alt andet end B&O dårlig smag?

For mig er det dårlig smag at købe noget til 25.000 kr., når man kan få noget der er pænere, teknisk overlegent, og koster ca. det halve.

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 29 April 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:
Er alt andet end B&O dårlig smag?

For mig er det dårlig smag at købe noget til 25.000 kr., når man kan få noget der er pænere, teknisk overlegent, og koster ca. det halve.

Eller anderledes smag - hvis det da er teknisk overlegent. Med i teknik inkluderer jeg brugergrænseflade, og så får de fleste andre producenter problemer.

Det er da fint at fravælge B&O - det er den ledsagende arrigskab der undrer mig. Ser man det samme fænomen på bilfora? "Mercedes er bare SÅ for meget, man kan få en Mondeo med samme motor og udstyr til det halve....." - jeg tror det egentlig ikke.

Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 April 2008 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

- uanset hvad så tag nu og stop omkring "de unge" - det er ret træls at man generaliserer på den måde, og siger egentligt mere om jer selv....

Selv er jeg 25 og synes da at B&O laver nogle fede ting, og ejer selv enkelte af dem - jeg ejer også andre mærker og har ikke speciel forkærlighed for mærket, men føler at visse B&O produkter har en berettigelse selv som entusiat !

Det kan heller ikke tages fra dem at de har høstet god kritik for isæt deres nyeste højttalere - også i sseriøse magasiner.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Sendt: 29 April 2008 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

butkus skrev:

Så kører B&O debatten sgu igen:-).. Det er faktisk lidt imponerende så sure og ophidsede mange af jer bliver..

Først og fremmest vil jeg gerne indrømme at jeg er den lykkelige(selvfølgelig min mening) ejer af flere Bang & Olufsen produkter.. Bla:

Beovision 9, Beolab 5, Beosound 9000, Beovision Avant32, Beovision 1 osv osv.. 

Og allerførst er jeg virkelig træt af at høre mange sige, at dem der ejer B&O tror det er det bedste af det bedste du kan få, og at der ikke er noget der kommer i nærheden af det osv osv.. At man kun har det fordi man er snobbet og uvidende samt 1000 vis af andre påstande.. Det p***er mig virkelig af at høre sådan noget pis.. 

Jeg er selv postbud til hverdag samt har et lille rengøringsfirma med kun mig selv ansat.. Hvis der er noget jeg ikke er!? så er det snobbet,tværtimod.. Jeg har måske bare valgt at priortere anderledes end så mange andre.. Derudover er jeg 100% klar over at du sagtens kan finde noget andet hifi,high end(den kommer vi tilbage til) der er ligeså godt til en del billigere penge..   

Og jeg er bestemt ikke den eneste der har valgt B&O som sit foretrukne mærke der er sådan og har samme meninger/holdninger.. Det er ikke kun de "fine" med lange uddannelser der tjener 100.000 + om måneden der køber B&O.. Mange af dem er ganske alm mennesker med normale løninger og gennemsnitlige jobs..

De ting jeg tror/ved folk falder for når de køber B&O er bla:

DESIGN PRIMÆRT, ingen tvivl der.. Og så kan folk sgu sige hvad de vil.. Men der er ingen andre fjernsyn der er i nærheden af designet på feks. Beovision 9 eller Beocenter 6.. Ved godt at smag er individuelt, men at påstå at feks et Pioneer er ligeså flot som et feks. beovision 9, er som at sige en gammel skoda er ligeså flot som en Ferrari.. Selv bagsiden af deres fjernsyn er total gennemførte.. Derud over er deres lyd til så godt som ALLE deres fjensyn i den absolutte top..

BETJENING, Når man først har betjent et B&O produkt en gang, så kan man det bare.. Næsten i søvne.. Selv herinde på Hifi4all.dk hvor det næsten er daglig kost at rakke B&O ned, tror jeg størstedelen vil give mig ret i at der ikke findes en fjernbetjening der er så simpel og lækker som Beo4!?? så godt som alle detaljer ang. menuer, placering af knapper osv osv er virkelig gennemtænkte, ikke meget er overladt til tilfældighederne..

KVALITET af materialer, En af grundene til at B&O koster mere end andre mærker der leverer samme ydelse, er uden tvivl deres materiale valg.. Ikke så meget at sige til det..

BILLED, Ja jeg mener billed, og det er bla her at mange nok er uenige( og desværre også en hel der lukker l**t ud uden at de ved hvad de taler om, som prøver at argumentere for noget de ikke har sat sig ind i, men bare følger med den kritiske strøm).. Når du køber et B&O fjernsyn kan du forvente en vis standard som uden tvivl er over gennemsnittet af de fjernsyn der er på markedet i dag.. Dermed ikke sagt at det er det bedste, for det er det med garanti ikke.. Du kan altid finde noget der er bedre, og det kan du med garanti også selv om det hedder Pioneer og så fremdeles..Men du får bestemt et fjernsyn der vil leve op til kravene hos 90% af befolkningen..

LYDEN, og ja igen, og også her er der mange der er uenige.. Og her er jeg bestemt også splittet, for lige på det her område synes jeg personligt man skal være ekstra opmærksom.. Dog synes jeg uden tvivl af følgende højttalere hører til i High end kategorien:

Beolab 5, Pris ca 132.000 for et par... Ejer dem selv og er uden tvivl det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig.. Jeg lyttede på mange forskellige højttalere inden jeg købte disse, men kom altid tilbage til disse.. I mine øjne er de ikke kun suveræne lydmæssigt, men designet synes jeg også er fantstisk.. Der ud over har de fået utrolig god kritik verden over og vandt vist også et par priser da de kom frem. Bla i kategorien årets højttalere..

Beolab 9, ca halvdelen, Har kun hørt dem i butikken, og ud fra det indtryk er jeg også fuldstændig solgt.. Har også kun læst meget positiv kritik af denne højttalere..

Beolab 7-1, 7-2, 7-4.. Deres centerhøjttalere til deres fjernsyn.. Suveræne højttaler der bestemt er med i High end kategorien..

BILSTEREO, nu har jeg været så heldig at opleve det, og det er helt eminent.. Tror jeg smilede konstant i 4 timer efter jeg havde oplevet det.. Kan klart anbefales.. Dertil skal også nævnes at sidste(eller forrige år) vandt de prisen for Årets bilstereo.. Ret imponerende i 1 forsøg når de er oppe imod bla Linn og hvad alle de store ellers hedder..

Resten af deres højttalere hører til mellem kategorien og ned af..

Beolab 3.. Størrelses mæssigt(volume) har jeg aldrig hørt en bedre højttalere, men pris mæssigt kan den slet ikke følge med...

Beolab 8000, det var den første højttalere jeg havde. Design mæssigt er det verdens flotteste højttaler ifølge min mening.. Men ydelses mæssigt kan den slet ikke følge med, og det kan feks. Beolab 4000, Beolab 4 osv heller ikke.. Det er ifølge min mening designer højttalere og intet andet.. Kan lidt sammenligne det med en Arne Jacobsen stol til 50.000. Den er heller ikke bedre at sidde i end en stol fra Ikea til 500 kr... Men du smiler sgu lige en ekstra gang når du kigger på designer stolen.. Og den giver bare lidt mere glæde..Hvis i forstår hvad jeg mener??

LINK. Der er ikke så meget at sige til det.. Bare en lækker detalje der forbinder alt ens udstyr i alle rummene... Fantastisk

SALGSVÆRDIEN, tror ikke der er noget andet mærke der holder deres værdi som B&O.. Et godt eksempel var da jeg byttede mine Beolab 8000 ud med nye Beolab 1.. Jeg tabte 2000 kr da jeg solgte dem efter 3 år.. Mine Beolab 1 tabte jeg 8000 kr på også efter 3 år da jeg købte et par Beolab 5.. Ret imponerende, dog holder deres fjernsyn ikke deres værdi særlig godt pga. udviklingen der er for tiden, hvilket er klar nok..

Disse grunde er bla. hvorfor jeg vælger Bang & Olufsen, og med garanti også hvorfor mange andre gør det.. Jeg er udemærket klar over at der findes en masse lækkert hifi der ude, der er "meget" bedre.. Men for mit vedkommende og nok også mange andres!? er der ingen( kan ikke finde nogle) der kan matche alle de ovenstående ting ovenfor... Kommer det på et tidspunkt er jeg selvfølgelig åben over for det...  Det skal ikke hedde B&O for enhver pris..

Har feks lagt mærke til at der er flere i dette forum der skriver at der ALDRIG kommer B&O ind i deres hjem.. Det er fandme useriøst og så forudindtaget som noget kan være... Det er i mine øjne snobberi i højeste karat..

Til slut der med ikke sagt at B&O ikke har svipsere, for det har de uden tvivl.. Og dette indlæg er bare min mening..

Mvh postbudet som er vild med B&O, men som også godt kan blive facineret af andre mærker, og som bestemt ikke er snobbet

Det giver da stof til eftertanke at så mange "non Beo -fans" bliver draget så snart en tråd handler om B&O, hvad sker der med jer   

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Sendt: 29 April 2008 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Mit B&O http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64531

Rigtigt flot setup Pierre

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Ja, vi unge dropper B&O.. Vi vil have vintage!

EDIT: og ud over det, så fik LouBP meget godt opsummeret mine følelser på området, så det gider jeg ikke lige gentage.

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Hehe, B&O er vintage, når man se hvor lange tid de er om at komme med noget nyt
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

Haha, det er god humor

Til top Vis butkus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butkus

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Sendt: 29 April 2008 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

enig. De er ikke engang kommet med en HD-DVD afspiller endnu!

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes