Emne: De unge dropper B&O ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Larsen69 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 12 Februar 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Deeablo skrev:
|
Jeg tror de unge hellere vil have noget andet end B&O pga prisen og at det nok mere er til de ældre deres produkter henvender sig til.
|
|
|
Nogen gange handler det vel også om at prioritere hvis man vil købe B&O's produkter. Idag er en bil også dyr, og alene tilvalg af ekstra udstyr eks. en større motor og et automat gir vil komme op i en pris, der hvis man sparede dette vil give mulighed for også at forfølge en et drøm om B&O.
Her min ide til en B&O nyhed til de unge. Er det noget i vil kunne bruge drenge 
|
|
|
Jeg er målløs! 
Det ser lækkert ud...det eneste minus, bortset fra min formodning om prisen, er at der vist kun er plads til 2 personer i møblet, og vi er 6 ialt. Men ellers   herfra! __________________ Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________
Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
|
| Til top |
|
| |
Larsen69 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 12 Februar 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Deeablo skrev:
|
Jeg tror de unge hellere vil have noget andet end B&O pga prisen og at det nok mere er til de ældre deres produkter henvender sig til.
|
|
|
Nogen gange handler det vel også om at prioritere hvis man vil købe B&O's produkter. Idag er en bil også dyr, og alene tilvalg af ekstra udstyr eks. en større motor og et automat gir vil komme op i en pris, der hvis man sparede dette vil give mulighed for også at forfølge en et drøm om B&O.
Her min ide til en B&O nyhed til de unge. Er det noget i vil kunne bruge drenge 
|
|
|
Hvad med en seng i stedet for en sofa?
"Peter Pans Beo-Bed" ...  __________________ Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________
Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet rammer vist alle producenter af dyre tv i disse dage - Pioneer ikke at glemme. Tror såmænd det egentlige problem er, at der findes så mange billige produkter på markedet idag, at vi har ændret holdning til hvad ting må koste. Som eks. har een i familien lige købt en ny induktionskogeplade til 100 kr. Ufatteligt det kan laves til de penge.
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle bruger 10kkr på en RIAA og 10kkr til pu, min smertegrænse går på 2kkr til RIAA, 5kkr til pu og 10-15kkr til pladespiller. Set i det lys er 40kkr måske ikke vildt meget for et godt fladskærms TV, bortset fra at det i modsætning til vinylgrejet er forældet om 2 år, når OLED skærmene tromler frem!
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var også størrer forskel på design dengang det hed CRT fjernsyn. Der er virkelig mange der kan lave flotte fladskærms tv, så b&o skiller sig ikke rigtig ud. Ikke udover at være alt for dyrt, og alt for ringe billede kvallitet (min mening) - Der kommer INTET b&o inde for mine 4 vægge
__________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg jo selv ung, 18 år. Og grunden til at jeg aldrig nogensinde vil have B&O indenfor døren er først og fremmest at jeg HADER at betale for design. Jeg gider ikke betale 3-4 gange så meget fo et skide fladskærms tv fordi der står B&O på det.
Ydermere har min far og mor haft B&O så længe jeg kan huske. Og siden jeg vidste hvad penge var, har jeg brokket mig over de betalte for den gang fis, B&O i mit hovede er. og for nylig da de købte et af de nye Fladskærms tv til 67.000 synes jeg godt nok de penge kunne være brugt bedre. Jeg forstår godt forlk går op i design, men det er for galt at betale så meget...
En anden grund end penge tror jeg er at det er design der bare ikke appalere til ungdommen, i mit hovede er B&O ikke noget særligt. Designet er for konservativt og borgerligt. Det er for folk med hvide gulve og lofter. Og det skal jeg bare aldrig have, så B&O kommer aldrig ind i på midt værelse, eller hus, når den tid kommer
__________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
|
Nu er jeg jo selv ung, 18 år. Og grunden til at jeg aldrig nogensinde vil have B&O indenfor døren er først og fremmest at jeg HADER at betale for design. Jeg gider ikke betale 3-4 gange så meget fo et skide fladskærms tv fordi der står B&O på det.
Ydermere har min far og mor haft B&O så længe jeg kan huske. Og siden jeg vidste hvad penge var, har jeg brokket mig over de betalte for den gang fis, B&O i mit hovede er. og for nylig da de købte et af de nye Fladskærms tv til 67.000 synes jeg godt nok de penge kunne være brugt bedre. Jeg forstår godt forlk går op i design, men det er for galt at betale så meget...
En anden grund end penge tror jeg er at det er design der bare ikke appalere til ungdommen, i mit hovede er B&O ikke noget særligt. Designet er for konservativt og borgerligt. Det er for folk med hvide gulve og lofter. Og det skal jeg bare aldrig have, så B&O kommer aldrig ind i på midt værelse, eller hus, når den tid kommer
|
|
|
Hvad er der nu galt med hvide gulve og lofter? 
Men for mig er prisen ikke det store problem (selv om den måske lige er overskruet rigeligt)
Men problemet er netop at man IKKE betaler for designet mere. For designet er jo ikke pænere end alt andet som det fx var før i tiden. Man får bare ikke det Kick ved at se på et Beo produkt mere.
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
lexus skrev:
|
det med pengene?? B&o har
altid været dyre,tror ikke det er derfor de har
problemer med de unge..det er bare ikke så hot
mere,det samme skulle vist gælde de danske
møbel-klassikkere har man læst......
|
|
|
Jeg tror nu alligevel ikke de helt kan sige sig fri for dét med at prisen afholder mange unge fra at købe det. For 5 år siden kostede det 11.000,- at komme ind i "B&O klubben", med et rimeligt gennemsnitligt størrelse tv. I dag vil de unge have fladskærms-tv, og det skal være 40" eller op. Det koster inkl. lyd i dag vel minimum 50.000,-, og så når tv'ene simpelthen ikke at komme ind i så mange hjem at der er særligt mange der når at blive misundelige på vennernes tv. Men derudover tror jeg nu også at de unge i stigende grad ser prestige i at skille sig ud, frem for at følge mængden. De hippe har en iPod og matcher hele lejligheden til den hvide farve på iPod'en - mens de RIGTIGT hippe køber en iPod i en anden farve, netop for at markere at man er selvstændig. På samme måde er der en sub-kultur af unge musik-interesserede, der er begyndt at samle på LP'er, som modreaktion på MP3 kulturen. |
|
|
Rettelse: De RIGTIGT hippe er jo dem der fravælger iPod.... og vælger et helt andet mærke som kun få har..
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg var 14 købte jeg et B&O anlæg for mine sparepenge, dengang var det ikke dyrere en andet, faktisk var mit drømmeanlæg noget Technics.....
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
sd2100 Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
LouBP skrev:
|
|
|
|
Men for mig er prisen ikke det store problem (selv om den måske lige er overskruet rigeligt)
Men problemet er netop at man IKKE betaler for designet mere. For designet er jo ikke pænere end alt andet som det fx var før i tiden. Man får bare ikke det Kick ved at se på et Beo produkt mere.
|
|
|
Lige præcist. Det er ENDELIGT gået op for de fleste producenter at designet er vigtig. Plus - godt design er stinkende billigt især for en masseproducent. Før (i tåbernes tid) blev der ikke tænkt over designet i samme grad som nu. Et Samsung TV var med sandsynligvis tudegrimt for 20-30 år siden. Men nu...ydelsen af deres fladskærme kan selvfølgelig diskuteres, men pæne er de ialt fald.
|
| Til top |
|
| |
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pan....kan vi ikke lige for en god ordens skyld blive enige om at det ikke er fedt at rive ting ud af konteksten? Ikke at det er det heæt store problem her, men jeg skrev jo mere end kun den ene sætning 
I sidste ende er det jo op til den enkelte hvad de vil ahve og hvorfor?
__________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
At B&O kører med en bestemt kropsdel i vandkanten er helt og aldeles selvforskyldt.
Enhver virksomhed der ikke formår at udvikle sig innovativt samt læse markedet forud for indeværende regnskabsår er dømt til at få problemer før eller siden.
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 06:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som leverandør af luksus-varer tror jeg ikke det er nogen ubetinget ulempe hvis ungdommen svigter. Hvis alle har det, er det jo ikke luksus længere!
Calvin Klein har vel ligget underdrejet siden alle kunne købe t-shirts i Bilka, og Dolche og Gabana har lige været samme tur igennem.
En 5-6 år med vanvittige priser igen, lidt productplacement i de rigtige film, og så skal det nok blive et mærke de flester sukker efter, men som de færeste har råd til.
Det kræver selvfølgelig at de trimmer deres virksomhed efter det, og så selvfølgelig også, at det reelt er deres målsætning, og det aner jeg ikke om er tilfældet. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 06:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
sd2100 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
LouBP skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Lige præcist. Det er ENDELIGT gået op for de fleste producenter at designet er vigtig. Plus - godt design er stinkende billigt især for en masseproducent. Før (i tåbernes tid) blev der ikke tænkt over designet i samme grad som nu. Et Samsung TV var med sandsynligvis tudegrimt for 20-30 år siden. Men nu...ydelsen af deres fladskærme kan selvfølgelig diskuteres, men pæne er de ialt fald.
|
|
|
Hvide gulve og lofter er bare for... Hvidt Men idag ser de fleste fladeskærme jo flotte ud, med en form for sort glas på. Det er da meget pænt, men stadigvæk. Det værste er sku også at folk der ikke ved så meget og køber et B&O tv, med det samme tror at de har købt det ultimativt bedste tv i verden, for det er jo B&O. og de er umuligee at hugge og stikke i, for deres tv er det bedste også selvom man tydeligt kan se at faktisk ikke er ret godt. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
|
|
|
|
Rigtigt, det design de leverer i dag, er simplethen ikke godt nok. Deres design fra 70'erne og 80'erne en fryd for øjet, selv når man sammenligner med nutidigt design fra andre fabrikanter. __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O laver stadig teknisk innovative løsninger:
Deres betjeningskomfort slår alt andet. Jeg gad godt se jeres non-B&O videosetup styret af kun en fjernbetjening, hvor husets yngste barn kan programmere harddiskrecorderen efter 1 minuts introduktion.
Deres aktive højttalere er billige, når man sammenholder ydelse med konkurrenter. Den meget High-End-orienterede Martin Colloms skrev i Hifi-news, at Beolab 5 kunne konkurrere med andre produkter til samme pris - her fik man bare 6 udgangsforstærkere med gratis!
Materialevalg og samlekvalitet er stadig langt over standard.
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
|
B&O laver stadig teknisk innovative løsninger:
Deres betjeningskomfort slår alt andet. Jeg gad godt se jeres non-B&O videosetup styret af kun en fjernbetjening, hvor husets yngste barn kan programmere harddiskrecorderen efter 1 minuts introduktion. |
|
|
Ja det er der ikke mange der kan argumentere imod. De har verdens bedste remote.
Citér:
|
Deres aktive højttalere er billige, når man sammenholder ydelse med konkurrenter. Den meget High-End-orienterede Martin Colloms skrev i Hifi-news, at Beolab 5 kunne konkurrere med andre produkter til samme pris - her fik man bare 6 udgangsforstærkere med gratis!
|
|
|
Der er jeg ikke helt enig. De er grimme, store og spiller på ikke op med et sæt vienna Marhler som vel koster det samme. Men smag er forskellig og det kan vi sikkert tale om i mange dage 
Citér:
|
Materialevalg og samlekvalitet er stadig langt over standard.
|
|
|
Nej!
Som højtalere og anlæg måske, men deres tv udvalg er hverken innovativ og valget af indmad er ikke top klasse.
Sammenlign med et loewe tv. De har alt, HD tuner, fuld hd, HDD optager indbygget, CA modul, indbyggt suround for-forstærker og flere farver at vælge imellem. og til en pris der liiger på ca 50% af b&o. Man får et tv som er fedt at se på, som har en Wow faktor der overgår B&O lige nu, og penge tiloveres.... Det er den vej B&O burde gå, ikke som idag med gammelt og kedligt design.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prise skal lange ned på B&O, eller så skal bilde, lyd op i klasse med prisen, eller har B&O ikke en fremtid
Måske en gang i fremtid så bliver B&O solg i Aldi, Bilka og Netto, til en meget lave pris
Men kæmpe ikke B&O for overhovde at overleve
Og måske inden for en kort fremtid, bliver B&O solge til et udlansk selskab, der flytte hele prod. til østen, hvad tro i ?
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
enig i at Loewe er en hård konkurrent til B&O. Har dog ikke tjekket deres lyd - de indbyggede højttalere i vores Avant slår det meste.
Kører i øvrigt ikke B&O i lytterummet, har dog en antik Beogram 2000 (=1203) på kontoret sat til Nakamichi IA-3 og B&W CM1 (gl. version) - oh vellyd!
|
| Til top |
|
| |
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kører B&O debatten sgu igen:-).. Det er faktisk lidt imponerende så sure og ophidsede mange af jer bliver..
Først og fremmest vil jeg gerne indrømme at jeg er den lykkelige(selvfølgelig min mening) ejer af flere Bang & Olufsen produkter.. Bla:
Beovision 9, Beolab 5, Beosound 9000, Beovision Avant32, Beovision 1 osv osv..
Og allerførst er jeg virkelig træt af at høre mange sige, at dem der ejer B&O tror det er det bedste af det bedste du kan få, og at der ikke er noget der kommer i nærheden af det osv osv.. At man kun har det fordi man er snobbet og uvidende samt 1000 vis af andre påstande.. Det p***er mig virkelig af at høre sådan noget pis..
Jeg er selv postbud til hverdag samt har et lille rengøringsfirma med kun mig selv ansat.. Hvis der er noget jeg ikke er!? så er det snobbet,tværtimod.. Jeg har måske bare valgt at priortere anderledes end så mange andre.. Derudover er jeg 100% klar over at du sagtens kan finde noget andet hifi,high end(den kommer vi tilbage til) der er ligeså godt til en del billigere penge..
Og jeg er bestemt ikke den eneste der har valgt B&O som sit foretrukne mærke der er sådan og har samme meninger/holdninger.. Det er ikke kun de "fine" med lange uddannelser der tjener 100.000 + om måneden der køber B&O.. Mange af dem er ganske alm mennesker med normale løninger og gennemsnitlige jobs..
De ting jeg tror/ved folk falder for når de køber B&O er bla:
DESIGN PRIMÆRT, ingen tvivl der.. Og så kan folk sgu sige hvad de vil.. Men der er ingen andre fjernsyn der er i nærheden af designet på feks. Beovision 9 eller Beocenter 6.. Ved godt at smag er individuelt, men at påstå at feks et Pioneer er ligeså flot som et feks. beovision 9, er som at sige en gammel skoda er ligeså flot som en Ferrari.. Selv bagsiden af deres fjernsyn er total gennemførte.. Derud over er deres lyd til så godt som ALLE deres fjensyn i den absolutte top..
BETJENING, Når man først har betjent et B&O produkt en gang, så kan man det bare.. Næsten i søvne.. Selv herinde på Hifi4all.dk hvor det næsten er daglig kost at rakke B&O ned, tror jeg størstedelen vil give mig ret i at der ikke findes en fjernbetjening der er så simpel og lækker som Beo4!?? så godt som alle detaljer ang. menuer, placering af knapper osv osv er virkelig gennemtænkte, ikke meget er overladt til tilfældighederne..
KVALITET af materialer, En af grundene til at B&O koster mere end andre mærker der leverer samme ydelse, er uden tvivl deres materiale valg.. Ikke så meget at sige til det..
BILLED, Ja jeg mener billed, og det er bla her at mange nok er uenige( og desværre også en hel der lukker l**t ud uden at de ved hvad de taler om, som prøver at argumentere for noget de ikke har sat sig ind i, men bare følger med den kritiske strøm).. Når du køber et B&O fjernsyn kan du forvente en vis standard som uden tvivl er over gennemsnittet af de fjernsyn der er på markedet i dag.. Dermed ikke sagt at det er det bedste, for det er det med garanti ikke.. Du kan altid finde noget der er bedre, og det kan du med garanti også selv om det hedder Pioneer og så fremdeles..Men du får bestemt et fjernsyn der vil leve op til kravene hos 90% af befolkningen..
LYDEN, og ja igen, og også her er der mange der er uenige.. Og her er jeg bestemt også splittet, for lige på det her område synes jeg personligt man skal være ekstra opmærksom.. Dog synes jeg uden tvivl af følgende højttalere hører til i High end kategorien:
Beolab 5, Pris ca 132.000 for et par... Ejer dem selv og er uden tvivl det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig.. Jeg lyttede på mange forskellige højttalere inden jeg købte disse, men kom altid tilbage til disse.. I mine øjne er de ikke kun suveræne lydmæssigt, men designet synes jeg også er fantstisk.. Der ud over har de fået utrolig god kritik verden over og vandt vist også et par priser da de kom frem. Bla i kategorien årets højttalere..
Beolab 9, ca halvdelen, Har kun hørt dem i butikken, og ud fra det indtryk er jeg også fuldstændig solgt.. Har også kun læst meget positiv kritik af denne højttalere..
Beolab 7-1, 7-2, 7-4.. Deres centerhøjttalere til deres fjernsyn.. Suveræne højttaler der bestemt er med i High end kategorien..
BILSTEREO, nu har jeg været så heldig at opleve det, og det er helt eminent.. Tror jeg smilede konstant i 4 timer efter jeg havde oplevet det.. Kan klart anbefales.. Dertil skal også nævnes at sidste(eller forrige år) vandt de prisen for Årets bilstereo.. Ret imponerende i 1 forsøg når de er oppe imod bla Linn og hvad alle de store ellers hedder..
Resten af deres højttalere hører til mellem kategorien og ned af..
Beolab 3.. Størrelses mæssigt(volume) har jeg aldrig hørt en bedre højttalere, men pris mæssigt kan den slet ikke følge med...
Beolab 8000, det var den første højttalere jeg havde. Design mæssigt er det verdens flotteste højttaler ifølge min mening.. Men ydelses mæssigt kan den slet ikke følge med, og det kan feks. Beolab 4000, Beolab 4 osv heller ikke.. Det er ifølge min mening designer højttalere og intet andet.. Kan lidt sammenligne det med en Arne Jacobsen stol til 50.000. Den er heller ikke bedre at sidde i end en stol fra Ikea til 500 kr... Men du smiler sgu lige en ekstra gang når du kigger på designer stolen.. Og den giver bare lidt mere glæde..Hvis i forstår hvad jeg mener??
LINK. Der er ikke så meget at sige til det.. Bare en lækker detalje der forbinder alt ens udstyr i alle rummene... Fantastisk
SALGSVÆRDIEN, tror ikke der er noget andet mærke der holder deres værdi som B&O.. Et godt eksempel var da jeg byttede mine Beolab 8000 ud med nye Beolab 1.. Jeg tabte 2000 kr da jeg solgte dem efter 3 år.. Mine Beolab 1 tabte jeg 8000 kr på også efter 3 år da jeg købte et par Beolab 5.. Ret imponerende, dog holder deres fjernsyn ikke deres værdi særlig godt pga. udviklingen der er for tiden, hvilket er klar nok..
Disse grunde er bla. hvorfor jeg vælger Bang & Olufsen, og med garanti også hvorfor mange andre gør det.. Jeg er udemærket klar over at der findes en masse lækkert hifi der ude, der er "meget" bedre.. Men for mit vedkommende og nok også mange andres!? er der ingen( kan ikke finde nogle) der kan matche alle de ovenstående ting ovenfor... Kommer det på et tidspunkt er jeg selvfølgelig åben over for det... Det skal ikke hedde B&O for enhver pris..
Har feks lagt mærke til at der er flere i dette forum der skriver at der ALDRIG kommer B&O ind i deres hjem.. Det er fandme useriøst og så forudindtaget som noget kan være... Det er i mine øjne snobberi i højeste karat..
Til slut der med ikke sagt at B&O ikke har svipsere, for det har de uden tvivl.. Og dette indlæg er bare min mening..
Mvh postbudet som er vild med B&O, men som også godt kan blive facineret af andre mærker, og som bestemt ikke er snobbet
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|