| Forfatter |
|
Lasse Pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 17 Februar 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
Thomas Sillesen skrev:
|
Hej Buddy,
Rart at vide jeg har en dobbeltgænger der drikker diet coke, og er i stand til at tale med dig i Århus...men jeg har altså brugt tiden på en skiferie, istedet for en hifi udstilling. Ellers er det da charmerende at du gider bruge tid på at sprede rygter om mig
Med venlig hilsen
|
|
|
Hmm. Nej så kunne det jo ikke være dig jeg mødte. Jeg burde naturligvis have skrevet at det var en person, som lignede og talte ligesom Thomas Sillesen. Beklager fejlen.
|
|
|
Nå jah hvad fanden Buddy....du har lige smidt den sidste rest af seriøsitet og respekt væk. Hvem kan nu tage dig alvorligt???
/Lasse
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 17 Februar 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 17 Februar 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer skrev:
|
Hvis du kun har tænkt dig at benytte analogudgangen, vil jeg anbefale DV-668AV da det eneste '868AVi tilbyder ekstra er video scaleren der kun er tilgængelig på HDMI udgangen. Men den giver til gengæld en væsentlig forbedring når man kører med Pioneer Plasma, så der SKAL man vælge DV-868AVi. 
|
|
|
Skide godt så kigger jeg nærmere på den DV-668. Jeg skal blot lige have lavet firmwaren om således den bliver macrovision fri og man kan skippe de dulle advarsler. Hvad med de afspillere med hardisk i ? kan man formatere en større harddisk og sætte den i ? for den lille 80GB interne er sku for lille ?
næ du 668 har KUN 216 kHz / 12-bit Video D/A Converter hvor 868 har 14 bit ? har det ikke noget at sige ?
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 17 Februar 2004 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lasse
Omtrent så seriøst som dette??? Gad vide hvad Mogens Rubinstein dog siger til disse postulater???
Lasse Pedersen Junior bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus Indlæg: 181
Bruger er Offline |
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret |
|
|
dytti skrev:
|
3. Putte sand i cd-afspilleren (for guds skyld ikke løst). for at minimere ressonanser i krystallet.
| | |
Ohhhh ja - husk nu at hele seancen skal forgå under strengeste opmærksomhed og kontrol. Dels fordi de farlige blå jordstråler kan reagere med den højkrystalinske silicium, der er inde i krystallet, samtidig skal du være opmærksom på at det sker mens der er fuldmåne, naturligvis for at sikre at månens paramagnetiske kræfter trækker alle de falske toner ud af CDens laser optik.
Samtidig bør det nævnes at jeg har haft stor gavn af et indkøbt gedeskind fra en homosexuel vædder. Sådant kan købes ved Abu Dali Bin Bim Bam Busse Hassan, Øvre Volta. Skindet gnides 3 gange nedad venstre skinneben inden CD lægges i skuffen - det er sgu et tweak der virker, selv Mogens Rubinstein kan bevidne dette.
/Lasse |
|
| Til top |
|
| |
Knudsen Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 18 Februar 2004 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas Boyer:
Dit Spørgsmål: kan man formatere en større harddisk og sætte den i ?
Svar er: Nej, normalt ikke - ikke uden du også skifter til en "modificeret" BIOS i DVD'en... det er den måde de "sikre" deres apperater, således du køber en ny DVD afspiller når du syntes harddisken er for lille....! Jeg syntes selv det ville være smartere at men kunne opgraderer sin DVD afspiller.... 
Knudsen
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 Februar 2004 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
|
Hej Lasse
Omtrent så seriøst som dette??? Gad vide hvad Mogens Rubinstein dog siger til disse postulater???
Lasse Pedersen Junior bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus Indlæg: 181
Bruger er Offline |
| Sendt: 16 Februar 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret |
|
|
dytti skrev:
|
3. Putte sand i cd-afspilleren (for guds skyld ikke løst). for at minimere ressonanser i krystallet.
| | |
Ohhhh ja - husk nu at hele seancen skal forgå under strengeste opmærksomhed og kontrol. Dels fordi de farlige blå jordstråler kan reagere med den højkrystalinske silicium, der er inde i krystallet, samtidig skal du være opmærksom på at det sker mens der er fuldmåne, naturligvis for at sikre at månens paramagnetiske kræfter trækker alle de falske toner ud af CDens laser optik.
Samtidig bør det nævnes at jeg har haft stor gavn af et indkøbt gedeskind fra en homosexuel vædder. Sådant kan købes ved Abu Dali Bin Bim Bam Busse Hassan, Øvre Volta. Skindet gnides 3 gange nedad venstre skinneben inden CD lægges i skuffen - det er sgu et tweak der virker, selv Mogens Rubinstein kan bevidne dette.
/Lasse |
|
|
|
STOP!
hvis I vil diskutere videre, så gør det i privatbeskeder. lad være med at ødelægge tråden mere.
|
| Til top |
|
| |
Pioneer Lukket konto

Produktchef
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 18 Februar 2004 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov:
Den der melding om chroma-bug dukker op af og til. De chips der ikke har chromabug har så gengæld nogle andre ulemper.
Vores udviklingsafdeling prøver selvfølgelig altid at finde de bedste komponenter, og siden at vi altid får meget flotte tests i hele verden på vores DVD-afspillere, ser det ud til at vi vælger rigtigt.
Men hvis du mener at det er meget generende så er det jo heldigt at der findes andre mærker end Pioneer. Men husk at sammenlign billedkvaliteten i øvrigt.
Jonas Bojer skrev:
Næ du 668 har KUN 216 kHz / 12-bit Video D/A Converter hvor 868 har 14 bit ? har det ikke noget at sige ?
Jeg tror man skal se rigtig godt efter for at se det. Husk at det oprindelige DVD-Video signal kun er på 8bit og ca 3-4 MHz. Så argumentationen har de samme argumenter som lyd DAC's opløsning (14, 16, 18, 20 og 24 bit til et signal der oprindeligt er optaget med 16bit opløsning). Men måske kan netop CRT projektorer vise forskellen mellem 12 og 14 bit, og måske kan netop du se forskellen.
Harddisk: 102 timers optagelse i VHS kvalitet og 18 timer i DVD-kvalitet burde være rigeligt til Hr. og Fru Danmark. Derudover er vi ikke meget for at folk selv skal ind og pille i apparaterne. Der vil være en ud af ti der får ødelagt noget. Desuden er vores DVD-optagere NETOP beregnet til folk der IKKE er computer-eksperter. Der findes et rigt udvalg af produkter til dem der er...
Håber at det er til at forstå. __________________ Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåå det var dig Henrik... 
Ja, så vil jeg da også hen og sige hej næste gang. Og håbe det bliver til noget mere udstilling og musik med de forstærkere hvor i havde model nr. 5 med..
(jeg tror jeg er ved at blive dement, jeg kan dårligt huske navnet på receiveren nu... Hvad pokker var det nu nu pointen var med denne parantessætning) 
|
| Til top |
|
| |