| Forfatter |
|
Gaco Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
reenberg skrev:
Køb 650....den er fantastisk (og ca. 5db nemere at drive). Jeg gav 2K for mine hos en eller anden netshop. det er ikke værd at spare de 400kr de er dyrere end HD600. På et eller andet tidspunkt opgradere du alligevel. (eksternt lydkort, desideret bøf-forstærker osv) og så er det surt at vide man ikke købte det absolut bedste man havde råd til. Og køb en ordenlig forstærker til dem før du begynder at skifte kabel/puder og hvad folk nu ellers finder på.
|
|
|
Den tankegang har jeg skam også været helt ind i... Og det er meget sandsynligt at det er det jeg gør. Men her er et spørgsmål jeg godt kunne tænke mig besvaret: Vil I sige at HD650 ligefrem ville give dårligere lyd en HD595 på en PC med X-fi lydkort fordi de ikke får en ordentlig amp? SKAL HD650'ere have en amp for at lyde godt og bedre end HD595? Anyway her er der en der skriver: " i have a 120 ohms hd595 and believe
me the sound is great but they say if i want more out of my cans, i
should get an amp, plus so that i dont screw up the headphones
internally. cuz running these headphones un-amp will screw them up
eventually"
- post#5 http://hardware.gotfrag.com/portal/forums/thread/199127/ Kan høretelefoner ligefrem tage skade over længere tid af ikke at være tilsluttet en forstærker?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej de kan ik tage skade af ikke at blive trukket af en forstærker. Men husk de to gyldne råd indenfor high-fi - Fjern flaskehalse
- Opnå synergi
Slutter du et par 650´ere til et x-fi, bryder du begge regler  Hvis det skal være uden amp, så for du meget mere for dine penge i et par 595´ere eller dt770 eller et par a900. Her er et par a900 til salg brugt http://www.head-fi.org/forums/f10/fs-ath-a900-287463/Billigt I might add
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er også philips HP1000, den synes jeg er bedre end 595 og så er de lette at trække.....
Og jeg ved godt at jeg ofte fabler op om mine philips, men man får rigtigt meget for sine penge....
De ka fåes på tysk e bay til under en tusse....
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft HD595 og HD600 samditig og fortrak bestemt HD600 fremfor 595'eren.. til gengæld vil jeg sige at hvis man tage prisen med i betragtning vil du nok få mere ud af det ved at købe et sæt 595...
HD600 eller 650 er nok mest en smagssag... 600 er neutral... 650 er lidt mere basset og mørk...
Tror ikke at man kan sige at HD650 automatisk er bedre bare fordi den er dyrere nyere og har et højere nummer... Den er nærmere bare anderledes.. Den generelle opfattelse er nok at HD600 er mest "korrekt".. men som sagt tidligere er korrekt ikke nødvendigvis hvad man vil have...
Ville bestemt anbefale de A900 som techtrino linker til... og så er det billigt. selvom det ser ud til at han muligvis ikk sender til DK.. du kan spørge.. :) personligt ville jeg er i hvert fald hellere have et sæt A900 end et sæt HD650.. specielt hvis det er uden amp... og ja.. ved godt at du siger at der er amp i det lydkort.. men hvis man skal være lidt kritisk er der jo dybest set forstærkere i alting som kan lave lyd.. det er nærmere et spørgsmål om kvaliteten af forstærkningen...
|
| Til top |
|
| |
reenberg Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske du skal se i køb og salg her på siden nu ?
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
drop da Sennheiser!! De er da gode, men intet, INTET, når op på siden af et par Stax elektrostatiske hovedtelefoner.
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emne: HD600 vs. HD650 Wow. Har lige haft en stor oplevelse i dag  Jeg tog tyren ved hornene og tog ned i Hi-fi klubben og lyttede til Sennheiser høretelefoner i ikke mindre end 5 timer (!!!). Var sgu en god oplevelse selvom jeg i bagspejlet godt kunne have nøjes med 2-3 timer, for jeg blev sgu lidt kogt til sidst. Her er min erfaring: Jeg prøvede begge sæt på først en times tid først på en Denon forstærker til 6000 kr. der var tilsluttet
en Denon CD afspiller til ca. 3000 kr. Derefter på en Denon CD-afspiller til 2600 kr. ca. Umiddelbart synes jeg
at HD600's fordel blev lidt større over HD650 med det det dyrere setup,
altså forstærken, men jeg er ikke helt sikker da det som sagt kun var den ene
time ud af de fem jeg fik spillet på det. Lad os bare sige at de billigere HD595 fik 10 sekunder
på forstærkeren før jeg udelukkede dem efter jeg skiftevis havde lyttet til HD600/650 i en halv times tid. Man kan jo sige at "det er jo klart når det sammenlignes på 6000
kroners forstærker", men under alle omstændigheder vidste jeg jo med
det samme hvor god lyden maksimal kunne blive - og størrelsen af forskellen mellem dem
og HD600/650 - og HD595 var bare ikke godt nok. Først og fremmest VILLE jeg gerne have at HD650 skulle være de bedste. Jeg er den person der godt kan lide tanken om at vi at jeg har købt det bedste og så skal jeg simpelthen ikke behøver at spekulere mere over det. Men imod alt min vilje lød HD600 i mine ører faktisk bedre! HD650 havde en anelse dybere, bedre og mere præcis bass, de kunne tåle at spille ved lidt højere lydniveauer - ved samme rigtig høje lydniveau på HD600 virkede det mere som om nogen råbte mig direkte ind i hovedet - altså en anelse mere "skingert" end HD650 på en måde dog uden at være decideret forvrænget. Men dette lydniveau vi snakker om her er et som jeg ikke finder behalgeligt at lytte til særlig længe af gangen - men jeg måtte jo lige presse begge af dem til smertegrænsen  . Mere markant og betydningsfuldt var det dog at der virkede at være en slags lydfilter på HD650 der gjorte at alle sange, alle genrer havde noget til fælles, lød ens på en måde. Det er som om at man chiller lidt og nærmest lytter til musikken ""passivt" på HD650 hvorimod HD600 mere kræver ens opmærksomhed. HD650 var lidt bedre til de højeste toner, men det nævnte "filter" og glatter ligesom musikken ud, og det virkede som om at de dermed tabte noget klarhed og detaljer ift. HD600, især i mellemtonerne fordi musikken ligesom blev "farvet" ens hver gang. HD650 var til gengæld en lille en anelse stærkere i de helt lave og høje toner, men forskellen er bare langt mindre her og HD600 havde bare en uanfægtet klarhed i mellemtonerne. Nu kan jeg lige pludselig forstå alt det jeg har læst om disse to høretelefoner. Jeg foretrak med det samme HD600. Jeg synes simpelthen at lyden rørte mig mere følelsesmæssigt, engererede mig mere i oplevelsen, hvorimod jeg følte mig lidt mere apatisk overfor musikken når blev "behandlet" som i af HD650 (og det synes jeg i øvrigt er noget fis - hvis jeg vil ændre på den oprindelige lyd, så kan jeg da gøre det via software eller skrue på nogle knapper på min hardware, det skal da ikke ske i selve høretelefonerne!). Jeg synes også generelt at HD600 havde et lidt bedre lydbillede. Da jeg hørte Eagles - Hotel California i Live optagelse fik jeg sgu kuldegysninger med HD600 da publikum gik amok i klap, pift og jubel, og jeg havde en fornemmelse af at side midt i blandt dem. På HD650 virkede det lidt mere som om jeg iagtede det på afstand, det mere "stereo-agtigt". Der var dog få undtagelse som Michael Jacksons "Black or White", der var lydbilledet faktisk mindst ligeså godt på HD650 måske en lille anelse bedre. En anden måde jeg kan beskrive effekten af HD650's "filter" er den generelle tendens til at HD600 virkede mere surround-agtig og at man kunne høre de enkelte instrumenter stå mere ud individuelt i sangene, hvorimod HD650 gjorte lydoplevelsen mere homogen, nogle vil kalde den mere harmonisk, og det var den i nogle få tilfælde (som sagt mest i høje/lave tonelejer og ved meget høj volumen), men jeg synes desværre mere at det resulterede i en lidt mere "flad" og distanceret musikoplevelse. Instrukmenterne stritter mere ud af HD600 (dog uden at nogle enkelte bliver for dominerende efter min mening) mens de er mere annonyme og sammenblandet i HD650 - lidt mere grøddet dog stadig med nogle klare passager. Hvis man vil spille PC-spil med sine høretelefoner kan jeg også forestille mig at HD600 egner sig specielt godt til dette da lydbilledet simpelthen er fantastisk. Men der var selvfølgelig også genreprægede indtryk. Generelt alt akustisk musik, klart guitarspil, såsom Gensis, Eagles, REM samt meget "blødt rock" (ved ikke lige hvad det korrekt hedder, det er jo blevet en genre jungle) gik bedre på HD600. I Pop (hørte kun lige lidt Destiny's child) stod de mere lige, de stod også lige i da jeg hørte albummet Michael Jackson: Dangerous. I hård rock som Rammstein og Metallica vil jeg måske give en lille fordel til HD650 pga. bassen og den lidt højere volumetolerence. Men meget kom selvfølgelig også an på kvaliteten af selve CD indspilningen og her kunne HD650 godt have en lille bitte fordel ved de lidt dårligere/mindre detaljerede indspilninger; f.eks. sådan en slags fløjtelyd i Katie Malou's "Nine Million Bicycles" der kan blive en smule skinger ved høje lydniveauer blev glattet lidt ud på HD650. Selvom jeg faktisk er overrasket over den alligevel store forskel mellem HD600 og HD650 ift. forventningen skal jeg heller ikke gøre forskellen større end den er og mine indtryk ikke skal læses som om forskellen er utrolig stor. De perfekte heletelefoner i min verden ville være HD600 med bedre tekniske specifikationer uden at røre ved selve stilen og formidlingen som der er gjort i HD650. Jeg kan godt forstå hvis nogen, især de bass-glade og dem der hører mest techno og heavy metal kan synes bedst om HD650, men min egen oplevelse er at HD600 bare er mindst ligeså god eller lidt bedre til stort set alt andet. Et mindre element jeg ikke har berørt endnu er komfort. Jeg synes kort sagt at HD650 sidder lidt for stramt om hovedet og som resultat lidt en lille anelse mindre komfortable, og kan give drille lidt hvis man har briller på. Ikke nogen meget stor forskel, men jeg synes at HD600 sidder blødere og mere ubemærket. So there you have it jeg snupper et par HD600. Jeg har for første gang i mit liv oplevet at min subjektive oplevelse har trumfet specs/prisklasse (jeg er dog overbevidst om at "favningen" på lyden også kan påvises objektiv på en måde, så det er vel i virkeligheden et spørgsmål om smag og behag). Jeg er dog i processen blevet overbevidst til at købe en forstærker også, det kan jeg nok ikke komme helt udenom. Men selv hvis jeg havde bestemt mig for ikke at købe en forstærker i sførste omgang ville jeg stadig have købt HD600 og anbefalet "mit fortidige jeg" at gøre det samme; det er simpelthen ikke værd at spare de 400 kr. (1200 kr. og 1600 kr. for HD595 og HD600 hhv. pt.) når HD600's potentiale er så meget større og de gerne skulle holde i 8-10 år. Og tiden vil vise mig hvor god lyden er bare på et X-fi, det kan jeg godt skrive tilbage om senere hvis det er. Ultimativt lyder mine to råd utvivlsomt: 1. Det er IKKE sikkert at du automatisk kan lide HD650 bedre end HD600 2. Hør dem begge selv før du køber. Ham jeg snakkede mest med i hifiklubben foretrak selv HD650 men sagde at adskillige af hans kollegaer foretrak HD600. Det er simpelthen individuelt - det siger jo næsten sig selv man jeg vil også gerne lige påpeje det :) Selvom det er utrolig svært at forklare lyd med ord så har jeg nu gjort
et forsøg. Jeg håber det til en vis grad kan hjælpe andre lidt i deres søgen
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige præcis ja... og ja sjovt hvad man kan opdage af forskelle... er også mest til HD600.. men stadig syntes jeg at de er lidt kedelige alligevel.. lidt for distancerede i det... men ja som så mange andre ting er det en smagssag...
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 24 Januar 2008 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh, jamen velkommen i klubben af HD600-ejere. Jeg glæder mig så bare til at høre hvad du synes om lyden på dit X-Fi kort.
__________________ Roder med CMOY og lytter på JVC HA-RX700 mod JVC HA-RX900
The world needs to be taught a lesson... I'm the professor!
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Januar 2008 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
^^Tak tak jeg tror også det er en god klub :)
Men jeg tror som sagt jeg bliver nødt til at droppe lidt flere penge skidtet. Mht. lydkort har jeg hørt godt om Terratec Phase 24. Hvad med en god høretelefonforstærker? Det ville være smart hvis man kunne få en til drivebay i PC'en :)
Så hvad har man brug for med et par HD600 til PC? Godt eksternt lydkort, dedikerede høretelefonsforstærkere, og så bare gå efter at have musik i FRAC formatet? Det format har jeg tidligere stiftet bekendtskab med det og det ret godt; fyldte mindre og havde flere muligheder end WAV f.eks. Hvad med CD afspiller, er CD-Rom drevet tilstrækkeligt her? Og hvad med kabler i høretelefonerne, har hørt at det ikke er verdens mest super der følger med (selvom jeg synes det lød godt nede i hifiklubben alligevel!)?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 25 Januar 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja et godt lydkort, eks. et emu 0404 eller ESI Juli@, en ok forstærker, eks. en Heed Canamp eller en lidt billigere Darkvoice 336i. Mht til kabler, jamen der er mange at vælge imellem, kan ik huske hvilket mærker er bedst til hd600, men Cardas plejer jo at være nice. Mht. drev, cd-rom er fint når du ripper musik over til compen i flac format, også brug Foobar2000 med ASIO til afspilling.
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Januar 2008 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok  Jeg kan se at jeg må læse lidt op på det der ASIO, lyder spændende.. Jeg sidder lidt og kigger på HeadRoom's produkter: http://www.headphone.com/products/headphone-amps/ Nogen der har erfaring med disse? Jeg kan se at deres Micro serie har modtaget gode anmeldelser på forskellige steder på nettet nemli :)
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fundet nogle nye særdeles gode bud. De lyder på (links med fed):
1. HeadAmp Pico. Her er en Salgs
tråd og user feedback - alle ser ud til at kunne elske denne Amp
der også kan fås med indbyggede DAC's, og påstår er den er mindst
ligeså god som mange langt større og dyrere headamps. Den er bærbar
selvom det ikke specielt er det jeg går efter. 2. Music Fidelity Xcanv3 --- har set at den også kan købes på TapeConnection - Har også fået denne anbefalet af en der også var fan er lyden af HD600 :)
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2008 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørgsmålet er nok mest om du har brug for at den er bærbar... hvis du har noget at bruge en bærbar amp til, er det cool at have en... hvis ikke, betaler du generelt set altid for at den er lille og fiks også.. dvs mindre lyd for pengene (uden at have hørt den self) Det er vel lidt stationær PC VS bærbar-princippet her... heh..
Har kort hørt en X-can.. og den var udemærket.. til gengæld syntes jeg ikke rigitgt den var bedre end min egen amp egentligt.. og det er blot en billig rørkineser (little dot 2++ til ca 1500 kr) Lidt anderledes ja.. men efter mit hoved ikke ligefrem bedre... men som med alting er det self en smagssag... Til gengæld var det jo så med stock tubes i den xcan.. kan være den har mere potentiale med andre rør.. med min egen er der relativt stor forskel i detaljering og dynamik efter hvilke rør man bruger..
med hensyn til en pico med indbygget dac, tror jeg at den går ind og fungerer som lydkort ? eller tager jeg fejl ? Hvis det gør, mister du dine X-fi lydeffekter osv jo... Og ingen 7.1 lyd.. blot 2.0 almindelig god solid stereo...
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2008 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har slet ikke overvejet nogen bærbare amps før denne Pico fordi jeg
lidt havde samme opfattelse som dig. Den eneste grund til at den sådan
set er på min liste er at den får virkelig meget ros af virkelig mange
forskellige folk der er en del der endda også foretrækker den for deres
eksisterende headamp. Men nu må vi se, det er heller ikke sikkert jeg
ender med den. Bl.a. skal jeg jo lige have undersøgt hvordan og
hvorledes det er med 220V AC kompatibilietet i strømforsyning/stikket,
amerikanerne kører jo med 110V.
Men HVIS jeg ville købe Pico skulle det være med DACs da jeg simpelthen
godt kunne se meningen i at smide 200$ ekstra for at få nogle virkelig
relativ højtkvalitets DACS med så jeg kan bruge den også engang hvis
jeg får en bærbar computer, eller hvis jeg engang kommer til at bruge
mine headphones/amp på en anden computer. Hvis jeg bruger udgangen på
mit X-Fi til det direkte input ville jeg vel ikke miste noget..
Jeg har hørt et par stykker sige at Xcans skulle have meget god synergi med HD600 eller sådan noget. Lyder godt i mine ører. Men godt at du kunne lide de der Xcans med standard tubes, nu ser jeg jo på v3 som forhåbentlig ikke er blevet dårligere (men man ved jo aldrig, er blevet lidt skeptisk efter HD600/H650 oplevelsen hehe). Det kunne være at man evt. skulle slæbe sin bagdel ind til tapeconnection der sælger dem, de ser rimelig prof ud og har åbenbart en forretning ikke langt fra hovedbanen.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gaco skrev:
Men HVIS jeg ville købe Pico skulle det være med DACs da jeg simpelthen godt kunne se meningen i at smide 200$ ekstra for at få nogle virkelig relativ højtkvalitets DACS med så jeg kan bruge den også engang hvis jeg får en bærbar computer, eller hvis jeg engang kommer til at bruge mine headphones/amp på en anden computer. Hvis jeg bruger udgangen på mit X-Fi til det direkte input ville jeg vel ikke miste noget..
Jeg har hørt et par stykker sige at Xcans skulle have meget god synergi med HD600 eller sådan noget. Lyder godt i mine ører. Men godt at du kunne lide de der Xcans med standard tubes, nu ser jeg jo på v3 som forhåbentlig ikke er blevet dårligere (men man ved jo aldrig, er blevet lidt skeptisk efter HD600/H650 oplevelsen hehe). Det kunne være at man evt. skulle slæbe sin bagdel ind til tapeconnection der sælger dem, de ser rimelig prof ud og har åbenbart en forretning ikke langt fra hovedbanen.
|
|
|
Hvis du købte en pico ville det overflødiggøre dit X-fi kort.. hvis du bruger udgangen på dit x-fi fremfor DAC'en i en pico ville det være et vældigt spild.. ! (det er da USB-dac der er i, ikk ?)
Og.. det var nu også X-can V3 jeg har hørt.. lige præcis hos Tapeconnection.. men de fører vist kun grado af hovedtelefoner... der ligger en på vesterbrogade som du selv siger, ret tæt på hovedbanegården.. Men om jeg kunne lide dem ved jeg ikke helt.. tror nærmere at min pointe var at jeg ikke syntes den var bedre end min egen amp som koster tæt på det halve
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Gaco skrev:
Men HVIS jeg ville købe Pico skulle det være med DACs da jeg simpelthen godt kunne se meningen i at smide 200$ ekstra for at få nogle virkelig relativ højtkvalitets DACS med så jeg kan bruge den også engang hvis jeg får en bærbar computer, eller hvis jeg engang kommer til at bruge mine headphones/amp på en anden computer. Hvis jeg bruger udgangen på mit X-Fi til det direkte input ville jeg vel ikke miste noget..
|
|
|
Hvis du købte en pico ville det overflødiggøre dit X-fi kort.. hvis du bruger udgangen på dit x-fi fremfor DAC'en i en pico ville det være et vældigt spild.. ! (det er da USB-dac der er i, ikk ?)
Og.. det var nu også X-can V3 jeg har hørt.. lige præcis hos Tapeconnection.. men de fører vist kun grado af hovedtelefoner... der ligger en på vesterbrogade som du selv siger, ret tæt på hovedbanegården.. Men om jeg kunne lide dem ved jeg ikke helt.. tror nærmere at min pointe var at jeg ikke syntes den var bedre end min egen amp som koster tæt på det halve
|
|
|
Min pointe er at ligesom jeg fremtidssikrede mig / gjorte mine muligheder mere fleksible med HD600 i stedet for HD595, så ville jeg gøre det samme med Pico hvis det var; altså købe den for 200$ mere og så til gengæld få friheden til at bruge mine HD600 til hvilken som helst PC. Hvilke høretelefonerne var det du hørte X-can v3 med? For en af grundende til at købe netop den have speciel god synergi med HD600.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2008 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hørte den med HD600, AKG K340 og Alessandro MS1 (havde medbragt eget daværende arsenal ja )
og ja det er også forståeligt nok at gøre... og HD600 har meget meget mere potentiale end HD595... men du startede jo ud med ikke at ville have amp :P
|
| Til top |
|
| |
Gaco Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2008 kl. 02:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har researchet som en gal de sidste dage, der er godt nok meget information på head-fi.org, desværre også rigtig meget overflødigt. snik-snak. Når men nu er jeg da kommet frem til 4-5 forskellige muligheder  Er kommet fem til følgende fire muligheder: http://www.head-fi.org/forums/f5/senn-hd600-gilmore-lite-vs- xcanv3-vs-ld-mkiii-vs-zero-289937/ I er meget velkomne til at give jeres mening til kende
|
| Til top |
|
| |