Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 00:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Mini³ Headphone Amp. Its alive. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BjarkeHedegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2008 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Skobbolop skrev:
BjarkeHedegaard skrev:
Claus-dk skrev:
BjarkeHedegaard skrev:
Claus-dk skrev:
BjarkeHedegaard skrev:

Claus-dk skrev:
BjarkeHedegaard skrev:
Er super spændt på at høre resultatet, for har en kæreste der gerne vil ha' noget mere power i
sine earplugs.
Det gælder ikke om at spille højt, men godt...Det er derfor du skal købe en forstærker....

Det er jeg fuldstændigt klart over, men hvis du har problemer med at høre lyden i en larmende bus eller tog, så er det jo nok meget godt at
kunne få lidt ekstra ikke?

Inears er svaret i stedet for at ødelægge hørelsen

Nope. Er prøvet. Hjalp ikke.

Ikke at det rager mig, men at overdøve larmen fra tog/bus alene for at opnå tinnitus og høreskader er ikke særligt smart, hvad med et par lukkede
bøffer i stedet...??

Det har du fuldstændig ret i. Men problemet er, at den her MP4-afspiller har et betydeligt lavere udgangssignal end normen, og derfor mangler det lidt. Den kan ikke spille højt men bare sådan det er medium lydstyrke i almindeligt rolige omgivelser. Men forstår da godt hvad du mener.

:D.. så er det fordi du ikke har prøvet et sæt fornuftige in-ears med GOD isolering... tror ikke hun får problemer i toget med et par etymoticfor at nævne et eksempel...

med mindre det virkelig er afspilleren der er så ringe?.... hvilken model er det?

Selve afspilleren er bestemt ikke ringe. Lyd- og billedekvalitet samt funktioner er noget af det bedste jeg har haft mellem hænderne hvilket ikke siger så lidt. Den er bedre end afspillere fra en hvis konkurrent der har en hvis svaghed for rullehjul. Nå, men det er slet ikke kvaliteten der er problemet, det er ganske enkelt lydstyrken. Sætter man afspilleren til projektoren og surroundanlægget lyder/ser det faktisk super godt ud, for der har man jo også mulighed for at forstærke signalet lidt ekstra. Men det hjælper jo ikke én så snart man bruger hørebøffer, for de kan ikke skruges op! Og vi har nu prøvet en længere række forskellige in-ears og lukkede høretelefoner med liden succes. Og om man så boede i en kasse rockuld ville det være en ringe hjælp hvis man alligevel ikke har nok lydstyrke!

wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Februar 2008 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Sådan ser den lille ny ud.  den er samlet med opamps der sku holde længere. Har de 2 andre til bedre lyd liggende men ville lige prøve med de andre først. Dog blir det ikke sjovt når de ska skiftes så det sker måske ikke.

Mangler stadig at få mit kabel til ipod'en så har kun lige hørt fra min cd afspiller og det lover godt så mangler jeg bare kabinettet og en knap så er jeg kørende.

Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer

wuffer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2008 kl. 07:09 | IP-adresse registreret  

BjarkeHedegaard skrev:
Er super spændt på at høre resultatet, for har en kæreste der gerne vil ha' noget mere power i sine earplugs.

Bare lige for at svare på dit spørgsmål. Ja med de philips in ears jeg bruger nu så kan der spilles så højt med den forstærker at det bliver ubehageligt at ha dem på. Og det er med en ipod 30gb og det er med kun halv volume på ipod'en. Men det er ikke via linout'en  Mangler stadig mit kabel så lyden kommer jeg ik ind på i denne omgang

Til top Vis wuffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wuffer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes