| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 25 Januar 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Jeg må desværre melde fra. Jeg "kom til" at købe et sæt Black Dragon balancerede GS-1000 på head-fi til en rigtig god pris så nu
er der røde blinkende advarselslamper hvor end jeg ser med penge brillerne.
|
|
|
Kender det godt jeg har også nærmest brugt min "kvote" for i år
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2008 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er jo stadig mulighed for at være med...
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 05 Februar 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prioriterer den lige ind til deadline er nået - så kan det være at der er flere der ser den
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Februar 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det..
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne du ikke lige nå at få et sæt hjem inden den 16. og tage dem med til Kolding så vi kan lytte  ER der i øvrigt ikke noget med, at hvis man først har en afstøbning af øret så kan denne bruges sammen med andre hovedtelefoner? Er der en standard for dette hos de forskellige mærker? Så kunne det jo godt være at man bør få lavet en afstøbning og måske hoppe med på vognen.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er custom IEM's.. dvs hovedtelefoner som er støbt efter lige præcis dit øre... så der er ikke meget pointe i at få et par og tage dem med til meet.. det er kun ham som kan bruge dem jo :)
Til gengæld får du for de 180$ en tripple driver IEM som er formstøbt efter dine ører.. dvs optimal komfort og isolation.. til gengæld er de tæt på værdiløse når først du har fået dem (de kan dog retuneres og få 90% tilbage hvis du virkeligt ikke bryder dig om dem)
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvis jeg skulle få et par hjem ville jeg ikke selv kunne spare en rød reje, hvilket ville resultere i at jeg nok ikke gad at stå for et gruppekøb...
Jeg skal handle lige så meget i blinde som alle andre......
men 1000 kroner er jo ikke en herregård så jeg tager chancen, ydermere vil jeg sige at hvis der ikke kommer 5 tilmeldinger så køber jeg bare
selv et sæt, for at skulle stå for indkøb af 3-4 sæt inddrive penge sende og modtage og sende videre, gider jeg simpelthen ikke for at spare 50-
100 kroner i porto......+ at hvis en skulle springe fra, står jeg jo med en bet på 1000 kroner som er fuldstændigt værdiløs...
Jeg løber ikke fra mine aftaler med Lars og Jonathan, men hvis der kommer en eller to mere til og det ikke er nok til rabat kommer de nye ikke
med i pakken....
Men jeg håber sæføllig på at det bliver til noget, men jeg er begyndt at tvivle på det..Så hvis folk har lyst så er det ved at være på høje tid at
tilmelde sig...
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har nok formuleret mig lidt forkert. Hvis jeg nu får lavet en afstøbning til mit øre (den får man vel ikke med når man går med i dette gruppekøb?) hos en øreklinik i DK. Kan jeg så benytte denne afstøbning til både disse og til f.eks. et sæt Ultimate Ears custom? Eller passer de kun til én slags custom in-ear?
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Har nok formuleret mig lidt forkert. Hvis jeg nu får lavet en afstøbning til mit øre (den får man vel ikke med når man går med i dette gruppekøb?) hos en øreklinik i DK. Kan jeg så benytte denne afstøbning til både disse og til f.eks. et sæt Ultimate Ears custom? Eller passer de kun til én slags custom in-ear?
|
|
|
Jeg vil da gå stærkt udfra man kan bruge afstøbningen igen. Den koster jo lidt. Men jeg er da ikke 100 % sikker.
/jonathan
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2008 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan bruges lige så mange gange du har lyst til, der er visse typer som har en relativ kort holdbarhed på et par måneder...Men det må man lige
forhøre sig om når man får lavet aftrykket...
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige en anmeldelse med fine billeder
http://www.head-fi.org/forums/f4/super-freq-review-292329/
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere nyt som måske kunne gøre tilbuddet endnu mere fristende, der har været nogle der har brokket sig over kablet på head-fi, så jeg skrev
og spurgte om det var muligt selv at levere et kabel som kunne bruges i stedet for det originale, det var heller ikke noget problem, så vi kan få dem
skræddersyet nærmest lige så meget vi har lyst til...
Jeg er ret imponeret over både tempoet på deres svar samt deres fleksibilitet og hvis deres service er lige så god på selve produktet så vil det jo
også være et meget stort plus.....
LOKKE LOKKE
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 11 Februar 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er folks holdning til de her versus Livewire? Sidstnævnte har jo aftageligt kabel på deres in-ears, hvilket jeg umiddelbart ser som et stort plus, da kabler normalt er det, der dør først.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt bryder jeg mig bestemt ikke om den sammenkobling der er på Livewires, sådan ud fra udseendet....
Freqs kan fåes med aftageligt kabel hvis du har tålmodighed, de venter på materialerne...
Men jeg vil faktisk helst have faste kabler, så er der et sted mindre man kan få en løs forbindelse. Samtidigt har jeg brugt mine IEMs 8 timer dagligt
i over et år uden nogle problemer med kabler..
Meningerne på head-fi er lidt delte, sådan vil det jo altid være...
Men livewires koster 50 $ mere for en dobbeldriver....Og de har ikke en tilfredsheds garanti for andre steder end USA....De har lavere impedence,
som giver risiko for susen....Vi kan jo få freqs med den impendence vi ønsker....
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
AArrghh..... jeg hopper med på vognen! Der bliver nok ikke 6 men er der fidus i at bestille sammen alligevel så kan vi jo ligeså godt gøre det. Så bestil bare en til mig! (De er jo "SUPER-freqqe" de der...) ....Så har jeg også en bedre undskyldning for at have en Cigar Humidor stående i stuen til den voksende IEM samling
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt, jeg kan jo så sige at vi er fire nu, Helledie, Kolind, Burning777 og undertegnede, men der er stadig tid og mulighed for at være med og
jeg vil naturligvis fedte alt hvad jeg kan for FREQ så vi måske kan få en rabat alligevel......
Vi aftaler alle de ting med forsendelse og pakning derover, når deadlinen udløber....
Jeg har gået og tænkt meget over fragten retur og jeg tror det klogeste vil være at få dem sendt direkte til os, altså hver for sig, dels tror jeg at
en stor pakke til 4000-5000 oftere vil blive stoppet i tolden og så kommer vi jo alle til at bløde told og moms og alle andre mulige
ubehagligheder...
Hvis vi får dem sendt hver for sig vil de nok nemmere smutte igennem tolden og så ved FREQ også hvem der ejer de forskellige propper og jeg
skal ikke stå standby de næste 2 år hvis der skulle opstå problemer, det er på ingen måde fordi jeg ikke gider eller har lyst, men fordi jeg mener
at det er lettest hvis folk, ved eventuelle problemer, går den direkte vej og eliminere mulige misforståelser som kunne opstå via et mellemled,
men lad mig høre hvad de som vil være med mener om dette ??
Jeg håber at i får lavet jeres afstøbninger så hurtigt som muligt, da vi jo i sagens natur er tvunget til at vente på hinanden, jeg skal gerne stå for
den samlede forsendelse til USA, jeg sender jer alle en pm med navn og adresse når tiden er inde...
Betalingen er også noget vi skal have fundet ud af, jeg har ikke specielt meget lyst til at skulle inddrive penge hos jer ikke fordi jeg ikke stoler på
jer, men det koster jo også lidt at overføre penge og paypal koster 3 %, så det billigste vil jo være hvis vi betaler hver for sig.........Jeg vil
kontakte FREQ og aftale en eller anden kode vi skriver ved vores betalinger, så de ved hvem der har betalt og de ikke lige pludselig, i værste
fald, bonner mig for fire sæt ørepropper  ......
Men igen lad mig hører hvad i mener og om i har eventuelle idéer til hvordan vi gør...
Til nysgerrige folk kom nu meld jer til dette er en god handel og jeg har lavet alt fodarbejdet for jer så vi kan få vores propper fuldstændigt
skræddersyet efter de enkeltes ønsker og behov......
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
| Til nysgerrige folk kom nu meld jer til dette er en god handel og jeg har lavet alt fodarbejdet for jer så vi kan få vores propper fuldstændigt
skræddersyet efter de enkeltes ønsker og behov...... |
|
|
Ahh fedt... så vil jeg gerne have mine med Grado "GS-1000lyd" indbygget! Spøg til side: Hvilke parametre kan vi selv få indflydelse på? Kabler? Er der nogle valgmuligheder? Farver osv? Jeg skal lige være helt med på det med afstøbningerne. De skal altså laves på forhånd og sendes derover. Så kan vi vel ligeså godt få det gjort så hurtigt som muligt. Der er sikkert ventetid på den slags hos øreklinikken.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
afstøbningerne skal laves på forhånd...
Vi kan selv vælge kabler det skal vi så selv købe og sende sammen med afstøbningerne, farver, om ledningen skal over eller under øret,
impendensen kan også sættes lidt op hvis det ønskes...
Den der med grado lyd er jeg ikke sikker på går, desværre....
Prøv at surfe lidt på deres hjemmeside der kan du se farverne...
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle kabler du vil foreslå?
Jeg kan selv godt lide dem, der er på Westones - altså de snoede typer.
Bare de ikke er som Shures. De er ikke skabt til udendørs brug - under 5 grader så stivner kablerne fuldstændigt.
Men spørgsmålet er om vi ikke bare selv skal tage kontakten med dem og så angive den kode du får af dem i vores Paypal betalinger.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Er der nogle kabler du vil foreslå?Jeg kan selv godt lide dem, der er på Westones - altså de snoede typer. Bare de ikke er
som Shures. De er ikke skabt til udendørs brug - under 5 grader så stivner kablerne fuldstændigt. Men spørgsmålet er om vi ikke bare selv skal
tage kontakten med dem og så angive den kode du får af dem i vores Paypal betalinger.
|
|
|
Jeg ved ikke så meget om kabler så jeg skal bare have dem der er standard, håber så de er bedre end Shures l**tekabler...
AHT betalingen var det lige netop sådan jeg havde tænkt mig sådan mere eller mindre, så kan vi spare lidt gryn når vi sender vores aftryk afsted,
en pakke til USA koster 230 KR.....så der kan vi spare omkring 100 kr..
Men jeg skal lige kontakte min mand hos Freq og høre om det med betalingen....
|
| Til top |
|
| |