| Forfatter |
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
søren N skrev:
Så havde jeg lige besøg af Floe og Rune wildchild til en hyggelig søndag eftermiddag, med cola, tun mouse og god musik
Jeg havde lokket Floe til at smide nogle ram i min Computer og fik et godt billedet af ham.
tak for en hyggelig søndag.
|
|
|
Der er da vist en der trænger til en klipning.............. På ryggen  |
|
|
Hov hov! __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nye kabler på vej hjem til imellem for og effekt..
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Takker for medfølelsen, De var nu meget flinke hos sun audio da jeg ringede og beklagede mig. Men der skulle lige bestilles en ny arm hjem, så de regnede med at der gik 10-14 dage. Det er jo ikke noget de gør med vilje for at genere mig, men jeg er sku lidt skuffet over ikke at kunne lege med min pladespiller  Dog har jeg ikke nogen riaa, så nu får jeg lige lidt tid til at kigge efter sådan en. Nogle forslag til en riaa i 2-3000 klassen? meget gerne brugt.
|
|
|
" men jeg er sku lidt skuffet over ikke at kunne lege med min pladespiller Dog har jeg ikke nogen riaa, så nu får jeg lige lidt tid til at kigge efter sådan en." Hvad ville du ha' gjort hvis pladespilleren havde været fuldt funktionsdygtig ved ankomst..??? Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leget med den, med øret helt ende ved pu'en?
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2009 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau, skyndt mig ud og købe en riaa..... eller måske bare låne en, til jeg finder ud af hvilken en jeg skal have  . Nu ser det ud som om at de sender mig en helt ny pladespiller i acryl  Det er altså god service..
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil jeg rigtigt gerne søde Floe
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he, glæder du dig til på tirsdag? Rune er ike kommet galt afsted endnu?
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey Søren N., har du fået dig et nyt møbel? Billeder...
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Maj 2009 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten, nej desværre har jeg ikke fået et nyt møbel endnu :( Jeg pønser på selv at bygge et af mdf plader, men da jeg ikke har nogen bil selv, skal det lige planlægges med at få lånt en så jeg kan hente pladerne i silvan og sådan. Dog så jeg et Frislev møbel til salg her inde på KSB der lige passede i de mål jeg skal bruge og også lige i de farver jeg ville have... dog er det lidt for dyrt.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der købt stort ind i Silvan, til et DIY møbel projekt, meget inspireret af Wullf´s projekt. Hvis bare mit møbel bliver halvt så pænt så er jeg tilfreds  http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71240&K W=diy+m%F8bel nåh, men nu står alle mdf pladerne i kælder rummet, Jeg har valgt at bygge et møbel af MDF plader der er 22 mm. Det skal helst ende med at blive 107 cm x 60 cm x 60 cm.. Det var en sjov cykel tur hjem fra Silvan med 50 kg MDF.  Istedet for at samle siderne med top og bund plade i smil (som Wullf har gjort) samler jeg det med skruer og lim traditionelt, da jeg ikke har fasciliteterne og evnerne til at spænde det ordentligt fast, hvilket jeg tænker at det kræver hvis man skal samle det i smil. Dog vil jeg gerne have samme front som Wullf har, lidt lige som click møbler. Derfor har jeg købt en liste jeg saver i smil, og limer på. Det skal ende med at blive spartlet og malet, så man kan alligevel ikke kan se at det er en liste der sidder foran. Jeg er overbevist omkring at løsningen med at samle toppen ovenpå siderne er medre holdbart end at samle det i smil?? Billeder følger.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så er der købt stort ind i Silvan, til et DIY møbel projekt, meget inspireret af Wullf´s projekt. Hvis bare mit møbel bliver halvt så pænt så er jeg tilfreds http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71240&K W=diy+m%F8bel
nåh, men nu står alle mdf pladerne i kælder rummet, Jeg har valgt at bygge et møbel af MDF plader der er 22 mm. Det skal helst ende med at blive 107 cm x 60 cm x 60 cm.. Det var en sjov cykel tur hjem fra Silvan med 50 kg MDF.  Istedet for at samle siderne med top og bund plade i smil (som Wullf har gjort) samler jeg det med skruer og lim traditionelt, da jeg ikke har fasciliteterne og evnerne til at spænde det ordentligt fast, hvilket jeg tænker at det kræver hvis man skal samle det i smil. Dog vil jeg gerne have samme front som Wullf har, lidt lige som click møbler. Derfor har jeg købt en liste jeg saver i smil, og limer på. Det skal ende med at blive spartlet og malet, så man kan alligevel ikke kan se at det er en liste der sidder foran. Jeg er overbevist omkring at løsningen med at samle toppen ovenpå siderne er medre holdbart end at samle det i smil??
Billeder følger. 
|
|
|
Nice, det bliver interessant at følge projektet, hvornår forventes der fødsel  ? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så er der købt stort ind i Silvan, til et DIY møbel projekt, meget inspireret af Wullf´s projekt. Hvis bare mit møbel bliver halvt så pænt så er jeg tilfreds http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71240&K W=diy+m%F8bel
nåh, men nu står alle mdf pladerne i kælder rummet, Jeg har valgt at bygge et møbel af MDF plader der er 22 mm. Det skal helst ende med at blive 107 cm x 60 cm x 60 cm.. Det var en sjov cykel tur hjem fra Silvan med 50 kg MDF.  Istedet for at samle siderne med top og bund plade i smil (som Wullf har gjort) samler jeg det med skruer og lim traditionelt, da jeg ikke har fasciliteterne og evnerne til at spænde det ordentligt fast, hvilket jeg tænker at det kræver hvis man skal samle det i smil. Dog vil jeg gerne have samme front som Wullf har, lidt lige som click møbler. Derfor har jeg købt en liste jeg saver i smil, og limer på. Det skal ende med at blive spartlet og malet, så man kan alligevel ikke kan se at det er en liste der sidder foran. Jeg er overbevist omkring at løsningen med at samle toppen ovenpå siderne er medre holdbart end at samle det i smil??
Billeder følger. 
|
|
|
Hvad sker der for Søren-håndværker!?!  Det glæder jeg mig til at se! Jeg vil næsten kræve at stå at se på, med en røvfuld bajere, mens du hamrer dig selv over nallerne   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
He He.... floe hvis det går så galt gider jeg ikke at smide billeder op ... Så bliver det noget med at jeg syntes at Pass´en stod meget bedre på gulvet  . Men mon dog.. Jeg tror ihvertfalld selv på at det ikke kan være så satans svært at bygge sådan et møbel.. Har jo trods alt bygget 2 køkkener og mindst 50 car-porte i mit lange liv  . Men du er meget velkommen til at komme forbi med en pose bajere Floe, så går det sku nok lidt lettere.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten: Måske i aften når jeg har drukket mig mod til... Nej det bliver nok først imorgen efter arbejde.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |