Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Danmarks ringeste biograf? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NAD4ALL
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 26 Januar 2008 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

BioCity er nok den ringeste biograf i danmark. HEr er der ikke kun tale om billed kvalitet og lyd men også om den genrelle service og forholdene i biografen.

Jeg har været ud for følgende.
Synlige samlinger i læredet i sal 9 - Response fra personalet var at lærede var nødvendigt at være alvet af flere stykker og derfor måtte jeg bare leve med det.

3 gange er film kørt i forkert format, operatøren har ikke gide at ordne det selv om jeg var ude og klage under filmen over det.

1 gang løb der l**t... ja l**t ind i vantilations kanalerne og salen stank af afføring så folk måtte gå. Dette var under en double feature med pause og da jeg gjorde personalet opmærksom på problemet blev jeg fortalt at det måtte jeg leve med for der var ikke andre sale ledig....Desuden tændes lyset flere gange under filmen....

Jeg var super-vip-biograf ganger i Århus og det var fordelt på CinemaxX og Biocity. I ålborg har jeg det sidste år været i biffen 2 gange, og det er kun på invitationer. Vil hellere køre til hjørring for at se film i biffen end i Biocity Aalborg!
Til top Vis NAD4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD4ALL

NightHaunter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 14 Februar 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Husk at Biocity er mange forskellige biografer. Men du mente altså Biocity Aalborg?

"Kælderen under Palads i KBh. Så en gang Trainspotting dernede. Filmen var så slidt at billedet var fyldt med streger og fremviseren larmede så meget at den overdøvede noget af dialogen. Det var temmelig komisk.

vH pH"

Jeg var lige præcis derinde for en uges tid siden. Jeg skulle se I am Legend og hele den højre halvdel af billedet havde skarpe, flimrende streger i alverdens forskellige farver under HELE filmen! Palads er simpelthen det mest forfærdelige sted. Jeg kan tage en anden oplevelse;
Jeg var til forpremiere på De fortabte sjæles Ø klokken halv 1-1 om natten. Dér havde de brugt deres største sal, så det tegnede til at blive udmærket. Palads har dog tilsyneladende bare glemt, at de ligger lige op af et diskotek, så under hele filmen (som mange steder er stille) kom der fantastisk CV-bas fra den anden ende af biografen. Puha! Man græmmes!

Et par biografer der skal roses: Imperial (det er dog dyrt, men der fungerer det sgu altid), Gentofte Kino og Grand i Kbh - der har jeg kun gode erfaringer.

Og skal vi så lige tage et generelt problem? Hvorfor skal man se en halv times reklame og forfilm, når man netop har betalt en billet på mellem 75 og 100 kr.? Det er da helt absurd!

Til top Vis NightHaunter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NightHaunter

NAD4ALL
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2007
Sendt: 20 Februar 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Biocity aalborg har gjordt det igen.....

Konen og jeg skulle væk fra den lille og på date. Hun ville gerne i biffen og se Sweeny Todd, fari nok tænkte jeg MEN JEG BURDE HAVE VIDST BEDRE!!!!!

De digitale reklamer gik i gang med den ringeste kvalitet længe set, ikke at jeg forventer fuld hd på reklamer men det hakkede så jeg måtte lukke øjnene for ikke at blive sø syg .... da de stoppede og filmen skulle igang blev skærmen sort og thats it...... Efter 5 min gik jeg ud for at få en til at ordne det og stod operatøren ikke midt i slik butikken og snakkede med butisk tøsern istedet for at være på sin pind

Jeg hader virkelig Biocity Aalborg!
Til top Vis NAD4ALL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD4ALL

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Februar 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Min lokal Køge-Bio hører også til de dårlige

Ringe billede og lyd.

Virker bare som lyden er i stereo    

De små bio'er får det hårdt i fremtiden   da oplevelsen hjemme sagtens kan måle sig med dem.

Plads bio i københavn   er også ringe ( dem i kælderen )

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Håber at det er ok at indsnige en dårlig oplevelse i en biograf her, selv om tråden omhandler dårlige biografer.

Jeg og en kammerat var en tur i Kinorevuen i Skørping lør. d. 23/2, biografen er af ældre dato, men egentlig i rimelig stand, selv om biosæderne er aflagte fra en anden biograf. Nå, men ca. 10 min. inde i Susanne Bier's film Things We Lost in the Fire begynder der at lugte fælt ( føj da, jeg får brækfornemmelser bare ved tanken ).  Stanken som er et mere rigtigt ord end lugten, fortsatte resten af filmen, men styrken af stanken kom og gik lidt i interval, alt imens jeg havde mere travlt med at holde en slikpose op for næsen ( for at dæmpe lugten ), end at se filmen. Om det var en tætved siddende person, som havde døje med sin stomipose = gået læk, eller om det var en af de toiletbesøgende i starten af filmen, som havde haft et uheld, ved jeg ikke ....men jeg ved at det var en meget ubehagelig oplevelse som varede i ca. 2 timer.

Hvad jeg har at sige om oplevelsen i grimme ord .......... !!!

Ved ikke lige om jeg har lyst til at komme i den biograf igen, selv om det jo ikke var biografens skyld.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes