Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: B&O’s DD 7.1 surround A/V system ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Pierre

Det er ca. hvad jeg forsøger at få Exxtreme til at forstå, at det vigtigste er, vi hver især er glade for det grej vi har valgt, man vil jo på alt kunne finde noget at være utilfreds med.

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Exxtreme

Sæt dig ned og læs hvad du har skrevet, tænk så efter og find ud af hvad dit argument er for at du skriver.

Gå derefter ind og læs her om alle Pio problemerne som tilsyneladende er omfattende

Læs så dette her

Aldrig oplevet på mit Pioneer 428XD

Peter Pan skrev:

Måske du skulle overveje LCD næste gang, så vil du også kunne tale i mobil tlf. i nærheden af  din fladskærm uden telefon signalet forsvinder i støj fra plasmaskærmen.

Det summer ganske vist en lille smule, men slet ikke noget man hører når der er lyd på det man ser! (det har jeg som regel).
Gør mobiltlf støjen højere..?.. det har jeg aldrig oplevet eller hørt om på de Pioneers plasma tv.

Personligt køber jeg først LCD den dag de overgår plasma i kvalitet. For mig er det ikke teknologien der er vigtig, men det at mit fjernsyn kan vise det mest korrekte billede - og det har jeg uden tvivl fået i mit Pioneer 428XD. Det er jo også den konklusion langt de fleste ejere af disse modeller har, hvis man læser de mange indlæg her og på recordere.dk. Tror faktisk det indlæg du har linket til, er det første jeg har set, hvor et 428 får kritik med på vejen - og det er jo så i øvrigt ikke noget jeg selv har oplevet på mit eget tv. Var det i øvrigt ikke også noget med at 508XD havde slået samtlige full hd tv i kvalitet i en britisk test (læst i et andet indlæg her på hifi4all) med udtagelse af Pioneers egen topmodel :)   Læs eventuelt testen på recordere.dk, hvor 508XD bliver rost til skyerne

citat:
Jeg vil nødig skuffe de af læserne som er fans af LCD teknologien. Men med Pioneer G8 er forskellen imellem de to teknologier blevet endnu større. Et Pioneer PDP-508XD kan meget vel være det bedste TV på konsumer markedet lige nu. Uden kalibreringen er det en smuk prins, og med kalibreringen indtager det pladsen i tronstolen som en ægte konge.

Jeg kan sagtens forstå, at mange folk falder for B&O produkter. Jeg har da også selv købt en telefon fordi jeg synes den var hamrende lækker og meget brugervenlig. Kæden knækker dog lidt for mig, når bekendte og du selv betegner deres AV produkter som "det ypperligste" indenfor kvalitet - en lidt naiv holdning, når man ser hvad markedet ellers kan tilbyde. Design og brugervenlig kan altid diskuteres, og der er ingen tvivl om at der ligger mange timers udviklingsarbejde bag B&Os produkter.

Det indtryk jeg ofte får, er at mange B&O ejere ofte færdes lidt lemfældigt med sandheden overfor sig selv - det er som om at den ekstremt høje pris skal retfærdigøres, og at man set i lyset af prisen, naturligvis har det ypperligste produkt penge kan købe. Måske man også kan fristes til at tro, at mange B&O ejere køber produktet fordi det ser godt ud at eje, og at man kan sige man har B&O til at stå derhjemme - i øvrigt uden at skelne til hvad markedet ellers kan tilbyde af lækre design og kvalitetsløsninger. Det vigtige er måske ikke engang brugervenligheden, men alene mærket....... det er da stof til eftertanke.

For mig er B&O primært design og brugervenlighed - elementer som jeg begge kan finde i andre og bedre produkter. Hvis dette er argumentet for at man køber produkterne, kan jeg sagtens følge det, og dette respekterer jeg - men at købe det fordi kvaliteten af lyd og billede er i top retfærdigører bare ikke prisen. Det vigtigste er jo, at få noget grej man selv er tilfreds med.

Når dette så er sagt, synes jeg bestemt mange af dine indlæg omkring dit eget setup er meget interessant læsning. Fasinationen forstår jeg ikke, men smag og behag er jo heldigvis forskellig.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Fin test Peter Pan, syndes at dette TV mangler en HD-DVB-T/C/S digital tuner, til de 80k må det værre mulig for B&O at smiden en såden en i, ud af
TV koste komme til at mere af den grund.

StarTrek

For 3600 kr. kan en DVB-T/S tuner indbygges, men med alt det der vil ske ved overgang til digitale tv signaler, forestiller jeg mig at der kommer så mange tv udbyder med hver sin dekoder box, at de foræger dem væk for at vi skal vælge netop deres tv pakker, og så er det lidt surt at have brugt penge på en indbygget dekoder. 

Jeg modtager HD signaler fra YouSee kabelnet, og deres C- tuner Sagem HD 81 vil de aldrig tillade andre end dem selv at råde over.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Til tobywan

http://www.pioneer.dk/dk/faq/986/5394/index.html

Bare et af mange eks.

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Koste ikke Pioneer´s 8G Plasma over 30k ?

Og så er vejen ikke så lang til et B&O TV

Du ved da slet ikke hvad et af de bedre B&O fladskærms-tv koster siden du kommer med sådanne GÆTTERIER ...

Dette kunne værre sjovet med en test (blind test) af B&O´s TV mod fx, nogle af de andre mærker topmodeller, så vi en gange for alle kan få
mytene ryd af vejen

Ja det kunne det... Så ville vi få en hulens masse flove B&O-ejere til at rende i rundkreds og ikke vide hvor de skulle gøre af sig selv...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

tobywan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Til tobywan

http://www.pioneer.dk/dk/faq/986/5394/index.html

Bare et af mange eks.

Hvis du læser mit indlæg igen, vil du også se at jeg er helt bekendt med dette :)

Det er i øvrigt ikke noget man hører, når man ser programmer med lyd på....
Har du rent faktisk selv oplevet et Pioneer G8 TV?

Mvh Tobias

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Exxtreme

Sæt dig ned og læs hvad du har skrevet, tænk så efter og find ud af hvad dit argument er for at du skriver.

Mit argument for at skrive er at fortælle folk at man ikke får det bedste tv ved at købe det dyreste... Og man får bestemt ikke det bedste ved at købe B&O... Jeg har ikke en finger at sætte på deres finish og design, men når vi snakker billedkvalitet, så er det bestemt ikke den ultra høje pris værd...

Gå derefter ind og læs her om alle Pio problemerne som tilsyneladende er omfattende

Læs så dette her.

Det er ikke noget problem at finde negative udtalelser om et hvilket som helst mærke, også Pioneer... Men sagen er den at 99% af dem der køber et Pioneer tv, de er meget tilfredse med det og oplever ingen problemer overhovedet... Jeg har selv et Pioneer 7G Plasma som var deres topmodel for godt et år siden, og jeg har ikke haft problemer overhovedet...

Men siden du nu linker til dårlige udtalelser om Pioneer, så kunne jeg have linket til en masse tråde med positive oplevelser og gode anmeldelser... Men det gider jeg bare ikke, men du ved de findes, om du så vil være ved det eller ej...

Måske du skulle overveje LCD næste gang, så vil du også kunne tale i mobil tlf. i nærheden af  din fladskærm uden telefon signalet forsvinder i støj fra plasmaskærmen.

Se det der er en desperat og direkte barnlig udtalelse. Det er tydeligt at du forgæves prøver at finde argumenter der skal underbygge dit valg... Det er de færreste plasmaskærme idag der "larmer" og dem der har en lille blæser, de kan ikke høres med mindre man står med hovedet helt oppe i skærmen... Men det gør man jo tit når man ser tv ikke.

Kommer ALDRIG til at have en LCD skærm i stuen, for jeg går op i et godt og korrekt billede... Og med LCD-skærmenes dårlige gamma-forløb og ringe opdateringshastigheder m.m. er det bare ikke godt nok...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Det ved jeg nu ikke om er sandt Jeg kender ikke til ret mange andre mærker (læs ingen) inden for lyd og billede som taber så lidt i værdi som B&O

Du har vist ikke snakket med en Beovision 5 ejer for nyligt. B&O's groft underspec'ede 480p skærm blev indtil for nyligt solgt for over 150.000,- i butikkerne. Nu skal man være mere end heldig hvis man får 50.000,- for et med under et år på bagen.

B&O laver mange fede produkter... også flere end de får kredit for (især her på siden), men jeg bryder mig virkelig meget lidt om den direkte udnyttelse af folks manglende indsigt og eget ry og rygte til at tage røven på folk, som det er tilfælde med ovenstående skærm. Det er ikke andet en et outdated og rebranded Panasonic panel i en ramme der får det til at fylde som et billedrørsfjernsyn... til mindst 15 gange prisen.

De skulle skamme sig

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

tobywan skrev:
Peter Pan skrev:
Exxtreme

Læs så dette her

Aldrig oplevet på mit Pioneer 428XD

Peter Pan skrev:

Det summer ganske vist en lille smule, men slet ikke noget man hører når der er lyd på det man ser! (det har jeg som regel).
Gør mobiltlf støjen højere..?.. det har jeg aldrig oplevet eller hørt om på de Pioneers plasma tv.

Personligt køber jeg først LCD den dag de overgår plasma i kvalitet. For mig er det ikke teknologien der er vigtig, men det at mit fjernsyn kan vise det mest korrekte billede - og det har jeg uden tvivl fået i mit Pioneer 428XD. Det er jo også den konklusion langt de fleste ejere af disse modeller har, hvis man læser de mange indlæg her og på recordere.dk. Tror faktisk det indlæg du har linket til, er det første jeg har set, hvor et 428 får kritik med på vejen - og det er jo så i øvrigt ikke noget jeg selv har oplevet på mit eget tv. Var det i øvrigt ikke også noget med at 508XD havde slået samtlige full hd tv i kvalitet i en britisk test (læst i et andet indlæg her på hifi4all) med udtagelse af Pioneers egen topmodel :)   Læs eventuelt testen på recordere.dk, hvor 508XD bliver rost til skyerne

citat:
Jeg vil nødig skuffe de af læserne som er fans af LCD teknologien. Men med Pioneer G8 er forskellen imellem de to teknologier blevet endnu større. Et Pioneer PDP-508XD kan meget vel være det bedste TV på konsumer markedet lige nu. Uden kalibreringen er det en smuk prins, og med kalibreringen indtager det pladsen i tronstolen som en ægte konge.

Jeg kan sagtens forstå, at mange folk falder for B&O produkter. Jeg har da også selv købt en telefon fordi jeg synes den var hamrende lækker og meget brugervenlig. Kæden knækker dog lidt for mig, når bekendte og du selv betegner deres AV produkter som "det ypperligste" indenfor kvalitet - en lidt naiv holdning, når man ser hvad markedet ellers kan tilbyde. Design og brugervenlig kan altid diskuteres, og der er ingen tvivl om at der ligger mange timers udviklingsarbejde bag B&Os produkter.

Det indtryk jeg ofte får, er at mange B&O ejere ofte færdes lidt lemfældigt med sandheden overfor sig selv - det er som om at den ekstremt høje pris skal retfærdigøres, og at man set i lyset af prisen, naturligvis har det ypperligste produkt penge kan købe. Måske man også kan fristes til at tro, at mange B&O ejere køber produktet fordi det ser godt ud at eje, og at man kan sige man har B&O til at stå derhjemme - i øvrigt uden at skelne til hvad markedet ellers kan tilbyde af lækre design og kvalitetsløsninger. Det vigtige er måske ikke engang brugervenligheden, men alene mærket....... det er da stof til eftertanke.

For mig er B&O primært design og brugervenlighed - elementer som jeg begge kan finde i andre og bedre produkter. Hvis dette er argumentet for at man køber produkterne, kan jeg sagtens følge det, og dette respekterer jeg - men at købe det fordi kvaliteten af lyd og billede er i top retfærdigører bare ikke prisen. Det vigtigste er jo, at få noget grej man selv er tilfreds med.

Når dette så er sagt, synes jeg bestemt mange af dine indlæg omkring dit eget setup er meget interessant læsning. Fasinationen forstår jeg ikke, men smag og behag er jo heldigvis forskellig.

Fuldstændig enig i hele dit indlæg... Det er nøjagtigt sådan jeg har det med B&O

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Exxtreme

Det er godt at vide, at vi to ved hvad der er "det bedste"  IK'

Forresten jeg må lige spørge om du ikke kunne tænke dig også at kunne se grå nuancer, nu hvor jeg har fået virkeligt sort farve.  

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Exxtreme

Det er godt at vide, at vi to ved hvad der er "det bedste"  IK'

Forresten jeg må lige spørge om du ikke kunne tænke dig også at kunne se grå nuancer, nu hvor jeg har fået virkeligt sort farve.  

Jamen forskellen på os er at jeg definerer det bedste tv som det med det bedste billede, og det gør du helt åbenlyst ikke... Så der er vi forskellige... Det skal jeg da være den første til at indrømme... Sortniveauet på dit tv skal jeg ikke udtale mig om, for så nøje har jeg ikke studeret det, men på mit tv mangler jeg bestemt ikke sortniveau eller shadow-detail... Så grib du bare videre i posen...

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Phil skrev:

Og jeg kan tilføje...jeg så BV7-40 mkÍII tilsluttet en Samsung BDP 1400 for et par dage siden.

Tror ikke der findes bedre billede på noget andet LCD TV. Jeg synes desuden, det er ufatteligt at nogen kan blive forargede over, at nogen er entusiastiske omkring B&O og gerne vil bruge deres penge på det. Måske findes der bedre til billigere penge, men det er vel ingen grund til, svine hverken produktet eller køberne til? Det er da trods alt lidt fantastisk, at vi har en dansk virksomhed der har fundet deres niche i et marked, hvor der er rigtig mange om buddet?

Phil jeg er helt enig i det du skriver   

BeoVision 7- 40" Full HD TV, med 7.1 Dolby surround: Tryk her.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

he, he, Ville tro at B&O er glad for dig Peter Pan, som du tale positive om B&O (ikke noget galt i det), men du må værre en af DK størst Fan, du er
hvis også igang med at lave en B&O fan klub, men de er selfølig ikke billde og lyd kvaliiten man betale for hos B&O, men det at kan er i selskab
med andre B&O bruger, plus selfølig design, service, holbarthed m.m. man betale for

Men jeg ville hele køb en af verden beste LCD TV for 50k og bruge de 200k på surrund anlæg og højtaler (vel 100k for surrund anlæg og 100k for 5
højtaler plus en sub.), så gad vide og jeg ikke ville opnå end beder billde og lyd kvalitte en hos B&O ?
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

He, he, StarTrek jeg giver gerne en tur til fabrikken

Har du lyst at følge mit første besøg hos Bang & Olufsen i Struer.

Tryk på bussen så køre vi. God tur  

Hvis du lover at besøge Bang & Olufsen Club. TRYK HER.  ofte

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Reservere en plads til mig

Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

He, he, StarTrek jeg giver gerne en tur til fabrikken

Har du lyst at følge mit første besøg hos Bang & Olufsen i Struer.

Tryk på bussen så køre vi. God tur  

Hvis du lover at besøge Bang & Olufsen Club. TRYK HER.  ofte

jeg vil gerne reservere en plads

mmma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2007
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Hej Peter

Her er et anlæg fra pioneer og sufire som ville kunne handles for ca. 150.000 -så kan du købe en helt ny bil nr. 2 for de sidste 100.000 Det fylder ikke mere end dit B&O. Men lyd og billed vil nu være High end. Der er stadig kun en fjernbetjening. Du må til gengæld rykke sofaen lidt tilbage så du også kan se underteksterne på din 50" plasmaskærm 

Her kommer der et billede1 stk. Pioneer PDP-508XD Nyt 8. generation 50" plasma.

Her kommer der et billede1 stk. Pioneer DVR-LX60D Passer i design til Pioneers nye 8. generation plasma skærme. Indbygget DVB-T (digital TV tuner). 250GB Hard Disk.

Her kommer der et billede2 stk. Sunfire Cinema Ribbon Trio og 1 stk Sunfire Cinema TrioC. 450 watt kan den klare! Design passer til en fladskærm. spiller perfekt sammen med subwooferne fra HRS, True eller Subrosa serien.

Her kommer der et billede4 stk. Sunfire Cinema Ribbon Duo. Højttalerne består af en bånddiskant og to stk 4½" basser. I CRM-2 modellen er de to stk basser side monteret for at mindske kabinet størrelsen til det mindste mulige.

Her kommer der et billede1 stk. -måske 2 True EQ Signature 12" 1stk aktiv + 1stk passiv. Sunfire's "største" subwoofer er ikke mere end knap 35 cm på alle leder. Alligevel yder den lydtryk som kun væsentligt større subwoofere kan efterfølge, og det med en opsætningen, som er overstået på under 1 minut med den medfølgende målemikrofon. At den så også kan bruges effektivt i dit stereo setup, må siges at være et stort plus! RCA, XLR og højttalerterminal. forstærker på 2700 W

1 stk. Ultimate Receiver 2. 7x200w i 8 ohm, målt op til 2x276w i 8 ohm ved rent stereo brug. Automatisk tænd funktion (eks. tryk på play på din egen DVD og UR tænder selv og slå over på DVD). Fuld programmérbar fjenbetjening, kan styre 9 andre produkter. Indbygget lys i knapper og display.

Ville dog nok selv vælge noget parasound forstærker, Velodyne sub og nogen kæmpe fronter med center og bag ht´er i samme mærke. Hvis jeg altså bare havde 100.000 at shoppe for..

Til top Vis mmma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mmma

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 02:08 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
butkus skrev:
Exxtreme skrev:
Peter Pan skrev:
chrliv / dfms

Jeg er bare vildt begejstret over lyd billede og design, og tvivler på at det fås bedre.

Min mening.

Har du nogensinde hørt/set andet end B&O... Det tvivler jeg MEGET stærkt på efter den udtalelse... Vi kan godt blive enige om at det meste de laver har et rigtig flot design... Men især billedet på deres skærme kan fåes bedre på skærme til 1/10 af hvad en B&O skærm koster... Og det er ikke engang løgn...

Tror vist i begge to har drukket lidt for meget af natpotten..

Næh... Jeg er ganske enkelt bare ikke forblændet af B&O's overpris-produkter...

Det er jeg bestemt heller ikke selvom jeg ejer en del af deres produkter.. Som skrevet tidligere er jeg udemærket klar over at der findes andet der er bedre, og sådan kan man vist blive ved... På mange punkter er det vist en smagssag, og vi taler hver især af egne erfaringer..

Selvfølgelig findes der noget der er bedre end B&O.. Og dem der er bedre end B&O, er der også nogle der er bedre end.. Osv osv..Hvis i forstå??

Ja det er der, endda mange... Men der er ikke noget tv der slår et Pioneer 8G Plasma, uanset pris...

Her viser du jo tydeligt at du ikke er en skid bedre end de B&O fanatikere der kun er til B&O, og som du jo åbenbart har en masse imod..

Men du finder ikke nogle fjernsyn der er bedre end B&O til 1/10 af prisen.. Det vil jeg vædde hvad som helst på...

Jamen jeg er helt sikkert klar på at vædde med dig... Jeg vil endda gå så langt som at sige at jeg kan finde et 42 tommer plasma til en 8000 - 9000 kr. der har en bedre billedkvalitet end det B&O LCD...

Så må du meget gerne fortælle mig hvilken 50 "model til ca 15.000 kr der er bedre end mit Beovision til 150.000??.. Der er så også suveræne højttalere og harddiskoptager i samt drejefod..Men lad bare det ligge... Dermed ikke sagt at det er 150.000 kr værd i forhold til andre.. Men i mine øjne alle pengene værd. Jeg smiler sgu hver gang jeg tænder for det..

Ligge netop på fjernsynsfronten har B&O altid ligget langt fremme, Både hvad angår lyd og billed( dermed ikke sagt at det er det bedste af det bedste).

Ja når vi snakker CRT-TV, men det går vi ikke længere... Og bevares jeg har da set tv der er væsentlig ringere end et B&O LCD, men de koster bare ikke det samme som en bil...

Nu gider jeg ikke og læse alle dine gamle indlæg igennem, Men jeg vil vædde en million på at du også var den første til at rakke B&O crt-tv ned inden der var plasma og lcd skærme..

Men forskellen på B&O og så godt som alle andre mærker, Så har B&O et langt højere bundniveau end andre.. De sender ikke et Fjernsyn på markedet til 6999 kr på tilbud.. selvom det garanteret ville sælge godt...

Hvad fanden kan man bruge bundniveauet til når vi snakker om hvor gode tv er... Pioneer bliver da ikke dårligere til at lave tv hvis de lancerer en meget dårlig skærm til 5000,-... De vil stadig være de bedste...

Nu har jeg på intet tidspunkt i ovenstående tekst sagt noget om, at andre producenter af fjernsyn bliver ringere af at lave billige fjernsyn.. Har intet med det at gøre.. Siger bare at det bla. er en af de punkter hvor de skiller sig ud fra andre.. Deres kvalitetskrav er betydelig højere end så mange andre..

Synes måske at du er en anelse smalsporet i din tankegang.. Prøv at åbne øjnene op for at B&O godt kan lave produkter der er gode... Også til prisen.. Bare man nævner B&O, så får du sved på panden og begynder at ryste.. Det virker i hvert fald sådan..

Til top Vis butkus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butkus

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 05 Januar 2008 kl. 02:12 | IP-adresse registreret  

Grunde til at man begynde at få sved på panden og begynder at ryste, når man høre navnet B&O, for så ved man at man lige skal en tur omkring
sin bankrådgiver

butkus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003
Sendt: 05 Januar 2008 kl. 02:33 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:

Pierre skrev:
Det ved jeg nu ikke om er sandt Jeg kender ikke til ret mange andre mærker (læs ingen) inden for lyd og billede som taber så lidt i værdi som B&O

Du har vist ikke snakket med en Beovision 5 ejer for nyligt. B&O's groft underspec'ede 480p skærm blev indtil for nyligt solgt for over 150.000,- i butikkerne. Nu skal man være mere end heldig hvis man får 50.000,- for et med under et år på bagen.

B&O laver mange fede produkter... også flere end de får kredit for (især her på siden), men jeg bryder mig virkelig meget lidt om den direkte udnyttelse af folks manglende indsigt og eget ry og rygte til at tage røven på folk, som det er tilfælde med ovenstående skærm. Det er ikke andet en et outdated og rebranded Panasonic panel i en ramme der får det til at fylde som et billedrørsfjernsyn... til mindst 15 gange prisen.

De skulle skamme sig

Her kan jeg kun give dig ret... Det synes jeg også er en klar ommer fra B&O.. Her retfærdigør prisen ikke ydelsen..  Og prisen på feks et par Beolab 8000 er også klart i overkanten af hvad man får for pengene..

Og sådan kan man blive ved med mange ting.. En Arne Jacobsen stol til 50.000 kr sidder man heller ikke bedre i end en stol fra Ilva til 5000 kr.. Osv osv..Men alligevel er der mange der køber det dyreste... Og hvorfor er der så det?? Det kan i jo selv fundere lidt over

Til top Vis butkus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af butkus

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes