Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 20:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: B&O’s DD 7.1 surround A/V system ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Jeg tro at du kan lev. noget beder lyden anlæge til 250k end havde B&O han komme med, men nok ikke i den samme flotte design som B&O, ikke
Jensen ?

PS. GOD BAG NYTÅR, Jensen (håber at de vagt gik godt)

Det er nu smag og behag, jeg synes der er meget andet der er flotter og bedre kvali.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

He, he, "Det er nu smag og behag, jeg synes der er meget andet der er flotter og bedre kvali."

De Amerikaner kan noget med at indrette hjemmebiografer, og hvis man er til Star Wars kan man lige så god gå hele vejen   
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Se samtlige Bang & Olufsens A/V modeller + div. HER.

Her også et link til læsning der sætter tingene på plads:

http://www.magasinetdigitalt.dk/fileadmin/user_upload/2007_n ovember/tv.pdf

Boegedal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg havde 250k til et surround anlæg, så vil jeg ha' det jeg selv har og ikke B&O.... langt fra.. desværre

mvh. Jan

Nakamichi LX-5
Dali Suite Rear 0.8
Til top Vis Boegedal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boegedal

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 01 Januar 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Peter Pan skrev:
Her se du et fuld udbygget A/V system med TV-Radio- CD og DVD.

BeoVision 7- 40" Full HD TV, med 7.1 Dolby surround: Tryk her.

Se nu her Jensen, så kan du nok se at det kan du aldrig matche

undskyld købes det i Bilka ??.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 01 Januar 2008 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

He, he, B&O i Bilka, ja måske ikke, eller måske ville B&O finde deres ægte forhandler i Bilka, med det er vel ikke umulig, og dette er jo et fund til
prise, selv 250k er billige når det er tale om B&O, gad vide om det er uden moms

Men hvis jeg havde 250K, så ville jeg nok kontakte Jensen, og se om han ikke kan finde et super anlæg til den pris

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 00:58 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Peter Pan skrev:
Peter Pan skrev:
Her se du et fuld udbygget A/V system med TV-Radio- CD og DVD.

BeoVision 7- 40" Full HD TV, med 7.1 Dolby surround: Tryk her.

Se nu her Jensen, så kan du nok se at det kan du aldrig matche

undskyld købes det i Bilka ??.

nixen, det er i fona

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 02 Januar 2008 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

He, he, Fona er vel snart også Bilka (de ved lige så meget, eller lidt)

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 01:10 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Skulle det være det rundtosse lyd skulle der står dette og ikke noget dansk.

Det er klasse det der! Det må da vidst være betegnet som en af de fedeste hjemmebioer.

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Per N skrev:
jensen skrev:

Skulle det være det rundtosse lyd skulle der står dette og ikke noget dansk.

Det er klasse det der! Det må da vidst være betegnet som en af de fedeste hjemmebioer.

Den hjemmebio er saftsusme i en særklasse uden lige

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 01:52 | IP-adresse registreret  

Drop bil nr. 2 og køb noget B&O-crap til 250.000 kr. Hvad med at droppe huset, og konen, og børnene, finde sig en lille l**te-lejlighed, og ellers bare omringe sig med B&O?! 
Hvad med folk, som ikke engang har råd til bil nr. 1? Hvad skal de gøre? Røve en bank (det ser da nemt ud set ift. de sidste ugers nyheder)?

Eller hvad med at have lidt hjerne, og købe et surround-sæt til ca. 50.000 kr., som vil lyde mindst lige så godt, som det foreslåede B&O, samt et Logitech Harmony fjernbetjening? Måske vil det ikke være lige så pænt, men i det mindste kan man glæde sig over, at man får lige så meget kvalitet, men ikke har mistet forstanden.

Og så kan man bruge nogle af de ca. 200.000 kr., man har sparet, på velgørenhed, og vide at man har gjort en god gerning.

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 02 Januar 2008 kl. 07:09 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:

Drop bil nr. 2 og køb noget B&O-crap til 250.000 kr. Hvad med at droppe huset, og konen, og børnene, finde sig en lille l**te-lejlighed, og ellers bare omringe sig med B&O?! 
Hvad med folk, som ikke engang har råd til bil nr. 1? Hvad skal de gøre? Røve en bank (det ser da nemt ud set ift. de sidste ugers nyheder)?

Eller hvad med at have lidt hjerne, og købe et surround-sæt til ca. 50.000 kr., som vil lyde mindst lige så godt, som det foreslåede B&O, samt et Logitech Harmony fjernbetjening? Måske vil det ikke være lige så pænt, men i det mindste kan man glæde sig over, at man får lige så meget kvalitet, men ikke har mistet forstanden.

Og så kan man bruge nogle af de ca. 200.000 kr., man har sparet, på velgørenhed, og vide at man har gjort en god gerning.

Det skal du ikke sige.

Jeg kender til mange B&O kunder der tager lån i deres hus for at købe det, for deres venner har også og deres nabo har også, så det skal nok passe, når der kommer en ned tur kommer der nok meget tilsalg, førhen var det dem med lidt penge der købte det idag er det helt alm kunder de har også godt for dem, bare synd for dem der forkøber sig forbi de skal være med på den dille.

Jeg oplever mine kunder som meget mere fornuftige end disse mode kunder.

Hårde ord men sådan er det.

Bare tænk på dem der køber bil i deres friværdi ?? jaja en bil skal nok holde 30år måske 50år hvis de pudser og vasker og ikkke køre i den.

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 Januar 2008 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Jeg kender til mange B&O kunder der tager lån i deres hus for at købe det, for deres venner har også og deres nabo har også, så det skal nok passe, når der kommer en ned tur kommer der nok meget tilsalg, førhen var det dem med lidt penge der købte det idag er det helt alm kunder de har også godt for dem, bare synd for dem der forkøber sig forbi de skal være med på den dille.

Kender desværre et tilfælde af ovenstående. Konen måtte til sig selv kun købe tøj til sig selv og børnene, når der var udsalg i Tøj og Sko . Og maden var ofte pasta med ketchup (IKKE kødsovs - ingen penge til sådan noget pjat). Men det nyeste B&O var/og skulle der være råd til .
Sørgeligt.

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Slap af og nyd det, vi har kun et liv. Regeringen tvinger os ned i miniput biler ved at lade brændstoffet stige, men har vi ikke fået udlevet vores drenge drøm så skal man sku' gøre det, og købe den bil man drømmer om. Man får godt nok lidt mere travlt med at tjene penge i en periode, men har fulgt sin drøm, og det er at leve.

Sådan er det også med Hi-Fi grej, interessen starter ofte med noget aflagt grej fra familien, og hvis interessen blev vakt så vil det udviklet sig efter hvordan man prioriterer. Som ung mand er det som regel store højttaler der er in.

Så en dag bliver mange gift, og en fælles smag bliver med tiden lagt. Min familie og jeg prioriterer god lyd, enkelt betjening, og noget for os smukt at se på. Idag er jeg enig med min kone, og syntes også firkantede kasser er grimme, vi er enige om at B&O's design er smuk.

Børnene tjener idag deres egne penge, og vi betaler gerne for at få det vi syntes om, og føler vi har et godt liv. Det betyder ikke at der ikke bliver lagt en seddel i indsamlings bøssen når forskellige organisationer afholder nødhjælps indsamlinger. Lev medens i kan.  

flex195
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Jer der kritisere B&O, har i nogensinde hørt noget af det? Min far er selv B&O tosse, og jeg må indrømme at jeg er imponeret over den behagelige lyd det kan levere, samtidig er designet jo i verdens klasse! forstår dig udemærket godt Peter Pan!

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195

Phil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Og jeg kan tilføje...jeg så BV7-40 mkÍII tilsluttet en Samsung BDP 1400 for et par dage siden.

Tror ikke der findes bedre billede på noget andet LCD TV. Jeg synes desuden, det er ufatteligt at nogen kan blive forargede over, at nogen er entusiastiske omkring B&O og gerne vil bruge deres penge på det. Måske findes der bedre til billigere penge, men det er vel ingen grund til, svine hverken produktet eller køberne til? Det er da trods alt lidt fantastisk, at vi har en dansk virksomhed der har fundet deres niche i et marked, hvor der er rigtig mange om buddet?

Til top Vis Phil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Phil

timur
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om at B&O lymæsigt er nået langt indenfor de seneste par år. Om man kan lide tekande designet på deres Beolab 9 er en anden sag.

For 250 kilo kan man sagtens få en komplet bio der blæser B&O baglæns ud af døren, men der er dog et eller andet fedt ved B&O.

Men jeg vil ikke have det godt med at bruge 250 kilo på et nyt anlæg, og så hverken have BD/HD-DVD eller HD-lyd  .

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Phil skrev:

Tror ikke der findes bedre billede på noget andet LCD TV. Jeg synes desuden, det er ufatteligt at nogen kan blive forargede over, at nogen er entusiastiske omkring B&O og gerne vil bruge deres penge på det. Måske findes der bedre til billigere penge, men det er vel ingen grund til, svine hverken produktet eller køberne til? Det er da trods alt lidt fantastisk, at vi har en dansk virksomhed der har fundet deres niche i et marked, hvor der er rigtig mange om buddet?

Men er det mere "fantastisk" end Dynaudio, DST, Audiovector, Densen, Thule, System Audio, Dali, Gamut osv osv osv? Hvis den almindelige forbruger tillod sig at være lige så patriotiske mht. at købe dansk kvalitets-hifi generelt, som de er med at købe B&O, så ville disse mærker jo opblomstres endnu mere. Det er da lidt paradoksalt at Danmark er ét af de ganske få lande hvor Dynaudio netop ikke bruger danskheden som holdepunkt i markedsføringen!

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Hej timur

Der er skam AC3 lyd, pt. hvad YouSee sender via kabel TV til min  Sagem HD 81 Selector.
Den dag de er færdige med at finde udad hvad for et format der skal blive på DVD markedet
vil det være muligt at købe en opdateret enhed til den indbyggede DVD. Indtil da må man
købe en løs afspiller, og det syntes jeg ikke er det store problem, det gør i andre jo også.  

Phil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:
Phil skrev:

Men er det mere "fantastisk" end Dynaudio, DST, Audiovector, Densen, Thule, System Audio, Dali, Gamut osv osv osv? Hvis den almindelige forbruger tillod sig at være lige så patriotiske mht. at købe dansk kvalitets-hifi generelt, som de er med at købe B&O, så ville disse mærker jo opblomstres endnu mere. Det er da lidt paradoksalt at Danmark er ét af de ganske få lande hvor Dynaudio netop ikke bruger danskheden som holdepunkt i markedsføringen!

Nej, der har du nok en pointe. Jeg ved heller ikke om danskerne, generelt, er specielt patriotiske omkring B&O, for når det kommer til markeds andele er det nok heller ikke de store procentsatser vi snakker om. Hvordan dette er i forhold til de mærker du nævner, aner jeg intet om. Min pointe var såmænd bare, at hvis B&O skulle være en spiller på mainstream markedet, ville de ikke ha' en chance pga. mængden af billige produkter der oversvømmer markedet. Derfor synes jeg det er glædeligt der er en virksomhed i lille Danmark der kan klare sig, temmeligt godt endda, i en ellers "umulig" branche.

Phil

Til top Vis Phil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Phil

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum