| Forfatter |
|
mmma Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 06 Januar 2008 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Hvorfor har tråden ændret navn? -havde nær aldrig fundet de igen..
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 Januar 2008 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mmma
Jeg skriver på side 1 "Overskrift rettet da den virkede provokerende:" Dette fordi jeg har bemærket at en del indlæg gik allene på overskriften.
B&O er en af mine interesser og så er den ikke længere.
Vi kan også lige sætte på plads at der står en smule andet i min reol end B&O, selv om det ikke er meget. 
NAD C162, forforstærker. - Cayin 257, CD afspiller. - Beocord V 8000, VHS video. -JJAZ. IP 205 KV Stainless, 2 X 500w APS ICEpower. - Beogram TX, grammofon. - Sagem HD 81, selector (malet sort). BeoCenter 9300. - Audio Pro Bi-20 Ace-Bass, aktiv subwoofer. - BeoVox Penta, passiv.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 06 Januar 2008 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan,
Det tror jeg vi har prøvet at forstå, men vi er stadig en del der ikke har forstår hvad det dybere formål med at udstille sig selv i efterhånden +100 tråde om sit anlæg er.
Jeg ved at det måske er svært for dig, men kunne du ikke prøve at forklare nærmere?
Det virker meget påtrængende. Der er faktisk et forumområde hvor du kan lave een tråd, læs een tråd, om dit anlæg, og så kun holde dig til den ene, da alt andet må betragtes som spam/flame.
Søger du opmærksomhed?
Venligst,
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Peter Pan,
Det tror jeg vi har prøvet at forstå, men vi er stadig en del der ikke har forstår hvad det dybere formål med at udstille sig selv i efterhånden +100 tråde om sit anlæg er?
|
|
|
ctacta
Synd du ikke har andet at tage dig til end at forfølge mig, på grund af min interesse for Bang & Olufsens produkter. På denne tråd er det BeoVision 7-40 Full HD + det indbyggede DD 7.1 surround audio system debatten handler om, ikke mig. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Peter Pan,
Det tror jeg vi har prøvet at forstå, men vi er stadig en del der ikke har forstår hvad det dybere formål med at udstille sig selv i efterhånden +100 tråde om sit anlæg er.
Jeg ved at det måske er svært for dig, men kunne du ikke prøve at forklare nærmere?
Det virker meget påtrængende. Der er faktisk et forumområde hvor du kan lave een tråd, læs een tråd, om dit anlæg, og så kun holde dig til den ene, da alt andet må betragtes som spam/flame.
Søger du opmærksomhed?
Venligst,
|
|
|
Du er da uhyggelig uintelligent at høre på... Utroligt hvad nogle ikke gør for at please størstedelen af dette forum.. Men ok, din type skal der da også være plads til..
Peter Pan er da lige netop sådan en person dette forum har brug for.. En entuiast med stort E.. Som deler ud af sine erfaringer, og hjælper alle der spørger om ting ang. B&O..
Hvis det nu var et andet mere "accepteret" mærke, så tror jeg ikke du havde brokket dig..Vel??
Så kom op på hesten igen mester, og vær istedet glad for at der er nogle der gider og bruge så meget tid herinde..
  Til Peter Pan for at han overhovedet gider.. Men tro mig, der er mange der er glade for hans mange tråde..
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tro at Peter Pan kan gå i hånd med Tante Berg, for de er lige så glade for deres B&O og Tandberg anlæg, så fred værre med dem, og de laver
ligså
meget reklame for deres mærker (sådan er det når man er fan at et mærke) og det er skam fint nok, hvis jeg havde råd til en 100% Krell
anlæge ville jeg nok gørre det samme
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Butkus, jeg er bare træt af Peter Pans tråde overalt på dette forum, der i bund og grund omhandler det samme, een tråd burde være rigeligt til hans anlæg.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sctacta/Christian eller hvad du hedder, du har så travlt med mig at du glenner at svare på besked til dig på side 12.
Når denne tråd ikke er interessant nok til at du kan nøjes med at forholde dig til emnet, men ustadselig skal træde mig over tæerne. Jeg ved godt du kun er i dit S når du får lov at promovere "dine egne" opfindelser.
Læs du her istedet, for her er det også dig der har ret, og alle andre der har uret, IK'.
Carcta skrev:
Til din orientering er det mit "barn" hos Zitech.
|
|
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
butkus & StarTrek
Tak for posiktiv debat om BV 7-40, der kan jo siges meget om både pris og teknik.
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op hvor i hygger hva :-)
Er ikke "akryl-og-børstet-aluminum"-fan, og bliver det heller aldrig, men lad da for dælen manden dele sin interesse for sagen med andre i samme boldgade. Finder i indholdet provokerende, reklamerende eller på anden måde stødende, så deltag dog i en anden debat.
//Møller
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 08 Januar 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gutter - hold venligst tråden på sporet! 
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow det var da et karatehug af format at marked hugger 25% af kursen. 180 millioner mindre på bundlinjen er jo også meget, når man sidste år have +500 mill. i overskud. Så bliver udbyttet af mine aktier mindre, men jeg beholder dem, alt går op og ned, kan huske dengang B&O var oppe i kurs 720 Det er lidt sjovt at det ikke går fremad for B&O, når man tænker på at antallet af rige er stærkt stigende globalt, men som jeg hele tiden har fremført, så er det ofte de fattigfine der køber B&O.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
...desværre ville det nok gørre Otto fra www.av-precision.dk arbejdeløs når det gælder isf kalibrering, da THX Media Director gå ind og afsløser dette ? |
|
|
Der tager du fejl... Du har vist ikke læst artiklen grundigt nok...
Citat:
Dette er ikke et system for at undgå den indledende grund kalibrering. Det er mere et system for at få det optimale ud på billede og lyd, ud fra en antagelse om at det er alt for komplekst for de fleste at forstå alle de muligheder man har for at indstille og opleve media som et moderne hjemmebiograf setup giver.
Med andre ord er det mest rettet mod dem der ikke selv har styr på at kalibrere selv... Men en god idé...
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Sctacta/Christian eller hvad du hedder, du har så travlt med mig at du glenner at svare på besked til dig på side 12.
Når denne tråd ikke er interessant nok til at du kan nøjes med at forholde dig til emnet, men ustadselig skal træde mig over tæerne. Jeg ved godt du kun er i dit S når du får lov at promovere "dine egne" opfindelser.
Læs du her istedet, for her er det også dig der har ret, og alle andre der har uret, IK'.
Carcta skrev:
Til din orientering er det mit "barn" hos Zitech.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved ikke hvor du vil hen med denne gamle tråd, men det korte og det lange, der blev påstået mange ting og ingen var rigtige. Produktet er ikke i Zitech mere, det røg over i et nyt selskab eHomeVision, som idag sælger det i udlandet og herhjemme igennem MM-Visions distributionsselskab. Og hvis du ringer til dem, og spørg om de har problemer overhoved med produktet, så vil svaret være nej, og at det er nemmere at have med at gøre end HFX i produktionen. At Zitech ikke kunne finde ud af at estimerer indkøb af enkeltdele og man havde ufaglærte i produktionen, til et så komplekst og kompromiløst produkt, styret af en 25 årig polak (der ikke længere er i selskabet) det har jo intet med produktet at gøre, ej heller mit arbejde.
Hvor vil du hen med dine historier? Du er godt nok for viderekommende...
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Ingen B&O TV kan afspille Dolby TrueHD, DTS-HD, Dolby Digital plus, og med en hastighed som B&O har ville der nok gå flere år før vi se det, og før at B&O kan frevise en HD afspille, men Dolby Digital er fint nok til HDTV og er den enste mulighed lige nu. |
|
|
Jeg har læst at B&O holder naturligvis øje med den teknologiske udvikling, men har ikke de samme muligheder som større konkurrenter for at skyde med spredehagl for at ramme de produkter, forbrugerne vil have.
Tre til fem lanceringer årligt er hvad B&O kan klare, hvor de store producenter kan lancere hele produktserier.
De har ikke råd til at vælge forkert særlig mange gange. Det er bl.a. derfor B&O endnu ikke har valgt nyt DVD-concept, Blue-Ray / HD-DVD.
Når så jdg1 skriver at B&O aktier nu er faldet omkring 25%, ja så må de passe ennu mere på. USA har mistet deres købekraft, og det lider B&O under nu, og måske et godt stykke tid frem over.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
StarTrek skrev:
Ingen B&O TV kan afspille Dolby TrueHD, DTS-HD, Dolby Digital plus, og med en hastighed som B&O har ville der nok gå flere år før vi se det, og før at B&O kan frevise en HD afspille, men Dolby Digital er fint nok til HDTV og er den enste mulighed lige nu. |
|
|
Jeg har læst at B&O holder naturligvis øje med den teknologiske udvikling, men har ikke de samme muligheder som større konkurrenter for at skyde med spredehagl for at ramme de produkter, forbrugerne vil have.
Tre til fem lanceringer årligt er hvad B&O kan klare, hvor de store producenter kan lancere hele produktserier.
De har ikke råd til at vælge forkert særlig mange gange. Det er bl.a. derfor B&O endnu ikke har valgt nyt DVD-concept, Blue-Ray / HD-DVD.
Når så jdg1 skriver at B&O aktier nu er faldet omkring 25%, ja så må de passe ennu mere på. USA har mistet deres købekraft, og det lider B&O under nu, og måske et godt stykke tid frem over.
|
|
|
Det er FORKERT, hvis du læser halvårsregnskabet, så er det gået fremad i USA, der hvor det er gået tilbage er i EU og specielt England med 7%. Og aktiefaldet er 30,4% på 4 timer idag. Imorgen falder den sikkert yderligere.
Og B&O's store problem er at man altid er forsinkede med sine projekter, seneste et audiokoncept som skulle være en revolution iflg B&O selv.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta
Gå ind og se en TV-avis, der er det lige blevet omtalt som jeg har beskrevet.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 09 Januar 2008 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
ctacta
Gå ind og se en TV-avis, der er det lige blevet omtalt som jeg har beskrevet.
|
|
|
Hvorfor skulle jeg se tv, når jeg med B&O's egne ord kan læse hvad der er rigtigt og forkert?? S.u.
http://www.bang-olufsen.com/graphics/bogo/reports/BO_0711_FU K.pdf
"For the first half year, Denmark posted a 3 per cent rise in turnover, while North America saw a rise of 8 per cent."
Og besvar så venligst hvorfor en gammel tråd om Zitech mediacenter skal trækkes frem? Hvad er formålet?
|
| Til top |
|
| |