Forfatter |
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
EmilDenGladeAbe skrev:
Damn, støv er lige præcis hvad jeg har i stride strømme 
Awww...
|
|
|
Jeg er sgu ked af at sige det, men der er jo en grund til at det låg er på. Få støvet Naden af, og lad den ellers få varmen igen under et par gode numre...
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 278
|
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er vel ikke andet at gøre 
Men hehe, nu får jeg meget snart løn! 
Mellem de 4800 - 5200 kr. 
Efter at have kigget lidt på hvad jeg har, og set billederne, er der så nogle ting som jeg mangler jeg evt. kunne bruge nogle af pengene på? har selv tænkt på nye signalkabler og nyt kabel over til pc'en  __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.
Tak for dit indlæg eller råd 
Mes hensyn til signalkabler har jeg fundet nogle inde på hifiklubben tror jeg, noget med 174
kr. pr. sæt eller sådan. Men jeg ved ikke helt endnu... Lige nu tænker jeg nok
mest på bare at komme væk fra de tynde sorte kabler, og se om det er værd at investere i. Derfor skal det nok ikke være det dyreste af det dyreste, for hvis jeg alligevel ikke kan høre forskel.... Men det bliver nok en af de to her øverst på siden http://hifiklubben.dk/produkter/kabel/signalkabel/ Men hvad siger i andre ellers til argon? Tror også jeg skal have nyt Minijack/phono kabel, det bliver nok det her http://hifiklubben.dk/produkter/kabel/div_kabeladaptor/argon _5005_kabel_5_meter.htm Det hele skal selvfølgelig ikke købes i hifiklubben, hvis der er nogen der mener jeg får mere for pengene andre steder er jeg MEGET åben over for forslag/råd. En anden grund til at det ikke skal være det dyreste af det dyreste er, at jeg har i tankerne at købe et HD tv fra samsumg, 37", men kan ikke lige huske model navnet  skal have snakket med en af mine venner... Sidst jeg tjekkede kostede tv'et 8.500 kr nu er det hele faldet til 7.400 kr hvordan skal man så vide hvad man ville have  Og det med at "fikse" delefilteret lyder hamrende godt, men det tror jeg ike jeg kan finde ud af. Måske hvis jeg sætter mig ned og grubler en del over det... Men hvis jeg en dag vil lave noget ved det, skal det nye kabler i også, ikke nok med at "rette" på delefilteret. Ved ikke om jeg fik skrevet jeg havde bassen ude af den en dag, men det var IKKE et kønt syn. __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
BILLEDER! BILLEDER!Her kommer en lille update, efter jeg har fået mit nye tv-bord  http://img389.imageshack.us/img389/3981/p3080404bg1.jpg Lige et enkelt billede for sjov, men alligevel et godt eksempel på hvor Cerwin Vega sparer på kvaliteten... http://img503.imageshack.us/img503/1789/p2030380gv3.jpg Og det sidste her er nok mest kun for sjov  http://img378.imageshack.us/img378/4357/p3080392qp5.jpg Håber i kan lide det, kommentarer modtages gerne
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pis, det gik ikke så godt... Billederne kan ses ved at tage koden og skrive det i søgefeltet... Skal nok lige få det fikset en af dagene, skal nemlig på arbejde nu
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
hæj
er du færdig med at være glad abe ? 
fint tv-bord du har fået dig.
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Glad abe..." Se det var lige det der fik mig til at bede om at få det skifter __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emil K. skrev:
"Glad abe..." Se det var lige det der fik mig til at bede om at få det skifter
|
|
|
Ok, men jeg husker som en elefant, så regn ikke med at jeg lige glemmer dit abenavn ...hehe 
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, så længe du ikke siger det til nogen andre  Godt du kan lide mit tv bord...  For ellers ville jeg være sur på dig, det er sgu været dyrt  Eller i hvert fald dyrt for en teenager
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ha ha ha ha....36 kg....på gulvet...jeg måtte engang montere 215´er i 1,5 meters højde. Gik til en smed og fik fremstillet specielle rammer til de sataner, så de kunne blive hængende og ikke faldt ned i hovedet på folk 
De bæster vejer 48 kg så vidt jeg husker og er lige så upraktiske at håndtere som de ser ud 
men med hjælp fra en pedel og et stillads fik vi dem klasket op...og med en helveds masse GiGANT skruer med de vildeste ravplugs jeg nogensinde har set __________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 10 Marts 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor skulle de så højt op?
|
Til top |
|
|
harmanman Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej emil, fedt anlæg  Jeg håber ikke det gør noget jeg låner billedet af kablerne inde i din højtaler, til min tråd. for det er nemlig de samme splejsede kabler der sidder i min højttaler, og jeg vil gerne lige vise hvad jeg mener
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmanman skrev:
Hej emil, fedt anlæg Jeg håber ikke det gør noget jeg låner billedet af kablerne inde i din højtaler, til min tråd. for det er nemlig de samme splejsede kabler der sidder i min højttaler, og jeg vil gerne lige vise hvad jeg mener
|
|
|
Helt i orden skam  __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 04 April 2008 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så, er der sket noget nyt med alt dit hifi?
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope. Men leder efter en brugt C 272, så det er nok det næste det bliver til  Og bagefter køber jeg nye kabler til alt, undtagen ht kabler.. Men C 272'en først
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 11 April 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skete der noget nyt  Var en tur i hifiklubben i odense i dag, mit første besøg i hifiklubben nogensinde. Jeg tog derned for at købe en NAD C445 DAB radio de havde på tilbud til 2000,- men desværre var den solgt  Vi stod og snakkede lidt og jeg fortalte jeg havde planer om en C272, og så fortalte han ***** at han havde haft en på udsalg til 2900,- eller noget i den stil  Men jeg havde også sat mig for at købe nye signalkabler, havde regnet med de billige QED Qunex 1 kabler, men jeg blev anbefalet et par Tara Labs Spectrum 1a. Syntes det var lidt i overkanten for sådan et par kabler, og det at jeg har Cerwin Vega og en billig dvd skulle ikke lige hive de bedste detaljer frem. Men jeg tog dem med hjem alligevel. Jeg sad og var bange for at jeg ikke skulle kunne høre forskel på mine billige sorte tynde kabler jeg har brugt indtil nu, og så de nye. Men jeg må sige at selvom min Lumatron DVD nok ikke er det bedste på jorden, så har kablerne hevet en del flere detaljer ud af det. Specielt i diskant området synes jeg at man får en del flere detaljer med. Jeg synes også at når man skruer lidt højere op er diskanten ikke så skinger mere. Men om det er fordi jeg har haft en dårlig dag at lyden bliver skinger, eller at det bare er fordi jeg "vil" høre detaljerne, ved jeg ikke. Men jeg synes i hvert fald at kablerne var pengene værd, og jeg fortryder ikke en krone. Nej, det var ikke de dyreste kabler i verden, men for en teenager er det alligvel lidt dyrt. Men jeg må sige at i fremtiden vil jeg nok ikke være så bange for at give lidt penge, da jeg har set at man kan få noget ud af at give en ekstra skilling. Det næste bliver nok stadigvæk en C272, derefter nye ht-kabler. Og når pengene så sniger sig en, bliver det nok en CD-afspiller.
|
Til top |
|
|
Emil K. Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2008 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er C 272'en hjemme, fik en henvendelse selv samme dag som jeg skrev ovenstående indlæg. Så det var jo bare perfekt. Billeder kommer snart
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice tillykke med den  og tillykke med de 200 indlæg  Har du prøvet at lave en A/B test mellem lakridskabel og Spectrum 1a for at høre hvor stor forskellen er?
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

|
Sendt: 16 April 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|