| Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
|
Kan i ikke forstå hvis man er træt af de mennesker som bare ikke kan ramme rigtigt i deres kritik!
Han kunne da på samme vis havde udtalt sig lidt mere i overenstemmelse med god takt og tone!
Men hvis han så bare gad præciserer hvem han henvendte sig til ville der ikke være nogen misforståelse!
Jeg er af den natur at jeg prøver at være åben over for nye ting og sager inden for hifi.
Så jeg mener ikke jeg skal havde hans kommentar hængt på mig!
Og ja jeg kunne sikkert godt ignorer hans kommentar, men det valgte jeg så at lade være med!
|
|
|
Ja, men det er jo ikke fordi han beskylder dig for noget alvorligt synes jeg, han beskylder dig knapt nok for noget. Men hvis du synes det er alvorligt nok til at tage op, synes jeg stadig du bør tage den i en PB med ham så i forhåbentligt kan få ordnet tingene. (Og ikke afsporet tråden...) 
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Red King skrev:
|
Kan i ikke forstå hvis man er træt af de mennesker som bare ikke kan ramme rigtigt i deres kritik!
Han kunne da på samme vis havde udtalt sig lidt mere i overenstemmelse med god takt og tone!
Men hvis han så bare gad præciserer hvem han henvendte sig til ville der ikke være nogen misforståelse!
Jeg er af den natur at jeg prøver at være åben over for nye ting og sager inden for hifi.
Så jeg mener ikke jeg skal havde hans kommentar hængt på mig!
Og ja jeg kunne sikkert godt ignorer hans kommentar, men det valgte jeg så at lade være med!
|
|
|
Ja, men det er jo ikke fordi han beskylder dig for noget alvorligt synes jeg, han beskylder dig knapt nok for noget. Men hvis du synes det er alvorligt nok til at tage op, synes jeg stadig du bør tage den i en PB med ham så i forhåbentligt kan få ordnet tingene. (Og ikke afsporet tråden...) 
|
|
|
ang. det med af afspore tråden, så ja det har jeg gjordt helt uden at tænke over det, My bad
Jeg tror bare jeg venter på svar fra ham, hvis han vil svare ellers så dør den her!
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad egentlig godt vide hvad der var bedst efter folks erfaringer. Er det noget med en transporter og NAS server eller et super lydkort og afspilning direkte fra en computer?
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Gad egentlig godt vide hvad der var bedst efter folks erfaringer. Er det noget med en transporter og NAS server eller et super
lydkort og afspilning direkte fra en computer?  |
|
|
Forskellen ligger nok mest i dacen i transporteren.
mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
KrammeAcoustics skrev:
Red King skrev:
| Jeg vil heller ikke på nogen betingelser erstatte min lp'er og cd'er med en harddisk, sådan som verden ser ud ligenu!
At verden bliver mere og mere digitaliseret har vi jo indset for længst, det er der ikke noget nyt i!
Men jeg siger stakkels dem der sælger alt sit gode grej i den tro en harddisk kan være deres redning! |
|
|
Kommer an på hvad man forstår ved redning ....det siges jo at data kan reddes, selv en brand har svært ved at tage livet af en harddisk. ......så harddisken har der en fordel der frem for vinyl.
Trods det, ser ham fyren herunder på billedet noget misfornøjet ud .....sikkert ikke lige det han forstod mht. at brænde data 

|
|
|
Kan den stadig reddes??? 
|
|
|
Jaja den kan nok byttes til en ny.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
jensen skrev:
kimC skrev:
jensen skrev:
kimC skrev:
| Heldigvis bevæger vi os jo hen imod at tilgængelighed og fantastiske lydoplevelser ikke udelukker hinanden. Jeg var for nogle uger siden til demo på den nye Klimax DS fra Linn og den gi'r baghjul til alle cd-afspillere jeg tidligere har hørt. Andre firmaer skulle være på vej med lignende maskiner bl.a. Naim |
|
|
Baghjul i hvad.
Og du have lige alle de maskiner du havde hørt før i tiden med til den demo ?.
|
|
|
Nej men det behøver man da så sandelig heller ikke at ha', når man ab tester op imod den bedste man har hørt indtil da!! Men min pointe var, at vi bevæger os imod at tilgængeligheden med at ha' alle sine cd'er og sine flac-downloads på en harddisk og high-end lyd samtidig er muligt.
Jeg vidste det var en fejl at nævne Linn, det får altid en eller anden til at se rødt.
|
|
|
Ja nogle vil have det sådan.
Det er skam ikke en fejl og nævne den Linn, hvorfor skulle det være det.
Men det jeg mener du kan huske den forkel i lyden selvom det ikke er hørt på samme system.
Det er godt klaret.
|
|
|
Jeg er ikke den eneste der synes det er det bedste de har hørt, dette er f.eks. det højeste antal points der nogensinde er givet i en test af disse tyskere:
http://www.testberichte.de/test/produkt_tests_linn_klimax_ds _p120234.html
Men jeg er dog heller ikke sikker på at de havde alle de maskiner til rådighed som de har testet i tidens løb, hvilket man åbenbart skal ha' for at udtale sig?
|
|
|
Nu tager jeg sådan en test med et gram salt.
Jeg ved godt hvordan det forgår.
Nu behøver de heller ikke at have hørt alle maskiner.
Men de høre det dog næsten på samme setup heletiden.
At der så er nogle mennsker der er så useriøse der udtaler sig om meget uden at have hørt det rigtig og på den rigtig måde, ja det må man tage med for dem er der mange af især i spdanne forums.(men det er nu deres problem de synder kun dem selv)
|
| Til top |
|
| |
Boman Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Red King skrev:
Boman skrev:
|
Kære Red King
Jeg har faktisk ikke adresseret dig, før du blev "meget gal", det jeg skrev var ikke adresseret til nogen bestemt.
Så hvorfor du føler dig ramt, ved jeg ikke.
|
|
|
Næh men du siger " I virker unge/historieløse" efter at du har citeret fra Mig selv, Andre og harmonic.
Hvordan skal jeg vide at det ikke er mig du er efter, det var sådan set også derfor jeg spurgte dig direkte "Syntes du min udtalelse virker ung og useriøs????"
Men du vælger ikke at svarer mig enkelt, du kunne bare havde skrevet nej det er ikke dig jeg menerm men i stedet skriver du en lang smører.
Heri skriver du "Hvis du havde skrevet "For mig starter hifi med sondek lp12", så havde jeg ingen indvendinger, og så kunne jeg fortælle dig, at for mig startede hifi, da jeg fik mine første AR højttalere."
Hvordan skal jeg så ellers opfattet, andet end at du rent faktisk taler til mig???
Du kunne bare fra start havde sagt hvem du taler til i stedet for at skyde med spredhagl, KAN DU SE DET NU???
|
|
|
Kære Red King
Jeg var ikke klar over, at der var noget fornærmende ved skrive "I virker unge/historieløse".
Det er vel ikke fornærmende at kalde nogen unge, jeg bliver da glad, hvis nogen kalder mig ung.
Og hvad fornærmende er der ved at skrive "I virker historieløse".
Hvis man tror verden startede da Linn lavede en kopi af AR's pladespiller, kan man godt virke lidt historieløs.
Du skriver "Syntes du min udtalelse virker ung og useriøs????"
Nej, og det har jeg heller aldrig skrevet.
__________________ Boman
|
| Til top |
|
| |
Boman Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Gad egentlig godt vide hvad der var bedst efter folks erfaringer. Er det noget med en transporter og NAS server eller et super lydkort og afspilning direkte fra en computer?  |
|
|
Jeg anvender en dedikeret musikserver/pc, trådløst net, en SQ3, en Linuxbaseret korrektionspc med RME digitalt lydkort, en Alexis AI4 til convertering fra ADAT til AES/EBU, samt Lyngdorf TDA2200 digitale forstærkere.
Dvs. det bliver først analog umiddelbart før højttalerkablerne. __________________ Boman
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boman skrev:
Mastervol skrev:
Gad egentlig godt vide hvad der var bedst efter folks erfaringer. Er det noget med en transporter og NAS server eller et super lydkort og afspilning direkte fra en computer?  |
|
|
Jeg anvender en dedikeret musikserver/pc, trådløst net, en SQ3, en Linuxbaseret korrektionspc med RME digitalt lydkort, en Alexis AI4 til convertering fra ADAT til AES/EBU, samt Lyngdorf TDA2200 digitale forstærkere.
Dvs. det bliver først analog umiddelbart før højttalerkablerne.
|
|
|
Nice. Ville ikke undre mig hvis det kunne slå de fleste cd afspillere. I hvilke format gemmer du musikken?
For mig er tilgængelighed kritisk. Jeg gider ikke bruge tid på at fumle med cd'ere, hvor der måske kun er et par numre jeg har lyst til at høre. Hvorfor spilde tiden på den slags, når man kan bruge den på at nyde musik istedet?
Så er en computer langt overlegen i brugervenlighed og muligheder. Man kan lave uendelige playlists med præcis de numre man lige er i humør til og man kan også lave nogen med bestemte genrer, til bestemt humør eller events. Ydermere tager det ingen tid at finde et nummer selvom man har glemt kunstneren eller hvilken cd den ligger på. En dedikeret musikserver er fremtiden, hvor musikken købes online ( i GOD kvalitet tak). Når folk først har vænnet sig til et sådan system tror jeg aldrig de ser tilbage.
|
| Til top |
|
| |
Boman Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLAC, en åbent lossless format
__________________ Boman
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Så er der gang i den igen.
Undskyld hvis jeg har udtrykt mig på sådan en måde at jeg fremstår som true blue Linn fanatiker det var ikke min menning.
Pointen er at er der iblandt mange mennesker er eninghed om at linn sondek lp12 har en klar betydning for hifi historien vilke egenentlig også understreges her ved at folk kan huske da den kom.
Hvad der er allermest intressant er at dem som tror allermest på at lp12 var starten på egentlig hifi eller retter sagt lydkildens betydning har for første gang siden 70erne udtrykt at dette/den (klimax ds) blive starten på betydelig bedre lydkilder.
mvh
|
|
|
LP12 kom på markedet i begyndelsen af 70'erne samtidigt med Ariston RD11 og Fons, alle 3 kopier af en allerede velkendt måde at bygge en flydende ophæng pladespiller med remdrift. I løbet af kort tid blev den type pladespiller umådelig populær. Den oprindelige annonce og den med pladespilleren (LP12) vedlagte manual er faktisk fuldstændig uden den senere Linn'ske tågesnak, det kunne lige så godt være skrevet af en fra fastlandet. Den kunne også købes uden plint så man selv skulle bygge resten.
I 1971 præsenterede Scan Dyna (på udstillingen i Fakonercentret) en flyende ophængt pladespiller med elektronisk motorstyring og en Ortofon AS212 tonearm, og den blev sat i produktion (Scan Dyna 1400E)
Thorens TD150 er fra 1965 og TD125 er fra 1968. Den oprindelige AR er fra 1962
Og nej, egentlig hifi er 20 år ældre og Igor den Grusomme er blot én, omend en markant én, i en lang række af "audiopersonligheder" med en historie at fortælle. De ægte pionerer skal du lede efter andre steder.
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
harmonic skrev:
Så er der gang i den igen. Undskyld hvis jeg har udtrykt mig på sådan en måde at jeg fremstår som
true blue Linn fanatiker det var ikke min menning. Pointen er at er der iblandt mange mennesker er eninghed om at linn sondek lp12 har en klar
betydning for hifi historien vilke egenentlig også understreges her ved at folk kan huske da den kom. Hvad der er allermest intressant er at dem
som tror allermest på at lp12 var starten på egentlig hifi eller retter sagt lydkildens betydning har for første gang siden 70erne udtrykt at dette/
den (klimax ds) blive starten på betydelig bedre lydkilder. mvh |
|
|
LP12 kom på markedet i begyndelsen af 70'erne samtidigt med Ariston RD11 og Fons, alle 3 kopier af en allerede velkendt måde at bygge en
flydende ophæng pladespiller med remdrift. I løbet af kort tid blev den type pladespiller umådelig populær. Den oprindelige annonce og den med
pladespilleren (LP12) vedlagte manual er faktisk fuldstændig uden den senere Linn'ske tågesnak, det kunne lige så godt være skrevet af en fra
fastlandet. Den kunne også købes uden plint så man selv skulle bygge resten.
I 1971 præsenterede Scan Dyna (på udstillingen i Fakonercentret) en flyende ophængt pladespiller med elektronisk motorstyring og en Ortofon
AS212 tonearm, og den blev sat i produktion (Scan Dyna 1400E)
Og nej, egentlig hifi er 20 år ældre og Igor den Grusomme er blot én, omend en markant én, i en lang række af "audiopersonligheder" med en
historie at fortælle. De ægte pionerer skal du lede efter andre steder. |
|
|
Må vi så høre hvem er de så kaldt Ægte hifi pionere ?
Peter the bad hair day lyngdorf ?
mvh
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
bjørn skrev:
harmonic skrev:
Så er der gang i den igen. Undskyld hvis jeg har udtrykt mig på sådan en måde at jeg fremstår som true blue Linn fanatiker det var ikke min menning. Pointen er at er der iblandt mange mennesker er eninghed om at linn sondek lp12 har en klar betydning for hifi historien vilke egenentlig også understreges her ved at folk kan huske da den kom. Hvad der er allermest intressant er at dem som tror allermest på at lp12 var starten på egentlig hifi eller retter sagt lydkildens betydning har for første gang siden 70erne udtrykt at dette/ den (klimax ds) blive starten på betydelig bedre lydkilder. mvh |
|
|
LP12 kom på markedet i begyndelsen af 70'erne samtidigt med Ariston RD11 og Fons, alle 3 kopier af en allerede velkendt måde at bygge en flydende ophæng pladespiller med remdrift. I løbet af kort tid blev den type pladespiller umådelig populær. Den oprindelige annonce og den med pladespilleren (LP12) vedlagte manual er faktisk fuldstændig uden den senere Linn'ske tågesnak, det kunne lige så godt være skrevet af en fra fastlandet. Den kunne også købes uden plint så man selv skulle bygge resten.
I 1971 præsenterede Scan Dyna (på udstillingen i Fakonercentret) en flyende ophængt pladespiller med elektronisk motorstyring og en Ortofon AS212 tonearm, og den blev sat i produktion (Scan Dyna 1400E)
Og nej, egentlig hifi er 20 år ældre og Igor den Grusomme er blot én, omend en markant én, i en lang række af "audiopersonligheder" med en historie at fortælle. De ægte pionerer skal du lede efter andre steder.
|
|
|
Må vi så høre hvem er de så kaldt Ægte hifi pionere er ?
Peter the bad hair day lyngdorf ?
mvh
|
|
|
Jeg forstår bedre og bedre Bomans "historieløse" bemærkning
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oskar Heil, Peter Walker og Bob Carver. Dem når hverken Peter eller Ivar til sokkeholderne.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
notional skrev:
|
For mig er tilgængelighed kritisk. Jeg gider ikke bruge tid på at fumle med cd'ere, hvor der måske kun er et par numre jeg har lyst til at høre. Hvorfor spilde tiden på den slags, når man kan bruge den på at nyde musik istedet?
|
|
|
Jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig, men jeg er i besiddelse af et anseeligt antal cd/lp'er hvor det er vigtigt at høre albummet som en helhed, og ikke et par numre på må og få.
Jo, jeg er nok mærkelig, da jeg finder det irriterende at lytte til eksempelvis ét nummer med Elvis, ét nummer med REM, ét nummer med Miles Davis, ét nummer med (af) Wagner (ikke Kurt!), ét nummer med Talking Heads, ét nummer med Tomasz Stanko, et nummer med The Beatles, ét nummer med Aretha Franklin, ét nummer med Kraftwerk, ét nummer med Syd Barrett, ét nummer med Karsten Houmark, ét nummer med Clemencic Consort etc. etc. etc.
Mærkelig og gammeldags må jeg jo være... Zap-zap-zap...ingen spildtid og ingen fordybelse. Halleluja! 
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau:
Der er jeg enig med dig. En stor glæde ved mit hifi er at man kommer lidt på afstand af zapkulturen og fordyber sig i den enkelte CD/LP/kasettebånd/whatever. 
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stor tilgængelighed muliggør uhensigtsmæssigt selectiv lytning, hvor man kun lytter det der umiddelbart fanger.
... men det er jo stadig helt frit for.
Jeg er MEGET ihærdig tilhænger af at man køber sin musik i en pladebutik så man får HELE det album som kunstneren har valgt at kalde en helhed.
Modsat er jeg stor modstander af at man køber udvalgte ørehængere på nettet, da man på den måde for det første ikke oplever albummet i den tiltænkte helhed, og for det andet går glip af numre der vinder ved nærmere bekendtskab.
"Radiohittet" fra en CD er sjældent det der bliver hængende som det bedste efter år og mange gennemlytninger, hvor albummet har haft til til at "gro" på en 
Mener ikke denne holdning på nogen måde er i disharmoni med ønsket om stor tilgængelighed til musiksamlingen. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
notional skrev:
|
|
|
Jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig, men jeg er i besiddelse af et anseeligt antal cd/lp'er hvor det er vigtigt at høre albummet som en helhed, og ikke et par numre på må og få. |
|
|
Enig!
Og efter jeg har fået cd'erne på harddisk hører jeg ganske enkelt mere musik. Og det er hele cd'en praktisk taget hver gang.
Før i tiden havde jeg altid 5-6 cd'ere i stuen og resten sammen med lp'erne og det andet setup. Her havde jeg så 5-6 andre cd'ere liggende fremme.
Efter musikserveren kom til har jeg "opdaget" en masse cd'ere igen.
Fx
Blachman Thomas Meets Al Agami and Remee: The Style And Invention Album
Bjørk: Debut
Bruce Dickinson: Skunkworks
Lo-Fidelity Allstars: How To Operate With A Blown Mind
Morphine: Yes
Queensrÿche: Rage For Order
Soundgarden: Louder Than Love
Dexter Gordon: GO!
jeg vidste jo godt jeg havde dem, men jeg hørte dem aldrig - det gør jeg nu.
Samtidig har jeg musikken tilgængelig i to rum uden at skulle flytte på cd'ere.
Ulemper? Jo.. Ofte må jeg lige hen i reolen og hive coveret frem, for at se hvem der egentlig spiller med. Men det er OK.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 11 December 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilgængelighed betyder mindre for mig , når jeg har fri har jeg al den tid der skal til for at vende plader, skifte kasette eller spolebånd, sætte en cd på og parre mit elektronik og kabler på kryds og tværs. Det er det jeg ser som hele min hobby, at det tager tid at få en god oplevelse med aldrende apperater, den tid tager jeg og har jeg, når jeg ikke lige er arbejdsramt
Det nye er så at det også er spændende at man via et internt netværk er i stand til at afspille musik fra alle husets computere... Konens mine egne og den bærbare . Det hele kan styres fra stolen i stuen uden at vende ,skifte osv. og kvaliteten er god , bedre end jeg egentlig havde troet . Men hyggen med apperaterne er helt væk ,altså hobbyen
Sidder netop og hører Percy Sledge , Grand boulevard på cd og sammenligner med
det trådløse fra kontoret og tænker det er rart at have til den dag jeg bliver doven og ikke gider vende , skifte osv. __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
Stor tilgængelighed muliggør uhensigtsmæssigt selectiv lytning, hvor man kun lytter det der umiddelbart fanger.
... men det er jo stadig helt frit for.
Jeg er MEGET ihærdig tilhænger af at man køber sin musik i en pladebutik så man får HELE det album som kunstneren har valgt at kalde en helhed.
Modsat er jeg stor modstander af at man køber udvalgte ørehængere på nettet, da man på den måde for det første ikke oplever albummet i den tiltænkte helhed, og for det andet går glip af numre der vinder ved nærmere bekendtskab.
"Radiohittet" fra en CD er sjældent det der bliver hængende som det bedste efter år og mange gennemlytninger, hvor albummet har haft til til at "gro" på en 
Mener ikke denne holdning på nogen måde er i disharmoni med ønsket om stor tilgængelighed til musiksamlingen.
|
|
|
Tjaa, den uvalgte nemme tilgængelighed kører non stop til kl.04.00 på Radio Jazz. Samtidigt er jeg sikret mod døgnfluer og radiohits.
|
| Til top |
|
| |