Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Og som et par stykker har skrevet til mig; Wilson Benesh. De er vildt flotte, men der er jo en importør på. Jeg vil gerne prøve at være både importør og forhandler. Jensen siger at det er noget der duer
@jensen; nej du har nok ret. 3 mdr er ikke nok.
Hvor mange HT-mærker tror du egentlig der er i hele verden tilsammen?
25-50-75-100?
Hvor mange af dem har i i DK?
|
|
|
Tro der er over 500 mærker.
Ja det er bare at gå igang, men husk det koster knapper.
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilson benche godt valg
mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja... det koster nok mange penge - det kunne være letter hvis de bare stiller nogle over gratis
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, som sagt de ER flotte og seje.
Jeg er dog på udkig efter nogle som er i en til to prisklasser under SF, WB, Gamut o.s.v. Imens elektronik falder i pris er det som om højttalere forbliver lidt i den dyre ende, mystisk egentlig?
På trods af vi danskere har pæne lønninger i fht mange andre lande og mange har adgang til de særligt billige lån i de fede friværdi, så er der samtidigt en stor vilje til at gå langt for at spare penge.
Det at gøre en handel, hvor man ligeferm kan mærke man har gjort en GOD handel, synes jeg selv er fedt og det vil jeg gerne mine kunder også skal opleve.
Hvilke mærker har en særlig højt indhold af oplevet kvalitet og ydelse i fht prisen, synes I?
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Hvilke mærker har en særlig højt indhold af oplevet kvalitet og ydelse i fht prisen, synes I?
|
|
|
Vienna Acoustics!
Mvh.
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Milu; årh, ja, klart!
Andre har skrevet fint om USHER. Kender det ikke, har set fotos og gode anmeldelser, men derud over ikke noget.
Og en anden har nævnt AMplifon, de stramme finske sager med fin anmeldelse i HF.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
@ Milu; årh, ja, klart!
Andre har skrevet fint om USHER. Kender det ikke, har set fotos og gode anmeldelser, men derud over ikke noget.
Og en anden har nævnt AMplifon, de stramme finske sager med fin anmeldelse i HF.
|
|
|
Usher er ok, men de stinker vildt når der er et problem har ventet i over 9 mdr på nogle driver, nok forbi de er bange for at sende dem ud da de jo er det rene kopi af ja noget dansk.
|
Til top |
|
|
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Usher spiller af h... til .. også minder det alt for meget om Kina
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifihuset.
Så ærligt som muligt hvorfor dropper du gamut ?
Og lad vær at sige at det er fordi du satser på en billigere løsninger.
mvh
AR sorry har fundet svared foroven  men spørgsmålet plager mig stadig, skinger diskant ? __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
Til top |
|
|
JanJ Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
Sendt: 03 December 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spendor - tror ikke der er danske distributør- eller Totem
mvh Jan
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 06:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Hifihuset.
Så ærligt som muligt hvorfor dropper du gamut ?
Og lad vær at sige at det er fordi du satser på en billigere løsninger.
mvh
AR sorry har fundet svared foroven men spørgsmålet plager mig stadig, skinger diskant ? |
|
|
Det er jeg også meget spændt på at høre 
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arhh, come on. Lad nu være med at spille dumme! Hvad regner I med at svaret er?
"Gamut ikke spiller musik men hifi, og at jeg nu har fundet hifi himlen med Linn og Sonus Faber"? Get real!
Det er formentlig almindelig købmandsregning der ligger bag. Hvis noget er en succes, er der jo ingen grund til at det ikke skal fortsætte. Mon ikke svaret skal findes i at enten Hifi Huset eller Gamut ikke synes der bliver langet nok papkasser over disken? Især set i lyset af de kommende prisstigninger på Gamut, er der jo nok ikke ligefrem udsigt til stigende salg - i Danmark i hvert fald.
|
Til top |
|
|
Mulleblop Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 256
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne jo også tænkes at Lars Goller ikke gider låne ud - uden selv at få nogle penge i kassen
Det gad jeg ihvertfald ikke i det lange løb - hvis en forhandler er interesseret i et mærke er det mindste vel at denne også selv smidder lidt gryn i på sigt.
De langtidsholdbare kvaliteter i hifihuset hvad gamut angår holdt åbenbat ikke engang til garantiperioden på det selv samme produkt. :-(
pøj pøj med nye produkter :-)
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mark & Daniels højttalere er ikke ligefrem billige. Deres Apollo II koster i omegnen af $12.000. Derimod koster den mindste model, Maximus Mini (og den er lille!), ca. $1.200.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 04 December 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
"Gamut ikke spiller musik men hifi, og at jeg nu har fundet hifi himlen med Linn og Sonus Faber"? Get real!
Det er formentlig almindelig købmandsregning der ligger bag. Hvis noget er en succes, er der jo ingen grund til at det ikke skal fortsætte. Mon
ikke svaret skal findes i at enten Hifi Huset eller Gamut ikke synes der bliver langet nok papkasser over disken? Især set i lyset af de kommende
prisstigninger på Gamut, er der jo nok ikke ligefrem udsigt til stigende salg - i Danmark i hvert fald. |
|
|
Hej svend
Har nu aldrig sagt gamut ikke spiller musik kun at jeg ikke kan holde diskanten ud
Det var tact tda2200 som jeg ikke syntes var musikalsk nok
Cremona og linn er himlen for mig er du misundelig ?
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Svend P skrev:
Det er formentlig almindelig købmandsregning der ligger bag. Hvis noget er en succes, er der jo ingen grund til at det ikke skal fortsætte. Mon ikke svaret skal findes i at enten Hifi Huset eller Gamut ikke synes der bliver langet nok papkasser over disken? Især set i lyset af de kommende prisstigninger på Gamut, er der jo nok ikke ligefrem udsigt til stigende salg - i Danmark i hvert fald.
|
|
|
Hej svend
Har nu har jeg aldrig sagt gamut ikke spiller musik kun at jeg ikke kan holde diskanten ud
Det var tact tda2200 som jeg ikke syntes var musikalsk nok
mvh |
|
|
Det er ikke for noget men hvad om du bare lytter til dit Linn og SF og lader være med at antyde nogen skulle være misundelig på dit grej så interessant er du ikke 
|
Til top |
|
|
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Mark & Daniels højttalere er ikke ligefrem billige. Deres Apollo II koster i omegnen af $12.000. Derimod koster den mindste model, Maximus Mini (og den er lille!), ca. $1.200.
|
|
|
Jeg har selv kikket på M&D højttalere, men da jeg så rapporterne om helt uacceptable impedansforhold, problemer med diskanten samt filter opbygget af eksemplarisk ringe komponenter trak jeg følehornene til mig.
Hilsner,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
mvh |
|
|
Nej, jeg opponerer blot mod den enfoldige frelsthed som præger indlægene fra enkelte debattører. Det er rimelig trættende.
PS. Og tak til Alex!
|
Til top |
|
|
harmonic Forum Bruger

|
Sendt: 04 December 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
harmonic skrev:
Cremona og linn er himlen for mig er du misundelig ? mvh |
|
|
Nej, jeg opponerer blot mod den enfoldige frelsthed som præger indlægene fra enkelte debattører. Det er rimelig trættende.
PS. Og tak til Alex! |
|
|
Det bryder jeg mig nu heller ikke om.
Men nu var det dig der bragte det på banen, og ja jeg er meget tilfreds SF og linn paringen dem der kender begge mærker og tænker sig lidt om
er nok ikke så forbavsede , dem der ikke kender dem vil syntes jeg lyder frelst.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 04 December 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
AM-E skrev:
|
|
|
Jeg har selv kikket på M&D højttalere, men da jeg så rapporterne om helt uacceptable impedansforhold, problemer med diskanten samt filter opbygget af eksemplarisk ringe komponenter trak jeg følehornene til mig.
Hilsner,
Karsten |
|
|
Interessant! Jeg aner intet om, hvad der gemmer sig i kasserne, men fagpressen er jo nærmest blevet blæst om kuld af disse M&D produkter. 6moons er ellevilde med Apollo II og deres lille Maximus. Måske skal man bare glemme indmaden i en kort stund og bare fokusere på musikken? Det kan være, de har været heldige at ramme plet med skod komponenter og simpel konstruktion? Jeg har ikke hørt M&D. Har du Karsten? Om de er flotte at se på, er vel en smagssag. Jeg ved ikke, hvad jeg skal mene. De ser dog interessante ud. Til prisen er der dog andre højttalere, som bliver prioriteret højere på min indkøbsliste. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|