Forfatter |
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
mn1974 skrev:
hej Holberg, skal vi monstro se nye billeder af dit setup på et tidpunkt? Lyder forresten som et spændende setup
|
|
|
Jeps, når jeg har det helt på plads. Har kun noget til låns pt. indtil det lander i DK. Glæder mig som et lille barn 
|
|
|
Hej Holberg.
Det der RVA, hvad er det for en fisk? Er det noget ICE, PWM agtig noget?
Det ser sødt ud. Og Podium sound. Det er vel en del anderledes en "alm" højttalere, når nu de spiller både forlæns og baglæns. __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Må være meget luftigt med podium og redwine???
Billeder basse, 
|
|
|
Luftigt er ikke ordet!!!
Her er højt til loftet, bredde= Soundstage.. KÆMPE LYDBILLEDE!!!. Men bedst af alt er der ingen irreterende betoninger som generer den musikalske oplevelse . Kort sagt super homogen og levende formidling af musikken via dette setup. Man fokucerer ikke på top, mellemtone eller bund. Kun den letflydende præcentation og helhed af musikken. Der er en særlig magi over Red Wine og Podium, som bare skal høres
Nu glæder jeg mig bare til at mine Podium kommer hjem i den rette finish samt nyeste opdatering. Det bliver uden tvivl rigtig godt 
Basse skal nok komme med billeder senere  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehehe
Kender begge produkter ret godt. Super kombination, som om de skabt til og spille sammen. 
Hvordan er de yter cables der? Overvejer nemlig og prøve deres højtalerkabler. __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kenneth
Det er en rigtig godt kabel. Kan jeg godt anbefale.. Og så er det også til at komme i nærheden af mht. økonomien.
Som med alt andet, er kabler jo også systembetinget. Derfor er det altid nummer et at afprøve, på det udstyr man kender. Alt andet lige, har jeg udelukkende haft rigtig gode erfaringer med YTER . Som det ser ud nu bliver det på slottet  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 30 December 2008 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor blev billederne af?  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
bigfoot Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
|
Sendt: 30 December 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, lad os nu se nogle billeder.... Det er jo kommet mig for øre, at de "sorte" Podium står hjemme i din stue nu  De er forøvrigt hammer flotte i den piano finish...et stort tillykke med dem  Jeg ved jo at du har haft lejlighed til at lytte på de "gamle" Poduim et stykke tid, og nu fisker jeg selvfølgelig efter hvordan de nye lyder i forhold til de gamle. Det tager naturligvis et godt stykke tid at spille dem til, men hvad er dit umiddelbare indtryk ? Jeg har besluttet at sende mine Podium til opgradering, så al "indmaden" bliver som i de nye, så derfor er jeg en smule nysgerrig  Mvh Freddy
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 30 December 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg venter også spændt  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 30 December 2008 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja for sa... da, jeg vil også se billeder af det super udstyr!!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 31 December 2008 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey gutter
Skal nok poste snart... Nok i en ny tråd, da der ikke er meget rørgrej på slottet længere!!
Jeg har som sagt modtaget mit nye grej kort tid inden juleaften, så den står på tilspilning- samt endelig indtryk af lyden i skrivende stund. Udover det skal der også rippes cd-er, hvilket tager en krig!!!
Men jeg kan allerede afslører at det tegner meget lovende. Jo, det bliver "vist" rigtig godt 
Mht. Podium vil du ikke fortryde opgraderingen, Freddy De gamle 0.5 performede rigtig godt. Men allerede ud af æsken er der mere bund og perspektiv via de nye. Her er blevet højere til loftet.. Mere dybde og bredde!!! Man kan sige, at det som de gamle Podium gør rigtig godt- gør de nye ENDNU BEDRE!!.... Vel og mærke uden at de er fuldt tilspillet.
Ps. Og så er de bare smukke i sort pianolak.... Skal nok få smidt lidt billeder på i nær fremtid.
GODT NYTÅR!! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
Sendt: 31 December 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man få dem i sort pianolak...!?? Jeg må snart til jylland og høre dem!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 31 December 2008 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Kan man få dem i sort pianolak...!?? Jeg må snart til jylland og høre dem!  |
|
|
Jeps... Og de er bare flotte!!!
SE AT KOMME AFSTED ...... Du skal i øvrigt også være velkommen til en lytter i det sydfynske! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 03 Januar 2009 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|