Forfatter |
|
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Thomas P skrev:
Hva' pokker Holberg
jeg synes din Air Tight er på KSB ? 
Thomas P
|
|
|
Hej Thomas
Ja, har besluttet sammen med min kæreste, at jeg vil skære lidt ned på hifi-udstyret. Så må vi se hvad jeg skal have istedet når grejet er solgt?... Der er mange glæder ved at købe hus, men det har desværre givet lidt minus på mit hifi-budget
Det smerter også i sjælen at skulle sælge den. Det er klart den bedste amp jeg har haft til dato 
|
|
|
Nåååååda Holberg. Jeg tror nu at det er kæresten der har taget beslutningen,og du har bare ikke noget valg. Man pådrager jo ikke sig selv en sådan smerte,med mindre man er sadomasokist
jens
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
HOLBERG skrev:
Thomas P skrev:
Hva' pokker Holberg
jeg synes din Air Tight er på KSB ? 
Thomas P
|
|
|
Hej Thomas
Ja, har besluttet sammen med min kæreste, at jeg vil skære lidt ned på hifi-udstyret. Så må vi se hvad jeg skal have istedet når grejet er solgt?... Der er mange glæder ved at købe hus, men det har desværre givet lidt minus på mit hifi-budget
Det smerter også i sjælen at skulle sælge den. Det er klart den bedste amp jeg har haft til dato 
|
|
|
Nåååååda Holberg. Jeg tror nu at det er kæresten der har taget beslutningen,og du har bare ikke noget valg. Man pådrager jo ikke sig selv en sådan smerte,med mindre man er sadomasokist
jens
|
|
|
Skarpsindig som altid Jens Marius. Måske er jeg sadomasokist?!  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 12 April 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne prøve med noget Thorhauge rør HOLBERG
Måske ikke så sexet at se på som AT, meeeeeeen. Vil konen mon acceptere det? __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Two Chanel skrev:
Måske ikke så sexet at se på som AT, meeeeeeen. Vil konen mon acceptere det?
|
|
|
Hun accepterer det meste... Det er også en beslutning fra min side at skære ned på grejet. Der hersker bestemt demokrati her på matriklen. Kommer aldrig under tøflen- men jeg er lydhør som min smukke modpart
Thorhauge er bestemt lækkert og eventuelt et emne!? __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Two Chanel skrev:
|
|
|
Hun accepterer det meste... Det er også en beslutning fra min side at skære ned på grejet. Der hersker bestemt demokrati her på matriklen. Kommer aldrig under tøflen- men jeg er lydhør som min smukke modpart
Thorhauge er bestemt lækkert og eventuelt et emne!?
|
|
|
Godt at høre
Din Air Tight er noget af det smukkeste hifi, som jeg nogensinde har set. Jeg kan godt forstå det vil smerte at sælge den. Jeg ved ikke hvordan den spiller, men sikkert top nice
Jeg ville være meget spændt på at høre din mening om Thorhauge, hvis du skulle prøve sådan en. Og helst på de højttalere du har nu, så du har en bedre mulighed for at vurdere lyden. __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
Thomas P Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg
Hvorledes med nye højtalere ?
Oprindeligt var de vel til salg med henblik på opgradering, men det er vel næppe længere situationen. Jeg er blot nysgerrig hvad du evt. har i tankerne.
mvh
Thomas P
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas P skrev:
Hej Holberg
Hvorledes med nye højtalere ?
Oprindeligt var de vel til salg med henblik på opgradering, men det er vel næppe længere situationen. Jeg er blot nysgerrig hvad du evt. har i tankerne.
mvh
Thomas P
|
|
|
Jeg nedpriorterer mit hifi-budget men vil stadig gerne have et vist niveau hvad lyden angår. Ville gerne have et sæt Zingali Twenty 2.08, men det bliver for dyrt til mit budget + at de ikke så møbleringsvenlige og WAF-venlige som mine nuværrende Overture 2.
Intet er fastlagt endnu, da jeg skal have fordelt investeringen på såvel forstærker- samt højttalere når mit udstyr har fundet en ny lykkelig ejer.
Jeg er altid villig til at prøve nyt og er ikke bange for at tage chancer, da jeg mener at man får de største oplevelser denne vej. Altid i musikkens tjeneste 
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Two Chanel skrev:
HOLBERG skrev:
Two Chanel skrev:
|
|
|
Thorhauge er bestemt lækkert og eventuelt et emne!?
|
|
|
Godt at høre
Din Air Tight er noget af det smukkeste hifi, som jeg nogensinde har set. Jeg kan godt forstå det vil smerte at sælge den. Jeg ved ikke hvordan den spiller, men sikkert top nice
Jeg ville være meget spændt på at høre din mening om Thorhauge, hvis du skulle prøve sådan en. Og helst på de højttalere du har nu, så du har en bedre mulighed for at vurdere lyden.
|
|
|
Helt enig!! Det er en klasseamp... Men man må nogle gange sande at der skal bruges penge på andet end hifi... Dertil er jeg desværre nået
Kan være at vores veje mødes igen, når efterlønnen melder sig... Air Tight ATM-2 er ikke en amp man glemmer lige med det første... Bygge- samt lydkvalitet er simpelthen outstanding! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor sælge, når man ikke kan få en fornuftigt brugt pris ?. Hellere beholde grejet end sælge for en slik ?
|
Til top |
|
|
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nok fordi han ikke er så tilfreds med dem som til at starte med vil jeg gætte på
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
QWERTY126 skrev:
Hvorfor sælge, når man ikke kan få en fornuftigt brugt pris ?. Hellere beholde grejet end sælge for en slik ? |
|
|
Igen et spørgsmål om priortering... Men kan godt følge dit argument.
Nu er jeg en af dem som godt kan lide at prøve nyt. Denne gang må jeg se hvad jeg kan opnå med et mere stramt budget + at jeg skal bruge mine penge til andet end hifi i nær fremtid. Bla. vores hus... Så det er den simple grund.
Tror den menige hifi-entusiast skal se, salget af mit grej, som en mulighed for at erhverve noget lækkert udstyr til menneskepenge. Jeg sælger ikke mit grej for at tjene på det, men for at få luft i budgettet til andet. Nogle gange skal man bide i det sure æble selvom det gør ondt i sjælen. Det gør jeg nu
Holberg
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 13 April 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Japer skrev:
Nok fordi han ikke er så tilfreds med dem som til at starte med vil jeg gætte på |
|
|
Mine Zingalier spiller fantastisk... Skal blot prøve nyt da jeg priorterer om. Syntes der er nogle flere som skulle give dem et lyt, istedet for at gætte på hvorfor jeg sælger. Hvorfor ikke bare glæde sig over at der er noget spændende grej tilsalg i Danmark __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
Sendt: 13 April 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Japer skrev:
Nok fordi han ikke er så tilfreds med dem som til at starte med vil jeg gætte på |
|
|
Mine Zingalier spiller fantastisk... Skal blot prøve nyt da jeg priorterer om. Syntes der var nogle flere som skulle give dem et lyt, istedet for at gætte på hvorfor jeg sælger. Hvorfor ikke bare glæde sig over at der er noget spændende grej tilsalg i Danmark
|
|
|
Har selv et par Tannoy SGM 12 x - kan klart anbefales...
|
Til top |
|
|
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg
ja en skam at måtte nedgradere .......
jeg ville kigge på en Rogue Audio Cronus ......
Wauw du får meget for pengene
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jacobsen og QWERTY126
Ja, der er masser af spændende alternativer på markedet. Skal på "jagt" når grejerne er solgt. Så må vi se hvor jeg lander?
Holberg
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 16 April 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holberg længe siden hvordan står det til noget nyt, jeg har selv lavet en super fed opgradering .
mvh
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 17 April 2008 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Holberg længe siden hvordan står det til noget nyt, jeg har selv lavet en super fed opgradering .
mvh
|
|
|
Hej Novi..
Skal lige have solgt mit grej... Men har nogle emner kikkerten jeg vil lytte nærmere til, når tiden kommer! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Holberg, skal vi monstro se nye billeder af dit setup på et tidpunkt? Lyder forresten som et spændende setup
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 05 Oktober 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må være meget luftigt med podium og redwine???
Billeder basse,  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2008 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej Holberg, skal vi monstro se nye billeder af dit setup på et tidpunkt? Lyder forresten som et spændende setup
|
|
|
Jeps, når jeg har det helt på plads. Har kun noget til låns pt. indtil det lander i DK. Glæder mig som et lille barn  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|