Forfatter |
|
tossi Branchemedlem

Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 501
|
Sendt: 28 December 2007 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Jeg kan heller ikke bruge den fjernbetjening der fulgte med, fordi at jeg valgte at bruge rca udgangene. Hvis jeg skulle kunne bruge fjernbetjening, så skulle jeg bruge en mini-jack A/V udgang hvor lyden var meget ringe. |
|
|
Ok så er det jo ikke så meget ved, vil nu også kun bruge den til at skifte nummer...nå men må jo llede vidre
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 26 Marts 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der Ortofon 2M red pu. Det så godt nok en 2-3 uger siden, men alligevel 
lige et spørgsmål: Kan man regne helt med det viste nåletryk der er vist på loddet på sl-1210'eren?
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der ny riaa  Cambridge 640P spiller bedre end min tidligere NAD PP2. Købte den mest fordi den havde et subsonic filter, som jeg havde håbet på kunne fjerne de her "woofer pumping". Lidt har det da også hjulpet, men ikke så meget som jeg havde håbet på. Men den kan spille højere end PP2'eren, hvilket jeg manglede. Lyden virker også til at være lidt mere detaljeret og "åben". Billeder på side 1
|
Til top |
|
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
Sendt: 06 April 2008 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
din pladespiller er super, og nok den del af dit anlæg der kan følge med længst hen ad opgraderings-"vejen".
men godt ser det i hvertfald ud, jeg kan tænke mig til det også spiller fint.
mvh anders __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker 
Synes det spiller glimrende.
Synes også lyden er blevet mere detaljeret efterhånden som det har spillet igennem. Ved ikk om det er indbildning eller om lyden kan blive mere detaljeret efterhånden som højtaleren bliver spillet til ?
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så for s****, så kom jeg lige til at investere i et par Rega r5'er Og det fortryder jeg skam ikke!  Lyden har fået et stort løft på alle punkter, også bassen selvfølgelig  De lyder glimrende, nu´skal de bare spilles til osv. Bruger kork som underlag til spikesne, da jeg (som i nok kan se) har trægulv. Ved ikke helt om kork er godt som underlag, men det spiller sgu godt. Billeder på side 1
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er godt nok pæne sådan nogle Rega r5, de er meget musikalske er de ikke? Har naden kræfter nok til at drive dem?
Mvh. Morten(014).
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 17 Maj 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
De er godt nok pæne sådan nogle Rega r5, de er meget musikalske er de ikke? Har naden kræfter nok til at drive dem?
Mvh. Morten(014).
|
|
|
Hvis det er rigtig skal man jo have en stærkere amp, men synes den klarer det fint. Ved ikke helt hvordan man skal forklare om de er musikalske, men fodtramp, luftguitar osv. kan bare ikke undgåes
|
Til top |
|
|
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Så for s****, så kom jeg lige til at investere i et par Rega r5'er
|
|
|
Tillykke med regaerne. Nåede du at få hørt noget forskelligt inden du valgte eller blev du bare helt forelsket i regaerne?
|
Til top |
|
|
wolverine Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 164
|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Morten014 skrev:
Mvh. Morten(014).
|
|
|
Hvis det er rigtig skal man jo have en stærkere amp, men synes den klarer det fint. Ved ikke helt hvordan man skal forklare om de er musikalske, men fodtramp, luftguitar osv. kan bare ikke undgåes 
|
|
|
Det lyder som om de er musikalske så  Du kan jo altid købe en anden amp, senere hvis du får lyst. Mvh. Morten(014):
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
takker 
Kane skrev:
Tillykke med regaerne. Nåede du at få hørt noget forskelligt inden du valgte eller blev du bare helt forelsket i regaerne?
|
|
|
Fik ikke hørt andre end r5 og ikon 6, og der var nu ingen tvivl. 
jeg kører nu uden spikes, men stadig på kork, da spikes fik dem til at lyde en lille smule tyndere.
Ja forstærker kan jeg investere i på et senere tidspunkt, nu tager jeg lige en slapper med alt mit hifi, og nyder musikken istedet 
Bruger heller ikk rigtig subben så meget mere udover film, selvom det stadig giver ekstra "spark" på stortrommen som jeg dog synes mangler engang imellem alt efter indspilning, men det virker bare lidt "kunstigt" så tror bare jeg skal vende mig til det. Men blev overrasket over hvor meget jeg nu kan skelne mellem instrumenter. Nu kan jeg f.eks tydeligere hører bassisten, hvilket bare gør oplevelsen større.
Hvor mange timer siger man at en højtaler skal spille, før den er spillet til? Eller det variere måske?
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 30 August 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der sgu ny forstærker. En Cayin 353b  Det gav et overraskende stort løft i lyden! meget sprød i toppen, og utrolig kælerdyb bas med masser af punch. Basenhederne er nærmest vågnet helt op  Et af de bedste køb nogensinde 
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 30 August 2008 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det egentlig for et tv-bord du har der? Det ser pænt og brugbart ud __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 30 August 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Hvad er det egentlig for et tv-bord du har der? Det ser pænt og brugbart ud |
|
|
Den her: http://www.jysk.dk/130/135/3649111/a/catalog  Udemærket tv-bord, i flot finish
|
Til top |
|
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 30 August 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mads20 skrev:
Så kom der sgu ny forstærker. En Cayin 353b 
Det gav et overraskende stort løft i lyden! meget sprød i toppen, og utrolig kælerdyb bas med masser af punch. Basenhederne er nærmest vågnet helt op 
Et af de bedste køb nogensinde 

|
|
|
Kom der EPO til dine Regaer?
Den ser meget sød ud den Cayin. SÅ skal du måske også, have dig et sæt Rega R7 __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 30 August 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe jeg skal lige love for de er blevet dopet. Men nej jeg regner absolut ikke med at skifte højttaler. Er meget tilfreds r5'erne
|
Til top |
|
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 30 August 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at høre, at du er glad for dine Regaer
Har du ellers andre nye indkøb på vej?
Når engang jeg får råd, så skal jeg have en pladespiller igen. Det er min fremtids ting. __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
mads20 Forum Bruger

|
Sendt: 30 August 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Two Chanel skrev:
Godt at høre, at du er glad for dine Regaer
Har du ellers andre nye indkøb på vej?
Når engang jeg får råd, så skal jeg have en pladespiller igen. Det er min fremtids ting. |
|
|
Måske en cd-afspiler på et tidspunkt, eller en Rega r3 pladespiller  ihvertfald noget jeg har overvejet, men det venter jeg med, det betyder ikk så meget lige nu
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 31 August 2008 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er max lækker den Cayin forstærker! Tillykke mæ en. Hvis den spiller lige så godt som den ser ud, så må du være en glad mand.
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|