| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Gygy!
Forresten... Flotte veninde-gif-animationer i har fået 
|
|
|
Ja, nu mangler du bare en også. 
floe skrev:
wildstyle skrev:
Ja, ikke nok med at dit anlæg ligner noget der løgn - men billeder, det kan du sgu heller ikke finde ud af.
|
|
|
Wildstyle, I'm really happy for you and imma let you finish. But floe has the best audio system of ALL TIME.
|
|
|
AUA???
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
floe skrev:
Gygy!
Forresten... Flotte veninde-gif-animationer i har fået 
|
|
|
Ja, nu mangler du bare en også. 
floe skrev:
wildstyle skrev:
Ja, ikke nok med at dit anlæg ligner noget der løgn - men billeder, det kan du sgu heller ikke finde ud af.
|
|
|
Wildstyle, I'm really happy for you and imma let you finish. But floe has the best audio system of ALL TIME.
|
|
|
AUA???
|
|
|
Følg nu lidt med i verdenen rundt omkring dig! Link: Kanalje Væst__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte også at han senere på aftenen dissede Patrick Swaysis begravelse og skulle have udtalt at Michael Jacksons begravelse var meget bedre.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
|
Lad os nu se 
Hov hov 
Jeg er iøvrigt ikke helt enig med dig i at Thor er lys i det. Den _kan_ være en anelse spids i toppen i kombination med det forkerte grej, men den er efter min mening særdeles neutral over hele frekvensbåndet. 
|
|
|
Det stemmer floe. Thor spiller super neutralt output på den er rent. Dvs. Den spiller ikke farvet 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
floe skrev:
|
Lad os nu se 
Hov hov 
Jeg er iøvrigt ikke helt enig med dig i at Thor er lys i det. Den _kan_ være en anelse spids i toppen i kombination med det forkerte grej, men den er efter min mening særdeles neutral over hele frekvensbåndet. 
|
|
|
Det stemmer floe. Thor spiller super neutralt output på den er rent. Dvs. Den spiller ikke farvet 
|
|
|
Så, så nu skal i ikke rotte jer sammen
Jeg ved udemærket godt hvordan Thor spiller og misforstå mig ikke, Thor er en fed amp og har mange kvaliteter. Mener dog at Primares lydfilosofi kontra Bladelius passer bedre til JMlabs meget detaljerede klang. Det kan måske blive en anelse for lyst (spids) ´ ikk (men min mening)
Men er da sikker på at det ikke lyder helt værst alligevel med Thor spændt foran. Gengivelsen er bare forskellig fra hinanden selv om Bladelius udvikler Primares grej. Bladelius farver lyden mere og spiller mere upfront og pågående. BASTA 
Men fælles for begge spiller de dynamisk og leverer strøm i rå mængder. Har da også opdaget at 1027Be er nemme og drive. A30.1 bliver ikke varm overhovedet selv ved høje lydstyrker over længere tid. Den har styr på sagerne og spiller med dejligt punch i bassen. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved godt, hvilke forstærkere der ville passe noget nær perfekt til de der sille-kasser, floe...  __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
-KP- skrev:
floe skrev:
|
Lad os nu se 
Hov hov 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved udemærket godt hvordan Thor spiller og misforstå mig ikke, Thor er en fed amp og har mange kvaliteter. Mener dog at Primares lydfilosofi kontra Bladelius passer bedre til JMlabs meget detaljerede klang. Det kan måske blive en anelse for lyst (spids) ´ ikk (men min mening)
Men er da sikker på at det ikke lyder helt værst alligevel med Thor spændt foran. Gengivelsen er bare forskellig fra hinanden selv om Bladelius udvikler Primares grej. Bladelius farver lyden mere og spiller mere upfront og pågående. BASTA 
Men fælles for begge spiller de dynamisk og leverer strøm i rå mængder. Har da også opdaget at 1027Be er nemme og drive. A30.1 bliver ikke varm overhovedet selv ved høje lydstyrker over længere tid. Den har styr på sagerne og spiller med dejligt punch i bassen.
|
|
|
Kan kun bakke det op. Tror Thor ville få 1027erne til og lyde alt for koldt. Thor er jo ikke ligefremst kendt for sine varme lyd. Der Primare helt sikkert et bedre valg.. __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Jeg ved godt, hvilke forstærkere der ville passe noget nær perfekt til de der sille-kasser, floe... |
|
|
Hvilke, herr Brok?
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved at Fløe bare skal af med det Thor det passer slet ikke til, og så gå ind på www.cableman.dk og find dig en ordentlig forstærker..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Music4life skrev:
-KP- skrev:
floe skrev:
|
Lad os nu se 
Hov hov 
|
|
|
|
|
|
Men fælles for begge spiller de dynamisk og leverer strøm i rå mængder. Har da også opdaget at 1027Be er nemme og drive. A30.1 bliver ikke varm overhovedet selv ved høje lydstyrker over længere tid. Den har styr på sagerne og spiller med dejligt punch i bassen.
|
|
|
Kan kun bakke det op. Tror Thor ville få 1027erne til og lyde alt for koldt. Thor er jo ikke ligefremst kendt for sine varme lyd. Der Primare helt sikkert et bedre valg.. |
|
|
Det er ikke tilfældet kan jeg afsløre  Det er selvfølgelig, som altid, et spørgsmål om smag  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
brok skrev:
Jeg ved godt, hvilke forstærkere der ville passe noget nær perfekt til de der sille-kasser, floe... |
|
|
Hvilke, herr Brok?  |
|
|
Bahh, klovnefjæs, der! Det må du kigge forbi for at høre mere om
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
[QUOTE=brok] (snip)Haha de slatne snesko du har stående mener du? 
Jeg er bange for at du ikke tager helt fejl. Vi kan bytte lige over? 
|
|
|
Det tror jeg ikke, men du kan jo slæbe Macassar-dimserne med til Frederiksberg ved lejlighed? Og tak for hjælpen med at slæbe de (ganske få og uhyre velpakkede) pakkenelliker i lørdags! I O U!!
hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du nået dit mål og købt de 1027 be __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Har du nået dit mål og købt de 1027 be |
|
|
Heysa  Nej desværre. Jeg har besluttet mig for at demoen her er alt hvad jeg hører til dem i denne omgang. 1027 ER en fantastisk højttaler - men det er mine 1007'ere også  Med andre ord: 1027 Be spiller meget meget meget som 1007 Be, "blot" med ekstra dybde. Det er fedt, men jeg kan ikke helt styre bassen i mit rum - så endnu engang er konklusionen at jeg ikke har plads til en gulvhøjttaler. Når jeg en dag får mere plads skal jeg absolut ikke afvise at der kommer til at stå et sæt storebrødre i min stue - for Electra-serien er en højttaler efter mit hovede  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, jo rummet har meget at sige og det ville være tudetosset hvis man ødelagde præcisionen ved at skifte til en gulvmodel med større output i bassen. Umiddelbart, synes jeg dog at bassen er nem at styre. Den skal dog have godt med luft til sidevæggene. Mine står med 30 cm til bagvæggen og 2 mtr til sidevæggene og lyder perfekt Hvor stort er dit rum da ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Oktober 2009 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Ok, jo rummet har meget at sige og det ville være tudetosset hvis man ødelagde præcisionen ved at skifte til en gulvmodel med større output i bassen. Umiddelbart, synes jeg dog at bassen er nem at styre. Den skal dog have godt med luft til sidevæggene. Mine står med 30 cm til bagvæggen og 2 mtr til sidevæggene og lyder perfekt Hvor stort er dit rum da ? |
|
|
Ak ja  Mit rum er i omegnen af 23 kvm, og det er elendigt udformet. Jeg har ikke plads til at jeg kan give dem mere end 30 cm til bagvæg og den venstre højttaler ca 20 cm til sidevæggen. Det holder desværre ikke helt.  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |