Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 18:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Beovision 7-40 Full HD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BeoFantast
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

ha-ha, nej det er sgu ikke kønt bagpå med alle de kabler men så er det godt de kan gemmes bag nogle paneler

Til top Vis BeoFantast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BeoFantast

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Man kan sige at B&O er meget WAF venlig, for det er kun konen med sine lille hånd der kan komme ind bag et sådan TV, en stor mande hånd må
opgive, der er ikke plads
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
Peter Pan skrev:
Hej jdg1

Det er rigtigt at hvis du skal konstatere om der er mudderet i billedet går du helt hen til skærmen for at se dette, men
det er noget vrøvl at et knivskarpt billede ikke er pengene vær. Se på et avis billede, det er som at se gennem en si,
og du kan se prikkerne, derfor køber folk kamera med flere og flere millioner pixel. Et klart billede vil både fra sort
over til hvid samt de øvrige farveskalaer være bedre, og mindre trættende at se på.

Det er en god ide hvis du laver dit billede om til max 700 pixels, så vi ikke skal sidde og trække teksten frem og
tilbage for at læse den.

Mvh Peter Pan  
____________________________________________________________ ____

BeoFantast er det ikke snart tid til at du lægger nogle billeder ind på tråden

Hej Peter Pan

Det er altså ikke noget vrøvl, at der er begrænsinger for hvad det menneskelige øje kan opfatte. Din analogi med avisen/digitalfotoet understøtter netop dette. Der er rigtigt, at hvis du ser et dårligt opløst billede (f.eks. i en avis) tæt på, vil du kunne se den dårlige opløsning - men prøv at holde billedet 1 meter eller 2 meter væk fra dig og kig igen

Figuren ovenfor er næppe den absolutte sandhed, men den giver dog alligevel et kraftigt fingerpeg om, at man skal sidde ganske tæt på en 40" skærm for at få glæde af 1080p. Hvis du ikke tror mig, så efterprøv det selv

et punkt vil altid opfattes af det menneskelige øje som skarpt hvis det kun påvirker én nervespids. Hvis punktet blot er mindre end 1/1500 af betragtningsafstanden er dette opfyldt og vi vil opfatte punktet som absolut skarpt. Det er de samme regler der ligger til grund for angivelsen af dybdeskarphedsskalaer i det fotografiske univers. Hvis et uskarpt punkt (spredningskredsen) er mindre end 1/1500 af betragtningsafstanden vil punktet blive opfattet som skarpt.

Til PP, folk køber kamerraer med flere og flere pixels fordi de tror billederne bliver skarpere. Det eneste de måske får er et billede der kan forstørres lidt mere (hvad de færreste har brug for) Skarphedsindtrykket baserer sig på kontrastoverførslen ved relativt lave liniefrekvenser (10-20 l/mm) og ikke på den absolutte opløsning hvilket objektivfabrikanterne da også udnytter. 

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

bjørn

Betyder det, at man alene for fremtidens ( eks. BeoVision 10. 103 tommer 2008) storskærme, tilbydes større og større opløsninger. Og hvorfor tilbydes det nu på  40", hvis der kun er en side af denne sag.? Det er vel ikke kun for at sælge nogle flere fladskærme at man øger opløsningen. Når nogle skriver at 1920x1080 er dårligere at se på end 1366X768, skylles det måske at en højere opløsning først rigtigt kommer til sin ret når de analog TV net lukkes, og alt en dag bliver digital TV. ?

Læser man dette, virker det tros alt som om det er lykkedes for B&O at opnå noget ikke ret mange andre har opnået på 40". HDTV Solutions, skriver at de kun ganske få gange har givet 5 stjerner, og Beovison 7-40" LCD HDTV får 2 x 5 stjerner og 2 x 4½ stjerne.

" Hdtv solutions" skriver i deres test af BV 7-40 full hd

Vi havde en ny Toshiba HD inde til test ,og vi afspillede den  fantastiske DVD ”V for Vendatta”  i HD kvalitet  ( http://www.scope.dk/film.php?id=4452  ). Da den hævngerrige V tager Every op under taget og sprænger Old Bayley  i luften, føles det som billedet var i brand. Så smed vi Stars Wars : Episode 2 på ,-også i HD kvalitet og vi  kunne nærmeste smage planetens Tatooine´s grus (http://en.wikipedia.org/wiki/Tatooine) Også Equator HD dokumentar film om chimpanser var sublim. Selv almindelige standard TV udsendelser ser godt ud på BeoVision 7-40", selv om vi aldrig vil påstå at SD ser lige så ”fremragende” ud som Toshiba HD.

Det var dog en virkelig fornøjelse at opleve den fremragende præstation fra den indbyggede DVD afspiller. Den kan kun afspille SD DVD'er , men opskaleringen  til 1080p billede som foretages i BeoVisions video processor er bemærkelseværdig  god.  Både naturligheden i farver og støjreduktion i SD materialet er det bedste vi hidtil har set .I filmen ”Return to the King” hvor Arwen støder sammen med Elrond er hudtonerne behagelige, kostumerne er pragtfulde i detaljerne, og skyggerne er fine og bløde. Jeg har aldrig troet på at man skulle kombinere en DVD afspiller med et TV. Jeg har altid sagt at afspilleren vil dø lang tid før TV`et.  Men Bang & Olufsen har designet denne DVD afspiller specifikt til skærmens video processor. Den resulterede billedkvalitet bekræfter at denne tekniske løsning er den absolut optimale.

/ Peter

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Det er vel ikke umulig at B&O en dag komme med en først klasse projector (med 3 chips DLP) i ægte B&O design ?

bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
bjørn

Betyder det, at man alene for fremtidens ( eks. BeoVision 10. 103 tommer 2008) storskærme, tilbydes større og større opløsninger. Og hvorfor tilbydes det nu på  40", hvis der kun er en side af denne sag.? Det er vel ikke kun for at sælge nogle flere fladskærme at man øger opløsningen. Når nogle skriver at 1920x1080 er dårligere at se på end 1366X768, skylles det måske at en højere opløsning først rigtigt kommer til sin ret når de analog TV net lukkes, og alt en dag bliver digital TV. ?

Læser man dette, virker det tros alt som om det er lykkedes for B&O at opnå noget ikke ret mange andre har opnået på 40". HDTV Solutions, skriver at de kun ganske få gange har givet 5 stjerner, og Beovison 7-40" LCD HDTV får 2 x 5 stjerner og 2 x 4½ stjerne.

" Hdtv solutions" skriver i deres test af BV 7-40 full hd

Vi havde en ny Toshiba HD inde til test ,og vi afspillede den  fantastiske DVD ”V for Vendatta”  i HD kvalitet  ( http://www.scope.dk/film.php?id=4452  ). Da den hævngerrige V tager Every op under taget og sprænger Old Bayley  i luften, føles det som billedet var i brand. Så smed vi Stars Wars : Episode 2 på ,-også i HD kvalitet og vi  kunne nærmeste smage planetens Tatooine´s grus (http://en.wikipedia.org/wiki/Tatooine) Også Equator HD dokumentar film om chimpanser var sublim. Selv almindelige standard TV udsendelser ser godt ud på BeoVision 7-40", selv om vi aldrig vil påstå at SD ser lige så ”fremragende” ud som Toshiba HD.

Det var dog en virkelig fornøjelse at opleve den fremragende præstation fra den indbyggede DVD afspiller. Den kan kun afspille SD DVD'er , men opskaleringen  til 1080p billede som foretages i BeoVisions video processor er bemærkelseværdig  god.  Både naturligheden i farver og støjreduktion i SD materialet er det bedste vi hidtil har set .I filmen ”Return to the King” hvor Arwen støder sammen med Elrond er hudtonerne behagelige, kostumerne er pragtfulde i detaljerne, og skyggerne er fine og bløde. Jeg har aldrig troet på at man skulle kombinere en DVD afspiller med et TV. Jeg har altid sagt at afspilleren vil dø lang tid før TV`et.  Men Bang & Olufsen har designet denne DVD afspiller specifikt til skærmens video processor. Den resulterede billedkvalitet bekræfter at denne tekniske løsning er den absolut optimale.

/ Peter

B&O's bevæggrunde er vel som alle andre firmaers, de skal have noget over disken, ligesom deres reklameafdeling skriver på samme reklamesprog som alle andres.

De optiske love er ikke alene gamle, de er også uforanderlige. Det samme gælder vores syn. Som så mange andre lader du til at glemme at der ikke kommer ret mange billeder i kassen uden objektiver med mindre TV'et kun skal bruges til komputerspil o.l.

Hvis det går med digitalt TV som med digital radio, og det gør det højst sandsynligt, får ingen brug for noget der overstiger fladskærmen på en bærbar til 3-5000,- Det bliver så meget som muligt på så lidt plads som teknikken tillader.

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Det er nok muligt nogen vil nøjes med 720 (768) men naar nu det er blevet 1080p24 der virkeligt rykker, da er løbet ligesom kørt for 720p50. Dette naaede ligesom slet ikke komme med. 

Det med UG med kryss og slange til B og O.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
Hej BeoFantast

Hjerteligt tillykke med dit nye BeoVision 7-40" full HD TV. En opløsning på 1920 X 1080 er vist et mål der ikke behøver at blive bedre på et 40" TV, det betyder så at vi forhåbentlig vil være tilfreds med dette TV en del år frem.

Jeg sammenliner med at DIN normen i sin tid satte 40 db. som støj/signal forhold. Dette var som 1366 X 768 opløsningen er for øjet, heller ikke godt nok, først da man nåede 80 db. kunne det menneskelige øre ikke høre støjen mere, så selv om der idag er opnået endnu bedre data, er det ikke det der idag er grunden til at skifte Hi-Fi systemet ud.

Jeg har svare problemer med Nære mig (eller dy mig  ) ved læse herom.

Når 1080i50 decideret var en Billedrørsteknologi, jeg tænker her på mindre CRT skærme.

Noget med jeg så føler nogen pludselig vil "Nedgøre 1080 linier formatet". Dette skurrer i mine øren . . . Jeg spekulerer nogen gange i, hvordan det lyder i andres? En venlig sjæl Spurgte faktisk hos PHILIPS angående 1080/720, på min foranledning   . Og jeg opfattede det pæne svar, at man her i Europa helst ville fortsætte ad 1080i50 Linien (Noget med European Broadcasting Union ligesom var treven/modstræbende i sin holdning til 1280x720p).

OK, Fint Nok, den Europæiske Bokse Union er vel knap så interesseret i HDTV      

Det næste man kan komme med er 2560 x 1440p24 linier, (eller man foretrækker 1920x1080p ved 50 eller 60 fps). De tal har jeg altsaa Ogsaa misforstaaede. 

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

OK Skal det være så skal det være. Hvis følgende er forkert opklares det vel senest i 2010?

Direkte sakset fra the "Masked Engineer" han er bare SÅ God.

http://www.tvtechnology.com/features/Masked-Engineer/2006.03 .24-f-mario%20orazio.shtml

Og de sidste linier fra samme  Link  quote 

Maybe someday we’ll drop this “HDTV” lunacy in favor of terms that make more sense. “Hey, look! This one has a better picture!”  unquote 16. januar 2006.

Et helt femte sted stod, met et blink i øjet, at 1080p24 ikke var HDTV fordi 24 er mindre end 50 eller 60.       

Om dette er sandt? måske, men disse 24 skal dobles evt. triples ikk'

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Betyder det, at man alene for fremtidens ( eks. BeoVision 10. 103 tommer 2008) storskærme, tilbydes større og større opløsninger. Og hvorfor tilbydes det nu på  40", hvis der kun er en side af denne sag.? Det er vel ikke kun for at sælge nogle flere fladskærme at man øger opløsningen.

Øh - jo! Der er talrige eksempler på 1080P tv der er direkte ringere end tilsvarende (billigere) 768P modeller i praksis. Om det gør sig gældende for B&O's skal jeg ikke kunne sige (jeg har ikke set det), men fakta er at markedet er meget opløsnings-fokuseret, og det er meget svært at få en høj pris for et tv der ikke er 1080P i dag, uanset hvor godt et billede man så leverer. Men - hvis ellers alle andre faktorer er ens, så er 1080P da absolut en fordel, uanset hvordan man vender og drejer det. Det er bare ikke så væsentligt som det bliver gjort til.

Peter Pan skrev:

Igen, med det forbehold at jeg ikke har set netop dette tv: Det interessante når en anmelder udtaler sig om hvad der er det bedste han har set, er hvad han ellers sammenligner med. Jeg er overhovedet ikke i tvivl om at B&O er et af de bedste LCD-tv på markedet. Det skyldes primært at konkurrencen fra de andre tv ikke er specielt stor! Hvis tv'et sammenlignes på lige fod med topmodellerne fra Sony, Samsung, Philips osv, så er B&O'et da samlet set et langt federe tv. Men i forhold til prisen er det ikke en fair sammenligning, for til de samme penge som B&O'en koster, kan du købe et 50" Pioneer PLUS en top-scaler fra DVDO eller Lumagen. Som sagt, så får du ikke den komplette pakke, det er rigtigt - og derfor siger jeg også at B&O har sin berettigelse. Men at levere bedre ydelse til prisen er intet problem, hvis bare man lukker øjnene lidt op for at der findes løsninger der går lidt videre end at købe en færdigpakke hos de store producenter. Hvis vi skal holde os til LCD, er jeg temmeligt overbevist om at et af de nye Planar tv med en Lumagen Radiance eller DVDO VP50 vil levere markant bedre ydelse.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

Jeg sammenliner med at DIN normen i sin tid satte 40 db. som støj/signal forhold. Dette var som 1366 X 768 opløsningen er for øjet, heller ikke godt nok, først da man nåede 80 db. kunne det menneskelige øre ikke høre støjen mere, så selv om der idag er opnået endnu bedre data, er det ikke det der idag er grunden til at skifte Hi-Fi systemet ud.

Glimrende sammenligning, men hvordan _ved_ du så at det er 1080P der er "nok"? Man startede ikke med 1366x768 i tv-verdenen, man startede med 480 linier. Det var så for lidt... Jeg betragter personligt 1080P som målsætningen for "godt nok", primært fordi det også er "godt nok" til noget større billeder end 40". Som Beofantast skriver i sit indlæg, så er forskellene på 768P og 1080P tv oftest forbundet med forskelle i panelernes øvrige egenskaber, samt forskelle i signalbehandling. Ser man det samme billede hvor _kun_ opløsningen er forskellig, så er forskellen reelt meget lille.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:
"Hdtv solutions" skriver i deres test af BV 7-40 full hd
...  Men Bang & Olufsen har designet denne DVD afspiller specifikt til skærmens video processor. Den resulterede billedkvalitet bekræfter at denne tekniske løsning er den absolut optimale.

Skal det tolkes sådan at B&O langt om længe tilbyder en løsning hvor billedet mellem DVD og TV overføres digitalt? (det har de måske også gjort tidligere, eller?) Jeg har alle dage ment at det var usandsynligt tåbeligt at have en DVD-afspiller indbygget i TV'et, hvor der så skulle tilsluttes et scart-kabel fra DVD-modulet op til TV-modulet...

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

1) hvordan _ved_ du så at det er 1080P der er "nok"?

2) Skal det tolkes sådan at B&O langt om længe tilbyder en løsning hvor billedet mellem DVD og TV overføres digitalt? (det har de måske også gjort tidligere, eller?) Jeg har alle dage ment at det var usandsynligt tåbeligt at have en DVD-afspiller indbygget i TV'et, hvor der så skulle tilsluttes et scart-kabel fra DVD-modulet op til TV-modulet.

3) Det interessante når en anmelder udtaler sig om hvad der er det bedste han har set, er hvad han ellers sammenligner med.

AV Precision

Et fint og konstruktivt indlæg.

1) Det ved jeg heller ikke. Jeg frygter at opløsnings ræset fortsætter, men vil som i mit eks. med støj /signal forhold, meget gerne kende grænsen for hvor godt et hd. dvd billede kan blive. Forstås sådan, hvor slutter et normalt menneskelige øje med at kunne registrer billede forbedring inden for en givet størelse og afstand. ? Her kunne jeg godt tænke mig en officiel standart.

2) Her ved jeg ikke lige hvad du tænker på.

Da jeg havde et BeoVision 32" Avant TV, var der tilslutning mellem video og tv via Scart kabel. På mit nuværende BeoVision 7-40 MK II findes intet kabel på bagsiden mellem tv og dvd. De digitale signaler føres indvendigt, med kortest mulig signalvej.

3)  Her ser du testen foretaget af HD TV Solutions, som så også må være deres referencer.

Mvh Peter Pan

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Vedrørende punkt 2.

Det synes jeg egentlig lyder vældig logisk. Et Tv med digital tuner kan vel videresende signalerne internt som, nå ja, Digitale signaler. På samme måde som en DVD ikke nødvendigvis skal sende via Scart "Internt".  

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Nu er Star Wars ikke udsendt i HD, værken som HD-DVD eller Blu-ray, så det du skriver er hel forkert "Så smed vi Stars Wars : Episode 2 på ,-også
i HD kvalitet og vi kunne nærmeste smage planetens Tatooine´s grus". Det du har set er en normal SD opscalet at HD-DVD afspille til 1080p og ikke
ægte 1080p, det må vi nok vente nogle år med, før at vi komme til at opleve Star Wars i ægte HD.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Et forsøg på være morsom. Hvad sker der den dag da EBU og andre bestemmer der nu skal sendes 1280x720 og dette skal skaleres til den tids 1080 Fladskærme?    Eller det er måske ikke spor sjovt. . .  Mere spændende fremtid end godt er.

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

HDTV Solutions skrev:

Så smed vi Stars Wars : Episode 2 på ,-også i HD kvalitet og vi  kunne nærmeste smage planetens Tatooine´s grus

StarTrek skrev:

Nu er Star Wars ikke udsendt i HD, værken som HD-DVD eller Blu-ray, så det du skriver er hel forkert "Så smed vi Stars Wars : Episode 2 på ,-også
i HD kvalitet og vi kunne nærmeste smage planetens Tatooine´s grus". Det du har set er en normal SD opscalet at HD-DVD afspille til 1080p og ikke
ægte 1080p, det må vi nok vente nogle år med, før at vi komme til at opleve Star Wars i ægte HD.

StarTrek.

Du må læse før du svare, og det er vist ikke førete gang at du har hørt det ønske fremsat. Om det er rigtigt eller forkert må du spørge det Amerikanske HDTV Solutions om rigtigheden af, da det er dem der skrev dette. 

Performance
Considering the sleek, artful styling of the BeoVision 7-40, you would anticipate state of the art performance. This Bang & Olufsen LCD delivers with a rich, beautiful image worthy of its sculptural framing. 

We have the new Toshiba HD-A20 HD-DVD player in for review and we popped in the visionary V for Vendetta HD-DVD . When the vengeful V takes Evey up on the roof and blows up the Old Bailey to the strains of the 1812 Overture, the image was combustible.

We flipped to Star Wars: Episode 2 playing on HBO HD and you could almost taste the Tatooine grit. And the Equator HD documentary on chimpanzees was sublime. Even standard definition TV programs looked good on the BeoVision 7-40, though we will never say that SD channels look "great."

A real pleasant plus to this Bang & Olufsen unit was the outstanding performance of the integrated DVD player. It can only play back SD DVDs, but the upscaled, deinterlaced signal the BeoVision's video processor displays on the 1080p screen is remarkable. Its color fidelity and noise reduction of SD material is the best that we have seen. In The Return of the King, when Arwen confronts Elrond, the skin tones are uniformly pleasant, the costumes luxuriously detailed, and the shadows are subtly smooth.

I'm usually not a big believer in combining DVD players (or in the old days, VCRs) with a TV. I always think the players will die long before the TV. But Bang & Olufsen designed this DVD player specifically for the display's video processors. The resulting picture quality attests that this technical union was wrought in video heaven.

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Peter Pan, kan ikke rigtig forstår dig, der er jo dig der skrive at i har set Star Wars i HD og hvad har det at gørre med Amerikanske HDTV
Solutions

For så ville jeg gerne havde et link til, hvor du har købet Star Wars i HD-DVD ?

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Peter Pan, kan ikke rigtig forstår dig, der er jo dig der skrive at i har set Star Wars i HD og hvad har det at gørre med Amerikanske HDTV
Solutions

For så ville jeg gerne havde et link til, hvor du har købet Star Wars i HD-DVD ?

StarTrek

HBO HD er en HD kanal (lige som Canal+ HD), som sender film i HD, bl.a. den nævnte Star Wars film.

Det er bare Peter Pans oversættelse der er knap så heldig.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

StarTrek

Jeg giver op. Denne tekst er frit oversat fra HDTV Solutions, du kan så være uenig i oversettelsen.. 

We flipped to Star Wars: Episode 2 playing on HBO HD and you could almost taste the Tatooine grit. And the Equator HD documentary on chimpanzees was sublime. Even standard definition TV programs looked good on the BeoVision 7-40, though we will never say that SD channels look "great."

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes