Nu er jeg nået til side 16 i denne yderst interessante tråd, og havde
faktisk valgt ikke at bidrage med noget før jeg havde læst det hele,
men nu kan jeg alligevel ikke tie stille...
Det der slår mig er at der er flere der tror at dette er en afstemning,
og blot giver deres besyv med når der er en der (i mine øjne) sviner
en af de herrer Sillesen eller Jonas til, og så lige gi´r deres bidrag
med som en "hørt, hørt" eller; "lige mine ord" eller......
Hvis det er en afstemning vi er igang med, så vil jeg da meget gerne
bidrage som optæller, men på den anden side er det vist ikke svært
at forudsige hvad udfaldet vil blive..
Og dem der har fulgt med så langt (er selv som sagt "kun" nået til
side 16), kan jo også se at de herrer ikke ser dette som en
afstemning, men blot fremkommer med nogle for nogen meget
provokerende holdninger...
Men for mig er det nogen gange sådan, at hvis man meget hurtigt
farer i blækhuset, kan det være fordi der er noget om det man bliver
præsenteret for, og selv måske er i tvivl om den vej man går...
Eksempel: For nogen herinde gør de en dyd ud at at fremture med at
de ihvertfald ikke skal have Densen hjem i deres stue, og at hvis de
før
havde lidt interesse i det har de det ihvertfald ikke nu, ikke efter den
måde Thomas har "opført" sig på!!!!
Mage til vrøvl og uselvstændighed skal man i mine øjne lede længe
efter...
Det jeg får lyst til efter sådan en "debat" er netop at få lyttet til
Densen, for tænk om den herre Sillesen havde fat i noget af det
rigtige, og jeg er heldigvis ikke sovset så meget ind i hifi at hvis
det skulle vise sig at jeg kunne li det, så ville ha problemer med at
skulle vedkende mig dette og derfor forkaste det jeg troede på før!!!
Og heri tror jeg det sværeste netop ligger for mange mennesker,
(også allerede pointeret af Mr. Densen...)
De bedste hilsner
Flemming