Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Tråden: ” Hvorfor skal det være simpelt” (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 27
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 559
Sendt: 17 Februar 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

Duelund skrev:
Du har ganske ret. De kære producenter vide ikke, hvad de gøre. Gode sager er uheld- hvilket ses af at det ikke gentages af den samme producent.

Og lad os så alle bede til, at det aldrig gentager sig - æ ow!
Wrrrrouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Så meget knald er der i Tomosén for tiden! Og det med skattepigen på bagsmækken .
Uhhhadada! den Yrsa gør mig tosset! Og så er der jo blewen en kende mere af hende med årene!

Og hvilket "rige" tilhører så Yrsapigen ? For det kan vel ikke være fruen du har mokket ned i mælkekassen ?

Waal

 

Til top Vis waal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waal
 
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 5656
Sendt: 17 Februar 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

waal skrev:
Kurt von Kubik skrev:

Duelund skrev:
Du har ganske ret. De kære producenter vide ikke, hvad de gøre. Gode sager er uheld- hvilket ses af at det ikke gentages af den samme producent.

Og lad os så alle bede til, at det aldrig gentager sig - æ ow!
Wrrrrouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Så meget knald er der i Tomosén for tiden! Og det med skattepigen på bagsmækken .
Uhhhadada! den Yrsa gør mig tosset! Og så er der jo blewen en kende mere af hende med årene!

Og hvilket "rige" tilhører så Yrsapigen ? For det kan vel ikke være fruen du har mokket ned i mælkekassen ?

Waal


Jamen jamen!
Skal man da lære jer Kjøwenhavnere det hele?
Hun er da mit yndlingsfår

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik
 
Herman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 17 Februar 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg nået til side 16 i denne yderst interessante tråd, og havde
faktisk valgt ikke at bidrage med noget før jeg havde læst det hele,
men nu kan jeg alligevel ikke tie stille...

Det der slår mig er at der er flere der tror at dette er en afstemning,
og blot giver deres besyv med når der er en der (i mine øjne) sviner
en af de herrer Sillesen eller Jonas til, og så lige gi´r deres bidrag
med som en "hørt, hørt" eller; "lige mine ord" eller......

Hvis det er en afstemning vi er igang med, så vil jeg da meget gerne
bidrage som optæller, men på den anden side er det vist ikke svært
at forudsige hvad udfaldet vil blive..

Og dem der har fulgt med så langt (er selv som sagt "kun" nået til
side 16), kan jo også se at de herrer ikke ser dette som en
afstemning, men blot fremkommer med nogle for nogen meget
provokerende holdninger...
Men for mig er det nogen gange sådan, at hvis man meget hurtigt
farer i blækhuset, kan det være fordi der er noget om det man bliver
præsenteret for, og selv måske er i tvivl om den vej man går...

Eksempel: For nogen herinde gør de en dyd ud at at fremture med at
de ihvertfald ikke skal have Densen hjem i deres stue, og at hvis de
før
havde lidt interesse i det har de det ihvertfald ikke nu, ikke efter den
måde Thomas har "opført" sig på!!!!
Mage til vrøvl og uselvstændighed skal man i mine øjne lede længe
efter...
Det jeg får lyst til efter sådan en "debat" er netop at få lyttet til
Densen, for tænk om den herre Sillesen havde fat i noget af det
rigtige, og jeg er heldigvis ikke sovset så meget ind i hifi at hvis
det skulle vise sig at jeg kunne li det, så ville ha problemer med at
skulle vedkende mig dette og derfor forkaste det jeg troede på før!!!
Og heri tror jeg det sværeste netop ligger for mange mennesker,
(også allerede pointeret af Mr. Densen...)

De bedste hilsner
Flemming   
Til top Vis Herman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Herman
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 27
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes