| Forfatter |
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det viser hvor manget man betale for B&O navnet, nej køb hele den orginale Samsungs model og spar massa af penge
"Det er jo en ren kopi med minimale ændringer... Latterligt." Det er nok den enste der er ændringer er navnet fra Samsung til B&O (og så er er
prise
lige røget i vejet)
Til B&O det er da en ommer
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Det viser hvor manget man betale for B&O navnet, nej køb hele den orginale Samsungs model og spar massa af penge
"Det er jo en ren kopi med minimale ændringer... Latterligt." Det er nok den enste der er ændringer er navnet fra Samsung til B&O (og så er er prise lige røget i vejet)
Til B&O det er da en ommer |
|
|
Jeg kan sagtens følge dig... men alligevel ikke. Med i prisen får du et sæt ørebøffer til 1000,- som i øvrigt lyder ekstremt godt, sammenlignet mad det man normalt får med til en MP3-afspiller. Hvis du trækker det fra, er prisen på ca. 2900,-. Nu ved jeg ikke hvad man betaler for en Samsung-udgave med 4GB hukommelse. Hvis nogen ved det, så sig lige til. Men B&O-udgaven er helt sikkert dyrere. Til gengæld får du nok en noget mere gennemtænkt brugerflade. Hvad koster en Vista Licens?? 2-3.000?? Og hvad kan den om XP ikke kan, som folk vitterligt har brug for?? Jeg kan ikke finde noget. Alligevel betaler folk gladeligt 2000,- for en opgradering. Det samme gør sig i princippet gældende med MP3 afspilleren, hvor du bl.a. betaler for bedre brugerfalde.
Desuden kunne jeg forestille mig, at man betaler en smule for den integration der formentlig er med resten af ens B&O setup. Prøv at få en Samsung, IPOD osv til at snakke sammen med dit B&O setup .
Når du køber B&O ved du også med sikkerhed, at produktet lever op til nogle ret strikse krav omkring produktionskvalitet. Javist... det gør Samsung-udgaven helt sikkert også. Men køber du en tilfældig model kan du ikke være sikker. Jeg tør næsten love dig, at B&O har brugt lige så lang tid på at gennemteste afspilleren, som Samsung har brugt på at udvikle den! Du drømmer ikke om hvilke krav der er til et produkt før det før B&O logoet!
Sidst men ikke mindst, så får du nok en ganske hæderlig service. Prøv at sende et elektronikprodukt til rep....  Jeg har ALDRIG oplevet at det har taget under 3 uger, og hver eneste gang får man at vide, at det godt nok er uheldigt, men lige denne gang tager det lidt ekstra tid... Den smøre får de fleste kunder! Til gengæld tror jeg ikke B&O vil stå inde for sådan en service. Det betaler man nok også lidt for. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ingen i forum, der flipper, når folk bruger 10000 på en RIAA. Så snart man brænder penge af på B&O, er folk ved at kaste op. Det er sq da patetisk. Vi synes, vi får noget for pengene - bl.a. service: man griber knoglen, så står de der i døren og fikser det. Det er altså merprisen værd, når man har travlt. Og så har jeg slet ikke nævnt samlekvalitet, design, betjeningsvenlighed - ring a bell?
p.s. enig med Hurtig i at den "gamle" er mere original.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Sidst men ikke mindst, så får du nok en ganske hæderlig service. Prøv at sende et elektronikprodukt til rep....  Jeg har ALDRIG oplevet at det har taget under 3 uger, og hver eneste gang får man at vide, at det godt nok er uheldigt, men lige denne gang tager det lidt ekstra tid... Den smøre får de fleste kunder! Til gengæld tror jeg ikke B&O vil stå inde for sådan en service. Det betaler man nok også lidt for. |
|
|
B&O laver ikke deres egne TV mere, så den med god service kan jeg personlig melde ikke holder efter at have haft et BEOVISON 7 til rep i 8 uger. Den røg ind til powermill eller en anden lokal reperatør som ikke kunne få dele til det  Med MP3 produkter yder alle de butikekr jeg har købt i ombytning inden for garanti perioden, så det er ikke det man betaler for. Det er design, brugerflade og navnet. Tror i ikke at der havede været nævnt det hvis de havde smidt et ICEpower modul i den samsung tingest, som sikkert er god nok, men 4000 kr er sku mange penge. Høretelefoner eller ej.
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Der er ingen i forum, der flipper, når folk bruger 10000 på en RIAA. Så snart man brænder penge af på B&O, er folk ved at kaste op. Det er sq da patetisk. Vi synes, vi får noget for pengene - bl.a. service: man griber knoglen, så står de der i døren og fikser det. Det er altså merprisen værd, når man har travlt. Og så har jeg slet ikke nævnt samlekvalitet, design, betjeningsvenlighed - ring a bell?
p.s. enig med Hurtig i at den "gamle" er mere original. |
|
|
HEHE nu tror jeg ikke der er nogen herinde der har købt en 10000 kr riaa del og derefter fundet ud af det er den samme indmad som i en NAD PP1 men i en pænere æske  Det er 100% sikkert Samsung der samler sagen for B&O på en eller anden Flextronic fabrik i Malaysia, der skal du ikke forventer en forbedring ud over en pænere indpakning. Men jeg kunne godt lokkes til at tage ind og se den når den kommer i butikerne for at prøve den. Hvis de lukker mig ind efter sidste gang jeg var i deres lokale butik og kikke
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Landsbytosse skrev:
jazzman skrev:
p.s. enig med Hurtig i at den "gamle" er mere original. |
|
|
HEHE nu tror jeg ikke der er nogen herinde der har købt en 10000 kr riaa del og derefter fundet ud af det er den samme indmad som i en NAD PP1 men i en pænere æske 
Det er 100% sikkert Samsung der samler sagen for B&O på en eller anden Flextronic fabrik i Malaysia, der skal du ikke forventer en forbedring ud over en pænere indpakning.
Men jeg kunne godt lokkes til at tage ind og se den når den kommer i butikerne for at prøve den. Hvis de lukker mig ind efter sidste gang jeg var i deres lokale butik og kikke 
|
|
|
Undskyld for OT Men hvis du er den jeg tror du er, så vil jeg sku sige at det var grove løjer fra sælgers side. Det kan på ingen måde accepteres.
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
"nu tror jeg ikke der er nogen herinde der har købt en 10000 kr
riaa del og derefter fundet ud af det er den samme indmad som i en NAD
PP1 men i en pænere æske" Det ville ellers ikke forbavse mig, om det viste sig at være tilfældet. Verden vil bedrages.
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 18 September 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det en Poul's spillerdåse MKII?
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er bare noget, jeg ikke helt forstår - den er jo ikke særligt pæn? Og som nævnt før, ligner den meget Samsungen. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Der er bare noget, jeg ikke helt forstår - den er jo ikke særligt pæn? Og som nævnt før, ligner den meget Samsungen. |
|
|
Nu er det jo i sidste ende et spørgsmål om rette målgruppe...men ja...finder den heller ikke særlig B&O-agtig af design og at det er et OEM-produkt gør ikke ligefrem goodwill bedre herfra __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
ok, 321, køb du en iPod og lås dig selv til iTunes FOREVER - eller en Zune og accepter DRM.
Hvorfor er ingen på h4a interesseret i "kopisikring" og det besvær, det giver ærlige brugere?
|
|
|
Du kan benytte MediaMonkey sammen med alle iPods... Så bliver navnene på numrene heller ikke vildt mærkelige som med iTunes. Samtidig er programmet i sig selv det bedste musikafspilningsprogram jeg har prøvet. Jeg har virkelig været glad for min Nano efter jeg er begyndt at bruge MediaMonkey
|
| Til top |
|
| |

Sven tager en pause!
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for Mediamonkey tippet, JBL TI! Det ser virkelig godt ud. Vil prøve.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti skrev:
jazzman skrev:
ok, 321, køb du en iPod og lås dig selv til iTunes FOREVER - eller en Zune og accepter DRM.
Hvorfor er ingen på h4a interesseret i "kopisikring" og det besvær, det giver ærlige brugere?
|
|
|
Du kan benytte MediaMonkey sammen med alle iPods... Så bliver navnene på numrene heller ikke vildt mærkelige som med iTunes. Samtidig er programmet i sig selv det bedste musikafspilningsprogram jeg har prøvet. Jeg har virkelig været glad for min Nano efter jeg er begyndt at bruge MediaMonkey
|
|
|
Problemet er bare at de nye Ipods er låst til Itunes. At der så findes værkstøjer til at låse dem op med er en anden sag. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 19 September 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes at det er sjovt som nogen kan kommentere/ vudere et produkt uden at have set eller hørt produktet Alle jeres udtagelser bygget på ET billede og noget tekst, men ingen af jer har set den live eller hørt den (da den ikke er kommet ud i butikkerne endnu)
Jeg har en (til låns fra B&O til "test") og jeg har fået samlignet den med Samsungen. I hurtige træk kan jeg sige at den har fået en noget nemmere og bedre bruger menu og lyden er også forbedret, derudover er den meget hurligere til at ligge nyt data over på. Ved ikke om den er det dobbelte vær men betydlig bedre og kønnere end Samsungen er den.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men stadig ikke B&O-pæn [:P
EDIT: og lyden er efter min mening ikke noget, der skal betales oceaner af penge for, når der er tale om en mp3afspiller. Når jeg vil have kvalitet, bruger jeg mit anlæg. Når jeg bare vil have lidt god musik med på vejen, er det ikke lydkvaliteten det hele står eller(/og?) falder på. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 September 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu også vi er inde på et område hvor jeg vil vælge en Samsungen hvis jeg ikke kunne undvære mobil musik.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |