Emne: Hvad er der tilbage! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
AND know for something completely different...
Er der nogen af jer der har overvejet at "manglen" på de spændende diskussioner kan skyldes noget helt, helt andet end modererings-niveauet???
Jeg har selv et forslag, men jeg modtager gerne flere, for jeg kan ikke helt forstå hvordan folk er så overbeviste om at de ved præcis hvad det er, der har ændret et forum med mere end 1000 forskellige mennesker.
Min formodning er at flere og flere mennesker bruger fora til at søge oplysninger, i stedet for at spørge nørden i familien som man gjorde førhen. Der er kommet rigtig mange nye mennesker til, der stiller de samme begynder-spørgsmål om og om igen.
Der er kommet rigtig mange brugere til, der efter et år her, gentager hinandens historier og meninger. Sølv er lyst, små basser er hurtige, panasonic er det bedste køb, HDDVD rocks...
Jeg tror stadig der er spændende indlæg her ind imellem, men det er i sandhed ikke længere et forum for nørder med 100% hifi i blodet.
Det er lige så meget blevet et forum for folk med højttalere med dyb bas der ikke må fylde noget, for folk med forstærkere, der skal være det bedste i prisklassen, men som ikke må koste mere end 2000kr.
Forummet er udvandet af en masse folk der dybest set tænker hifi af prestigemæssige årsager og ikke fordi det er deres passion.
Hifi er ikke noget enestående eksempel i den forbindelse. Jeg er på mange fora, hvor diskussionen er blevet mere og mere udvandet i takt med at medlemstallet er steget og steget.
Jeg tror ikke man hverken kan eller bør gøre så meget ved det, men jeg tror faktisk det er problemet.
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
pladejesper Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
For dælen da, nu kan jeg sku ikke holde min kæft længere, som i kan se har jeg været tilknyttet dette udmærkede forum et stykke tid uden dog at ha skrevet specielt mange indlæg, hvorfor mon?
Jeg skriver mange steder både politiske og sportsrelaterede forumer som er det der har min interresser, men ved gud jeg har aldrig oplevet noget lignende som danske hifi-sider.
Kære venner det burde ikke være et spørgsmål om hvad mærker den ene kan lide, eller hvad prisklasse den enkelte har råd til, ABSOLUT heller ikke at bryde net-etiketten for hvordan man gebærder sig på div.sites.
VI HAR ALLE DET SAMME MÅL!!
Nemlig at vores hang til musikreproduktion nydes på bedst mulig vis efter den enkeltes lydfilosofi/økonomiske formåen, eller tekniske interresse.
Længere er den ikke, en person som går ind i en hifi-shop med5k på lommen og ikke bare køber det første og det bedste han bliver prakket på er ligeså meget hifi-freak som ham der står med 500k pålommen!
I bund og grund mener jeg at der bliver ævlet og kævlet for meget en gang imellem, i sq ta jer en pause drik en øl/et glas vin/kaffe oglyt til noget af jeres favoritmusik, så vend tilbage åndeligt renst til en snak om noget hifi, DET ER LISSOM DET DET DREJER SIG OM.
Mvh
Jesper
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Følgende tre sætninger er citeret fra et ovnestående indlæg:
Et godt eksempel herpå er fra fodbolden, hvor klubberne sætter sig ud over almindelig lovgivning og udelukker tilskuere på tværs af klubberne.
Uanset hvor hård tonen kan være mener jeg ikke det er en udelukkelse værdig. Der skal være tale om at vedkommende er på kant med eksempelvis injurielovgivning eller lignende.
Jeg vælger så personlit dem fra der overtræder min personlige grænse, og det er jo også set at visse medlemmer bliver lukket ude, simpelthen pga. vi andre ikke gider dem mere.
Er det ikke lige præcis det du selv gør, fodboldklubberne gør: Vælger dem fra de ikke gider mere? __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Exxtreme skrev:
| *Gaaab* Tror ikke rigtigt der er andre end dig Hurtig der har så stort et problem med reglerne og Admins/Mods... |
|
|
Hvorfor er det nu lige at du kalder dig selv for EXXTREME, når du tilsyneladende kun er en lovrende skødehund?? |
|
|
Du er sgu da latterlig at høre på... 
|
| Til top |
|
| |
Gumle Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
<snip> Min formodning er at flere og flere mennesker bruger
fora til at søge oplysninger, i stedet for at spørge nørden i familien
som man gjorde førhen. Der er kommet rigtig mange nye mennesker til,
der stiller de samme begynder-spørgsmål om og om igen. <snip>
|
|
|
Den formodning kan jeg godt følge - Yderligere tror jeg også, nørden i
familien i dag har langt flere mulige områder at "nørde" over. Generelt
er begrebet "nørd" jo blevet mere og mere ensbetydende med IT-nørd, og
en sådan ved ikke nødvendigvis en masse om hifi.
lpm76 skrev:
<snip>
Jeg
tror stadig der er spændende indlæg her ind imellem, men det er i
sandhed ikke længere et forum for nørder med 100% hifi i blodet.
Det
er lige så meget blevet et forum for folk med højttalere med dyb bas
der ikke må fylde noget, for folk med forstærkere, der skal være det
bedste i prisklassen, men som ikke må koste mere end 2000kr.
Forummet er udvandet af en masse folk der dybest set tænker hifi af prestigemæssige årsager og ikke fordi det er deres passion.
<snip>
|
|
|
At tænke hifi af prestigemæssige årsager, og samtidig ønske små
designhøjttalere, der ikke må være større end en æske tændstikker, kan
vel næppe kvalificeres som hifi, men snarere Bo-bedre
Samfundsopfattelsen af hifi har vel også flyttet sig? Det giver jo ikke
nær så meget "street credibility" at dyrke hifi som hobby, som f.eks.
at flashe de sidste nye gadgets beregnet til afspilning af
voldkomprimeret musik mens man samtidig skriver- og afsender ca. 5
sms'er i sekundet
Vi brugere må vel bare holde fanen højt, og skrive indlæg der er værd
at læse - også for dem, der ikke er begyndere, førstegangskøbere eller
bare gået forkert 
Nogen har vist nok en gang sagt, at "et forum ikke er bedre end brugerne", og det er vel ganske rigtigt - God debat
M.V.H.
Søren
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy skrev:
|
Alex,
Jeg er helt med på at der er regler ... men jeg synes måske at man skulle overveje om de regler er korrekte - såfremt det fjerner en relativt stor del af dem der virkeligt bringer noget til bordet!
Nu kan jeg jo i princippet bare gøre som så mange andre - smutte herfra. Der er så uendeligt mange andre fora, hvor man kan finde de informationer man søger. Men jeg synes nu det er synd, at et ellers godt forum er ved at udvikle sig i denne retning.
Anyhow ... har ikke så meget mere at sige!
Bundy
|
|
|
Jamen, det kan da ikke være så svært at forstå - selvom man rummer en vis viden, skal man sgu stadig danse efter de rigtige regler.
Det er da muligt at du synes at det er synd at forum "udvikler sig i den retning", men altså.....det er brugerne der skaber udviklingen, og hvis de ikke kan opføre sig ordentligt, så er man altså nød til at håndhæve reglerne, for ellers så er det først at det hele går i selvsving. Det er set så mange gange tidligere, og folkene der skaber sig, er altså som regel udemærket klar over når de skider i hegnet! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
følgende to sætninger er citater fra to af hurtigs indlæg:
De år jeg arbejdede i forsvaret, så jeg masser af eksempler på 18 årige værnepligtige sergenter og raket-officerer (løjtnanter), med præcis samme attitude.
Kunne du forestille dig at blive stoppet for at køre 55 hvor man må køre 50, og så opdage at politi-manden taler ned til dig, og viser sin magtliderlighed ved at fortælle, at han med glæde vil give dig endnu en bøde hvis ikke du tager dig sammen???
Det får mig til at undres over om ikke det er udtryk for et attitude eller holdningsproblem, der skal tackles i en anden sammenhæng og i et andet forum.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Hurtig skrev:
|
Så ka jeg meddele dig, at du antager 100% forkert!!! Hvis jeg fortjener titlen som en "lovrende skødehund", tager jeg gerne imod den! Men det er næppe tilfældet!
Prøv hellere at kommentere mit forrige indlæg... Pt er du den mest ophidsede her på siden!! Sikke et godt eksempel  |
|
|
hvis du skulle forstille at være fortaler for noget som helst i forsvaret, så brækker jeg mig, du er da alt andet end hvad de lærer en - og kom så bare med dine perfekte ting og dit perfekte syn, so what - det er sgu bullsh*t - nu holder du sgu
|
|
|
Noget siger mig, at mine holdninger ikke er helt uforenelige med dette store firma... De er da ihvertfald helt pjattede med at genansætte mig. Helt galt har det været efter jeg bestod pilotoptagelsen for 2. gang for knap et år siden.... __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun bidrage måden hvorpå der bliver grebet ind overfor direkte personligt fnidder-fnadder.
Personligt har jeg oplevet at en tråd blev fyldt med indlæg som; hahaha, du er latterlig når du ikke ved det i forvejen / hvis det er nødvendigt at spørge, så gider jeg sgu ikke handle der osv.
Indlæg som disse bidrager ikke til gnisten i forummet. Hvilket den sags skyld også gælder for tråde; Hvad er det bedste Lcd-køb.....som så bliver fyldt med fire sider der alle siger køb den og den plasma.
Jeg har intet imod argumenter der påpeger, at brugeren skal tage andre ting i øjensyn, foruden dem der allerede er bragt på bane. Og med argumenter menes mere end; den er bare så god, køb den !!
Dog modsat skal der være plads til at diskuterer produkter og producenter indgående. En del konstruktive og interessante tråde opstår jo netop, når en person ikke vil affinde sig med konsumvaren eller vil afprøve en anden teknik, end den til tiden herskende.
Hvad de nævnte personer har gjort lader jeg være en sag mellem dem og moderatorgruppen, men det bør være muligt at diskuterer højlydt uden at angribe personer direkte. Det være sig både privatpersoner og branchemedlemmer. Begge disse parter bør dog også være modtagelige for en konkret og konstruktiv kritik.
Mht. til forslag, så kunne rækken af tråde der ligner hinanden måske løses ved, at vi i fællesskab konstruerer lidt flere how-to-do tråde, hvori der forklares lidt om grundlæggende begreber indenfor de forskellige teknologier. Det kunne givetvis hjælpe en del nye, samt de af os der ikke er på forkant med alt altid.
Alt i alt skulle det hele jo gerne munde ud, at vi opnår en større nydelse ved at diskuterer vores hobby. Og ikke mindst bruge grejet, da jo egentlig er det hele handler om 
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
Mht. til forslag, så kunne rækken af tråde der ligner hinanden måske løses ved, at vi i fællesskab konstruerer lidt flere how-to-do tråde, hvori der forklares lidt om grundlæggende begreber indenfor de forskellige teknologier. Det kunne givetvis hjælpe en del nye, samt de af os der ikke er på forkant med alt altid.
Alt i alt skulle det hele jo gerne munde ud, at vi opnår en større nydelse ved at diskuterer vores hobby. Og ikke mindst bruge grejet, da jo egentlig er det hele handler om  |
|
|
Der tror jeg du har fat i den lange ende. Og de artikler ville være et fremragende afsæt til yderlige diskussioner. Måske endda diskussioner der ville give muligheder for at udvide de oprindelige artikler. Det er bare et pokkers stort arbejde, men jeg melder mig gerne under fanerne igen, for jeg har selv argumenteret for noget lignende. Vi skal bare være nogle stykker hvis det skal blive til noget. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Guldkysten skrev:
Hurtig skrev:
|
Så ka jeg meddele dig, at du antager 100% forkert!!! Hvis jeg fortjener titlen som en "lovrende skødehund", tager jeg gerne imod den! Men det er næppe tilfældet!
Prøv hellere at kommentere mit forrige indlæg... Pt er du den mest ophidsede her på siden!! Sikke et godt eksempel  |
|
|
hvis du skulle forstille at være fortaler for noget som helst i forsvaret, så brækker jeg mig, du er da alt andet end hvad de lærer en - og kom så bare med dine perfekte ting og dit perfekte syn, so what - det er sgu bullsh*t - nu holder du sgu
|
|
|
Noget siger mig, at mine holdninger ikke er helt uforenelige med dette store firma... De er da ihvertfald helt pjattede med at genansætte mig. Helt galt har det været efter jeg bestod pilotoptagelsen for 2. gang for knap et år siden.... |
|
|
Nu er det jo ikke ukendt for den danske befolkning, at forsvaret mangler kanonføde i de udenlandske krige - sh*t - jeg lovede at holde op, men du bad sgu om den
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man ikke lave det sådan at, når man oprette en ny tråd og skrive i en tråde, så ville de ord som der er brugt i div. tråde stå med gul skrift og når man kørte muse hen over, blive de til et link til andre tråde hvor det samme ord optræde.
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
| Kunne man ikke lave det sådan at, når man oprette en ny tråd og skrive i en tråde, så ville de ord som der er brugt i div. tråde stå med gul skrift og når man kørte muse hen over, blive de til et link til andre tråde hvor det samme ord optræde.
|
|
|
Det er vel hvad du opnår ved at søge inden man poster et spørgsmål. Det er almindelig kotume, og jeg kan ikke se hvorfor det skulle automatiseres. __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
Der tror jeg du har fat i den lange ende. Og de artikler ville være et fremragende afsæt til yderlige diskussioner. Måske endda diskussioner der ville give muligheder for at udvide de oprindelige artikler.
Det er bare et pokkers stort arbejde, men jeg melder mig gerne under fanerne igen, for jeg har selv argumenteret for noget lignende. Vi skal bare være nogle stykker hvis det skal blive til noget.
|
|
|
Jeg træder gerne til hvorend jeg kan hjælpe. En måde at starte projektet op på kunne være en tråd med forslag til "how-to"'s. Det skal dog styres på en eller anden måde for, at det netop ikke løber ud i sandet.
Det kunne være rart, hvis en af tegne-eksperterne kunne give en håndsrækning, da en tegning ofte siger mere en mange nørklede forklaringer.
Måske moderatorgruppen kunne tage det med til deres næste diskussion ?
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Al Bundy skrev:
|
Bundy
|
|
|
Ej kom nu du startede jo tråden - hvad skal der laves om? skal vi holde op med at håndhæve retningslinjerne for at undgå advarsler? hvad er det vi skal gøre anderledes?
|
|
|
Vores handlinger har en konsekvens og jeg tror vi alle meget hurtigt kan blive enig om dette, når det er sagt så bør vi huske at det skal kunne betale sig at bliver straffet, dvs. man skal lære af det ellers konsekvensen har været til ingen nytte.
Jeg synes at det er helt i orden at udelukke en bruger fra hifi4all efter advarsel nummer 3. Men jeg er nødvendigvis ikke enig i at vedkommende skal udelukkes for altid.
F. eks. 3 måneders udelukkelse er nok vil jeg mene, bliver man ved med at begå dumheder og bryder reglerne igen efter 3 måneders straf, ja så må man blive udelukket igen i 6 måneder og sådan kan man fortsætter.
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rysz skrev:
lpm76 skrev:
Der tror jeg du har fat i den lange ende. Og de artikler ville være et fremragende afsæt til yderlige diskussioner. Måske endda diskussioner der ville give muligheder for at udvide de oprindelige artikler.
Det er bare et pokkers stort arbejde, men jeg melder mig gerne under fanerne igen, for jeg har selv argumenteret for noget lignende. Vi skal bare være nogle stykker hvis det skal blive til noget.
|
|
|
Jeg træder gerne til hvorend jeg kan hjælpe. En måde at starte projektet op på kunne være en tråd med forslag til "how-to"'s. Det skal dog styres på en eller anden måde for, at det netop ikke løber ud i sandet.
Det kunne være rart, hvis en af tegne-eksperterne kunne give en håndsrækning, da en tegning ofte siger mere en mange nørklede forklaringer.
Måske moderatorgruppen kunne tage det med til deres næste diskussion ? |
|
|
Jeg har taget skridtet til at få sparket projektet i gang. Hører meget gerne din mening og input i tråden. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56603&P N=1&TPN=1__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der har nok været en del gang i den her Ville være skæbnes ironi hvis nogen skulle løbe ind i en advarsel pga. denne tråd!
Det er nogen gange sjovt at blive bekræftet - men i dette tilfælde er det nærmest tragisk at se. Selv i en tråd omkring advarsler og moderering kan folk ikke holde sig bare i nærheden af god debatskik.
Et par indlæg rammer meget godt synes jeg:
amorte skrev:
|
Jeg støtter fuldt op om den redaktionelle linie her på forum, men må samtidigt indrømme at H4A er blevet mere og mere kedelig efterhånden som de farverige personligheder på den ene eller anden måde har forladt forum. Kontroversielle emner som brug af linolie, pudsning af sikringer, netkabler osv. var da noget der kunne sætte gang i den. I dag består emneoversigten set fra mit egoistiske synspunkt overvejende af dødkedelige tråde. Man klikker forventningsfuldt ind på emner som "Effekttrin søges" eller "stereoanlæg, forslag" og ser at budgettet er 2K eller 5K. Øv øv. Disse tråde er selvfølgelig berettigede - vi er alle på hvert vores niveau, jeg savner f.eks. blot indholdsrige emner om udstyr i andre prisklasser, emner om spændende grej, som ikke findes på vores breddegrader osv., skrevet af folk med erfaring og indsigt heri. Så det forum egentligt mangler, er flere erfarne og indsigtsfulde medlemmer, uden "knaster" i personligheden, som forstår at debattere når bølgerne går højt, uden at det siger klik for dem, og der skal deles advarsler ud......
|
|
|
Dette indlæg opsummerer vel meget godt min holdning.
Det her er jo ikke et spørgsmål om at kritisere redaktionen, det er et spørgsmål om at komme videre - enten her eller et andet sted. Jeg har fuld respekt for at man gerne vil i en anden retning - men har svært ved at tro at den retning er indholdsløse indlæg - dumsmarte provokationer og chat-lignende tråde.
Det sidste er måske værd at dvæle ved - for mig er en tråd ikke en chat. Mange lidt frække kommentarer, der går fint på en chat (hvor de ikke står tilbage i tid og evighed) - ja dem hænger man et eller andet sted på - når de skrives i en tråd.
Så man kunne måske opfordre til en øget brug af chatten!
Anyhow hvis man er enige om at tingene kører som de skal - så er det jo helt i vinkel. Det er jo heller ikke altid muligt at stille alle tilfreds.
Bundy
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al bundy og amorte:
Enig i noget af det i skriver og jeg synes at det er ærligt at farverige brugere som f.eks. KVK og Jonas Bøjer er blevet udelukket fra hifi4all for altid. (Jeg bryd mig ikke altid om deres måde at udtrykke sig på men de bidrog alligevel meget til hifi4all)
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
De får da bare hva de fortjener!!!! (for det meste)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 04 September 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
keyvan skrev:
Zorglub skrev:
Al Bundy skrev:
|
Bundy
|
|
|
Ej kom nu du startede jo tråden - hvad skal der laves om? skal vi holde op med at håndhæve retningslinjerne for at undgå advarsler? hvad er det vi skal gøre anderledes?
|
|
|
Vores handlinger har en konsekvens og jeg tror vi alle meget hurtigt kan blive enig om dette, når det er sagt så bør vi huske at det skal kunne betale sig at bliver straffet, dvs. man skal lære af det ellers konsekvensen har været til ingen nytte.
Jeg synes at det er helt i orden at udelukke en bruger fra hifi4all efter advarsel nummer 3. Men jeg er nødvendigvis ikke enig i at vedkommende skal udelukkes for altid.
F. eks. 3 måneders udelukkelse er nok vil jeg mene, bliver man ved med at begå dumheder og bryder reglerne igen efter 3 måneders straf, ja så må man blive udelukket igen i 6 måneder og sådan kan man fortsætter.
|
|
|
Vi skilter ikke med at tiden heler de fleste sår, men det gør den. Hvis som du skriver en bruger der er røget pga. 3 advarsler henvender sig efter en periode så tager vi selvfølgelig en snak om det. Folk kan forandre sig og fortryde, og lover vedkommende en forbedret opførsel så ligger muligheden der. En fast tid for at komme ind igen tror jeg ikke på er en god ide. Der er folk der er røget fordi de ikke har kunnet forstå at de fik advarslerne, og så er der dem der efter et stykke tid godt kan se logiken i det og henvender sig med et ønske om at få lov til at komme ind igen. Når det så er skrevet så har vi f.eks. brugere der er udelukket, men som konstant opretter dobbeltprofiler som vi må lukke gang på gang. Der er der selvfølgelig ingen vej tilbage, men er løbet vand under broen uden bøvl og der er stillet forandring i sigte, ja så kigger vi på det. Det er trods alt ikke et beton kommunistisk forehavende
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|