Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 10:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Ipod mini. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en Ipod 3G 40GB i Tyskland og den har ikke nogen spærring når vi taler om hvor højt den kan spille. Jeg kunne ikke forestille mig at den er anderledes end dem der kan købes her i DK.

Bemærk lige at prisen er sat ned nu hvor 4G lige er blevet introduceret. Nu koster en 40Gb cirka 3300 i DK.

Jeg har nu samlet alle mine cd'er fra hylden og lagt dem på min multimedie PC under tv'et og samtidig ligger de på min Ipod. Så nu kan jeg have alle 4800 numre med i bilen :-) og slipper for at have dem stående i stuen.

LÆNGE LEVE DEN FAGRE NYE VERDEN

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 November 2004 kl. 01:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige bestilt en mini hos af mine venner i UK. Jeg får den til jul. Jeg glæder mig! Hvor mange sange kan man have i 320 Kbp ca.? Hvordan er Itunes? Har hørt at det sløver hele en pc bare at have det liggende kan det passe? Ellers nogle problemer?

Så er der også lige det problem med at bateriet går dødt. nogle der har erfaringer? Sender man den bare ind til Apple i dk eller hvad?

Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

bayzer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 December 2004 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår slet ikke at man overvejer en iPod mini. Det er ganske vist noget tid siden denne tråd blev oprettet så der er sket meget siden. Hvis man ikke køber på nettet ser billedet cirka således ud:

iPod mini // 4 GB // 2099.- // radio - // video -
iPod G4 // 20 GB // 2599.- // radio - // video -
Creative Zen Micro // 5 GB // 2099.- // radio + // video -
Creative Zen // 20 GB // 2499.- // radio - // video -

iPod Photo er jo også lige kommet på markedet, men hvad sker der her ? Den har til en pris på over 4000.- , kun 65k farveskærm. Den har ikke indbygget kamera og kan ikke så meget andet end at afspille musik, og vise tracklisting i farve... Eller hvad man nu kalder det..

iPod Photo // 40 GB // 4399.- // radio - // video -

Mit foretrukne bud er en m:robe fra Olympus (m:robe 500). Se den her: http://www.olympusamerica.com/cpg_section/cpg_digital_musicp layer.asp
Og den er jo 7.000.000 gange federe end en iPod.

m:robe // 20 GB // 3000.- // radio - // video +

Under alle omstændigheder kan man jo for ca. 400-500 kroner mere få 4-5 gange så meget plads. På m:robe kan man associere billeder (som man har taget med det indbyggede 1.2 mp kamera) med den musik man hører. Når man ikke gider høre musik kan man se en film fra den 20GB hdd som sidder i boksen.
Det er sgu kræs. Tænk Jer nu om, og overvej tilbuddene på markedet, ikk´drenge. Jeg ved I kan.

Hvis jeg har taget fejl af nogle af produkterne så hører jeg gerne fra Jer

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 December 2004 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige fået en Ipod mini og er meget tilfreds! Den kan det den skal og det gør den godt-Itunes virker meget intuitivt og stabilt. Jeg er glad for at jeg valgte denne og 4G er rigeligt til mig. At der ikke er en radio er måske lidt ærgeligt, men det fås jo som tilbehør. Jeg skal da ikke have en kammera i min mp3 afspiller! Hvad skal jeg dog bruge det til, det klarer jeg med mit digi kammera. Den eneste video afspiller jeg har set er Creativs den store...og den er altså fire gange så stor som min ipod!

Men jeg er ihvertfald godt tilfreds med apples Ipod mini, den er bare så lækker og gennemført på alle områder.

bayzer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Det er selvfølgelig fedest at have en Creative Zen, en iPod og et lækkert digi kamera. Det er jo ikke det jeg prøver at sige. Det kunne også være lækkert at have 50mbit internet, plasma tv, hjemmebif og bo i en 350m2 penthouselejlighed i hjertet af New York...

Jeg prøver bare at sige at rent prismæssigt - cirka 2000 - 3000 kroner vil jeg umiddelbart mene at m:robe´n er klart det bedste tilbud...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes