| Forfatter |
|
Kml77 Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 03:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for mange svar fra jer.
APB1 Min gamle onkyo spilede rigtig godt i stereo, men jeg synes den var ikke så godt til surround. Hvad med den nye 804E.
|
| Til top |
|
| |
dytti Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 495
|
| Sendt: 04 Maj 2007 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor bor du henne i verden?
Jeg har en ældre yamaha stående som du evt kunne prøve at låne. Men kun hvis du selv kan hente og levere tilbage . Den står i Faaborg på Fyn.
På den måde kan du måske danne dig et indtryk af Yamaha. __________________ Må vellyden dale over jer
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
|
APB1 Min gamle onkyo spilede rigtig godt i stereo, men jeg synes den var ikke så godt til surround. Hvad med den nye 804E.
|
|
|
Hejsa undskyld det tager lidt tid
Angående min receiver er jeg jeg rigtig godt tilfreds, den spiller som en drøm.
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
sterler Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej... har selv købt yamaha rx-v 1700 som fuldt ud dækker mine behov... what hifi har kåret den til bedste surround for. til i klassen 10000 kr...
mvh sterler
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
|
|
|
Kan ikke huske om du har oplyst det en gang før men hvad er dit budget for køb? __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
sterler skrev:
hej... har selv købt yamaha rx-v 1700 som fuldt ud dækker mine behov... what hifi har kåret den til bedste surround for. til i klassen 10000 kr... mvh sterler |
|
|
Jamen det er da også flot, nu er det bare sådan at Onkyo TXSR804E kan skaffes til under 6000dkr. Er sikker på at hvis der var en test for receiver for under 6000dkr, så ville Onkyo helt klart vinde, men som jeg tidligere har skrevet giver jeg ikke meget for alle de test. Mener også at Onkyo helt klart slår den nævnte Yamaha, og at du skal op på rx-v 2700, hvis du skal have der er tilsvarende Onkyos.
Men der er mange her som kender Yamaha, så derfor al den ros, men ikke mange kender Onkyo. Ved så ikke om det er fordi at Onkyo i Danmark er så svine dyrt i forhold til i Tyskland. Men læg mærke til at det er noget af det mest solgte i Tyskland, der må vel være en grund. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Kml77 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 03:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har været lidt væk i weekenden.
dytti: Jeg bor i Odense, tak for din tilbud.
Hattori: Jeg har op til 13000 kr til receiveren.
APB1eg: Jeg vil gerne have den onkyo, jeg har også onkyo dvd afspiler, men jeg læser alle steder at den er ikke for god i forhold til de andre mærker. Jeg har også lest denne hjemeside som forvirrer mig meget. http://www.lydogbilde.no/superforsterkere-til-film-og-musikk .327207-48313.html
Yamaha har jeg læst mange steder at den er rigtig godt til prisen.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 06:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
|
|
|
|
jamen, denon avr 4306 er da ikke ringe __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
|
Hej, jeg har været lidt væk i weekenden.
dytti: Jeg bor i Odense, tak for din tilbud.
APB1eg: Jeg vil gerne have den onkyo, jeg har også onkyo dvd afspiler, men jeg læser alle steder at den er ikke for god i forhold til de andre mærker. Jeg har også lest denne hjemeside som forvirrer mig meget. http://www.lydogbilde.no/superforsterkere-til-film-og-musikk .327207-48313.html
Yamaha har jeg læst mange steder at den er rigtig godt til prisen.
|
|
|
Jamen det er da helt iorden, jeg ville så vælge Yamaha, RX-v 2700, da den har lidt mere af alt, prisen er selvfølgelig også lidt dyrere. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når du er oppe i den beløbsramme, var det så ikke en idé og vente til sensommeren, så kan du jo danne dig et overblik over hvad næste generation kan tilbyde, og evt. købe en af de nævnte modeller brugt (der kommer sikker mange Jammmerhader til salg  ).
|
| Til top |
|
| |
Kml77 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 03:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sensommeren: hvornår er det september, oktober. Jeg har ikke nogen forstærker eller receiver der hjemme lige ny.. Det kan godt være jeg skal købe en brugt og bilig receiver, og bruge den indtil de nye kommer.
Er der mange ændringer på de nye recievere.
|
| Til top |
|
| |
Kml77 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 03:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kigget på den nye Onkyo 805 på netet. Jeg kan ser ud fra billedet at det er kun DD HD og DTS HD logo på receiveren. Har den så alle de andre dekodere som DTS,ES,DD, EX osv.
Og jeg fik købt en brugt YAMAHA RX-V630RDS for 750kr, jeg bruger den indtil de nye generation af receivere kommer.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
Jeg har kigget på den nye Onkyo 805 på netet. Jeg kan ser ud fra billedet at det er kun DD HD og DTS HD logo på receiveren. Har den så alle de andre dekodere som DTS,ES,DD, EX osv.
Og jeg fik købt en brugt YAMAHA RX-V630RDS for 750kr, jeg bruger den indtil de nye generation af receivere kommer. |
|
|
Fornuftigt at vente, modsat mig  , blev nød til at have en Onkyo 674  . 805 har alle disse standarder, men hele fronten skulle nød plastres til med logoer. Se her:
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
   Jaaaaaahhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Så ankom fars nye SR. Bestilte den d. 07/05 kl. 22:59, betalte den via PayPal d. 08/05 formiddag, og nu kl. 12:15 er den her, det er dælme fedt. lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege lege .
|
| Til top |
|
| |
Kml77 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 04:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J:
Tillykke med den
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kml77 skrev:
Hans J:
Tillykke med den
|
|
|
Takker, den er bare for lækker, men kostede jo også en bondegård. Synes dog det er lidt pudsigt med de "hemmelige" menuer  .
|
| Til top |
|
| |
kfcofir Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Takker, den er bare for lækker, men kostede jo også en bondegård.
|
|
|
Hejsa og Tillykke med den.. Håber at du giver en " lille " anmeldse på den en dag  Men hvor købte du og hvad stod den dig i ??
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kfcofir skrev:
Hans J skrev:
Takker, den er bare for lækker, men kostede jo også en bondegård.
|
|
|
Hejsa og Tillykke med den.. Håber at du giver en " lille " anmeldse på den en dag 
Men hvor købte du og hvad stod den dig i ?? 
|
|
|
Tror godt nok ikke I gider høre på mine oplevelser med denne SR, det bliver noget ala Den er go´, sikke mange stik den har og hold da op hvor er autosetup smart.  . Har siddet og læst mange anmeldelser herinde, og jeg har ganske enkelt ikke evnen til at lytte eller beskrive mine oplevelser fyldestgørende. Jeg købte den i Tyskland og den kostede en bondegård (ca. 500€). Eller rettere 5000€ hvis nogen vil købe den for 1000€  (Den er forøvrigt slet ikke til salg, da den er sindsyg god og har mange stik og nem at indstille med autojustering). __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Kml77 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik købt den brugte YAMAHA RX-V630RDS , og intil videre er jeg tilfreds med yamahas surround, men stereo siden på yamahaen er meget dårlig. Er det også såden på de store yamaha modeler.
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 12 Juni 2007 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Yamaha er da vist ganske udmærket. Har selv en større model men de har generelt en god lyd, synes jeg.  __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |