| Forfatter |
|
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis vi køber en palle får vi nok rabar på de små flasker, tror du ikke Kurt !!
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tonny skrev:
Hvis vi køber en palle får vi nok rabar på de små flasker, tror du ikke Kurt !!  |
|
|
En tankvogn -en tankvogn  ! Så kan vi jo prøve om det også øger topfarten på øsen, hvis man hælder det i sprinklervædsken. Måske endda Tomossen bliver rigtig ond, hvis jeg smører det på dækkene. Eller måske bliver mine børn helt stille og fredelige, hvis jeg blander det i saftevandet, eller hvad med katten, holder den op med at ville ud, når man lige har sat sig. Måske endda ens kone bliver kønnere, hvis man smører det på hende. Og hvad med banditten, tror du den får en mere tilpas størrelse, hvis man smører den med det? Eller skal jeg lære at leve med den kæmpestore monster bandit? 
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
gl.jas skrev:
Buddy skrev:
|
P.S. Har aldrig hørt NO under kontrolerede forhold og har derfor ingen mening om deres klanglige egenskaber overhovedet. Nyder blot at følge denne diskussion og får næsten lyst til at høre NO i mit eget setup så jeg også kan svine dem til.
|
|
|
Hæ-Hæ........... ja tråden har taget en speciel drejning, og er desværre landet på ovenstående menu !.......................................................
|
|
|
Beklager oprigtigt min medvirken hertil. Jeg har dog nu ikke fået nikotin siden den 25.12.2003 og er derfor ved at blive godt og grundigt ond imod mine omgivelser. Kan ikke lade det gå ud over hverken familie, kolleger eller kunder og derfor er det rart at kunne være lidt ond herinde.
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Mester von van Sir! Det må man vist have noget af, er sikker på det spiller bedre hvis fjernbetjeningen smøres. Hvor køber du det?
Til Buddy: Man kan få SM med meget røg, og er man vandt til 40 smøger og erstatter det 40 SM, ser verden anderledes ud.
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
Til Buddy: Man kan få SM med meget røg, og er man vandt til 40 smøger og erstatter det 40 SM, ser verden anderledes ud.
|
|
|
Tak for tipet.
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke har hjemmelavede kabler, som kommer fra flyindustrien!!!
Buddy har ikke hørt Nordost, men glæder sig til at rakke dem ned! Jeg håber at du ikke kan lide dem, så er du nemlig fri for at begynde at ryge igen, det ville være det bedste!!!
Og ja, hr von Kubic; Echo3 er skyllemiddel, det er fra Nordost, derfor er det dyrt og det virker sikkert slet ikke, nej!!! Brug derfor en klud opvredet i lunkent skyllemiddel og vand, det holder støv væk fra udstyrret i en lille måneds tid!!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
|
Og ja, hr von Kubic; Echo3 er skyllemiddel, det er fra Nordost, derfor er det dyrt og det virker sikkert slet ikke, nej!!! Brug derfor en klud opvredet i lunkent skyllemiddel og vand, det holder støv væk fra udstyrret i en lille måneds tid!!! |
|
|
Jo Echo3 virker skam, men helt ærligt hiv dine kabler af og på et par gange, så kontakterne er rene, eller rens dem, så blæser hatten af igen helt uden echo3. Og hvis man gerne vil have en permanent antistatisk overflade, hvorfor så ikke peøve med Profect eller Permostat. Princippet i at man gern evil betales for sine idéer, kan drives for vidt. NO er efter min opfattelse på den helt gale side af stregen. 3-400 bobs for en flaske skyllemiddel opløst i vand (måske destilleret vand), der er rip off, men det er man jo vant til med dem.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES. skrev:
|
Hejsa Mester von van Sir! Det må man vist have noget af, er sikker på det spiller bedre hvis fjernbetjeningen smøres. Hvor køber du det?
|
|
|
Hej SES! Jeg skal med glæde invitere dig på prøvesmagning. Og du må pifte det lige derhen du måtte finde hensigtsmæssigt, ingen fordømmelse fra mig. Dog må du godt vente til du kommer hjem, hvis du skal gøre ligesom min kammi, der smurte hønsemøg på indersiden af kinderne og Echo 3 udenpå, fordi han ville styrke skægvæksten. Det så temmeligt fælt ud, og det blev jeg altså lidt irriteret over, specielt fordi jeg havde en let svie i måsen, fordi jeg havde piftet lidt med flasken der. Så det forstår du vel - ikke?
|
| Til top |
|
| |
Moralix Lukket konto

Dobbeltprofil Kurt von Kubik
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uf og føj og uhadada! Hvor længe skal man dog læse al den numsesnak hr. von Kubik. Blev De ikke færdig med prutter og numser i mellemskolen om jeg må be? Vore børn skal også kunne færdes på denne side, og Deres ukristelige sprog og deres middelsvært perverterede tilbøjeligheder hører hjemme på en helt anden slags steder end dette. __________________ Herregud da!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahemm!
Sig mig Moralix! Kan du ikke bare daffe et andet sted hen, og lade mig være i fred. Et godt råd i øvrigt, så længe dine unger er på fri fod, så er der da ingen *beep* på koen øh!! ko på grisen eller øhh! Noget med køer og vintersport.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
gl.jas skrev:
Buddy skrev:
|
P.S. Har aldrig hørt NO under kontrolerede forhold og har derfor ingen mening om deres klanglige egenskaber overhovedet. Nyder blot at følge denne diskussion og får næsten lyst til at høre NO i mit eget setup så jeg også kan svine dem til.
|
|
|
Hæ-Hæ........... ja tråden har taget en speciel drejning, og er desværre landet på ovenstående menu !.......................................................
|
|
|
Beklager oprigtigt min medvirken hertil. Jeg har dog nu ikke fået nikotin siden den 25.12.2003 og er derfor ved at blive godt og grundigt ond imod mine omgivelser. Kan ikke lade det gå ud over hverken familie, kolleger eller kunder og derfor er det rart at kunne være lidt ond herinde.
|
|
|
Hvorfor holder op ed at ryge når man nyder det , død skal man nok om man ryger eller ikke , heller død glad end sur 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buddy skrev:
gl.jas skrev:
Buddy skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej Buddy! Nicotinell hjælper. Stoppede i april 03 og tonser bare derudaf. Tyggedimserne er faktisk gode, men KUN Nicotinell IKKE Nicorette. Men i øvrigt ville din reaktion da ikke være særligt præget af abstinenser  om du havde hørt dem.  Og husk Nikotintyggegummi skal ikke op i numsen
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal kun holde op med at ryge, hvis man ikke kan tåle røgen uden at hoste. Men prøv at sætte forbruget ned til det halve, det kan alle. Er det ikke nok, så sæt forbruget ned til det halve og så videre.
Hvor fedt er det så lige, at lægge sine penge til tyggegummi i stedet, de er jo ikke helt billige. Husk på Generalmajor Hillingsøe, som blev afhængig af nikotintyggegummi og han røg ikke inden, men tog dem bare for at støtte sin kone i rygestop.
|
| Til top |
|
| |
Buddy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Jensen: God pointe. 
Til Kurt von...: Røg på en kold tyrker (ja altså ikke bogstaveligt vel) idet jeg fik en lungebetændelse. Nægter at bruge de sparede penge på tyggedimser.
I stedet for at bruge pengene på smøger spare jeg dem op til et sæt NO. Mine foreløbige estimater baseret på tilgængelige mikroøkonomiske modeller resulterer i, at jeg kan købe et sæt NO omkring år 2017.
|
| Til top |
|
| |