Bruger siden: 02 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 116
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
Man kan ødelægge HDMI indgangen på et TV hvis man sætter forbindelsen sammen når TV eller computer er tændt. Ikke sikker der sker noget, men af og til gør der. Det skal man ikke.
Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
Ken_T skrev:
Man kan ødelægge HDMI indgangen på et TV hvis man sætter forbindelsen sammen når TV eller computer er tændt. Ikke sikker der sker noget, men af og til gør der. Det skal man ikke.
Det er jeg klar, det var bare copy/pasted inde fra Ati's side.
Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 59
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Squize skrev:
Jeg har et problem med min forbindelse fra min HTPC til min LCD skærm. Jeg bruger pt. et HDMI kabel med en dvi/hdmi adapter i enden.
Når jeg starter pc'en op, og har skiftet tvet over på HDMI indgangen så virker det fint. Men hvis jeg så slukker tvet, og tænder den igen efter noget tid, kan tvet ikke se at der kommer noget signal. Det er lidt som om at der mangler en styre/signal spænding eller lignende.
Nogen der har en god ide hvad dette skyldes, og hvad der kan løse problemet ?
Mit setup består af følgende. Asus Radeon X800XTPE grafikkort Sharp LC37XD1 LCD QED HDMI kabel og adapter Windows Vista Ultimate OS.
På forhånd tak.
Invester i et grafikkort med hdmi de findes faktiskt til under en tusse.
Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
hxpro skrev:
Squize skrev:
Jeg har et problem med min forbindelse fra min HTPC til min LCD skærm. Jeg bruger pt. et HDMI kabel med en dvi/hdmi adapter i enden.
Når jeg starter pc'en op, og har skiftet tvet over på HDMI indgangen så virker det fint. Men hvis jeg så slukker tvet, og tænder den igen efter noget tid, kan tvet ikke se at der kommer noget signal. Det er lidt som om at der mangler en styre/signal spænding eller lignende.
Nogen der har en god ide hvad dette skyldes, og hvad der kan løse problemet ?
Mit setup består af følgende. Asus Radeon X800XTPE grafikkort Sharp LC37XD1 LCD QED HDMI kabel og adapter Windows Vista Ultimate OS.
På forhånd tak.
Invester i et grafikkort med hdmi de findes faktiskt til under en tusse.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum