| Sendt: 30 April 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det handler om god og ond tro, og du burde vide at at sådan en fyr ikke bliver solgt til 1000kr uden at den er varm
__________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|