| Sendt: 13 April 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
Så du ville have 4 skærme hvis du havde 4 signalkilder, eller..?
Hvor stor er din stue..?? 
|
|
|
jamen, jeg har da "surround tv" . Når jeg spiller på min pc, kører der 4 cpu'er der sammen regner vektorer ud fra hvor jeg er i mit spil og derfor når jeg kigger bagud svarer det til at kigge bagud i spillet, det sparer mig for halvandet tastetryk hver gang jeg skal kigge til siden Og der bedste er, der er et 7.1 system koblet til hver af mine 4 skærme, der så selv kan finde ud af at skifte når jeg drejer hovedet
tja, altså fra jeg har 5 inputs jeg kan kalibrere individuelt på mit tv, derfor.
|