| Forfatter |
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen bilder! 
[ IMAGE NOT SHOWN - GUESTS CANNOT VIEW ATTACHED IMAGES ] __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal være mellem (logged på) af siden - for at se de foto !
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem ....! Det var da godt nok en mærkelig politik. Måske noget specielt norsk? Et forum der opfinder så underlige regler ønsker jeg slet ikke at blive medlem af! 
Der findes masser af svenske, danske, tyske og engelsksprogede fora, hvor man udmærket kan se masser af fine billeder - helt uden at vær medlem. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 30 Maj 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Medlem ....! Det var da godt nok en mærkelig politik. Måske noget specielt norsk? Et forum der opfinder så underlige regler ønsker jeg slet ikke at blive medlem af! 
Der findes masser af svenske, danske, tyske og engelsksprogede fora, hvor man udmærket kan se masser af fine billeder - helt uden at vær medlem.
|
|
|
Det er nu ellers et ganske udmærket forum. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Medlem ....! Det var da godt nok en mærkelig politik. Måske noget specielt norsk? Et forum der opfinder så underlige regler ønsker jeg slet ikke at blive medlem af!  |
|
|
Enig.
De har jo nok lavet den restriktion i den gode mening at beskytte deres brugere (vi hører jo om indbrud muligvis baseret på "mit anlæg" tråde), men det er måske lige lovlig restriktivt. Vil man deltage i en debat er det ok med login, men vil man kun se burde det være muligt uden.
Jeg gider heller ikke oprette mig som medlem for at se et billede, når jeg ellers ikke ønsker at deltage i det forum - og det er jo så op til mig og kun mig.
Men jeg synes det er bad form med alle de links til andre fora for at vise egne billeder - hvis man vil delagtiggøre dette forums brugere i et billede e.l., så burde man post'e det her, men hvis netop det enkelte forum ikke tillader upload af billeder kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre. Så bør man gøre det via ImageShack e.l., altså et sted der tillader visning uden login.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var faktisk ikke klar over at man måtte logge seg inn eller være medlem av Hifisentralen for å se dem. Jeg tror det utelukkende gjelder bildene som lastes inn på selve Hifisentralen, ikke de det linkes til fra Hifisentralen og som ligger på annen server.
Hvis denne typen linker irriterer deg Kim, kan du ikke da bare la være å klikke på dem? Jeg skjønner ikke problemet jeg (bortsett fra at bildene ikke synes). For ordens skyld har jeg forsøkt, men uansett hva jeg gjør så kommer de med så dårlig kvalitet at jeg har latt det være, beklager.
Milu, etter hva jeg har blitt fortalt så benytter VPI-konstruktøren selv XV-1s, så det er neppe tilfeldig at det er god match.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
| Hvis denne typen linker irriterer deg Kim, kan du ikke da bare la være å klikke på dem? Jeg skjønner ikke problemet jeg (bortsett fra at bildene ikke synes). |
|
|
Jeg ville jo gerne se billedet, ellers klikkede jeg vel ikke på linket 
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, men poenget mitt var at dersom det hadde vært slik at også de som IKKE var medlemmer fikk se bildene, da måtte dette være grei måte å gjøre det på? I tilfelle får man med seg beskivelse, kommentarer og diskusjonen rundt happeningen. Det var min intensjon og min tro, og den er vel ok?
Når det nå viser seg at bildene ikke kommer opp, se da er jo 90% av hifi4all diskvalifisert og det hele faller på urimeligheten av utelukkelse? Enig?
Kan hende ikke så uenige?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
| Jo, men poenget mitt var at dersom det hadde vært slik at også de som IKKE var medlemmer fikk se bildene, da måtte dette være grei måte å gjøre det på? I tilfelle får man med seg beskivelse, kommentarer og diskusjonen rundt happeningen. Det var min intensjon og min tro, og den er vel ok? |
|
|
Ja, selvfølgelig - meningen var god nok, når nu du ikke vidste det med billederne 
Fosse skrev:
| Når det nå viser seg at bildene ikke kommer opp, se da er jo 90% av hifi4all diskvalifisert og det hele faller på urimeligheten av utelukkelse? Enig?
Kan hende ikke så uenige? |
|
|
Det er naturligvis op til den enkelte om man vil eller ikke vil gøre det ekstra ud af det at upload'e et billede et andet sted, men vedkommende må jo så også være forberedt på mindre repsons måske, og en slags "elitisering" hvor det kun er "indviede" der har mulighed for at se et sådant billede.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Maj 2007 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Siste del av innlegget mitt er ment som et argument mot den praksis at kun medlemmer får se bilder. Fordelen med å linke til annet nettsted, forutsatt at ALLE kunne sett bildene er at man kan få med seg en allrede interessant diskusjon annet sted. Men slik fungerer det altså ikke.
Beklager off-topic.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
|
Jeg var faktisk ikke klar over at man måtte logge seg inn eller være medlem av Hifisentralen for å se dem. Jeg tror det utelukkende gjelder bildene som lastes inn på selve Hifisentralen, ikke de det linkes til fra Hifisentralen og som ligger på annen server.
Hvis denne typen linker irriterer deg Kim, kan du ikke da bare la være å klikke på dem? Jeg skjønner ikke problemet jeg (bortsett fra at bildene ikke synes). For ordens skyld har jeg forsøkt, men uansett hva jeg gjør så kommer de med så dårlig kvalitet at jeg har latt det være, beklager.
Milu, etter hva jeg har blitt fortalt så benytter VPI-konstruktøren selv XV-1s, så det er neppe tilfeldig at det er god match.
|
|
|
Den er også en konge pu på Avid sammen med en 507 MKII. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Fosse skrev:
|
|
|
|
Den er også en konge pu på Avid sammen med en 507 MKII.
|
|
|
Kunne ikke vært mer enig.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
MC955 skrev:
Fosse skrev:
|
|
|
|
Den er også en konge pu på Avid sammen med en 507 MKII.
|
|
|
Kunne ikke vært mer enig.
|
|
|
Næ det kender du jo til Fosse . Hvad finder du ud af med din step-up? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Lige lidt guf til Fosse norden fra, ja også alle os andre  :
http://www.vassagohifi.com/gallery/KundeSetups/n4.jpg
Denne Avid er monteret med en Dynavector XV-1s videre til en Dynavector PHA-200 over en Graaf GM70 til noget Krell og Focus Audio.
Foto venligst lånt fra Vassagohifi's "kunde-setup".
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
...Og billedet smadrede så lige hele side setuppet  - men hvad pokker, det er jo en fornøjelse at se på billedet!
EDIT: Billedet er linket da det vist blev for stort!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaså.... muggemand !
Skal du ikke have sådan en mandepladespiller 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Hvaså.... muggemand !
Skal du ikke have sådan en mandepladespiller  |
|
|
Hehe jo det ville da være lækkert, men der noget med prisen kontra min pengepung...
Næææh har et rigtigt godt øje til Avalon hvis jeg skal være ærlig.
Uha - har lige lagt ører til Avalon's mindste (og billigste) gulv model NP 2.0 hold da helt op der er dømt vellyd! For første gang i mit liv har jeg tænkt "den højttaler er for billig!". Jeg tror den på visse punkter indtager en fin 2. plads efter Avalon Ascendant - af de bedste højttalere undertegnede har hørt.
Uha den mellemtone og top - og ikke mindst dynamik, tju-bang siger jeg bare - umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om en anden ht. (ud over storebror) der kan hamle op med den...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej.
Lige lidt guf til Fosse norden fra, ja også alle os andre : Denne Avid er monteret med en Dynavector XV-1s videre til en Dynavector PHA-200 over en Graaf GM70 til noget Krell og Focus Audio. Foto venligst lånt fra Vassagohifi's "kunde-setup".
Mvh. |
|
|
Og så med den PHA-200 som jeg ved du overvejer alvorligt, Fosse.
Smukt setup....
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret