| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Hov Hov hvad er det jeg ser/hører.......
er Condor fløjet igen..... ???......... |
|
|
Hehe nixen-bixen du, den flyver ingen vegne - den er knald god!
Men den har fået en storebror som den skal dele livet med!
Så ja jeg beholder den, og påregner, på laaang sigt, at købe et arm rør mere, så jeg nemmere kan skifte - det kræver immervæk nerver af stål at afmontere/påmontere så dyre sager. Så er det da nemmere med et nyt armrør.
Anyway - tillykke med din nye pu!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu, har du fått deg XV-1s? I tilfelle er det bare å gratulere. Kan du si noe om forskjellene mellom Condor og denne (dersom du har fått noen timer på den)?
Gratulerer.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
Milu, har du fått deg XV-1s? I tilfelle er det bare å gratulere. Kan du si noe om forskjellene mellom Condor og denne (dersom du har fått noen timer på den)?
Gratulerer. |
|
|
Hej Fosse! Og tak.
Den er ikke kommet helt i hus endnu - Vassagohifi har den endnu - men regner med at hente den i morgen om alt går vel. Men jeg har ikke nogen riaa for øjeblikket, så det haster egentlig ikke.
Regner med først at tilspille riaa - og lære den at kende før jeg smider XV-1s på.
Men spændende, det bliver det!
Du er vel stadig glad for din?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jeg vet du, svært godt fornøyd. I det siste har jeg lekt meg diverse step-ups. Det er ikke så lite spennende det heller. Men mest gleder jeg meg til eget lytterom
Gleder meg til å høre om dine erfaringer.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå Milu .... skal vi til at ændre navnet på tråden? XV-1S er snart landet.
Hvad er det så for en RIAA du venter på og hvordan kan man overleve helt uden? ... jeg har altid mindst et par stykker at vælge imellem.
Nu vi er ved de dyre pickupper og alternativer til Condor samt XV-1S, så får jeg snart den nye Windfeldt hjem og forhåbentligt også den nye Shelter Harmony. Når det hele er oppe og spille, kommer min ven med Condor'en forbi. Så skal vi se hvem og hvad der flyver højest  __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 06:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mojn Janils
Når Milu nu skriver (Wir halten die Tron Seven Phono für eine der besten Phonostufen auf dem Weltmarkt) så vil jeg gætte at det er en Tron Seven riaa han får.. 
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Nå Milu .... skal vi til at ændre navnet på tråden? XV-1S er snart landet.
Hvad er det så for en RIAA du venter på og hvordan kan man overleve helt uden? ... jeg har altid mindst et par stykker at vælge imellem.
Nu vi er ved de dyre pickupper og alternativer til Condor samt XV-1S, så får jeg snart den nye Windfeldt hjem og forhåbentligt også den nye Shelter Harmony. Når det hele er oppe og spille, kommer min ven med Condor'en forbi. Så skal vi se hvem og hvad der flyver højest  |
|
|
Hej Jan.
Jaaa den kunne ændres, men beholder da min Condor, det er en knald god pu synes jeg.
Hehe ja det er ikke helt nemt at leve uden - men et eller andet sted skal man jo spare - så røg min riaa.
Og den nye er, som King skriver en Tron Seven, så må jeg jo se hvad den du'r til.
Ja der er en del at vælge imellem på toppen - og Shelter lyder spændede. Koetsu er også én jeg gerne ville lægge øre til, eller Micro Benz LP... Ja der er jo mange derude!
Windfeldt kender jeg slet ikke!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
|
er Condor fløjet igen..... ???.........
|
|
|
Hehe nixen-bixen du, den flyver ingen vegne - den er knald god! Men den har fået en storebror som den skal dele livet med! Så ja jeg beholder den, og påregner, på laaang sigt, at købe et arm rør mere, så jeg nemmere kan skifte - det kræver immervæk nerver af stål at afmontere/påmontere så dyre sager. Så er det da nemmere med et nyt armrør.
Anyway - tillykke med din nye pu!
Mvh. |
|
|
Tak........
den har kørt ca.7 timer nu ...... jeg lytter ik endnu... den kører bare et par timer om dagen
når den er oppe på en 20timer regner jeg med at lytte lidt....
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
|
|
|
Hehe nixen-bixen du, den flyver ingen vegne - den er knald god! Men den har fået en storebror som den skal dele livet med! Så ja jeg beholder den, og påregner, på laaang sigt, at købe et arm rør mere, så jeg nemmere kan skifte - det kræver immervæk nerver af stål at afmontere/påmontere så dyre sager. Så er det da nemmere med et nyt armrør. Anyway - tillykke med din nye pu! Mvh. |
|
|
Tak........
den har kørt ca.7 timer nu ...... jeg lytter ik endnu... den kører bare et par timer om dagen
når den er oppe på en 20timer regner jeg med at lytte lidt.... |
|
|
Spændende!
Du må lige gi' et par linier når du har lyttet lidt.
Hvilken riaa bruger du, indtil din/vores nye kommer?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige lidt til vores norske venner, lidt godt fra en norsk sangfugl.... dog købt i Tyskland!  :
Den skønne Kari Bremnes.
Omend tyskeren kaldte den Norwegian Wood, så er det altså dobbelt lp'en Norwegian Mood.
Sjovt nok sponsoreret af flere tyske hifi producenter...
Den glæder jeg mig til at høre!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
|
|
|
Hehe nixen-bixen du, den flyver ingen vegne - den er knald god! Men den har fået en storebror som den skal dele livet med! Så ja jeg beholder den, og påregner, på laaang sigt, at købe et arm rør mere, så jeg nemmere kan skifte - det kræver immervæk nerver af stål at afmontere/påmontere så dyre sager. Så er det da nemmere med et nyt armrør. Anyway - tillykke med din nye pu! Mvh. |
|
|
Tak........
|
|
|
Spændende! Du må lige gi' et par linier når du har lyttet lidt. Hvilken riaa bruger du, indtil din/vores nye kommer?
Mvh. |
|
|
Jeg bruger den indbyggede Riaa i min nuværende forforstærker (Musical fidelity A5)
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
|
|
|
|
|
Tak........
|
|
|
Spændende! Du må lige gi' et par linier når du har lyttet lidt. Hvilken riaa bruger du, indtil din/vores nye kommer?
Mvh. |
|
|
Jeg bruger den indbyggede Riaa i min nuværende forforstærker (Musical fidelity A5)
|
|
|
Du har dæleme da også fået opdateret lidt i systemet kan jeg se i din signatur.
Tillykke med det... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
Milu skrev:
Jakobsen skrev:
|
|
|
|
|
Tak........
|
|
|
Mvh. |
|
|
|
|
|
Du har dæleme da også fået opdateret lidt i systemet kan jeg se i din signatur.
Tillykke med det...
|
|
|
ja en smule
det er dejlige sager.....
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 660
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei Milu
Så nu bliver det Tron Seven og XV-1s hjemme hos dig. Glæder mig virkelig til at høre dine intrykk når alt er på plads
Mvh Asbjørn
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nightpuma skrev:
Hei Milu
Så nu bliver det Tron Seven og XV-1s hjemme hos dig. Glæder mig virkelig til at høre dine intrykk når alt er på plads
Mvh Asbjørn
|
|
|
Hej Asbjørn!
Ja det gør jeg også selv!
Hvordan går det med din nye Raven pladespiller, er du ved at ha' lært den at kende?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hei milu
jeg har haft rigtig meget glæde af raven ac. det er af de produkter helt i øverste klasse som bare leverer musikken. det er definitivt det hifiproduktet som har givet mig mest musikkglæde og ro i sjælen så langt. Intrykkene mine er igrunnen de samme som jeg hadde i starten, totalt avslappet og sammenhængende. Jeg har ikke fået min nye arm ennu, men den er nu kommet til artsound, og jeg venter den en af dagene. Nu har jeg siden sisr blivet far til en lille pige, så raven har stået stille et par uger nu. Det bliver nok lidt stille i den nærmeste fremtid også, men udover høsten er det igen tid for udforsking af raven, arm og div PU's og måske riaa. Men du milu, nu har du XV-1s. Tron Seven og sitat av TW i signaturen din. Du skulle næsten haft dig en raven også nu for at gøre billedet komplæt 
Mvh Asbjørn
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nightpuma skrev:
hei milu
jeg har haft rigtig meget glæde af raven ac. det er af de produkter helt i øverste klasse som bare leverer musikken. det er definitivt det hifiproduktet som har givet mig mest musikkglæde og ro i sjælen så langt. Intrykkene mine er igrunnen de samme som jeg hadde i starten, totalt avslappet og sammenhængende. Jeg har ikke fået min nye arm ennu, men den er nu kommet til artsound, og jeg venter den en af dagene. Nu har jeg siden sisr blivet far til en lille pige, så raven har stået stille et par uger nu. Det bliver nok lidt stille i den nærmeste fremtid også, men udover høsten er det igen tid for udforsking af raven, arm og div PU's og måske riaa. Men du milu, nu har du XV-1s. Tron Seven og sitat av TW i signaturen din. Du skulle næsten haft dig en raven også nu for at gøre billedet komplæt 
Mvh Asbjørn
|
|
|
Tillykke! Det er jo så meget mere end sølle hifi - sådan at få et barn!
Hehe, ja den er også i tankerne sådan en Raven - men det bliver vist ikke foreløbig - de seneste investeringer har trukket hårdt på kontoen.
Ja og jeg venter stadig på min Tron Seven - bruger tiden på at købe LP'er - så er der lidt nyt at spinne på Aries når det lader sig gøre. Som det ses et par indlæg lægre oppe har jeg erhvervet en dobbelt lp fra Kari Bremnes den glæder jeg mig til at høre. Brian7500 har solgt mig 3 af de nyere Bruce Springsteen LP'er som manglede i samlingen - tak Brian!  . Og netop i dag er der ankommet en Half Speed Mastering af Bruce Springsteen's Darkness On The Edge Of Town. Og der er en håndfuld på vej fra UK.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
Tak for det milu. Jeg har nogle deilige dage
Du har du lidt at hygge dig med kan jeg forstå. Du og Fosse har visst mer en XV-1s til felles, han er nemlig også ret glad for the Boss, for at sige det mildt
Asbjørn
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Nightpuma skrev:
|
hei milu
Mvh Asbjørn
|
|
|
Brian7500 har solgt mig 3 af de nyere Bruce Springsteen LP'er som manglede i samlingen - tak Brian! . Mvh.
|
|
|
Det var da så lidt Milu. Jeg kunne jo ikke høre dem alligevel. Og jeg ved at du vil værdsætte dem
Og mange gange tillykke dig til Asbjørn. Det er stort at blive far. Det har jeg selv haft den glæde at blive foreløbig 2,5 gange. Så kan alverdens hifi altså godt pakke sammen. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Nightpuma Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Nightpuma skrev:
|
hei milu
Mvh Asbjørn
|
|
|
Brian7500 har solgt mig 3 af de nyere Bruce Springsteen LP'er som manglede i samlingen - tak Brian! . Mvh.
|
|
|
Det var da så lidt Milu. Jeg kunne jo ikke høre dem alligevel. Og jeg ved at du vil værdsætte dem
Og mange gange tillykke dig til Asbjørn. Det er stort at blive far. Det har jeg selv haft den glæde at blive foreløbig 2,5 gange. Så kan alverdens hifi altså godt pakke sammen.
|
|
|
Tak for det Brian. Å få barn er det største man kan oppleve i livet, så enkelt er vel det 
Asbjørn
|
| Til top |
|
| |