Musashi: Mange tak :) jeg er også rigtig glad for det sæt, har haft Jamo før, og var utilfreds, da subben ikke kunne følge med, under film, hvis der kom for store brag så gav den simpelthen et knald uden lige så man troede nå det var så den sub...
Men med dette sæt, må jeg indrømme de har virkelig gjort det :) prisen for hele sættet var 13.000,- hos hifiimport, hos expert inde i byen skulle de have 20.000,- der var noget at spare over nettet :) Og subben kan sagtens følge med...
Det er et Panasonic TH37PV60E super godt tv :)
Reddragunee: Det bliver ikke til Projektor lige pt. en gang i fremtiden hvor jeg kan bruge et helt rum til hjemmebio, ja så måske :) men har aldrig sagt mig det store, så måske heller en 50" eller 60" Plasma skærm i 1900x1080 hehe :D
Beo4: Tak men de er nu lave en ren alu :) ingen plastik der hehe...
Lidt info om dem:
Jamo A707 er den største højttaler i Jamos A7 serie. Som resten af serie har Jamo A7 højttalerserie, har Jamo A707 Neodymium magneter i deres enheder.
Neodymium er et magnetmateriale, som er 10 gange kraftigere end almindelige magnetmateriale og fylder derfor ikke så meget og kan placeres indvendig i højttalerenhedens svingspole. Derfor kan Jamo bygge smalle søjlehøjttaler, uden at det går ud over lydkvaliteten.
Kabinet materiale Aluminium
Jamo A70 sub er en kraftig subwoofer i pænt design, der matcher hele Jamos A7 højttalerserie.
Jamo A70 sub har en 500 watts 22ohm digital forstærker og en 10" bas enhed. Alle tilslutnings er under subwooferen, så den er så pæn at se på. I toppen af subwooferen, sidder der et rundt hjul, som er volumenkontrollen der matcher højttalerens design.