Emne: tunghør’s setup ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Havde faktisk opsnuset en akito på tysk ebay, som jeg tænkte måske ville blive rimelig i pris, da den har et par små mærker - men den galloperer bare deropad |
|
|
Akito ryger altid for (alt for) høje priser på eBay. Akito Mk II (serienummer 100.000 og fremefter) skulle være noget bedre end Mk I.
tunghør skrev:
En technics 1210 er vel også fjederophængt, eller husker jeg forkert? |
|
|
SL-1210 er ikke fjederophængt.
tunghør skrev:
Jeg havde egentlig regnet med at tage springet til en fjederophængt. Hvad er der næsten andet end rega ellers? |
|
|
Hvis det skal være rimeligt billigt (som den auktion du vandt) er det rigtigt nok svært at komme i tanke om så meget andet end en god gammel Thorens. Og hvis der så også skal en bedre arm på end den medfølgende, ja så bliver det pludseligt lidt dyrere (D’oh!). Der dukker en sjælden gang imellem noget vintage DD halløj op som måske (måske...) kunne være interessant men så er der lige dét med al elektronikken indenbords... Svært at anbefale uforbeholdent. Men man har da lov at være heldig.
Nå ja, så lavede Schweizerne vist også en underlig sag med et forældet drivsystem engang men det kan jeg da slet ikke anbefale!
tunghør skrev:
Et eller andet sted er det vel også fordi jeg godt kunne tænke mig at prøve at lege med sådan en fjeder-fætter. Det er ligesom ægte fuldblod, så  |
|
|
Ja eller a real pain in the butt!  TD320MkII, TD321 (med en god arm) & TD2001 vil utvivlsomt - takket være deres mere taknemmelige fjedersystem - stjæle mindre af ens dyrebare tid. En TD160Super er dog helt sikkert noget kønnere at beskue (hvis man går op i slige petitesser).
Der er dog flere kandidater (en del engelske) hvis det endelig skal være fjederophængt. Jeg har da flere gange set STD305M (Strathclyde Transcription Developments) til salg her på siden f.eks. og det en del billigere end visse af de mere kendte gyngende landsmænd (Li..).
Om de engelske kandidater så har flere excentriske nykker end dem fra Tyskland/Schweiz må stå hen i det uvisse...
Enough blabber.
|
Til top |
|
|
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry guys. Jeg vender tilbage og blander mig i snakken og besvarer spørgsmålene senere. Jeg er i fuld gang med at få ordnet de sidste par ting på min Thorens. Montering af toppladen, lidt spraymaling osv. 
I'll be back! __________________ En Tandberg gi'r sig aldrig ud for mere end den er
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal endelig bare blabre derudaf, Krenzler  - jeg blir' lidt klogere hele tiden! Uha, så Lenco'en er ikke fjederophængt - det var så noget at en forglemmelse fra min side  . Har faktisk også kigget langt efter en af dem, men valgte den fra i denne omgang, da man jo så straks skal i gang med at bygge ny plint. Den originale plint på en td super skulle derimod være udemærket, som jeg forstår det. Ikke så god som en hjemmebygget Lenco plint, men ikke så tosset endda? En sl 1210 spiller sikkert aldeles fremragende, men jeg har nok lidt svært ved at forlige mig med udseendet. Gamle spiller med meget elektronik i, skal det heller ikke være. Synes jeg har rigeligt at gøre med mine gamle recievere, så ikke mere der er alt for upålideligt til mig  . Og som du selv nævner, er der jo prisen. Man får da vist meget for pengene med en gammel thorens, og det er også ret nemt at skaffe dele til dem, hvis der skulle blive brug for det. Jeg er vist bare brændt lidt varm på en 160 super - synes der er et eller andet over den  . Om jeg så bliver træt af at justere fjedre på den, må tiden vise. Så kan det jo være den må videre, men sådan een er der vist altid en køber til, så det er jeg ikke så bange for. -Og så har jeg da prøvet det, og ved hvad det er at ha' plov med fjedre. Ja, de to akito'er der er på ebay i øjeblikket løber da vist pænt deropad. Kan forstå det med den i england, så pæn som den er, men da ikke den tyske, der har et par skrammer, og så er det endda ikke en mk2'er. Så godt du skrev et sted at 2'eren var noget bedre, og det skrev jeg mig da også bag øret
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
seansmiller Forum Bruger

|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Hej Seansmiller - lang tid siden Tror du har ret - det er gået lidt efter "hvad er der til rådighed" princippet. På de gamle tandberg recievere er der også gerne nogle små forskelle - måske det har været en almindelig måde at lave grej på dengang? Det bedste er nok at vente til der dukker en op i DK som jeg selv kan kigge på, eller også skal det altså være en auktion med masser af fotos og info. Jeg er ikke særlig tændt på at skulle til at udskifte halvdelen af pladespilleren, så hellere købe den rigtige første gang. Det ender sikkert også med at være billigere - så jeg har sendt en mail til tyskeren, og bedt om at handlen går tilbage.. En almindelig 160 mk2'er kunne vist også være noget - der er da ihvertfald nogle af dem der har både den gode tallerken, og det gode leje. Og så er der måske også lidt at spare? Vi får se hvad der engang dukker op 
Jo tak - det kunne være rigtig spændende at høre dit setup en dag ! Jeg tænkte faktisk så sent som i går på hvordan det gik med din nye arm - er den hvad du havde håbet? Vi må kigge på en dag på et eller andet tidspunkt - lige nu arbejder jeg på at komme ovenpå igen. Skulle ellers have været ind og høre Mashuros anlæg i morgen, men jeg bliver nok nødt til at aflyse det. Er bange for jeg stadig smitter... -øv .
|
|
|
Så blev jeg færdig med arm monteringen, og hvad dermed følger (og det var ikke småting). Nu sidder jeg endelig og nyder lyden og synet med en stor godnatpilsner efter de mange timers arbejde (Krenzler, du får en pb i morgen).
Ja det er sgu alt for lang tid siden Tunghør. Når du kommer ovenpå igen så finder vi ud af noget. Jeg går og venter på en ny PU, så det kommer sikkert til at passe fint med at vi finder en dag hvor du og Krenzler kigger herhjem når du er frisk igen.
Jo, som det billede Krenzler så passende viste, så er det min anden! AT-1005II arm som jeg har gået og puslet med. Den første som jeg nævnte for noget tid siden var defekt, men der sælgeren lod handlen gå tilbage. Så for godt og vel 2 uger siden var jeg så heldig at købe endnu en. Denne gang var alting perfekt, og tilmed billigere. Den lyder virkeligt godt, og den er samtidig i tip-top kosmetisk stand (efter mere end en times rengøring).
Her er et lille sneak-peak:

Hva' siger du så Krenzler? 
Som du kan se på billedet, så har jeg med denne arm valgt at hæve og sænke armen med en original Thorens armlift, som jeg har fra en TD 166 donor plov. Det er en kæmpe fornøjelse.
Jeg kan jo godt forstå at du er lidt lun på en TD 160 super, Men det vil måske nok være en god ide hvis du fik set hvordan sådan en fjederophængt plov er at betjene (meget sprælsk). Mht. justering af fjedrerne, så lærer man efterhånden at blive bedre og hurtigere til det. Jeg har for ikke så lang tid siden siddet og banket mit hoved ind i bordkanten i frustration over at fjedrerne ikke ville som jeg, men nu tager det mig ca. 10 minuter.
Du vil uden tvivl kunne finde en TD 160 MKII billigere end en super, men hvor nemt det er at finde en med et 10mm. leje skal jeg ikke kunne sige. Og den er jo heller ikke blydæmpet indeni ligesom en super. Men hvis du ender med en fjederophængt Thorens, så har du jo Krenzler og jeg som en Thorens-problem hotline. 
__________________ En Tandberg gi'r sig aldrig ud for mere end den er
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej seansmiller.
Jeg var ellers blevet helt nervøs for om du sad og flåede dig i hårtotterne medens at du snøftede sagte.  Men jeg kunne vel have sagt mig selv at alt er gået vel - du ka' jo bare det pjat!
Hva' så spørger du? Ud fra det alt for lille billede ser det helt sikkert mega-nice ud.  Can't wait to meet him in person. Nu skal han vel snart navngives endeligt?
Hvad siger du tunghør?  Husk lige hagesmækken når vi engang kigger forbi hos S. Miller.
|
Til top |
|
|
seansmiller Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Krenzler.
Tak skal du have. Nej jeg fik boret det sidste hul i toppladen til armrest'en uden problemer.
Det sidste her til aften gik så godt at jeg i min overstadighed har knappet endnu en fyraftensbajer op. 
Jaaeh... Jeg ved faktisk endnu ikke om det en Hr. eller Fru. Min Sansui, som du jo har navngivet, er der derimod ingen tvivl om. Den er jo en stor maskulin testosteronfyldt humørbombe. Min pladespiller er nok en Fru Thorens (den fylder for meget i landskabet til at være en Frøken).
Når i kommer herhjem så smider jeg nogle håndklæder på gulvet rundt omkring anlægget, så ingen glider i mundvandet. 
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig i at det må være en Fru et-eller-andet. Med de runde kurver & berøringsvenlige flader...
Jeg tropper op i våddragt, vaders, regnslag & gummistøvler - bare for at have mit på det tørre. Desuden skal jeg se om jeg ikke kan låne et gangstativ - man kunne jo glide & brække noget.
Men vrøvl til side: Huldra-inden har opført sig upåklageligt hele dagen så det er jo en fornøjelse. Men føj hvor lyder overkomprimeret gøgl som P3 dog slemt (The Voice & lignende kommer ikke på tale). P2 er en helt anden verden. Godt at man ikke er overfølsom over for klassisk musik.  Sverige har helt sikkert også noget at byde på men det er jeg ikke kommet til endnu.
tunghør: Kan det tænkes at en ny & bedre PU kunne stille din sult for en stund indtil at økonomien tillader et tilpas stort spring? Eller indtil "det helt rigtige" dukker op i det mindste... Ud over AT-440MLa (som uomtvisteligt er super til prisen) er der også de nye 2M modeller fra Ortofon (som der dog ikke er den store feedback omkring endnu da de er spritnye).
Bare en ide... Sådan noget som en TD160Super med f.eks. en SME 3009 Improved arm kan nemt koste ca. 3000,-.
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er ærgeligt at jeg ikke kan lægge ører til alt Mashuro's lækre grej i denne omgang.. Technic's var den jeg lige kunne komme i tanke om, som måske ikke var fjederophængt. Regnede med, at det' var lenco'en  . Tror jeg venter lidt med ny pu, og slider lidt videre på min AT95 - indtil videre er jeg egentlig fint tilfreds med ploven som den er. Det begynder bare at klø i fingrene engang imellem, når jeg ser noget der er federe  . Jeg satser stadig på at en 440 mla er den rigtige for mig. Prisen er i orden, klangen går jeg ud fra er nogenlunde sammenlignelig med en AT95, som passer godt ind i mit system, den har lidt mere output end en AT95, hvilket jeg engang imellem savner, og så er der det med at den skulle spore suverænt. Ret vigtigt for mig, da jeg udelukkende kører med brugt vinyl. Der hvor jeg egentlig savner lidt på vinylfronten, er når jeg afspiller en plade der er godt slidt. Hvis pladen ellers er i orden, så lyder det ret godt i mine ører  . 3000 kr for en 160 super og 3009 arm - ja, det lyder egentlig meget rigtigt, og det skulle det da egentlig også være værd - men jeg kan godt li' at gøre en god handel  , og jeg har tid at vente. Vi får se hvad det ender med, når det nu glippede i denne omgang - egentlig havde jeg ikke regnet med at få den super til det jeg havde budt, men tænkte bare at hvis det alligevel lykkedes, så var det jo bare alletiders. Ærgeligt det så gik i skuddermudder.. Så din første arm var defekt, Seansmiller? Hvad var problemet - den så da vist rigtig fin ud på billedet, hvis jeg husker rigtigt? Godt at du så efterfølgende har skaffet en der er i orden - og flot ser den jo ud!  Det kunne være rigtig spændende at høre dit setup, og som i rigtigt siger kunne jeg godt tænke mig at opleve en fjederophængt plov irl. Det kunne jo være det slet ikke harmonerede med mit temperament. Er der så noget med at man eventuelt kan prøve at udskifte fjedrene med sorbotane-klodser?
|
Til top |
|
|
seansmiller Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Tror jeg venter lidt med ny pu, og slider lidt videre på min AT95 - indtil videre er jeg egentlig fint tilfreds med ploven som den er. Det begynder bare at klø i fingrene engang imellem, når jeg ser noget der er federe . |
|
|
I know the feeling. 
tunghør skrev:
Jeg satser stadig på at en 440 mla er den rigtige for mig. Prisen er i orden, klangen går jeg ud fra er nogenlunde sammenlignelig med en AT95, som passer godt ind i mit system, den har lidt mere output end en AT95, hvilket jeg engang imellem savner, og så er der det med at den skulle spore suverænt. Ret vigtigt for mig, da jeg udelukkende kører med brugt vinyl. Der hvor jeg egentlig savner lidt på vinylfronten, er når jeg afspiller en plade der er godt slidt. Hvis pladen ellers er i orden, så lyder det ret godt i mine ører . |
|
|
Når du nu hører så meget, eller næsten udelukkende brugt vinyl, så kunne du jo også overveje en DL-103 PU. I kraft af dens koniske nåleslibning, skulle den være særdeles velegnet til plader som ikke længere er i "mint condition". Den PU som jeg går og venter på, som jeg nævnte tidligere, er netop en DL-103, så du kan jo selv få syn, eller øre for sagen når vi ses. Jeg er selv lidt spændt på om den bl.a. er mere eftergivende overfor et par af mine lidt slidte lp'er. Og prisen er ganske tilforladelig. lige godt 800,-kr. med forsendelse. Det kræver ganske vist en velegnet step up transfomator, eller headamp.
tunghør skrev:
Så din første arm var defekt, Seansmiller? Hvad var problemet - den så da vist rigtig fin ud på billedet, hvis jeg husker rigtigt? Godt at du så efterfølgende har skaffet en der er i orden - og flot ser den jo ud!  Det kunne være rigtig spændende at høre dit setup, og som i rigtigt siger kunne jeg godt tænke mig at opleve en fjederophængt plov irl. Det kunne jo være det slet ikke harmonerede med mit temperament. Er der så noget med at man eventuelt kan prøve at udskifte fjedrene med sorbotane-klodser?
|
|
|
Ja den første AT1005II arm havde desværre en meget kedelig defekt. For det første så kom og gik signalet i højre kanal med nogenlunde samme hastighed som et blinklys (ok overdrivelse fremmer forståelsen). Ikke nok med det, så brummede den som jeg ved ikke hvad når jeg rørte ved den - Altså dårlig groundforbindelse. Rent kosmetisk så var den lidt skæmmet at nogle ridser hist og pist, samt et hak i armrøret, men det vidste jeg godt. Det havde sælgeren også illustreret i auktionen. Dette er alt sammen heldigvis historie. Nu har jeg en arm som absolut intet fejler i nogen henseende. Sjovt nok her denne arm ingen ground/stelforbindelse, men der er ikke den mindste antydning af brum eller støj.
Edit: Kablet har ingen stelforbindelse.
Jeg har ingen erfaring med at udskifte fjedrerne på en Thorens med noget alternativt, men det som Gorm f.eks. har gjort på sin DIY TD 150 lyder ret interessant.

|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den er sikkert god sådan en dl 103, men med stepup osv accelrerer prisen også til nærmest det dobbelte. Tror jeg starter med en 440 mla - jeg er trods alt nybegynder udi vinylen, så der er tid til at jeg kan lege med det andet senere. Glæder mig dog til at høre den inde hos dig  ! Det er da vist rigtigt at Gorm skiftede fjedrene til noget andet. Må vist hellere kigge lidt på hans tråd endnu engang. Det kunne jo være en løsning at ha' i baghånden, hvis mig og fjedre viser sig ikke at være kompatible  . Men jeg må vist hellere se at få pakket sydfrugterne - jeg og Mashuro har besluttet at vove pelsen, så jeg tar' alligevel på lyttebesøg. Skal blive rigtig spændende at høre Marks fede grej  ! Så har jeg nok også en eller anden mening om en 1210'er i morgen. Vi snakkes!
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

|
Sendt: 12 Maj 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tvivler lidt på at DL-103 vil komme ordentligt til sin ret i en Pro-ject 8.6 arm (selv om Denon'en er billig).
Den gode gengivelse af stemmer som du hørte hos Mashuro tror jeg godt man et stykke hen ad vejen kan tilskrive DL-103. Det er en af de styrker der ofte bliver fremhævet (prisen taget i betragtning).
Hvad siger du så til sådan en SL-1210 i levende live? (udseendet).
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 12 Maj 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, så det var nok pu'en der stod for de flotte stemmer - det vil jeg skrive mig bag øret  . Tror du har ret i at det ville være at skyde over målet, til min project. Jeg synes egentlig den er rimelig flot den 1210. Armen er rigtig flot, og pitchkontrol-skyderen falder egentlig ikke så meget i øjnene, som jeg regnede med. Men det ser lidt mærkeligt ud at fødderne er så høje - det er lidt for meget af det gode, synes jeg. Til gengæld var den rimelig rar at betjene. Hurtig stop/stands af pladetallerken, og armen er nem at arbejde med. Bare lidt udnødvendigt højt over pladen, men det er måske bare et spørgsmål om tilvænning..
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det sket en del nyt. - 75'eren bliver ved med at falde ud, så jeg har sat 2060'eren på. Det er simplethen bare ikke et værdigt bytte - Nok sagt.. Det ender nok med at jeg kører lidt med mit naimsæt, på den plads. Det spiller ihvertfald fornuftigt nok  Her er 2060'eren  Imellemtiden har jeg så også sat dette, lidt usandsynlige og spøjse sæt sammen   -Det er min TP41, der har udgang til en højttaler, og den spiller så det brager, sammen med en af mine 7'ere  . Det lyder faktisk urimeligt godt, og det endte med at jeg tøffede rundt og kun hørte p3 i går, og nød det gevaldigt. Det er lang tid siden jeg har hørt radio for alvor, men det er faktisk fedt at få hørt lidt nyt på musikfronten, og noget af det var såmænd rigtig fedt. Jeg skal til at høre mere radio, her i huset  . Det sæt kan forøvrigt uden problemer spille stuen op  - og så er der endda input for en kilde. Det kan jeg desværre ikke få til at virke - er der nogen kendere der har en ide der? Så er jeg begyndt på en opgradering på vinylsiden. Det har kløet lidt i fingrene for at gøre noget der, og jeg har været så heldig at få lov at købe Krenzlers's Thorens 150  . Så har jeg flottet mig, og bestilt en denon dl103, da jeg synes den sang så smukt, både hos Mashuro og Seansmiller. Med tiden bygger jeg nok en ny plint til hende, men for nu handler det om at få den op at køre. Den er lidt i dele, men det er nok ikke så galt som det virker - det er bare første gang jeg rigtig skal rode med plov  . Skal nok holde jer posteret med eventuelle fremskridt Har på Seanmillers anbefaling også været inde og købe noget recordskin - et rensemiddel til LP'er. Jeg melder tilbage, når jeg engang har prøvet stadset - men sælgeren derinde var helt oppe at ringe over det, og jeg er sikker på at Seanmiller ikke anbefaler det for ingenting
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja, glemte at tilføje at jeg med det lille sæt har gjort mig uafhængig af elnettet, da transistorradioen kører på batterier. Ta' den, antisilver
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Nå ja, glemte at tilføje at jeg med det lille sæt har gjort mig uafhængig af elnettet, da transistorradioen kører på batterier. Ta' den, antisilver
|
|
|
Hahaha  Super-pointe der,Tunghør  Jeg gad godt at høre TP41 med en Hifi System 7(1 stk!)  Jeg kan jo starte her,hos mig selv,med TP41 og en Hifi System 12......  Det er for morsomt.Tænk hvad folk smider af penge for at få det mest øretrættende skrigende ragelse indenfor dørene,og så sidder vi og flipper over en reiseradio med en enkelt højttaler på..... og snakker STADIG om FED lyd!
Jeg kan iøvrigt godt forstå at du foretrækker Naim,fremfor TR2060,selvom TR2060 er flottere end Naim,efter min mening.... Men lyden er ikke overbevisende i TR2060,desværre.Jeg skal nok ta' action på din forespørgsel __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
seansmiller Forum Bruger

|
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
Så er jeg begyndt på en opgradering på vinylsiden. Det har kløet lidt i fingrene for at gøre noget der, og jeg har været så heldig at få lov at købe Krenzlers's Thorens 150 . Så har jeg flottet mig, og bestilt en denon dl103, da jeg synes den sang så smukt, både hos Mashuro og Seansmiller. Med tiden bygger jeg nok en ny plint til hende, men for nu handler det om at få den op at køre. Den er lidt i dele, men det er nok ikke så galt som det virker - det er bare første gang jeg rigtig skal rode med plov . Skal nok holde jer posteret med eventuelle fremskridt  |
|
|
Udover at du har købt en Thorens pladespiller, hvilket jeg jo kun kan bifalde , så er det nu altså også et flot PU spring du tager der fra en AT-95E til en DL-103. Det fortjener et stort herfra!
Den PU havde du vist ikke regnet med at skulle ende med for bare en uge eller to siden? 
tunghør skrev:
Har på Seanmillers anbefaling også været inde og købe noget recordskin - et rensemiddel til LP'er. Jeg melder tilbage, når jeg engang har prøvet stadset - men sælgeren derinde var helt oppe at ringe over det, og jeg er sikker på at Seanmiller ikke anbefaler det for ingenting 
|
|
|
Jeg synes jo at det er lidt betryggende at købe et produkt hos nogen som udover at tale varmt for det, også selv bruger det. Hvis det utænkelige skulle ske, at du bliver slemt skuffet over det Record Skin Tunghør, så køber jeg gerne den flaske af dig næste gang vi ses. Min egen flaske er efterhånden ved at være godt brugt, så jeg skal alligevel snart ind og have købt en ny. Men jeg er dog ret sikker på at du bliver ligeså godt tilfreds med købet som jeg blev. Det har fjernet støj og knas fra flere af mine gamle plader, hvor jeg troede at det meste af det var slid. Det er ikke specielt billigt, men det virker perfekt efter kun en omgang, og det er for mig alle pengene værd.
|
Til top |
|
|
tunghør Forum Bruger

|
Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen du skal da nok få lov til at høre det en dag  . 7'eren har jeg ellers lidt svært ved at komme overens med, men den er jo rigtig nem at drive, og TP41 kan virkelig fyre den af på en 7'er  Tror jeg har nævnt for dig før, at jeg mistænker at min 2060'er måske nok trænger til nye lytter. Det ville også gå et langt stykke hen ad at forklare at den er så uspændende. Men blå bliver den altså alligevel aldrig  Ville være fedt hvis du kunne finde ud af det med kilden - gider du ikke prøve med din egen? Jeg gad godt høre den med en pladespiller
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

|
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er godt nok pæn sådan en TP41. Jeg har ikke rigtigt kigget ordentligt på den før nu (undskyld Tante Berg!  ).
Jeg vil da lige tjekke det der Record Skin halløj ud...(?)
Jeg må få gjort et eller andet ved radio-situationen herhjemme.  Det er en dejlig ting.
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej tunghør, kedeligt med de udfald på sådan en lækker resievers, som den TR 2075 jo er (har hørt den flere gange hos Tante Berg)
Når du har fået den TR 2075 til at køre stabilt, vil jeg da (på trods af rygterne) gerne købe din TR 2060 pøj pøj, knæk og bræk 
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|