| Forfatter |
|
Brian73 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er den kommet på region 1? eller anden region?
Mvh Brian
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
øhhh, nej... du er nok en anelse for tidligt ude kammerat!
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej da! den har jo lige haft verdenspremiere og kører i biffer verden over!
...den kommer vel først til foråret engang på Reg.1 og til august på Reg.2 ligesom de sidste 2 år... __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn jeg var ikke hurtig nok  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der gik over et halvt år før De 2 Tårne kom på dvd, efter bio-premieren.
Men jeg skal selv vente længere. Jeg skal have Extended. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til at jeg spurgte er; jeg har fået den tilbudt... godt nok hjemmebrændt dvd. til 75 dask... syntes oz det lød vildt tidligt iht. den lige er startet i biffen..
gad vide hvor den så er fra???
Mvh. brian
btw. vil ikke købe brændt dvd. og sælger heller ikke....
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannick skrev:
|
Der gik over et halvt år før De 2 Tårne kom på dvd, efter bio-premieren.
Men jeg skal selv vente længere. Jeg skal have Extended.
|
|
|
Det skal jeg da også!! har også de to andre Extended..
mvh. Brian
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian73 skrev:
|
Grunden til at jeg spurgte er; jeg har fået den tilbudt... godt nok hjemmebrændt dvd. til 75 dask... syntes oz det lød vildt tidligt iht. den lige er startet i biffen..
Mvh. brian
|
|
|
Det kan være en screening. Altså downloaded fra internettet, men kvaliteten er altså langt fra dvd. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay... Takker for alle svar.
Mvh. Brian
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan også være en af de dvd'er der tit bliver sendt ud til biograferne, inden premieren, så biograferne kan beslutte sig for, om de vil vise filmen eller ej.
Mht. LOTR, tror jeg dog næppe det er tilfældet, pga. det store hemmelighedskræmmeri der ellers har præget lanceringen af filmen(e).
Der er nok tale om en såkaldt "telesync" udgivelse, hvor en person har siddet inde i biografen og optaget filmen på et kamera 
|
| Til top |
|
| |
Martin H N Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 21 December 2003 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Extended versionen udkommer til Maj, så den kommer ud lidt hurtigere end de tidligere extended versioner.
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
|
Det kan også være en af de dvd'er der tit bliver sendt ud til biograferne, inden premieren, så biograferne kan beslutte sig for, om de vil vise filmen eller ej.
Mht. LOTR, tror jeg dog næppe det er tilfældet, pga. det store hemmelighedskræmmeri der ellers har præget lanceringen af filmen(e).
Der er nok tale om en såkaldt "telesync" udgivelse, hvor en person har siddet inde i biografen og optaget filmen på et kamera 
|
|
|
Der er en DVD i omløb og det er ikke en telesync eller cam version. Jeg har set den hos en jeg kender, det ligner en af de der asiatiske bootleg versioner...menuerne er i hvert fald til at dø af grin over - og så er det en én disc version, det har vi vist ikke set før i LOTR sammenhæng.
|
| Til top |
|
| |
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian den kan købes på dvd men kvaliteten er langt fra normal dvd standard
 |
Overall Quality Rating :     
Price : US$ 7.88

| Category |
: |
Action / Adventure / Fantasy |
| Starring |
Viggo Mortensen, Elijah Wood, Orlando Bloom, Sean Astin, Ian McKellen, Dominic Monaghan, Andy Serkis, Liv Tyler, Hugo Weaving |
| Directed by |
Peter Jackson |
| Video Format |
Widescreen 1.85:1 - NTSC - Color |
| Audio Tracks |
- English |
| Subtitles |
English, Chinese, Thai, Bahasa (Close Captioned | |
Jeg har selv købt starwars 4-5-6 på dvd (kopi fra laserdisc) hos denne forhandler og de er langt fra normal dvd kvalitet og de har fået 5     og LOTR3 har fået 2  dette er forhandlerens menig om kvaliteten.Vent til den kommer på rigtig dvd i 2004 og ikke denne dårlig udgave 
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så filmen på nettet for et laaaang tid siden, på nettet. Filmen var bare den allerførste udgave der nblev lavet med fejl og det hele :(, men hvem gider overhovedt at have film der hentet? For det første er det ulovligt, og det andet er kvaliteten max ringe. :(
Der er dog en del "grupper" på nettet som skaffer rigtige DVD film, og så releaser dem i den rigtige kvalitet, nogle gange er ektramateriale dog fjernet fra skiven, og filmen er komprimeret til 1 eller 2 disks.. De for filmne fra folk der enten har adgang til dem eller "for adgang" til dem :(
Jeg købte engang en DVD hvor der stod den hade DTS Norah Jones - Live In New Orleans, Sjovt nok var den ikke blevet udgivet med DTS endnu :( Dengang. da jeg så satte den i afspiller og indstillede den til DTS så var lyden MEGET UTILFREDSSTILLENDE, den var meget "mekanisk" og bare ringe :(. Det har sikkert været en brændt udgave, hvor de selv har lagt det ekstra lydspor på :(
|
| Til top |
|
| |
dytti Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 495
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian73 skrev:
|
Mvh. brian
Nu skal jeg ikke opfordre til ulovligheder - for det er det. Men den kan komme fra P2P Kazaa. Der kan de fleste film efter sigende hentes - før verdensprmiere |
|
|
__________________ Må vellyden dale over jer
|
| Til top |
|
| |
Porkyhead Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin H N skrev:
| Extended versionen udkommer til Maj, så den kommer ud lidt hurtigere end de tidligere extended versioner. |
|
|
Til maj!!?
Er du helt sikker på det? Den normale DVD udgivelse (ikke extended) plejer da først at udkomme august.... Ka det så godt passe at extended allerede kommer om 5 måneder??? __________________ Hilsen Christian
|
| Til top |
|
| |
Martin H N Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 27 December 2003 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der eksistere selvfølgelig ikke nogen 100% garanti, men i følge en del interviews skulle der være gode chancer for at vi ser den der.
Peter Jackson er selv interesseret i at få projektet "afviklet" så han kan komme igang med andet, og samtidigt skal vi huske på, at han ikke som tidligere år, har skulle koncentere sig om produktionen af l**t: TTT og l**t:RotK, så han har alt hans fokus på færdiggørelsen af extenden versionen.
Hvad der så kan diskuteres er om, at der kan nå at laves musik/lyd færdigt til deadline maj, samt om de scener som kræver special effects kan blive færdig gjort til en tidligere udgivelses dato.
Under alle omstændigheder har jeg forstået at Maj ikke er en urealistiske udgivelses dato (horse mouth), men som vi tit har oplevet med release dates kan de jo blive skubbet, så det ville heller ikke overraske mig om vi i løbet af nogle måneder høre en Juni/Juli som fastsat release.
|
| Til top |
|
| |
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 27 Januar 2004 kl. 05:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en lille note til denne tråd. Jeg er lige kommet hjem fra en måneds ophold i Kina, og der lykkedes det mig at finde en DVD-version af Return of the King, som jeg måtte betale den fyrstlige sum af 7½ krone for. Selv om den blev købt i en normal butik, er her altså tale om et kopi produkt (det fandt jeg ud af da jeg checkede filmen på en lånt computer derude), og kvaliteten er helt til grin med elendig lyd og billede, og der mangler også lidt film i ny og næ, bl.a. Deagol og Smeagols fisketur i begyndelsen af filmen, så den dvd er ikke mange sure sild værd, men jeg tog den nu med hjem alligevel som en slags souvenir :-)
Den er forresten den største griner at se coveret. Det er taget fra computerspillet af samme navn, og ser faktisk helt officielt ud, og bagsiden er PROPFYLDT med stavefejl. Men det er der nu ikke noget usædvanligt i når man er i Kina - engelsk er ikke lige deres stærke side.
Hilsen
TØF
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 27 Januar 2004 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Tøffe
Faktisk er coverne som regel skrevet i chinglish (Chinese-english). Det sjoveste jeg har set er "Jean Cloud van Damme" og "Suma Thurman"
|
| Til top |
|
| |
flemming38 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 28 Januar 2004 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|