| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
for sa... de laver nogle fede produkter..  bare man så snart får lov at lytte lidt også
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for kaffe et skrummel, men den er da faktksk rigtig flot størrelsen taget i betragtning. Men er der nogle som kan greje om det er rør eller hvad det er for noget ?
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er ret svært at finde noget dokumentation på den, men jeg 88%
sikker på det er en trans bestykket forstærker, uden rør i ind eller
udgang.. Det er vist også så nononsens som det overhovedet kan blive, uden phono og riaa, tonekontroller osv.. http://www.ultraaudio.com/twbas/twbas_20070101.htmHaha.. Bare iorden witzel...
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbanlance skrev:
Synes det er ret svært at finde noget dokumentation på den, men jeg 88% sikker på det er en trans bestykket forstærker, uden rør i ind eller udgang..
Det er vist også så nononsens som det overhovedet kan blive, uden phono og riaa, tonekontroller osv..
http://www.ultraaudio.com/twbas/twbas_20070101.htm
Haha.. Bare iorden witzel... 
|
|
|
ja det er da noget specielt må man sige, specielt til prisen så burde der da ikke "mangle" noget som helst
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes prisen er skudt totalt forbi, men i denne klasse køber folk jo sikkert ind for 1 mio når de køber et helt anlæg hjem, så er det jo peanuts det her..  Men de skriver jo den lyder større, men jeg havde nu troet man havde hentet nogen flere KL A Watt for så mange penge, mindst 100W pr kanal, men hvad ved jeg om overkill når det ikk er på effekten man skal hente lyden som jeg læser det..
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ralle!!!  fedt at nogle kan tjene kassen ude i østen og i guds eget land. Var der ikke noget med at Vitus havde nogle billigere produkter på banen snart? (<100000 kr)
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror også jeg har fundet en som kan MINDST det samme .... 100K billigere, men har endnu ikke fundet test på den, dog ikke en "dansker" så jeg hopper over i denne omgang,mne flot er den bestemt.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
| Tror også jeg har fundet en som kan MINDST det samme .... 100K billigere, men har endnu ikke fundet test på den, dog ikke en "dansker" så jeg hopper over i denne omgang,mne flot er den bestemt. |
|
|
Tjoo, det er ikke en A->B bil vi har gang i her, men lidt over i der hvor det godt må se godt ud samtidigt med overfarten  . De sidste procent har altid været de dyreste, og første gang jeg hørte Vitus vidste jeg ikke hvad det var, men at de havde de sidste par procent var jeg ikke i tvivl om. Så nu er det bare at forhøje kreditforeningslånet næste gang der skal konverteres? eller skal der en bil mere i garagen
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
rattanhuset skrev:
| Tror også jeg har fundet en som kan MINDST det samme .... 100K billigere, men har endnu ikke fundet test på den, dog ikke en "dansker" så jeg hopper over i denne omgang,mne flot er den bestemt. |
|
|
Tjoo, det er ikke en A->B bil vi har gang i her, men lidt over i der hvor det godt må se godt ud samtidigt med overfarten . De sidste procent har altid været de dyreste, og første gang jeg hørte Vitus vidste jeg ikke hvad det var, men at de havde de sidste par procent var jeg ikke i tvivl om.
Så nu er det bare at forhøje kreditforeningslånet næste gang der skal konverteres? eller skal der en bil mere i garagen 
|
|
|
Bevars den er også flot, det synes jeg... men om ordet "flot" er 100K værd kan jeg ikke lige blive sikker med mig i selv 
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 02:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mindes, vi havde en bruger herinde fra Vitus Audio en årgang. Kan det ikke passe? Personen har godt nok ikke været aktiv i et stykke tid, men måske vil han fortælle lidt om de kommende (billigere) modeller?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 05:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor så storprisfoskel på vitus når man kan få DENSEN BEAT100 til 5500
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 05:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
jørstad skrev:
| hvorfor så storprisfoskel på vitus når man kan få DENSEN BEAT100 til 5500 |
|
|
Forhåbetlig fordi det langt fra er samme produkt 
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vitus er i gang med at få opdateret deres hjemmeside, så der skulle gerne være lidt mere info at hente her i løbet af 1. kvartal af 2007.
Der er en "lillebror" på programmet til SS-101 ved navn SS-010, som ligger på ca. 80.000,- Dkr.
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud, men det er bare synd, at Vitus forstærkere lyder mere lamt end Linn på stereoider!
Har en makker der havde 100W kl.A blokken, samt forforstærker - det lød SÅ kedeligt!
Endnu værre lød det for år tilbage, da Vitus og Peak Consult stillede op på Supertræf i Viborg - det var det dårligste jeg nogenside har hørt, uanset pris - Denver, prosonic og lign. includeret... Føj det var pinlig!!!
|
| Til top |
|
| |
VonLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 08:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool... har faktisk produceret printkort til Vitus.. gad vide om de ligger i SS-101'eren...
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
|
Endnu værre lød det for år tilbage, da Vitus og Peak Consult stillede op på Supertræf i Viborg - det var det dårligste jeg nogenside har hørt, uanset pris - Denver, prosonic og lign. includeret... Føj det var pinlig!!!
|
|
|
Ved supertræf i 2005 hørte jeg to store (læs: Mega) effektblokke fra Vitus på et sæt Mårten Design højttalere. Det setup er nu min absolutte reference. Har aldrig hørt noget bedre.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg tro han er helt ligeglad med hvad der menes herhjemme, han sælger godt udenfor DK.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Vitus Branchemedlem

Vitus Audio
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
David skrev:
|
|
|
|
Ved supertræf i 2005 hørte jeg to store (læs: Mega) effektblokke fra Vitus på et sæt Mårten Design højttalere. Det setup er nu min absolutte reference. Har aldrig hørt noget bedre.
|
|
|
Hejsa "Sonny" - Og takker!
Vi har jo alle vores egen smag - og David har da lov til at have sine meninger. Det har vi også
Mvh
Vitus
|
| Til top |
|
| |
Vitus Branchemedlem

Vitus Audio
Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 04 Januar 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
|
Hej
Jeg tro han er helt ligeglad med hvad der menes herhjemme, han sælger godt udenfor DK.
|
|
|
Hejsa Rene,
Ja vi kan absolut ikke klage - men helt ligeglad er man vel aldrig - vel! 
Mvh
Vitus
|
| Til top |
|
| |