Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 04:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Ny forhandler i Århus åbner 1/1-07 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Tak for opmærksomheden, Malthe,

I det store setup er det The Orchid der er signalkabel i RCA version, og CS 122 som HT-kabel.

I underetagen kører jeg med The Name og D-102 MkIII som signalkabel og tre varianter til HT: The Skyline, Clearwater og CS 122.

Hertil har jeg et par hjemmeloddede udgaver af D-502 signalkabler, som man kan høre op mod de nævnte.

Det er bevidst at jeg kører med de mere almindelige HT-kabler fra VDH, dels fordi der er gode "nok" til selv rigtig godt grej og dels for at vise, at det er ikke kabler der skal gøre hele forskellen på godt og og fremragende. Det er jo hovedbestanddelene som elektronik og højttalere!

Det samme synspunkt gør sig gældende for signalkablerne, jeg har kun de mest gængse til huse, vil man have de seje og dyrere ting, må kunden enten købe det uhørt, eller jeg skal prøve at skaffe en demoversion om den findes i DK.

Går og overvejer om jeg osse skal have noget Integration hjem i demo og evt en Second, for de som er interesserede i blød lyd.

Gennem de sidste 4 år har jeg kednt VdH og har hørt en del af hans mange produkter. Også de mere usædvanlige, som de dyre sølvkabler og de tykke HT-kabler. KvK har blandt andre inspireret mig til at gå videre i det Hul´ske univers. Jeg har tidligere haft The Second, The Bay, D-102, D-501 og D-502 i Hybridversion. CS122, Inspiration, Clearwater og Skyline. Samt en del andre mærker ind imellem, men det er jo off-topic her.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes