Forfatter |
|
dolese1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
Sendt: 18 December 2003 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Juel skrev:
Med 1 års garanti lyder det ikke helt ilde. Og på dba kan man erfaringsmæssigt godt krejle en anelse om priserne
Sagde Jyden
|
|
|
Mange tak! Så vil jeg prøve at presse ham lidt i pris, hehe __________________ Mit H/K B&W anlæg:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16179&PN=1
|
Til top |
|
|
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 18 December 2003 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan nu godt forstå du (og kæresten) gerne vil have en MX'er. Jeg syntes det er synd og skam at alle fjernsyn idag ligner hinanden. Jeg er lidt træt af alle de sølvfarvede plastickasser der står rundt omkring idag (incl. hjemme hos mig selv). __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
Til top |
|
|
dolese1 Forum Bruger

|
Sendt: 18 December 2003 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
rune-nielsen skrev:
Jeg kan nu godt forstå du (og kæresten) gerne vil have en MX'er. Jeg syntes det er synd og skam at alle fjernsyn idag ligner hinanden. Jeg er lidt træt af alle de sølvfarvede plastickasser der står rundt omkring idag (incl. hjemme hos mig selv).
|
|
|
Glad for at du forstår mig:) Det er nu overhovedet ikke fordi, at jeg synes der er så meget prestige over B&O, men jeg synes bare at designet falder rigtig godt ind i vores stue. Og så er de heller ikke helt så dybe som normale fjernsyn. Men jeg synes også selv, at det er mange penge at betale for et gammelt fjersyn, for der er jo kommet mange nye og bedre teknologier med tiden. Men jeg er villig til at ofre teknologierne for designet i dette tilfælde. __________________ Mit H/K B&W anlæg:
|
Til top |
|
|
dolese1 Forum Bruger

|
Sendt: 18 December 2003 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lige set et MS6000 til 4000kr. Hvad er forskellen på MX, ME og MS??? Jeg er totalt forvirret over alle de navne  __________________ Mit H/K B&W anlæg:
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 18 December 2003 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Me'eren skal du gå langt udenom, det er en skrabet udgave. MX har en ordentlig konstrastskærm, vær dog opmærksom på om coating stadig er på skærmen, da folk har det med at bruge skrappe rengøringsmidler som fjerner denne og så har man reflektioner på skærmen alligevel.
De øvrige kan jeg ikke huske, men du kan besøge www.beoworld.com de har et ganske udemærket forum hvor man får god hjælp på ældre produkter. Har du overvejet at tage ind til Fona 2000 på strøget, de har B%O med 25% rabat og rentefri 12 mdr. konto. Det var måske værd at overveje selv om dit budget er skrabet.
Jeg ville ikke købe et fjernsyn der er mere end 4 år gammelt eller max. 10.000 på billedrøret, for så har du en performancenedgang der ikke er værd at betale penge for. Hvis designet betyder så meget for dig, så overvej om ikke du bare skal have et defekt stående, og så gemme et nyt bag nogle låger i et møbel 
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 18 December 2003 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må jeg have lov til at skrive "LOEWE", det er da ikke helt grimt!!! Angående lyd fra TV; om det så er B&O så skal lyden kun spilles over anlægget, aldrig over TV´et. Jeg har selv haft MX2000, MX3000 og LE4500, samt VX4500 A2/Nicam. Beolink 1000 har ikke muligheden for aflæsning af timetal, desværre!!!
|
Til top |
|
|
dolese1 Forum Bruger

|
Sendt: 19 December 2003 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Me'eren skal du gå langt udenom, det er en skrabet udgave. MX har en ordentlig konstrastskærm, vær dog opmærksom på om coating stadig er på skærmen, da folk har det med at bruge skrappe rengøringsmidler som fjerner denne og så har man reflektioner på skærmen alligevel.
De øvrige kan jeg ikke huske, men du kan besøge www.beoworld.com de har et ganske udemærket forum hvor man får god hjælp på ældre produkter. Har du overvejet at tage ind til Fona 2000 på strøget, de har B%O med 25% rabat og rentefri 12 mdr. konto. Det var måske værd at overveje selv om dit budget er skrabet.
Jeg ville ikke købe et fjernsyn der er mere end 4 år gammelt eller max. 10.000 på billedrøret, for så har du en performancenedgang der ikke er værd at betale penge for. Hvis designet betyder så meget for dig, så overvej om ikke du bare skal have et defekt stående, og så gemme et nyt bag nogle låger i et møbel 
|
|
|
Haha, god ide med det der møbel
Jeg vil lige prøve at tjekke Fona tilbud ud. Er det den Fona overfor TDC butikken, og ved siden af H&M? __________________ Mit H/K B&W anlæg:
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

|
Sendt: 19 December 2003 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den kæmpestore Fona 2000 nede i den ende ved Magasin og ikke langt fra Fætter BR ( måske har de også et fjernsyn ).
Det var min søster der fortalte mig det i sidste uge, ved ikke hvorlænge den kampagne kører.
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 19 December 2003 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg ved kan man ikke linke me6000 til andre af B&Os produkter
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

|
Sendt: 19 December 2003 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes, der er ikke noget Masterlink i denne, men vigtigst af alt, den har ikke konstrastskærm, og det gør en kæmpe forskel (i negativ retning)
|
Til top |
|
|
bøje Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 20 December 2003 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
dolese1 skrev:
Jeg har også lige set et MS6000 til 4000kr. Hvad er forskellen på MX, ME og MS??? Jeg er totalt forvirret over alle de navne |
|
|
Forskellen på de tre modeller er:
ME6000 Mat Sort, Philips Chassis og menu 2 Scart men kun et aktivt ( scart 2 skal aktiveres via en bøvlet menu) + s-video stik, fuldtone højttaler, ingen lydudgang, og kan ikke indgå i et link system med et andet B&O produkt ud over en B&O video (V6000 fx.) Dog med kontrast skærm. nypris ca. 9.000-10.000,-
MS6000 Gråt kabinet og de sidste modeller i mat Silver. meget lig ME6000 men med B&O Chassis og menu styring og kontrast skærm og motor stand tilslutning, 1 scart stik + S-video, fuldtone højttaler, og stadig ikke kompatibelt med link til fx. deres audio produkter. nypris ca. 11.000,-
MX6000 Blank Sort og Hvid, Produceret i en længere periode, de sidste modeller havde kontrast skærm og special coated billedrør, Vison Clear teknik som bl.a indbefatter at den kan skrue op og ned for lys farve og kontrast afhængigt af lys forholdne i det rum det er placeret i samt andre billed forbedrene teknikker, 2 x 2-vejs højttalere i et passivt basreflex system (MX7000 er identisk med MX6000 men med aktivt højttaler system, en forstærker til hver af de fire højttaler enheder) 2 scart indgange begge aktive + S-video stik Audio udgang 7 polet DIN stik, Powerlink højttaler stik 8 polet DIN stik, motorstand tilslutning og fuld kompatibelt med alle B&O's Audio/video produkter, lynhurtigt text-tv og Beo4 fjernbetjening. nypris Ca. 13.000,-
Mvh. Crede
|
Til top |
|
|