Den der med underdimensionerede strømforsyninger er vist rimeligt generel for markedet, har da stødt på det utallige gange ved test anmeldelser af de dyre "mærkevarer".
Medion plejer dog at være rimeligt åben over hvad det er der er i deres maskiner, så dem der har interesse derfor kan få pænt med info.
Medion's store force, har siden de startede været at de ikke barer køber stort ind hos producenterne, men får dem til at levere opgraderede produkter.
Det har fået mange til at sige " sikke noget discount l**t, produktet findes jo ikke engang i handelen"
Men hvis man lige bruger et par min til at læse spec er der ingen tvivl om at man får meget for pengene, dette kan man jo også se ved at kigge på hvem det er der har leveret de forskellige ting i deres maskiner, for det er de samme store producenter som leverer til "mærkevarene"
Medion slog sig ned på samme salgsteknik som Simon spies, bare jeg tjener en krone pr rejse er det fint, så længe jeg sælger mange rejser. Medion sagde fra dag 1, vores hovedkunder skal ikke være itbutikker, men supermarkeder, hvilket har gjort at de i flere år nu på salgstallene har overhalet de fleste producenter inden om, og som igen gør at de kan få endnu bedre aftaler med leverandørene, så udgangspunktet er altså ikke hvilket navn der står på fronten, men hvad der er puttet i den konkrete maskine.
Mener f.eks at det vist kun er ca 3 producenter der overhovedet laver skærme, men der er jo et hav af mærker at vælge i mellem, så det er jo åbentlyst at det som udgangspunkt er de samme ting der sidder i maskinerne, så det hele ender jo igen i de tekniske detaljer.
Nå nok sludder fra mig. 
Håber i havde en god jul
Godt Nytår