Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 21:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: De muligheder jeg har fundet frem til. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Aagaard1000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 17 November 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Proxi skrev:
Aagaard1000 skrev:
Bliver nok en Marantz SR 5600. 
Er dette et ok valg?
Vil jeg mene, jeg modtager min idag. Så skal nok fortælle hvad jeg synes, og sammenligne stereo delen med Nad C352 og S300.

Lyder sgu godt. Glæder mig til din sammenligning kommer så.

Til top Vis Aagaard1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aagaard1000 Besøg Aagaard1000's Websted

Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 17 November 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

Modtog min Sr 5600 igår, og efter at have brugt en hulens masse tid på at få den sat til (mange kabler), nåede jeg da lige at få hørt en halv times musik. Jeg gik fra en Denon 1905, og det umiddelbare indtryk er at mine BW'ere ikke lyder så lyse som før, og det virker som om at der er mere bund i lyden med Marantzen. Og så er den jo også ganske pæn at se på i forhold til denon'en.

I øvrigt vil jeg da lige slå et slag for Danstv, hvor jeg bestilte den. Bestilte sent tirsdag, blev ringet op onsdag formiddag af Dan himself (tror jeg), og blev spurgt til hvilken farve jeg ville have, og fik at vide at den blev sendt samme dag, torsdag havde jeg den. I øvrigt stod der 2 års garanti på kvitteringen, så det er jo en ekstra gevinst udover den gode pris.

Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 November 2006 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Kjeldbjerg25 skrev:
I øvrigt vil jeg da lige slå et slag for Danstv, hvor jeg bestilte den. Bestilte sent tirsdag, blev ringet op onsdag formiddag af Dan himself (tror jeg), og blev spurgt til hvilken farve jeg ville have, og fik at vide at den blev sendt samme dag, torsdag havde jeg den. I øvrigt stod der 2 års garanti på kvitteringen, så det er jo en ekstra gevinst udover den gode pris.
Hehe, nå så var det ikke kun mig der ikke havde skrevet hvilken farve jeg ville have:P Hehe. Jeg bestilte mandag, - altså før dig. Så sendte han bare det i sort. Men der var INGEN problemer med at få det byttet selvom det jo faktisk var min fejl!

Så kan kun anbefale Danstv!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes