Bruger siden: 15 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
heyy
har lige fået dem hjem og hold kæft hvor spiller de godt.. Og det skal lige siges at bassen er kanon gav ialt 600 for dem så synes at det var en rigtig god handel
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
lige at aller sidste spørgsmål fra mig.. når jeg hører et techno nummer så syns jeg at bassen er lidt ""forsinket"" i lyden.. er det pga. forstærekern eller hvad?
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
hehe.. et lille spørgsmål mere.. vil købe nogle nye højtalerkabler fra jem og fix.. skal jeg bare sætte ledningen i højtalerne eller skal jeg bruge sådan nogle stik som man kan købe til at sætte på ledningen og sætte dem ind i højtaleren??
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
rasmusnielsen skrev:
hehe.. et lille spørgsmål mere.. vil købe nogle nye højtalerkabler fra jem og fix.. skal jeg bare sætte ledningen i højtalerne eller skal jeg bruge sådan nogle stik som man kan købe til at sætte på ledningen og sætte dem ind i højtaleren??
du skal bare skrue kablerne i skrueterminalerne bag på højttaleren. med hensyn til dit "langsom bas" problem er det uden tvivl forstærkeren der ikke er kraftig nok. kan du eventuelt sætte et eller to billede ind af højttaleren og forstærkeren?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum