Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 18:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Sammensværgelse? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Vedrørende politik omkring indrykning af nyheder, så er det naturligvis uheldigt hvis en nyhed kommer uden for top-4 i løbet af meget kort tid.

Vi er samtidig nødt til at publicere de nyheder som vi enten får tilsendt, eller som vi selv gør opsøgende arbejde for at finde frem til, når disse har en nyhedsværdi. At "holde" dem hen, for at sikre at alle nyheder er på ligeligt fordelt er ikke vejen frem. En decideret tidsperiode for tilstedeværelsen af en given nyhed på forsiden, kan således ikke gives. Det er naturligvis et kompromis mellem nyheds-aktualitet af nyheden og mængden af disse, samtidig med at denne service stille til rådighed for annoncøren kvit og frit.

Hvorvidt vi igen skal ud i en debat om at HIFI4ALL.DK er "købt og betalt", kan jeg endnu engang kun mane denne påstand i jorden. Naturligvis er der indkomster fra branchen. Dette i form af banner-indtægter og adgang til tilbudsavisen - hvis dette ikke var en realitet - ja, så ville der kort og godt ikke være noget eksistens grundlag for at holde hjulene kørende for HIFI4ALL.DK.

Undskyld mig. Jeg synes det er synd hvis folket bag sitet her endnu engang skal til at "forsvarer" sig mod det ene og det andet. Måske er det bare fordi jeg er ved at have fået nok af visse elementers påstande om det ene eller det andet, det ved jeg ikke, men ville det ikke være nemmere at sige "hvis folk ikke kan tåle lugten i bageriet, så fis af!"?

Jeg sidder personligt og ærger mig over at sitet efterhånden er blevet et site med personfnidder, beskyldninger om det ene og det andet til folkene bag sitet samt forskellige brugere... Jeg synes ikke det kan være meningen at et site som dette skal bruges til den slags. Det ødelægger det på længere sigt og det synes jeg personligt ville være en skam.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

og vi tager den lige igen:

Det er jo det der sker, når man åbner op for bilstereofolket! 

Spøg til side, jeg er helt enig med de mange, som er r**trætte af, at snart sagt hver anden tråd ender i "Min diller er større end... " etc.

Jeg har tidligere nævnt debatformen på Euphonia-audioforum.se som et eksempel til efterlevelse, bortset fra at de skriver på komplet uforståeligt svensk  De er rent faktisk i stand til at håndtere uenigheder uden at bide bollerne af hinanden.

Det handler om respekt og overskud, tror jeg. Hvis du sidder og blir indebrændt fordi ikke alle er enige med dig i, at næsespray forhøjer din audfiofile nydelse, så gå dog en tur! Lav noget andet, tænd støvsugeren, bag en kage.

Og nej, det handler IKKE om ytringsfriheden som begreb, men om det ansvar der følger med frihed til selv at vælge. Herunder at vælge tavshed, når det er det mest hensigtsmæssige.

mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

og vi tager den lige igen:

Det er jo det der sker, når man åbner op for bilstereofolket! 

Spøg til side, jeg er helt enig med de mange, som er r**trætte af, at snart sagt hver anden tråd ender i "Min diller er større end... " etc.

Jeg har tidligere nævnt debatformen på Euphonia-audioforum.se som et eksempel til efterlevelse, bortset fra at de skriver på komplet uforståeligt svensk  De er rent faktisk i stand til at håndtere uenigheder uden at bide bollerne af hinanden.

Det handler om respekt og overskud, tror jeg. Hvis du sidder og blir indebrændt fordi ikke alle er enige med dig i, at næsespray forhøjer din audfiofile nydelse, så gå dog en tur! Lav noget andet, tænd støvsugeren, bag en kage.

Og nej, det handler IKKE om ytringsfriheden som begreb, men om det ansvar der følger med frihed til selv at vælge. Herunder at vælge tavshed, når det er det mest hensigtsmæssige.

mvh

Brok

Korrekt...

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Korrekt...

det hele eller bare det med ice-drengene?

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
rattanhuset skrev:

Korrekt...

det hele eller bare det med ice-drengene?

Det hele da, idét jeg nægter at tro på at man ikke kan finde ud af at opfører sig med respekt overfor andre mennesker, bare fordi man ikke ved hvad ordentlig grej er  (spøg)

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:
Jeg synes det ser underligt ud at en ny højttalerimportørs pressestof kun får lov til at ligge på forsiden en (1) dag, før den overskylles af nyheder fra andre højttalerfabrikanter. Efter hvilke kritierier lægegr I nyhederne på? Har redaktionen mange venner blandt danske højttalerfabrikanter? Noget tyder på det, synes jeg.

Ja kan godt se de 1500kr jeg betaler om året bliver de mega fede af .

hold da kæft kan man snart kommer længer ud .

Hifi4all tag gerne den nyhed af med focus audio , dk er sgu et land for sig selv .

Tro da fanden der bliver brugt så mange penge på medicin  i dette land , bare jeg var impotør af lykkepiller herhjemme det kunne man blive mega fed af .

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret  

Så er der vist ikke mere at tilføje den sag - endnu engang har tråden taget en drejning langt fra emnet hvor mudderkast er det eneste resultat heraf. Sørgeligt!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes