| Forfatter |
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
| For vildt at man kan reklamere i debatforum.... at folk gider interessere sig og kommentere er for vildt. Han må give godt med reklame penge. |
|
|
Ja, du har en pointe der |
|
|
Hmm går d'herre Senser og Solformørkelsen efter manden eller bolden? Jeg synes f.eks. ikke i har samme kommentare i tråden omkring Neeper Acoustics 
Focus Audio produkterne ser ud til at ligge noget over hvad jeg har mulighed for at investere i Hifi, men det er da dejligt at nogen stadig tager initiativ til at importere nye mærker til DK 
Haugaard
|
|
|
Mig bekendt, har jeg ikke kommenteret i tråden omkring Neeper Acoustics, men du er velkommen til, at korrekse mig, hvis jeg er forkert på den. |
|
|
Kunne være Haugaard netop mente at det var af mangel på selvsamme  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
| For vildt at man kan reklamere i debatforum.... at folk gider interessere sig og kommentere er for vildt. Han må give godt med reklame penge. |
|
|
|
|
Hmm går d'herre Senser og Solformørkelsen efter manden eller bolden? Jeg synes f.eks. ikke i har samme kommentare i tråden omkring Neeper Acoustics 
Focus Audio produkterne ser ud til at ligge noget over hvad jeg har mulighed for at investere i Hifi, men det er da dejligt at nogen stadig tager initiativ til at importere nye mærker til DK 
Haugaard
|
|
|
Mig bekendt, har jeg ikke kommenteret i tråden omkring Neeper Acoustics, men du er velkommen til, at korrekse mig, hvis jeg er forkert på den.
|
|
|
Kunne være Haugaard netop mente at det var af mangel på selvsamme
|
|
|
Det var netop det jeg studsede over men kunne selvfølgelig have udtrykt mig tydeligere
Men så kan Solformørkelsen måske forklare om problemet er reklamen i denne tråd eller i samtlige 232 tråde i dette Forum der er problemet ?
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Solformørkelsen Udelukket fra forum

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Mig bekendt, har jeg ikke kommenteret i tråden omkring Neeper Acoustics, men du er velkommen til, at korrekse mig, hvis jeg er forkert på den.
|
|
|
|
|
|
Det var netop det jeg studsede over men kunne selvfølgelig have udtrykt mig tydeligere
Men så kan Solformørkelsen måske forklare om problemet er reklamen i denne tråd eller i samtlige 232 tråde i dette Forum der er problemet ?
Haugaard
Haugaard
|
|
|
Problemet er reklamen i alle trådene, og i denne tråd specifikt forhandlen, da jeg bestemt ikke bryder mig meget om "denne".
Du bad om en forklaring, og fik en meget oprigtig en af slagsen.
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solformørkelsen skrev:
|
Problemet er reklamen i alle trådene, og i denne tråd specifikt forhandlen, da jeg bestemt ikke bryder mig meget om "denne".
|
|
|
Jamen så er den jo opklaret. Det var altså manden og ikke bolden du gik efter
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haugaard
Haugaard
|
|
|
|
|
|
Og det er kun denne tråd ? det er sker i .
Du må have fået noget galt i din gale hals .
Næsten synd det er mig der tager dem hjem og ikke nogle af dem du krammer hver aften du går i seng . __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne være sjovt, hvis man i dk. kunne importere spændende hifiudstyr, uden at jantelov og dumme kommentarer kom i vejen. Se på Sverige, de har det fedeste hifi i verden, og kan vise det, uden der er nogle klaphatte der er misundelige.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja folk der har ondt i røven er sku det værste.
Men forresten spændende højttalere. Master 2 er for fed.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:
Hehe, ja sådan en master 2 pynter vel i et hvert hjem
Er der nogen der har hørt dem? (Focus generelt) |
|
|
Ikke andre end Réne, han har i alle tilfælde, men forstår jeg så bedre hvorfor han for nogen tid siden i en eller anden tråd gav udtryg for at de spillede fantastisk 
- Men bortset fra dét, så kunne det nu være interessant at lytte til dem *S*
|
|
|
Der er skam flere end mig der har hørt dem de kommer bare ikke på disse sider , der har stået par master 2 i dk i langtid .
Da jeg hørte dem første gang tog jeg kontakt til FA om importen , men alt tager tid , trode ikke jeg ville få det , men der kom en mail for en lille uge siden at det var ok , også ligger man bare en order længer er den ikke .
|
|
|
Det var nu skrevet med et glimt i øjet, men jeg kan da kun bifalde at du har fået imorten af endnu noget stort
|
| Til top |
|
| |
kimber Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 439
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
master 2 også lige en 1812 til bunden,så er den sgu hjemme
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Det kunne være sjovt, hvis man i dk. kunne importere spændende hifiudstyr, uden at jantelov og dumme kommentarer kom i vejen. Se på Sverige, de har det fedeste hifi i verden, og kan vise det, uden der er nogle klaphatte der er misundelige.
vh. Henrik
|
|
|
Du har helt ret. D´herre som brokker sig, skulle da nærmere glæde sig over at der kommer noget ordentlig grej til landet, også selvom man kun har råd til et konfirmand anlæg
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
I det hele taget forstår jeg ikke, at folk har så travlt med at rakke ned. Det være sig på danske som udenlandske produkter, så snart det koster lidt ekstra. Der må jo være en del misundelse rundt omkring. For argumentationen er ofte tynd og uigennem tænkt.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haugaard
Haugaard
|
|
|
|
|
|
Forstår jeg rigtig at du syntes det er Ok at reklamere bare ikke når det er fra VassagoHIFI??? Ret mig venligst hvis jeg tager fejl.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Solformørkelsen skrev:
Haugaard skrev:
Solformørkelsen skrev:
senser skrev:
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Haugaard
Haugaard
|
|
|
|
|
|
Forstår jeg rigtig at du syntes det er Ok at reklamere bare ikke når det er fra VassagoHIFI??? Ret mig venligst hvis jeg tager fejl.
|
|
|
Mon det er efter divisen "moral er godt. Dobbelmoral er dobbel så godt"? 
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej René
Syntes det er super der kommer endnu et mærke til de Danske købere, do uden for min liga 
At nogle der opfatter det som reklame er jo helt fint, men rigtig meget den information vi får igennem dette forum er jo reklame, det syntes jeg er helt fint, vi kan jo frit vurderer om pågældene produkt falder i vores smag  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas KBH skrev:
|
Hej René
Syntes det er super der kommer endnu et mærke til de Danske købere, do uden for min liga 
At nogle der opfatter det som reklame er jo helt fint, men rigtig meget den information vi får igennem dette forum er jo reklame, det syntes jeg er helt fint, vi kan jo frit vurderer om pågældene produkt falder i vores smag 
|
|
|
Du har helt ret, det kan da ikke passe at man har lyst til at investere flere 100k i hifi, og man så bliver man mødt med jantelov, og klaphattebemærkninger. Lad dog folk selv vælge.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rytmik skrev:
Hej
I det hele taget forstå jeg ikke at folk har så travlt med at rakke ned. Det være sig på danske som udenlandske produkter, så snart det koster lidt ekstra. Der må jo være en del misundelse rundt omkring. For argumentationen er ofte tynd og uigennem tænkt.
Mvh.
|
|
|
JA, lad os dog glædes over de fede produkter, der koster lidt ekstra, og lad dem der har moneterne købe dem, og være glade for det. Det er også med til at skabe udvikling nedad i prisklassen. Hvis ikke en Mercedes A klasse havde væltet i Sverige, så var ESP måske ikke opfundet endnu.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Solformørkelsen
Har du enlig noget godt at sige her på hifi4all ?
Næsten alle dine svar er brok ..... 
Stop da det pis - og kom videre !!
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hallo Solformørkelsen
|
|
|
    Han har lovet ikke at kommentere flere indlæg fra mig. HURRRAAAA.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Solformørkelsen Udelukket fra forum

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
Hallo Solformørkelsen
|
|
|
Nu har Rip og Rap kommenteret i denne tråd, så mangler vi kun Rup, hvor mon han er henne 
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun grine over dig Solformørkelsen ( har fået at vide hvem du er ) 
Gør det ondt i røven ...... eller hva 
|
| Til top |
|
| |