Emne: Tandberg setup ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro:Ja,der er arrangement senere.Sansui-reciever på 35 år gamle JBL Studio Monitor's.Jeg er ret spændt på at høre JBL'erne,det må jeg sige  Er du draget sydpå,Mashuro?Eller har I fået oliventræer på Østerbro?  Jeg har da tænkt at det snart var tid til endnu en lytteaften,med din 'buddy' eller dem begge,gerne her i privaten.Dine venner burde lige høre noget mere Tandberg,synes du ikke?  Det kunne være spændende at høre hvad du synes om konstellationen TR2075 som effekt og Huldra 10 som forforstærker.Det skal du nok få at høre.Det er nemt at sætte til
Her er kraftværket som skal levere varen senere,en Sansui G9700:
Det er nu også en lækker sag  Jeg har læst lidt om den,forskellige reviews om den.Der står alle steder at den yder 2 gange 200 Watt i 8 Ohm.Seansmiller,du har været meget beskeden med hvad den yder,har du ikke?Jeg er sikker på at du har fortalt mig at den 'kun' ydede 160 Watt i 8 Ohm....detaljer,jeg ved det
Drømme koster heldigvis ikke noget: Lækkert sæt
 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro: DU er meget velkommen til at kigge forbi til lytteaften i dag, men jeg synes da heller ikke at oliventræer og ouzo lyder som Østerbro?
Næste gang den står på lytteaften herhjemme, så skal du nok få besked hvis du er i landet. 
Tante: Den G-9700 du der har fundet frem, er storebroderen til min G-8700DB. G-9700 er ganske rigtigt på 2 x 200 Watt i 8 Ohm, mens min G-8700DB "kun" har 2 x 160 Watt i 8 ohm. at gøre godt med. Den klarer det nu godt nok alligevel. Men ellers så ligner de to modeller fuldstændigt hinanden.
Jeg glæder mig til at se jer senere. 
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seansmiller:Ja okay,det er mig der roder rundt i det der top-grej  Så din har altså 'kun' 160 Watt i 8 Ohm?Nå,det går jo nok alligevel  Skal lige ha' klaret min vaske(UD)tur,og så er det ellers afsted mod Casa Tunghør og lige få et lyt på hans TR2075 og så ellers videre mod Casa Seansmiller  Det bliver hyggeligt!!  Som sagt glæder jeg mig meget til at høre dit setup,Seansmiller.Jeg forventer alvorlig konkurrence fra dine JBL'er  Ses dér __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
| Så skulle det altså prøves |
|
|
Du er nem at lokke  Krenzlers link er det helt rigtige, og der står også at det sus du hører vil forsvinde hvis du belaster med den beskrevne modstand. D.v.s. at du ifl. Kjell_B kan få endnu bedre lyd ud af kombinationen Huldra 10 / effekttrin (TR2075) Nå, heldigvis ligger fejlen i Tunghørs TR2075 i forforstærkerdelen, så jeg fikser lige kabler til Huldra 8 og 10, så jeg er klar til at prøve det samme når TR2075 vender tilbage til rep. her.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante er du nem at lokke....er du klar over hvor langt der er til Aalborg ? Hermed en invitation til rødvin, (lytte)bøffer og (bånd)salat....garneret med Tandberglyd...ak og ve(bjørn)...kunne da være en hyggelig menu ik ? ....ville det mon hjælpe, hvis der var endnu en jysk kælder du skulle besøge på vejen ? Det bliver vist svært at finde en magen til den i besøgte i Vejle ....og HALLOOO det gælder da iøvrigt også Guldlok og Tungnem......uuuups Guld Tuborg og Tunghør .
Som du ganske rigtigt har nævnt, har den lille ny fået en storebror, som blev adopteret fra Hammel sent igår aftes...her ses hele familen  
Også i dette tilfælde, skulle der blot lidt håndfodring til, før storebror fulgte med ud i bilen. Hans far var heldigvis meget gammel og uden internet hehe....og storebror er meget flot, totaliorden.....og har endda pæren(e) iorden .
Nu skal der så lyttes og sammenlignes mellem lille- og storebror, og gøres klar til stort familietræf på tirsdag.....hidtil ukendte medlemmer er undervejs .
Håber i lytteaftenshygger derovere....er der noget spændende på menuen med både mave- hals- og øreguf ? Mon ikke SeanSPiller ? 
Fortsat god weekend til alle trådlurere !
|
| Til top |
|
| |
Qbiq Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas:Jeg takker for invitationen....uden at jeg kan komme nærmere ind på en dato  Aalborg er jo ikke just i mit nabolag  Det ændrer dog ikke ved at du er blevet ualmindeligt godt kørende,deroppe.Du har også været om dig,for det grej hænger som bekendt ikke på træerne.Flot at du så hurtigt har skaffet dig de stærkt efterspurgte grejer  Jeg synes at du skal fortælle mig(og andre) hvad forskellen egentlig er fra TR2055 til TR2075 på Tandberg Studio Monitor's.Du har grejet i stuen,så nu skal du bruge søndagen på at teste grej  Tillykke med setup'et
Qbig:En gang imellem bevæger jeg mig væk fra pc'en......  Jeg imponeres generelt over recievere fra 1970'erne. De er spændende at lytte til,og det er ren guf for øjnene også  Jeg har hørt den Sansui reciever før inde hos Seansmiller, bare på andre højttalere(Dali 601,mener jeg....).Den ER ret fed,den Sansui G-8700DB(Jeg har smidt et forkert billede højere oppe).Men hos mig er der ingen vaklen i geledderne,det er Tandberg der styrer og regerer
Så var der som sagt lytteaften hos Seansmiller igår.Deltagerne var 'The Usual Suspects',nemlig Seansmiller, Krenzler, Tunghør og undertegnede  Vi skulle ind og høre Seansmiller's nye højttalere,et sæt JBL L100A Century:
(Seansmiller har #2 fra venstre.Øøh,Seansmiller,skulle du eventuelt vende dine JBL'er som de står på billedet?)
Det er en herlig lille 'reolhøjttaler' med en 12" bas.....  Jeg mener faktisk reolhøjttaler.Den er lidt klein i kabinettet i forhold til Tandberg Studio Monitor  Men den spiller altså godt,det må jeg medgive  Det var en helt anden lyd der strømmede en i møde,end det som Dali'erne kunne.Det var,i mine ører,meget tydeligere i diskant og mellemtone og dejlig dybt i bassen,uden at nå helt derned hvor mine egne Studio Monitor's når ned  Det er utroligt at højttalere der for længst har passeret 30-års alderen alligevel imponerer og tæver nyere grej af banen.Men det er vist bare sådan det er  Jeg har vænnet mig til at det er sådan.Men alligevel.......sikke en kvalitet!!!
Der var masser af fed musik på programmet igår.Go' gammel heavy rock.Judas Priest,Whitesnake,Manowar,Rainbow,Deep Purple og en del mere,som jeg ikke lige husker.Overboen pøvede adskillige gange i løbet af aftenen at holde rytmen,ved at banke på radiatoren,dog uden helt at kunne holde takten,synes jeg  Nu hørte vi ikke kun heavy rock,men som aftenen skred frem,så blev det altså mere og mere langhåret
Jeg synes klart at indkøbet af de JBL højttalere har været en stor opgradering inde hos Seansmiller.Endnu et bevis på hvor vigtigt det er at højttalerne er gode.Når man har gode højttalere,så går det sjældent galt i resten af setup'et.Skal vi lige ha' et billede af Seansmiller's Sansui G-8700DB:
Det er noget af et kraftværk......  160 Watt i 8 Ohm.I sig selv et spændende apparat.Jeg er dog bange for at den ikke kan hamle op med Tandberg TR2075,sådan rent lydmæssigt......Jeg tror at Ulfsn har helt ret i at recievere generelt skal være fra 1975 eller før,for at ha' den der varme lyd,som jeg personligt ikke vil bytte for noget.Ikke et ondt ord om recievere fra efter 1975,jeg skal bare ikke selv den vej.Seansmiller og jeg har aftalt at han kommer herud med Sansui'en og jeg kommer ind til ham med Tandberg TR2075.Det skal blive rigtigt spændende!!Ikke så meget fordi jeg har behov for at høre Sansui her,men Seansmiller vil kunne vurdere 'first hand' om der er noget at hente med Sansui på Tandberg Studio Monitor's.Og den anden vej,så kan Seansmiller opleve TR2075 i hans egen stue,og lige tjekke om det vil være noget han skal gøre noget mere ved....Det bliver meget spændende
Vi havde endnu en rigtig hyggelig aften hos Seansmiller  Vi er nogle 'nørder',men på den fede måde,synes jeg  Tak for igår,drenge __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu et lille sidespring fra Tandberg,som jo er det som det hele handler om,dybest set  Min nye Pioneer SX850 har været sløj på tuneren.Alt for meget signal,som gjorde at det overstyrede/overmodulerede.Nu har jeg tilsyneladende fikset problemet  Jeg har skruet ned for signalet.Jeg indrømmer blankt at jeg ikke rigtigt ved hvad jeg laver......  Men jeg skruede lidt på de tre potmetre der stritter op fra tuneren.Og vupti,så faldt signalet til noget der så rigtigt ud.......og det bedste af det hele er at det lyder som det skal nu!!  Det var selvfølgelig en nervepirrende omgang,for jeg har prøvet at dumme mig på min TR2075......jeg fik ryddet alle radiostationer  Intet virkede......og så var den der pludseligt igen.DET VAR MED HJERTET OPPE I HALSEN....og sved på panden.Den piller jeg ikke ved mere,med mindre den begynder på noget
Så nu ryger Pioneer'en ind og stå og spille på de små Tandberg TL1210.Det lyder nok ikke godt,men det er kun så jeg lige kan følge med i det jeg skal optage igennem den.Optagelserne skal afspilles på mit 100% Tandberg setup,selvfølgelig
Pioneer SX850:
 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for igår. Det var hyggeligt.  Også selvom det blev lige lovligt langhåret efter min smag med al det 80'er heavy.
Men OK - altid spændende at høre noget musik man måske ikke selv lige ville have fået hørt ellers.  Sidder faktisk lige nu og hører Turbo pladen med Judas Priest.  Det må da kaldes en smule langhåret selvom forsangeren er skaldet.
De JBL højttalere er virkeligt fede.  Virkeligt flot højglanspolerede op af Seansmiller. Der var jo dømt ren piano-lak! Men med kendskab til Seansmiller sans for detaljen var det jo ikke overraskende.  Og ud over lyden er de der gul/hvide 12" enheder også ret fede bare at sidde og kigge på.
Det første jeg lagde mærke til var at mellemtonen lød mere åben og fri sammenlignet med Seansmillers tidligere højttalere. Mindre kasselyd. Bassen var slet ikke så "overpowering" som jeg lidt havde frygtet. Men man var da ikke i tvivl om at det var en 12 tommer og ikke 2 mindre enheder f.eks.  God kontrol.
Det var også ret fedt at høre nogle af Seansmillers 78'ere på den til formålet "tweakede" Pro-ject Debut III med 78 Grado nål. Det fungerede helt fint selvom det næsten var lidt surrealistisk at lytte til disse stemmer fra en anden tid gennem knas og sus over et anlæg med 160W monster-receiver & 12" studio-monitors.  På trods af "lo-fi" lyden er der et eller andet magisk over disse gamle lak-skiver. Var der nogen der sagde "Hot Hot"?
Så blev der ellers på fornem vis disket op med øl, bourbon, byens bedste pizza (igen!), gumle-knas og damn good coffee. Tak for det.
Jeg er bestemt også yderst spændt på at høre om Tantens & Seansmillers kommende receiver-swapping arrangement. Altid spændende. Hvem skal så mon ud og støve "nyt" grej op bagefter?
Signing off.
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg, Krenzler og Tunghør: Tak for en rigtig hyggelig aften i går. Og tak for alle de pæne ord. 
Dermed blev mine "små" reolhøjttaler officielt indviet i godt selskab. Og der var som 2-mas skriver højere oppe: Mave- hals- og øreguf. (Rigeligt med guf til halsen ihvertfald).
Der blev ganske rigtigt lyttet til en del forskellig musik, indimellem med nogle ret voldsomme genreskift. Der blev nærmest skiftet direkte fra Magurite Viby, til Deep Purple. Og som aftenen skred frem, kan jeg da godt se at der vist blev sat lige lovligt meget gammel hård rock på. Der blev dog ud på de sene nattetimer sat noget mere afdæmpet musik på igen, sikkert til stor glæde for min overbo. Med hendes ultra dårlige evne for urytmisk banken på vandrørerne, bliver hun sq aldrig trommeslager i mit band.
Jeg håber at i kom godt hjem alle sammen. Nogle havde jo længere end andre.
Og Tante, jeg har netop lige prøvet at vende højttalerne på hovedet ligesom det er vist på billedet. Det kan man roligt holde sig fra, medmindre at højttalerne bliver anbragt meget højere oppe, f.eks. på en reol. Det resulterede i at både diskant og mellemtoneenhederne kom under hovedhøjde (medmindre at man sidder på gulvet). Dermed rammer de ikke ens ører, og det hele lyder mørkt og indelukket. Men det ser da pænt ud på billedet at enhederne på alle 4 modeller vender samme vej. Det er nok også det eneste gode jeg kan sige om det. JBL startede jo med at vende op og ned på placeringen af enhederne på netop 4311 modellen, og jeg kan godt forestille mig at der var for at løfte basenhederne op når højttalerne stod ved, eller ovenpå mixerpulten i lydstudierne.

Hvis jeg f.eks. havde haft et sæt 4311 (yderst til venstre) så ville jeg have vendt dem på hovedet sådan at basenheden var nederst, hvis det skulle lyde ordentligt. Ellers skal de som sagt løftes meget højt op fra gulvet.
Jeg ser også meget frem til vores receiver shoot-out/swapping arrangement, Tante! Det bliver meget spændende.
Tunghør: Du glemte Krenzler's kopier af TD 150 manualen på mit skrivebord. Jeg tager den bare med på arbejdet, og så smider jeg den af hos dig i en kuvert en af dagene.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 05:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seansmiller:Jeg tror på at det ikke er vejen frem at vende de JBL'er på hovedet.Men det ku' jo være,når nu billedet ser ud som det gør.
Jeg er ikke helt sikker på at tuneren på min Pioneer SX850 er helt med endnu.....men den er afgjort blevet meget bedre.Men om den er helt som den skal være,det varer lige lidt før jeg helt kan sige om jeg er tilfreds.Det kan også være at Pioneer'en bare lyder anderledes end min Tandberg TR2075 i selve tuneren?Men fed er den nu,og så til prisen....  Men irriterende er det nu,da den ikke er en Tandberg,og bevidstheden om at den FEDE lyd står og venter på 'racket' lige bag den  Nu må vi se hvad der skal ske med den......? __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da fast, der er meget at kommentere på  - jeg kommer vist til at bide den over i to indlæg  Tante - jeg rundede lige dba, men kunne ikke spotte den TT500. Hvad stod/står den til? Ikke at jeg skal ha' flere  , bare ren nysgerrighed.. 2mas, ja tak for invitationen. Hvem ved om vi engang skulle komme forbi - det kunne da helt sikkert være hyggeligt, men det kan nu tælles på een hånd de gange jeg har været i jylland i det sidste årti  . Hvis du nu sætter studio monitorerne til salg, så måske det går hurtigt alligevel..  . -Aj, spøg til side: tillykke med det nye grej. Det var søreme på rekordtid du fik løbet det op!  Mellemhjulet: køreturen gjorde desværre ikke så stort indtryk på 75'eren denne gang, eller også gjorde den netop det - den falder temmelig meget ud. Men måske det er en god ting: så er den da i det mindste nem at fejlsøge på  ! Den til at få igang igen, ved at trykke AM-knappen ind som du viste mig, så det gør jeg. Jeg sætter højttaler-vælgeren til den udgang der ikke sidder nogle på, og så udngår jeg braget - og så er den tilbage. Hvergang. Kan tydeligt høre et relæ klikke hver gang jeg gør det, så måske der var noget at gå efter? -Vi må ihvertfald se at få arrangeret at du får den tilbage, men det er mig der hænger i bremsen, det ved jeg godt
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tunghør:Billedet af TT500 er min da der ikke er et billede af den på Norsk Radiohistorisk Forenings side,men den er en del af det samlede 'tilbud' i KSB.....check it out __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men hvad overboen manglede mht rytmesans, opvejede hun da med en vis portion entusiasme..  . Nå det var da vist bare at betragte som aftenens sjove indslag, og ihvertfald ikke noget der spolerede noget for mig  Og tak forøvrigt for en rigtig hyggelig aften - som sædvanlig, fristes jeg efterhånden til sige  -Det var jo noget helt andet at lytte til Seansmillers setup denne gang, end med dali'erne på. Sidste gang var der vist ingen tvivl om at selvom det lød godt, så var de flaskehalsen. Denne gang kunne man så rigtig begynde at høre hvad der skete, og det er nogle rigtig gode højttalere, de jbl'er!  Jeg startede på en stol foran en døråbning, og syntes nok at lyden var noget direkte, og skarp i det. Det viste sig lidt senere at det så var det eneste sted det lød sådan, og det var lidt dejligt at konstatere, for mine lidt diskantfølsomme ører  . Ikke noget problem på nogen måde - det lød rigtig godt i hele resten af stuen, og det var et specielt akustisk fænomen kun begrænset til det sted! Jeg tror jeg må sige at indtrykkene denne gang var så mangfoldige at jeg har lidt svært ved at sætte ord på. Tror jeg kunne lytte meget længe denne her gang, og blive klogere hele tiden, men det tror jeg hænger sammen med at niveauet er højt nu, og man virkelig kan høre apparater og optagelser med de nye højttalere. Sikkert er det at det lød fantastisk, og at Sansui'en - og resten af grejet - nu har fået den højttaler det fortjener. Rigtig god lyd derinde, Seansmiller!  Ja, der gik lidt heavy i den  - men sådan skal det da være nogle gange! - Jeg er fortsat lidt herhjemme, og har været igennem lidt af hvert. Lige nu er det Accept, med "Balls to the wall" albummet  . Engang imellem er det fedt at høre langhåret musik, selvom man måske mere ligner forsangeren fra Judas Priest  -Det ser forøvrigt ud som om spurten mod at runde de 100 sider nu er sat ind, Tante! Tillykke med det  - du har da fået promoveret noget Tandberg, som det var dit mål da du startede ud. Du har endda fået omvendt flere end jeg havde troet muligt!  Edit: nå, jeg havde regnet med at nu røg vi om på side 99..
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inspireret af Tunghør har jeg lige smidt "Restless and Wild" på grammo'en. En skive jeg ikke har hevet frem før.
Der er godt nok pænt fart over feltet må jeg sige!
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
.....og inspireret af jer,så har jeg fundet et vinylfund frem med japanske Loudness(er der en connection med Tandberg der?) med albummet 'Lightning Strikes'(de synger engelsk).Jeg havde cd'en dengang i 1986.Det er tråd som vi ku' li' det.Og det holder!
Signalmeteret på min TR2075 er tilsyneladende gået i dvale.....det virker ikke,og det gør det heller ikke når jeg trykker på 'Power Reading'(samme meter  ).Jeg gætter på et stik,men der skal jeg ind fra bunden.Orker ikke lige p.t.........Men alderen trykker(ikke på mig!....  ) på apparatet.Lyden er dog intakt,det samme gælder resten af tunerdelelen.No problem  Sådan er det at ha' gammelt grej,og måske endda lidt mere ballade med tingeltangelet på Tandberg,end mange andre mærker fra Tandberg's samtid.Men som regel er kerneydelsen,nemlig lyden, tip-top iorden verdensklasse alligevel __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så længe det kan lokkes til at spille, så er det okay  Og inspireret af jer to, så er jeg fortsat med heavyen, med en 4-cd's opsamlingsbox jeg nærmest aldrig har hørt. Et godt udvalg af lidt af hvert! -Hvad er forøvrigt belønningen for at være den der runder side 100? Et komplet sæt Tandberg topmodeller, fra 1970'erne: Studio Monitors, tr 2075, TT500, og Tcd 330, og så en enkelt opkompling fra 80'erne, i form af en 3015A? - testet og gennemprøvet i udkanten af KBH?  - aij, spøg til side..
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi gætte på at r-l-b rammer side 100 først så??
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|