Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 17:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 26 Juli 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg her . Har faktisk ikke fået sat den til endnu, for efter jeg forlod dig i Helsingør i går, nåede jeg lige hjem og sætte 75'eren af, og så var det direkte på arbejde, indtil klokken 22 . Jeg var godt brugt da jeg endelig ramte adressen. -Så brugt at jeg afspadserer i dag , men det var nu mest for at nå at få ordnet en masse sager i forbindelse med min rejse. 75'eren kommer på i aften engang! 

Tak for i går forøvrigt, Mellemhjulet! Det var rigtigt hyggeligt, og meget interesant at høre dit anlæg igen. Du er virkelig på sporet af noget med dine nye højttalere - de lød allerede rigtig, rigtig godt - det er spændende hvad det kan nå at ende med! . For jer andre kan jeg fortælle at det er en åben baffel konstruktion, med temmelig gamle enheder. Første gang at jeg har hørt sådan nogle, og det var meget spændende!
 Det var forøvrigt fedt at høre Gunnar - det var altså en flot stemme den mand havde, og mellemhjulet havde fundet en god optagelse frem

Jeg har alle planer om at prøve at løbe den igang, men ellers tror jeg at jeg tager imod dit meget  generøse tilbud om at kigge på den mens jeg er væk, Mellemhjul. Så kan det jo være jeg er heldig at komme hjem til en fungerende reciever, og du kan få prøvet konstellationen huldra 8, og tr 2075 som du snakkede om . Jeg er sikker på at det vil lyde ganske fantastisk, og det bliver spændende at høre om

Nu kommer jeg nok til at bidrage lidt til saltstrøningen, som mellemhjulet snakker om: men det er forøvrigt vildt så godt den huldra 8 spiller, med de ganske få watt den har. Men den gør nu god gavn deroppe Tante, så det må da være en lille trøst

Tak for tilbuddet om bøfferne 2mas , men det bliver vist ikke lige med det første at vi rammer jylland igen. Jeg tar' ud at rejse lidt, så jeg har tænkt mig at forlade jer for en stund. Så er der en konkurrent mindre, til alt det lækre grej, i et stykke tid

Og tak for forslaget om det med hovedtelefonforstærkeren, Rlb. Det kunne vel sagtens være det, men jeg tror nu at jeg prøver at spille den igang først, og så ellers overlader den til Mellemhjulet, hvis han er frisk på en omgang mere .
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 26 Juli 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

tunghør skrev:
For jer andre kan jeg fortælle at det er en åben baffel konstruktion, med temmelig gamle enheder.

Mellemhjulet var engang så venlig at sende mig dette link. Tjek de forskellige projekter (P0-P19) nederst på siden.

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2007 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Mellemhjulet skrev:

Den eneste logiske forklaring må være at den TR2075 ikke ville hjem til Tunghør Hvis den godt kan lidt køreture, kan man måske bruge den som bilradio, den ville lige passe i størrelsen på en Hummer tror jeg.

He, he - ja, den passer vist lige i størrelsen til en hummer. Eller måske en kampvogn

Krenzler: sjovt nok tænker jeg også tit på den skive , og ikke så sjældent når det handler om de gamle recievere. -Kan være at Sting også havde en gammel tandberg?

Mht om jeg havde kunnet løbe mine gamle apparater igang, så tror jeg det egentlig ikke. Her i huset har det været sådan at jo mindre de spillede, jo bedre. 75'eren virkede jo upåklageligt i 14 dage, og den stod altså ikke stille ret længe ad gangen i de 14 dage ..

2055'eren har det fint nok, når den har haft en længere pause, så lidt det samme der..

-Havde du din 75'er stående tændt døgnet rundt, i længere tid, Tante? Så er der jo også lige det, at inden jeg fik min 75'er, så havde den stået stille i en kølig kælder i henved 4 år, mens din vist havde spillet lige indtil du fik den. Det er nok det vi snakker om: når grejet står stille, så dør det altså..

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Juli 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Tunghør:Lige da jeg fik min TR2075 stod den tændt i en uges tid eller så.Så synes jeg pludselig at det var noget pjat,for den spillede jo fint Min havde stået stille i lidt over et år,i et skab.Ikke i en kælder,men oppe i stueplan.Sælger sagde at den havde stået tørt og lunt Sælger af min TR2075 var LIDT ked af at skille sig af med den,men accepterede det dog i erkendelse af at den ikke kom op og spille mere i hans hjem,og var glad for at høre at jeg ville passe godt på den og stille den på ærespladsen i min stue.Det ord har jeg holdt Manden havde haft TR2075 fra ny.....så min var en-ejers.Det er din også,Tunghør.Forskellen er at tidligere ejer af din TR2075 døde for ca 5 år siden,og ingen har skænket grejet i kælderen en tanke.Før vi to lige kom forbi
Jeg synes at du skal prøve at lade den stå tændt så længe som muligt.Det vil ret sikkert ikke forværre dens tilstand...... Er der forresten udfald på din TR2055'er igen?Eller har jeg misforstået noget?

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Der er lidt udfald på min 2055 igen jo, men denne gang er det (syv, ni, tretten) ikke værre end at jeg har kunnet lave sluk/tænd finten et par gange, og så kører den . De andre gange er den blevet værre og værre, indtil den pure nægtede, og derfor røg af.

Så den har flere problemer end det stik jeg bypassede, men det var altså eet af dem! Jeg overvejer lidt at droppe samtlige af de stik, men det får vente til jeg kommer hjem. Lige nu nøjes jeg med at tænd/slukke dem igang - og hvis det ikke holder, og ibiza'en er solgt, så tror jeg søreme jeg tar' dem i favnen, og spadserer rundt i kvarteret en tur..

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 Juli 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Har i Tandberg geeks ikke brug for en maskinhealer sådan som jeres TR 2xxx apperatur ter sig  eller måske en Woodoo dokter fra Skt. Croix - det er da noget værre noget at i sådan skal ritualisere jer frem før skidtet vil spille  på den anden side så give det jo mulighed for at i kan skrive mundre indlæg her i tråden når i er midt i en "nede" periode.

Har TR2xxx linien specielle komponenter som er svage - det kunne jo være fint vis i kunne finde frem til et par gyldne tricks (og her mener jeg ikke at tænde og slukke 10 gange)

Forresten - mon ikke der er kommet billeder af Tunghør og Tante Berg og Tunghørs Seat op i hele Jylland til skræk og advarsel ( lidt ligesom restauranter der har madanmeldernes portrætter gemt ved kassen) - det var jo et værre røvertogt i var på

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juli 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret  

Det er vist mest mig der har problemer med onde ånder i de gamle recievere . Blandt Nordmænd skulle 2000 serien vist også ha' ry for at være lidt upålidelig, bland andet pga. de meget lange print, der kan lide af printbrud. De endnu ældre apparater skulle faktisk være mere driftsikre.

P.S.  De kan bare sætte plakater op af ibiza'en hvis de vil - den er netop røget til salg på bilbasen i dag, så næste gang bliver det med et nyt flugtkøretøj..

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 05:39 | IP-adresse registreret  

R-l-b:Retfærdigvis er det hovedsageligt Tunghør der har døjet med store problemer med hans TR2055 og TR2075.Ellers er det småting.Min egen TR2075 er hvad jeg vil kalde særdeles velfungerende,når bare man kender den Mashuro's TR2075 er helt uden halløj af nogen art Guldtuborg's TR2080 er lidt en mellemting.Den har haft en del udfald(også i venstre kanal).Men sidste melding var at den spillede som den skulle.... Jeg har en TR2025 som jeg ikke selv har haft ballade med,men den havde lidt halløj hos Tunghør,da han lånte den(er der noget der spøger derinde i Valby?) Jeg solgte en meget flot TR2045 til en kammerat,og den begyndte også at falde ud.Kammeraten gav den et skud WD40 i potmetrene og det hjalp! Den er ikke faldet ud siden
Jeg mener dybest set at man nok bør holde sig fra vintag-grej generelt,hvis man ikke er parat til at tage låget af apparaterne og selv pille lidt.....Lidt som at køre i veteranbil.Man bør selv kunne skrue på den til husbehov Jeg har da lært en masse af skifte lamper i alle apparaterne.Og min succes med båndoptagerne har været en fantastisk proces.Det var ikke realistisk at sende dem til rep.Enten kunne jeg selv,ellers måtte de ud!Jeg klarede ærterne selv
Hvis ikke der havde været lidt halløj i ny og næ,så var denne tråd nok ikke blevet så lang som den er blevet Og der er ikke meget der slår den glæde det er at ha' fikset et apparat selv,ude på køkkenbordet

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
.......Og min succes med båndoptagerne har været en fantastisk proces.Det var ikke realistisk at sende dem til rep.Enten kunne jeg selv,ellers måtte de ud!Jeg klarede ærterne selv
Hvis ikke der havde været lidt halløj i ny og næ,så var denne tråd nok ikke blevet så lang som den er blevet  

Jeg er meget imponeret over hvad du har lært dig selv med hensyn til Bånoptagerene - Når jeg tænker på det proffessionelle værksted som ødelagde to 310 - mk II for mig - skrev en regning på en bondgår og smed maskinerne ud

Det er da også kanon at tråden er så lang som den er - jeg kan jo godt kalde mig tandberg ejer idet jeg rent faktisk har en tr200 og et par gamle spile sager - meeen rigtig Tandberg ejer er jeg jo ikke og alligevel er det her den tråd jeg meget ofte besøger for at glæder mig over hvad i nu finder på det er bare herligt - og jeg tror du har ret i det med vintage - man skal være parat til lidt "open heart surgery" en gang i mellem. Jeg har da også haft mit hy gennem tiden - Mit Revox har jeg altsammen fået serviceret prof. og det virker og er kalibreret etc. til at overholde fakbriksindstillinger m.m. men alt mit andet vintage har jeg selv holdt i gang - det er ikke blevet til de store loddeoperationer endnu men til til udskiftninger af pærer - sikringer og potmetre etc. og det er sku meget sjov navnlig når det ikke falder sammen med at man er stresset for så duer det ikke.

Jeg tror en ting der kan have en indflydelse - det er hvor god strøm der er i det område man bor i. Da mit firma holdt til i København havde vi meget ofte EDB nedbrud og smadrede drev- så fik vi at vide at el. i København svingede med op til 25 procent i løbet af et døgn og at kbhs energi eller hvad de hed den gang også fyrer nogle transient strømme ud genne systemmet som en slags meget voldsomme peaks - sådan et peak kan brænde alle læsehoveder af på en serie hardiske.

Jeg har selv boet i lyngby og der måtte vi tilsidst gå over til nogle andre EL pærer fordi der blev kørt med højere spænding end andre steder - de træge EL-pærer var dobbeltså dyrer eller mere og var aldrig på tilbud - men før jeg skiftede holdt en EL pære kun en uge så det kunne goidt betale sig.

Da mit Firma  stadig var i københavn købte jeg en kraftig UPS - nødstrømsanmlæg som er galvanisk adskilt med batteribackup - den største kunne køre 10 PC er 20 minutter ved strømnebrud - det var nu ikke fordi man skallue køre videre ved strømnedbrud men mere fordi man skulle kunne nå at slukke dem ned på en fordnuftig måde.

Mine problemer med hardware forsvandt fra den ene dag til den anden efter den investering.

Det var da en længere smøre - men det jeg vil frem til er at svingende strømkvalitet og peaks i strømmen samt transport sikkert kan være hårdt ved det gamle grej så det nok er en rigtig god ide hvis man kunne få råd til også at sætte sådan en UPS før sin forstærker - den behøver jo ikke at have et kraftigt batteri - men bare det at den glattestrømmen ud og forhindre peaks tror jeg kan gøre meget og jeg kan forestille mig at båndoptagere og pladespillere vil kunne køre meget jævnere med god strøm

se det var næste tredive linier uden en eneste smilye i Tante Bergs tråd og det går jo ikke men det var fordi det var om elforsyning og ikke tandberg  -så her skal afslutningsvis indsættes et par begejstrede for den hyggeligste hifi tråd på www - og det siger da noget -

Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

@r-l-b: Nu har jeg jo kigget en del på Tunghørs TR2075, og selvom Tunghør selv har skiftet elektrolytter i strømforsyningen (den slags er sliddele ligesom bildæk), og jeg har skifte et par transistore, der gav vellyd i hele 12 dage, suk Så ser den sådan set sund og god ud, og lyden gør jo stadig at den er værd at få helt op at køre.

Men min Huldra 9 og 10 har kørt fejlfrit, bortset fra et par skalapærer. I min Huldra 8 var der gået en transistor også, men var den transistor ikke gået, havde den sikkert ikke været til at vride ud af Tanten. Så det kan ikke betragtes som en fejl. Så måske er 20xx serien mere ustabil. Men ellers må jeg tilslutte mig Tanten, man skal ikke være bange for at skrue lidt selv, og kunne sprøjte lidt med kontaktrens, hvis man køber gammelt grej, det løser 85% af problemerne. Til gengæld er grejet jo så enkelt opbygget, at det er let at servicere.

@tunghør:  Selv tak for hyggeligt besøg.  Det var ganske underholdende at se dig suse frem og tilbage mellem  lænestolen og bagsiden af  højttalerne for at se efter den manglende kasse. Og også lidt sjovt at høre dig mumle lidt om  at  2075 gjorde det bedre på de fleste områder, men også at Huldra 8 måske egentlig lød bedre Og så tror jeg vi begge er lidt overrasket over at det gik så godt i bassen med at holde styr på den 12" i en åben baffel.

Jeg kigger gerne mere på din 2075 mens du er væk, og så skal jeg da helt sikkert prøve det med at bruge Huldra 8 som for og 2075 som effekt.

@Tante: Det må da være oplagt for dig også at tage signalet ud af Huldra 10 hovedtelefonudgang og kører ind i din 2075s effektrin en dag du alligevel har bøjlerne ude til rens, bare lige for at kombinere 2 perioders Tandberglyd?
Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

R-l-b:Tak for de pæne ord Nu er tråden jo kun blevet så lang og 'sejlivet' takket være alle jer der tager jer tid til at skrive i tråden.Det er helt kanon Jeg havde ikke selv forestillet mig at jeg skulle ende op med 8 recievere,5 sæt højttalere,4 båndoptagere,2 pladespillere og 2 cd-afspillere(Tandberg og en Teac) og tre mikrofoner Men det var som om at jo mere jeg hørte fra Tandberg,des mere interessant blev det(for mig selv) Og et eller andet sted skulle jeg jo læsse af og det blev altså her på hifi4all Lækkert at dette site findes(jeg bryder mig ikke om 'det andet' site,hvor jeg synes at de skændes hele tiden ).Jeg har fået al den hjælp og goodwill jeg kunne drømme om her Og masser af input til nyt grej og mødt en del meget hyggelige mennesker,der er til lyd på samme måde som jeg selv.Det er godt nok fedt Nu er Tandberg vel min største hobby,og jeg kan lytte på Tandberg når det passer mig,og skrive om det,når det passer mig.Det er perfekt.
Og så er jeg jo meget glad for at Tandberg har fået en mindre renæssance,fuldt fortjent iøvrigt Det er fantastisk at høre fra en 'new-comer' der just har fået Tandberg og læse de begejstrede tilbagemeldinger.Det siger en hel del om Tandberg,synes jeg.Det er så gennemført kvalitet,både selve apparaterne,og lyden som de producerer I min egen verden er det Tandberg der styrer og regerer.Det er meget muligt at der er andet der lyder næsten lige så godt,men det er alligevel ikke helt som Tandberg.....
Jeg kender en hel del efterhånden der har Tandberg,både herinde fra og i min bekendskabskreds iøvrigt.Det fryder mig en hel del,for de er stort set alle meget tilfredse(måske lige med Tunghør som undtagelse,selvom han elsker lyden når hans recievere ellers spiller).
Tandberg er ren hygge Vellyd over hele linjen Jeg smider om mig med smiley'er af flere årsager.Det får først og fremmest mine til tider 'uhyrlige' påstande til at glide lettere ned hos eventuelle læsere af denne tråd,som er vidunderligt befriet for mishagsytringer Men de smiley'er hjælper også med at understrege hvor begejstret jeg er for grejet......og det er ikke i aftagende Man skulle ellers mene at når først det spillede og alt det der,så var det det.Men sådan har jeg det ikke,slet ikke.Jeg kan blive ved og ved med at ævle om Tandberg.Og jeg indrømmer gerne at Tandberg er noget af det sidste jeg tænker på inden jeg går i seng,og det er noget af det første jeg tænker på når jeg står op.Jep,jeg har Tandberg på hjernen og det har jeg ikke noget imod Jeg kender et par stykker der har en rem af huden.....
Der er enkelte der mente på et tidspunkt at der var basis for en Tandberg-klub.Måske....men hvad i alverden skulle vi lave? Jeg synes at tråden her må udgøre det for den 'klub'.Her kan folk fra hele landet bidrage og få råd og dåd.Sågar Norge er godt repræsenteret her Folk kan lave Tandberg-klubber alt det de vil,jeg synes at denne tråd dækker mit behov Og når nogen har fået et nyt Tandberg apparat,så drager jeg gerne til lytteaften,eller afholder selv en seance Det er det rene svir,her Ikke mindst takket være alle de spændende input der er på daglig basis.Keep it comin' Det er lidt som en blogg,er det ikke?

Mellemhjul:Av ja,det bør jeg da prøve.Min Huldra 10 som forforstærker og TR2075 som effekttrin.... Nu ved jeg ikke hvor lyden egentlig ligger.Er det forforstærkeren der afgør hvordan lyden er i et apparat?Og effekttrinnet er således 100% neutralt?Er det korrekt antaget? Det skal helt sikkert prøves.
Det er dejligt at høre at din begejstring er så stor for Huldra 8'eren.Så er det til at leve med at den står hvor den står Du var hurtig dengang og vær du bare glad for det Den er dig vel undt,Mellemhjul

Her er et lettere omskrevet citat fra tegneserien 'Underground':'Tandberg hjælper bedre gennem tider uden penge,end penge hjælper gennem tider uden Tandberg'

Mellemhjulet
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:

Mellemhjul:Av ja,det bør jeg da prøve.Min Huldra 10 som forforstærker og TR2075 som effekttrin.... Nu ved jeg ikke hvor lyden egentlig ligger.Er det forforstærkeren der afgør hvordan lyden er i et apparat?Og effekttrinnet er således 100% neutralt?Er det korrekt antaget? Det skal helt sikkert prøves.
Det er dejligt at høre at din begejstring er så stor for Huldra 8'eren.Så er det til at leve med at den står hvor den står Du var hurtig dengang og vær du bare glad for det Den er dig vel undt,Mellemhjul  

Kjell B bruger/brugte da en Huldra 10 som forforstærker og en moderne transistor sag som effekttrin, og det er der vist flere andre der gør. Og i sin tid blev Huldra 10 som forforstærker også testet op med en Krell, med fint resultat deroppe i Norge. Anmelderen trak vist senere lidt i land, men de lytter jo også tit mest til anlæg sådan nogle. Men jeg tror nu ikke effekttrinet er 100% neutralt, det kunne bare være skægt hvis man fik det bedste af de to. Men det var da en ide til a rainy day

Jeg skal nok passe godt på Huldra 8, det er en sød lille sag
Til top Vis Mellemhjulet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mellemhjulet

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Tante - jeg tror du gør klogt i at droppe klubben - her inde har i et alletiders forum som du slev sige hvor du kan skrive når du har lyst og i kan lave hyggelige lytteaftener når du har lyst - ingen tvang og faste mødedage men ren hygge det er bare ogog

ringler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2007
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Uden at vde så meget om hvad tråden handler om (opgav at læse da jeg så at der var 96sider):p

men jeg fandt en gammel tandbarg reciever på genbrugen forleden

en tr200 helt præcist
Den virker upåklageligt, og har googlet som en vanvittig for at finde ud af noget om den uden held
så nu spørger jeg her :)

er der nogen som ved hvad den er værd?
og evt hvor mange watt den er på eller noget

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

ringler skrev:
Uden at vde så meget om hvad tråden handler om (opgav at læse da jeg så at der var 96sider):p

men jeg fandt en gammel tandbarg reciever på genbrugen forleden

en tr200 helt præcist
Den virker upåklageligt, og har googlet som en vanvittig for at finde ud af noget om den uden held
så nu spørger jeg her :)

er der nogen som ved hvad den er værd?
og evt hvor mange watt den er på eller noget

Den er ikke noget særligt værd men den har en forygende lyd - med et par små gode højtalere kan du få den dejligste radiolyd i et arbejdsværrelse/kontor eller soveværrelse eller lignende - du kan faktisk genvinde glæden ved FM og Radio - stil fx. ind på p2 og hør et klassisk musikprogram - det er bare godt - men skal du sælge den -- tja --- hvad siger eksperterne herinde

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Ringler:Den er på 15 Watt i 8 Ohm.Parret med de rette højttalere er det verdensklasse! Gerne Tandberg's Hifi Systemer. Den koster ikke så meget,da der er rigtigt mange af dem.Et MINT eksemplar,ydre såvel som indre,indbringer vel 500 kr,maks.Men så skal den også være.....'helt utenom det vanlige',som de siger i Norge

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

R-l-b:Der var vi også helt enige

ringler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

15 watt er hver kanal?

regner ikke med at sælge den lige foreløbig men den kan vel trække nogle monitor højtalere sammen med en aktiv sub?

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Ringler:Jeg har kun hørt den med Tandberg's højttalere.Og det sparker r*v!De mindre Tandberg højttalere er rimeligt lette at drive,så jeg ved ikke.Prøv det! Ja,15 Watt pr kanal,believe it or not

ringler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juli 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

ok :)

må på jagt efter nogle mindre højtalere så skal jeg nok få et fint lille anlæg på efterskolen :)

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes