| Forfatter |
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Jeg er en anelse forarget.....jeg ser en Tandberg mikrofon(TM4) til salg i Den Blå Avis,for 400 kr!! Det er da en hamper pris?!En anden har i over et år haft et sæt TL2510(højttalere) i,for 1500 kr!!Det er vildt overdrevet!!
Mikrofonen bør ikke koste mere end 50-100 kroner.Højttalerne er vel 250-450 kroner,hvis det skal være realistisk.Anyway, nu laver jeg en lille konkurrence
Tre billeder med tre spørgsmål.Deadline er midnat,startende idag,midnat.Jeg skriver de mennesker der svarer rigtigt,ned, og trækker derefter lod blandt de der svarer rigtigt til alle tre spørgsmål(holder mig for øjnene ).
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ -----------------------
Jeg har skåret i billederne,og idag skal I blot give mig svaret på hvad det er for en model af Tandberg der er 'sakset' her:
Hvilket Tandberg-apparat er der tale om her?
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ -----------------------
Svarer man rigtigt på alle tre spørgsmål OG vinder lodtrækningen,så vinder man en Tandberg mikrofon(TM4) i original emballage med to mic-holdere(en til stativ,og en holder der kan stå på bordet).Jeg sender kvit og frit i Danmark.Nordmænd er velkomne til at deltage,men betaler fragten selv,minus 60 kr som jeg giver(porto i DK) Lodtrækning på onsdag.........
Præmien:
Det er allerbedst hvis svarene lægges her i tråden.Så alle kan se at det går rigtigt til  |
|
|
Jeg rykker lige konkurrencen med herover på ny side __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Gråskæg Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg gætter også på en TR200. sidder lige og lytter på min Tr200
med Hifisystem 11 og det kan jo næsten ikke blive meget bedre
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gråskæg:Du er også noteret  Jeg gad godt at høre dine Hifi System 11 en dag ved lejlighed.........både med TR200 og Tuner-Amplifier.Jeg er sikker på at det er verdensklasse,det du har der!
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ---------------------
Til alle:
Scroll op og tjek den store Tandberg-konkurrence,hvis du ikke har opdaget den!  (Til dig der ikke går tilbage i tråden) __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
[QUOTE=Tante Berg] Jeg er en anelse forarget.....jeg ser en Tandberg mikrofon(TM4) til salg i Den Blå Avis,for 400 kr!! Det er da en hamper pris?!En anden har i over et år haft et sæt TL2510(højttalere) i,for 1500 kr!!Det er vildt overdrevet!!
Mikrofonen bør ikke koste mere end 50-100 kroner.Højttalerne er vel 250-450 kroner,hvis det skal være realistisk.Anyway, nu laver jeg en lille konkurrence
Tre billeder med tre spørgsmål.Deadline er midnat,startende idag,midnat.Jeg skriver de mennesker der svarer rigtigt,ned, og trækker derefter lod blandt de der svarer rigtigt til alle tre spørgsmål(holder mig for øjnene ).
Jeg har skåret i billederne,og idag skal I blot give mig svaret på hvad det er for en model af Tandberg der er 'sakset' her:
Hvilket Tandberg-apparat er der tale om her?
Svarer man rigtigt på alle tre spørgsmål OG vinder lodtrækningen,så vinder man en Tandberg mikrofon(TM4) i original emballage med to mic-holdere(en til stativ,og en holder der kan stå på bordet).Jeg sender kvit og frit i Danmark.Nordmænd er velkomne til at deltage,men betaler fragten selv,minus 60 kr som jeg giver(porto i DK) Lodtrækning på onsdag.........
Præmien:
Det er allerbedst hvis svarene lægges her i tråden.Så alle kan se at det går rigtigt til  |
|
|
__________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der indkommet to svar.Jeg tænker at dette kunne blive et mareridt at tjekke,og jeg er utålmodig  .Så konkurrencen udløber i aften kl 00.00 i stedet for.Så hermed de tre spørgsmål.Hvad er dette for apparater?:
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ----------------------
- ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ----------------------
- ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ----------------------
Præmien er en Tandberg mikrofon(TM4).Svaret skal postes her i tråden __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må man jo så tandberg novice kaste sig ud i det
det lille skala billede er en 2080, det midterse en tr200 og det nederste en 440A
(420 har ikke aktiveret funktioner til mange af knapperne under vu metrene)
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at r-l-b har fat i noget af det rigtige.
TR2080,TR200 og TCD440A.
Du skulle hellere have sakset en 340A __________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Gråskæg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
For ikke at hyle helt i kor med de 2 andre, tror jeg,jeg vil bringe TR2060 i spil
så mit bud er TR2060, Tr200 og Tcd440, hvis jeg går ud fra at TCD440A kun
kom i sort alu og TCD 440 var i blank alulook
|
| Til top |
|
| |
Gråskæg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man kan jo også søge så meget på nettet at man rammer forkert,
må vist overgive mig til de andre og komme med et nyt bud( hvis man kan det?)
TR2080, Tr200 og TCD440
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæt hvad jeg har fået fingrene i...?
Ingen præmie, jeg kan ikke undvære noget af mit Tandberg __________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Så må man jo så tandberg novice kaste sig ud i det
det lille skala billede er en 2080, det midterse en tr200 og det nederste en 440A
(420 har ikke aktiveret funktioner til mange af knapperne under vu metrene)
|
|
|
Jeg gætter det samme som r-l-b  (Stå aldrig til søs, men lad de andre stå,....så ender du med kors, bånd og stjerner på  )
|
| Til top |
|
| |
Gråskæg Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de der gamle mark1 Fasetter er vist noget af en sjældenhed,Tillykke med dem
|
| Til top |
|
| |
kvaal Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
TR 2080, TR 200 og TCD 440.
|
| Til top |
|
| |
ulfsn Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
TR 2880 TR 200 og Tcd 330
Mvh Rune __________________ Egentlig holder det med Tandberg,men det er mye som er morsomt likevel..
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 05:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er I skrappe  5 rigtige svar ud af 6 deltagere(beklager Ulfsn,du ramte forkert med TCD330).
Billede af skala på TR2080
Sjælden TCD440 i sølvfarve
Go'e gamle TR200
Og vinderen er.........Kvaal!  Tillykke Kvaal
Jeg troede egentlig ikke at I så hurtigt ville ramme TCD440,da den er så sjælden som den er.
Mashuro:Tillykke med Fasett'erne.Spændernde om de lyder godt(det gætter jeg på at de gør) __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 05:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulfsn skrev:
TR 2880 TR 200 og Tcd 330
Mvh Rune |
|
|
Ulfsn:Kig på de store fede knapper til play,wind,record og det hele.De er kvadratiske,og det er de ikke på TCD330  For slet ikke at nævne peak-metrene......
TCD440:
TCD330
Lidt ærgeligt.......Men pyt  Du ka' klare det __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
Gæt hvad jeg har fået fingrene i...?
Ingen præmie, jeg kan ikke undvære noget af mit Tandberg  |
|
|
Det er især den sidste linje som jeg hæfter mig ved  Jeg ved hvordan du har det,Mashuro __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |