Emne: Tandberg setup ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæhæ... Hyggeligt at se dit gule alter ego, 2-mas. 
Mvh. Sean-sui-san. 
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 17 August 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas:Du ser ret så formel ud.....hvad er det med det røde slips?  Velkommen i de gules klub
Jeg har længe hævdet at jeg har lyd i verdensklasse her i stuen.Og med rette  Jeg afholder mig bevidst fra at sige at Tandberg er verdens bedste,for det er en ligegyldig diskussion som ikke giver andet end kiv og tænders gnidsel.Men hvis nogen sidder med den fede lyd,som jeg selv har,så er de heldige og godt kørende!  Akustikken i min stue er rigtig god,og rummet er dæmpet til perfektion(jeg har masser af småting overalt),med gulvtæppe,gardiner og en stofbetrukken hjørnesofa osv  Så mit Tandberg får ikke bedre arbejdsbetingelser  Og det gør Seansmiller's Sansui G8700DB heller ikke:
Den bliver afleveret her om et par timer.Senere dukker Seansmiller så op igen,og så skal vi høre hvordan den spiller på Tandberg Studio Monitor's:
Jeg tror at Sansui'en spiller til den lysere side.Det er som om at det var ideallyden der i sidste halvdel af 1970'erne.Min Pioneer SX850 spiller også lysere end Tandberg TR2075.Og ikke helt så dybt i bassen.Det er jo faktisk en beskrivelse af rigtigt meget lyd i vore dage.....Jeg vil til enhver tid foretrække at få al den bas med som er på optagelserne.Og med tilpas top,men ikke det der,som i længden gør en lyttetræt(jeg taler ikke om et specifikt mærke her).Det bliver spændende at høre Sansui her.Vi starter med at det er Tandberg TR2075 der spiller:
Efter ca en times tid,så bliver Tandberg TR2075 skiftet ud med Sansui'en som så spiller resten af aftenen.Den gør det nok rigtigt godt,med sine 160 Watt i 8 Ohm.Der har Tandberg TR2075 jo 'kun' 75 Watt,hvilket dog endnu ikke har været et problem
Der er lige en anden ting vi skal ha' lyttet på,inden vi lukker helt ned for Tandberg.Det er kombinationen af Huldra 10 som forforstærker og TR2075 som effekttrin  Nu da Mashuro også dukker op,så skal han ikke snydes for den kombi  Den kombi spiller faktisk lysere end TR2075 solo,i mine ører.Kræfter er der så RIGELIGT af  Jeg har aldrig hørt noget lignende,men jeg foretrækker altså selv TR2075 solo.Men spændende bliver det
I forbindelse med Tunghør's afgang til Fjernøsten,så har han afleveret den båndoptager som jeg har doneret til ham,Tandberg TCD310 MkII.Den skal jeg kigge lidt på.Den har et par løse forbindelser....jeg har dog fået den igang og den kører stabilt,rent mekanisk.Nu skal jeg bare ha' lokaliseret den/de løse forbindelser.Et hygge-projekt til en go' og regnfuld søndag  Så nu er der atter 5 båndoptager i mit lille hjem  Det føles godt og rigtigt
Nu må jeg hellere rejse mig fra pc'en.Der er fuldt arrangement fra nu af  Der vil nok falde et ord eller to allerede lørdag,om aftenens indtryk  Recievere ER sagen __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har modtaget følgende,i forbindelse med denne auktion: TR2075 ,som iøvrigt også er til salg på den blå avis.
------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ---------------------
Fra mail:
Hej , så lige at du byder på den 2075 fra kjellerup,pas på! Der er blevet loddet meget på bundkortet problemer med udfald bare at du ved det.mvh
- ------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------ ---------------------
Så er I advaret!  Jeg ER blevet overbudt,og det er jo dejligt __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå,Seansmiller........vil du eller skal jeg?  Så gør jeg det
Det var,vanen tro,rigtigt hyggeligt igår,da der var reciever shoot-out her i huset.Mashuro var også med på en lytter  Vi startede med at høre TR2075,så vi 'lissom' havde Tandberg-lyden i ørerne.Efter et stykke tid smed jeg Huldra 10 ind som forforstærker og TR2075 som effekttrin.Den kombination skal man lige vænne sig til.Men henad vejen gled den vist ned,hos både Seansmiller og Mashuro,og undertegnede.Det er en svær lyd at beskrive.Lyden fornemmes en anelse slankere end på TR2075 solo.....Selv foretrækker jeg TR2075 solo.Men der oceaner af kræfter kombinationen Huldra 10 på TR2075  Da vi havde lyttet en del på Tandberg,så blev det tid til at sætte Seansmiller's 160 Watt's reciever på mine Studio Monitor's.Det var et spændende øjeblik at høre de første strofer af Rob Zombie(nr 9)  Nummeret går D Y B T i bassen på Tandberg. Det gør det ikke helt på Sansui'en.Det var vi tre vist enige om.Ører er meget konservative,og der gik et par numre,før jeg selv helt accepterede den nye lyd.Men så synes jeg egentlig at det lød rigtigt godt,selv med den lidt 'mangelfulde' bas.Almindelige mennesker ville nok sige at der var rigeligt bas,men vi er ikke helt almindelige
Efter nogle timer med Sansui'en,synes jeg at det kunne være spændende at skifte tilbage til TR2075.Vi rundede af med at spille Rob Zombie(nr 9),for at ha' indtrykket af bassen i frisk errindring,fra Sansui'en.Da jeg atter fik sat TR2075 til og satte Rob Zombie på var det en aha-oplevelse af de helt store.Der var bas på igen!  Forskellen var til at ta' og føle på,i Tandberg's favør  Personligt synes jeg at lyden er perfekt i TR2075.Der er ikke kun bas i rå mængder,der er lige hvad der skal være,også højere oppe i tonerne.Nu vil jeg ikke lægge ord i munden på hverken Mashuro eller Seansmiller,men det er ingen overdrivelse at der var bred enighed om at der er noget mere fylde i Tandberg TR2075....Så det er altså ikke Watt der er det afgørende(TR2075 har 75 Watt og Sansui G8700DB har 160 Watt).Grunden til at TR2075 'vinder' er vel egentligt fordi TR2075 repræsenterer den 'gamle' lyd,hvor Sansui(1978/79) står for den 'nye' lyd.Som Ulfsn er inde på,så skiller det i 1975/76,og jeg må give ham ret.Jeg foretrækker således 'gammel' lyd.Det er der flere der gør.Men den er ikke så nem at blive eksponeret for i vore dage,i sagens natur.Så det er altså ikke noget med at Sansui'en ikke KAN,den er bare konstrueret med en anden ideallyd.En lyd der nok ligger ret tæt på Tandberg's 3000-serie(så vidt jeg kan vurdere)....Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at høre 3000-serien her i stuen,på Studio Monitor's.Nogen der stiller op?
Sansui'en fik et venligt(men bestemt) drag over nakken  Jeg anede ikke på forhånd at Tandberg skulle klare sig så godt som den rent faktisk gjorde.Rigtigt spændende at få set og hørt det.'Hands on' slår altså alt andet  Og så er det okay at det et hulens slæberi
Tak for indsatsen,Seansmiller  Din reciever er fed(og gigantisk) og i sig selv et interessant bekendtskab.Men den kan ikke hamle op med Tandberg TR2075.Der kan TR2075 altså nogle tricks,som Tunghør ville sige det
Senere i dag er der lyttesession hos Seansmiller.Der skal Tandberg TR2075 træde op med et sæt JBL 100 A Century(er det korrekt modelbetegnelse?).Seansmiller kørte ikke herfra tomhændet i nat  Han havde 24 kg Sansui reciever,en TR2075 og Tandberg TCD3015A i taxa'en
Tak for hyggeligt selskab,gutter
Kombatanterne:
Sansui G8700DB fra 1978/79:
Tandberg TR2075 fra 1975/76:
Tandberg Studio Monitor's fra 1975-ca 1980(?):
Dette sidste billede er blot for at vise hvor de to højttalere står i stuen.TV'et er væk og der er noget mere grej nu end der ses på billedet
Omtalte White Zombie album er det her:
 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad laver den TRANSFORMATOR fra elforsyningen nederst på billedet ? ....det var da en ordentlig mastodont, og fedt ser det ud 
Hatten af for dig Sean-sui-san-SPiller at du BUKKER dig i støvet for 2075...og bare rolig, det resulterer næppe i dårlig ryg . 2075 ER super god og jeg startede også helt fra bunden af Tandb(j)erget. Det har godt nok kostet lidt valuta, men har været det hele værd...også selvom man måske nu skal leve af SPAREribs resten af måneden . Tænk sig at høre NYE toner og lyde fra skiver man har hørt et hav af gange før.
Kan iøvrigt varmt anbefale Sanne Solonumsen's "Sanne unplugged" til test. Det er godt ikke vinyl men cd, men for S.... hvor er det velproduceret god akustisk musik med bass der ind imellem giver rumlen langt ned i maven (IKKE at forveksle med visse typer af gasudslip) . Er der iøvrigt nogen her, som kan anbefale noget velproduceret pop/softrock ?
Tante din beskrivelse eller formodning om 3000-serien, lyden før og efter 75/76, kan jeg godt følge. Klarhed i hvert instrument, ingen "diskantsuppe" og en god dyb bas er nok primært de ting jeg lytter efter. Vi kan godt sammenligne, så kan du ikke lige rulle din fede berber sammen og tøffe en tur til Jylland ? DET kunne jo være du faldt over et godt tilbud på vejen herop, og er den for tung at slæbe med hjem igen, kan du bare lade den ligge her....man er vel imødekommende ikke ? .Har kun hørt 3000 det sidste stykke tid, så det er endnu for tidligt at sammenligne med 2075.
Tak for velkomsten i de gules klub, var jo nød til at bruge slipset, eftersom nogen jo HAVDE taget de røde sko ikke ? Selvom man færdes blandt svin til dagligt, kan man da godt se lidt godt ud siger landmanden og.......buschaufføren. 
Den der lydpotte Sean omtaler, hvad består den egentligt af....noget sammenkogt....lige dele god mad og vellyd ?
Ha' en god lørdag aften derovre, håber alle slipper levende fra "the reciever battle of the 70's".
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er anden halvleg vel overstået.Hård weekend  Tak for et par hyggelige dage,Seansmiller  Og tak for din 'udbunke'(vinyl)......det var rent guf der var der.Jeg har fået sat TR2075 på plads.Skalanålens lampe var gået,så jeg har ført loddekolbe idag(med lettere rystende hånd)  Godt at man har lidt lamper på lager,da de gerne går når forretningerne holder lukket.
Om det er Sansui eller Tandberg der spiller hos dig,Seansmiller,var i mine ører ret ens.Der er i hvert fald ikke nok at hente, til at du skal til at kigge efter Tandberg.Det skulle du kun gøre,hvis du tager skridtet fuldt ud og får et sæt Tandberg Studio Monitor's.Der er det bedre med TR2075,end det er med din Sansui G8700DB.Øj,hvor bliver vi kloge  Det var rart at din Sansui fik lidt oprejsning,efter fredagens grisebank her  Lidt spøjst at Studio Monitor's leverer SÅ meget mere,når de er drevet af TR2075.Det er vel det perfekte match
Nu kan du i ro og mag fryde dig over dit lækre grej,vel vidende at du nok ikke kan tvinge mere ud af dine JBL L100A Century,end du allerede gør  Hvis du ikke har andet at lave,så kunne du eksperimentere lidt med akustikken.Der tror jeg du kunne hente rigtigt meget.....Det er bare at prøve sig frem.Det kunne være sjovt at høre dine JBL op mod mine Studio Monitor's  Bare rolig,det bliver ikke lige med det første  Det bliver spændende hvad du synes om Tandberg cd-afspilleren,når du har hørt på den i et stykke tid.
Jeg sidder og hører Rainbow:'Straight between the eyes',på vinyl.Fed klassiker
Endnu engang tak for hyggeligt selskab,med fed musik i rå mængder
2-mas:Jeg har et billede af din Studio Monitor,her:
Ved du hvad fabrikat den bas er?Jeg mente fejlagtigt at det var en JBL enhed,men det kan jeg godt se at det ikke er.Bare nysgerrig __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hihi Tante hvordan er du kommet i besiddelse af et billede af mine monitors ? Bare nysgerrig .
Det skulle være Seas, men mon ikke Dux1 ved det ? . Som nævnt før, er det efter min overbevisning (og lytning) en fuldgod erstatning for de originale.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas:Jeg har fået billedet af Dux1 for efterhånden længe siden  Nårh ja,Seas er det.Det er vist heller ikke så ringe endda  Hvis de lyder godt,så er det jo bare skønt  Du må jo vide det,da du jo har haft de originale også.......Det må være lidt underligt at tænke på,2-mas.Pyt,du kom bare 'baglæns' ind i Tandberg's verden.Hovedsagen er at du fik ørerne op for den norske superlyd __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha... Så overlevede vi slæberiet og den koncentrerede lytning, både fredag og lørdag. Tak for et par hyggelige dage, Tante. Det var fedt at høre en TR 2075 spille hjemme hos mig. Det har været et par hårde men spændende dage, og ja, vi er da blevet et par rigtigt kloge hoveder nu. Det er nørderi på højt plan. Det kommer vist til at gå et godt stykke tid før vi går i gang med at slæbe mere grej frem og tilbage igen. Det var da altid noget at det "bare" var en pære som ikke overlevede i din TR 2075. Det kunne jo have været MEGET værre.
Og tak de øvrige lyd-entusiaster, Krenzler og Mashuro for hyggeligt selskab i går. Der er forresten en som glemte en cykelpumpe hos mig i går. Mashuro? Tante Berg?
Som du selv siger Tante, så er der ikke nok at hente ved at skifte min G-8700DB ud med en TR 2075 til at drive mine JBL L100A Century. Det var jo rigtigt rart at få konstateret, efter at min stakkels receiver blev grisebanket lettere RØD og blå i fredags af TR 2075/Tandberg Studio Monitor's. Jeg skal ved lejlighed have prøvet at få gjort noget ved mine 2 døråbninger i min stue, mht. akustikken. Det kunne jo være sjovt at høre hvor stor forskel det ville gøre.
Det var også rart at få luget godt ud i min vinyl-udbunke i går aftes. Så kan jeg også få støvsuget det stykke af gulvet som er blevet frigjort. Og tak fordi at jeg må låne din 3015A, Tante. Der skal lyttes til cd'er i "rå mængder" i det næste stykke tid. 
2-mas: Den lydpotte jeg nævnte i går, er en yderst potent gryderet a'la Tante Berg (den er ikke for tøsedrenge). Yderligere forespørgsler henvises til eksperten himself. Og tak for komplimenterne 2-mas. 
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeres oplevelser bekræfter måske den ældgamle antagelse om, at højttalerne er det vigtigste led i kæden ? Er der så nogen af jer, der tør vove pelsen, og fortælle lidt om forskellen på JBL'erne og SM ?
Potent gryderet...hmmm....fornemmer man noget spicy ?...så var det måske ikke kun højttalerudslip der var ? . Pizzaer kan vist osse levere noget sådant .
Tante < tabte vist hovedet engang i foråret, men siden er det vist ørerne, der er kommet først op siden....om hovedet så overhovedet er kommet på igen, må andre afgøre . Seas er slet ik' så ring' endda..
Sean < velkommen i Club Home Acoustic ....kan være vi skal i Ilva, Tæppeland eller kigge under boligindretning for at få perfekt LYD, men det går vel....rom blev jo heller ikke bRygget på en dag.
Tante hørte på Rainbow, men er der ikke andre bud på noget velproduceret pop/softrock ?
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er lytteweekenden overstået!
Først vil jeg starte med at sige tak for muligheden for at være med på en lytter hos henholdsvis Tanten og Seansmiller
Det var smadder hyggeligt og der manglede intet
Første halvleg var på tantens hjemmebane og på den aften fik vi virkelig hørt hvilken god match 2075 og SM er
Sansuien kunne simpelthen ikke vælte kongen af tronen i Casa Tandberg  Bette er den nok men sikken en hørbar match - retro synergi om i vil
Og lørdagens battle hos Seansmiller bekræftede bare teorien om at 2075 SKAL matches med SM.
Her var der ikke meget at hente i Tandbergs favør. Der stod Sansuien øverst på podiet  Det må være rart at vide at den parring du har lavet er helt fin,Seansmiller?
Jeg syntes absolut at dine JBL var fine at både se og høre på ( selvom de er åbne  ) Du kan sagtens være stolte af dem - de giver rigtig god lyde hjemme hos dig. Det kan da godt være at rummet driller lidt men med "normal" volume er det nu ikke så slemt.
Overboen kommer til at elske Rob Zombie
Så vi blev lidt klogere,ja
Tak endnu engang for "udbunkerne" - det skal blive spændende at få dem hørt.
Der er kommet noget spændende musik på sedlen - en bonus ved disse aftener er jo at man kommer til at høre forskelligt musik og får nogle fede aha oplevelser (ikke de norske fjelddrenge  )
Underworld er i posten,Krentzler - var der også en live plade der var noget værd at kigge på?
__________________ Derfor Økologi
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 19 August 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
| Underworld er i posten,Krentzler - var der også en live plade der var noget værd at kigge på? |
|
|
Hej Mashuro. De har lavet en live plade der hedder "Everything, Everything". Den fås også på DVD.
Deres store kommercielle gennembrud kom med "Born Slippy" som var med i filmen Trainspotting.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 06:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seansmiller:Cykelpumpen er undertegnedes.Den får jeg bare næste gang vi ses,da jeg har en reservepumpe(sjovt som jeg har mindst to af alt det vitale  ).Jeg er nået cirka halvvejs gennem din udbunke,Seansmiller.Jeg er især glad for de to Rainbow lp'er,og Van Halen(Diver down).Jeg hørte Franz Beckerlee's soloplade.....hold da op,hvor er den ringe!  Kedelig musik,med ultra-banale tekster.En desperat plade....Jeg er lidt rystet over at Beckerlee er SÅ ringe,uden Gasolin.Det er nok derfor at han er billedkunstner idag
Det er jo dejligt at eens 'udbunke' kan gøre lidt lykke rundt om i kredsen  Krenzler,du kan nok gafle noget der er værd at lytte på i min 'udbunke',næste gang du kommer på visit
Mashuro:Ved lejlighed bør du tage din båndoptager(TCD310) med herud.Jeg er sikker på at den blot skal justeres/smøres
2-mas:Jeg tilsutter mig 100% den ældgamle antagelse om at højttaleren ER det vigtigste led i et anlæg.Forudsat at der er synergi,forstås.Det er der her i huset
__________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige spurgt sælger om det er originalfoto på auktionen på qxl.dk over denne TR2075.Den har virket SÅ bekendt.Og inden sælger når at svare,så kan jeg meddele at billedet IKKE er originalfoto.Det stammer fra denne gamle traver på tysk ebay: TR2075 fra Tyskland(399 Euro)
Useriøst ikke at oplyse om billedet er originalt eller ej.Der kunne sagtens være en der ville blive slemt skuffet.Tænk hvis den er meget skrammet og ridset,i stedet for?
Sådan ser den fra tysk eBay ud(og det er 100% den der er afbilledet på qxl.dk):
Sjovt at det var det allerførste billede jeg fandt i min mappe over billeder af TR2075  __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skarpt observeret Tante .....du har sgi' OGSÅ evner som efterforsker 
Sælger har fået endnu et spørgsmål...
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt detektivarbejde Tante! Så var det lige akkurat den som vi sad og talte om i fredags. Det er useriøst at sælge grej på den måde, når man ikke oplyser at det er et såkaldt "modelfoto". Jeg har hørt om folk som er røget i "Bad standing" for mindre end det! 
Jeg skal nok passe godt på din cykelpumpe, og din CD, og din 3015A'er, og, og, og... og ja, den Franz Beckerlee soloplade er nærmest lige til at lukke op og sk i! "Desperat" er ramt spot on. 
Jeg fandt ellers lige en dobbelt LP i dag (genoptryk fra 1980) med Midnight sun's andet og tredje album: "Walking Circles" og "Midnight Dream".

Det er ikke helt uden evner, selvom Allan Mortensen havde forladt bandet efter den første plade. Det er med Frank Lauridsen på vokal, men stilmæssigt læner han sig ret godt op ad Mortensen. Og det er stadig med Susanne Salomonsen på kor, blandt andre. 
Mashuro: Tak for de pæne ord omkring min Sansui/JBL kombination. Det er vist et helt ok match jeg har ramt der. Ingen grund til at opgradere på det område lige med det samme. Og ja Mashuro, min overbo kommer til at få et Hate/Hate forhold den White Zombie cd. 
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig,Seansmiller.Undgå bøvlet og oplys at dette ikke er et originalfoto.Man kan ikke annullere bud på qxl.dk som man kan på eBay.....jeg havde nok nægtet at handle,selvom jeg var 'vinderen'.For man aner ikke hvad man køber.Det ville sælger selv være udenom,efter min mening.Der er jo et gebyr,når en pris er nået.......Det undrer mig,når sælger ellers har 100% positiv rating?
2-mas:Hvad spørger du om?Man kan ikke se det,hvis sælger ikke svarer.......
Fa'en stå i at ha' stået på hovedet for at få et ordentligt stereo-anlæg.Jeg hører Beatles:'Rubber Soul'.....i mono!!Det er trykt overalt på innercoveret  Ellers go' musik fra Seansmiller's udbunke  Forresten hed nummeret jeg lige hørte 'Norwegian Wood' __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante < spørger hvordan den ser ud....både ind- og udvendig.....om der er synlige ridser/skrammer/skader ?
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|