Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 08:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Tandberg setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 273
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 August 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Mellemhjulet skrev:

@Tunghør: Jeg sætter en superretometerfordeler ind i TR2075, så kan den ikke være mere toptunet. (Superretometerfordeler er en god norsk opfindelse....) Skulle den ikke være klar når du kommer hjem, kan du bare låne en Huldra 9 el. 10, eller en TR1000. Huldra 8 tør jeg ikke låne dig, er bange for at Tanten får øje på (og for) den Tak for sidst iøvrigt, skægt hvor meget højttaleren betyder for lyden.

Jeg skulle næsten have en signatur der hed: "Alle mine Tandberg radioer spiller hele tiden"

Det lyder som en avanceret sag, sådan en superretometerfordeler..

Mht at låne, så har jeg jo et lille naimsæt i baghånden, til de perioder hvor mine tandbergappater ikke vil spille - så jeg klarer den nok uden at låne. Tak for tilbuddet, ellers

Den signatur du taler om - skal den forstås sådan at 75'eren spiller oppe hos dig? Så er det lige ved at jeg tror der hviler en forbandelse over min lejlighed. Måske jeg skulle tjekke strømmen, som Rlb snakkede om..
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 11 August 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Tante < har ikke noget foto, men vil da prøve at arrangere en bustur for tegneserieholdet ....hvor ska' vi hen do' ?.....en tur op og nyde udsigten på TandbJerg ?..ligger nok tæt ved Norgestoppen . Reklamen på siden af bussen har r-i-b jo konstrueret, men forestiller mig at forreste del af bussenn naturligvis er til personalet, midterperronen er til hjemmebiografen og bagerste del med sæderne til de betalende gæster....DET RULLER  

Er også superglad for 3011 valget...og tænk sig at have 2075 som "reserve".....HCA kunne ikke ha' skrevet et bedre eventyr

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
Er du forresten med på fredag,Krenzler?Du er i hvert fald velkommen

Det kan jeg da umuligt afslå. En shoot-out mellem 2 giganter. En triumferende vinder - en flæbende taber. Ét styks apparat der straks derefter massakreres med en motorsav eller et andet for hånden liggende powertool.

Men spøg til side: Jeg skal lige høre mere om hvordan i har arrangeret det logistisk.

Mvh.
Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 August 2007 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

2-mas:Du må kende en med et digi-cam,der kan ta' et billede og lige maile det til dig Det bliver sjovt

Krenzler:Planen er at Seansmiller smider Sansui'en her(min mor bliver lige nødt til at være her og tage imod).Og så dukker I op i løbet af eftermiddagen.Gerne ved 16.30-tiden.Det er jo lidt af et projekt Når vi runder af,så er det meningen at I skal med taxa hjem,medbringende Sansui'en og min TR2075(samt min Tandberg cd-afspiller),og så ses vi til mere reciever shootout om lørdagen inde hos Seansmiller.Når jeg så skal hjem,er det med taxa med min lækre TR2075.Det er vist den allerbedste løsning.Vi slipper for at køre S-tog med vores ret uhandy kasser Genialt

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Tante Berg: OK - Jeg skriver mig det bag øret i første omgang. Skal nok vende tilbage.

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 August 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Tante Berg skrev:
2-mas:Du må kende en med et digi-cam,der kan ta' et billede og lige maile det til dig Det bliver sjovt

Krenzler:Planen er at Seansmiller smider Sansui'en her(min mor bliver lige nødt til at være her og tage imod).Og så dukker I op i løbet af eftermiddagen.Gerne ved 16.30-tiden.Det er jo lidt af et projekt Når vi runder af,så er det meningen at I skal med taxa hjem,medbringende Sansui'en og min TR2075(samt min Tandberg cd-afspiller),og så ses vi til mere reciever shootout om lørdagen inde hos Seansmiller.Når jeg så skal hjem,er det med taxa med min lækre TR2075.Det er vist den allerbedste løsning.Vi slipper for at køre S-tog med vores ret uhandy kasser Genialt

Sig mig - er DSB ikke gået glip af en koordinator der endelig  kunne sætte tingene på skinner for dem

seansmiller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006
Sendt: 11 August 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

R-l-b: Du har gjort det igen.   Jeg var ved af få morgenkaffen galt i halsen af grin over din Tandberg Chainsaw Massacre.  Billedet kunne være taget 5 minutter før at Tante Berg skal ud og købe noget Sansui grej.   Just kiddin' Tante.... Jeg glæder mig meget til vores lille test i næste weekend.  Ved 16:30-tiden på fredag lyder fint med mig.  Vi aftaler lige nærmere mht. at få smidt min receiver af hos dig på fredag.

Krenzler: Du er meget velkommen til vores receiver shoot-out. Hvis du har tid og lyst begge dage så kommer du bare. Jeg skal som sagt have en taxa hjem med alt grejet fredag aften, så du behøver jo ikke at spekulere på hvordan du kommer ind mod byen hvis det skulle blive sent.

Til top Vis seansmiller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af seansmiller

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 August 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Tante Berg & seansmiller:

Jeg tror at jeg nøjes med at dukke op til part 2 om lørdagen. Det må være nok Tandberg-snak & langhåret musik for én weekend.

Mvh.

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Tante < finder ud af noget med digicam

Nogen der har lyst http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10840720&sid=xz1 1abcHzNc7945021&WT.svl=Link  ?

Go' serie den der ....fniiiz

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Hallo Tante, trådens konge, far Simpson, er du stadig iblandt os ?

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2007 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Der blev snakket brugtpriser for lidt siden.Et par Hifi System 12 til 500 kroner.Hvad prisen egentlig er,er svært at svare på,ved nærmere eftertanke.For nogle er 500 kr en 'nice price'....Jeg synes dog at det er 150-200 kroner for meget....mindst!!(selvom de er mint...og måske ikke.Svært) Også fordi det er en umulig højttaler at tjekke.Man kan måske høre den,og lyder den godt,så bør man købe.Men man kan ikke se standen på enhederne!Der skal man skille hele højttaleren ad.

2-mas:Det kunne være SÅ morsomt at se dig(og alle andre) i den simpsonificerede udgave Der er stadig et par ansigter ledige i vognen :

Klik her: Simpsonize me now!!

R-l-b,det er et fantastisk grotesk billede! Og utroligt som du gav Tunghør den mindste statur i indkøbsvognen. Han er ganske rigtigt ikke så høj.Sjovt at du valgte den lille fyr i de røde sko til ham

R-l-b:Jeg optager på livet løs.Jeg har dog valgt cd-mediet fra.Jeg er ikke tilfreds.Der er lidt 'Prinsessen på Ærten' over det.Men det er altså rigtigt meget bedre fra vinyl,så dermed er det vinyl! Det har været svært at finde decideret klavermusik,især i min vinyl-stak.Men det er lykkedes mig at optage et helt BASF Chrome-bånd.Det lyder rigtigt godt i mine Tandberg-båndoptagere(selvfølgelig ).Nu bliver det spændende om det lyder godt på dit eget grej.Ellers må du sende mig din Revox båndoptager,så jeg kan justere den ordentligt ind Jeg sender båndet onsdag.Det bliver spændende at høre om.Ikke mindst er musikvalget MEGET blandet

...........og så er det lige ved at være op over.Reciever shoot-out mellem Sansui G8700DB og Tandberg TR2075

Sansui:

Tandberg:

Det skal blive interessant.Jeg vil tro at Sansui'en spiller 'lysere' end Tandberg.Jeg vil tro at den læner sig op ad Tandberg TR2080.Alene byggeåret indikerer den lyd(78/79.....ikke,Seansmiller?).Skulle testen konkludere at Tandberg ikke kan være med,så vil jeg jo til enhver tid hævde at det er dybt uretfærdigt at komme anstigende med en 160 Watt's reciever,og kæmpe mod Tandberg's sølle 75 Watt...........men mon ikke min signaturtekst endnu engang taler sandt?Jeg tror det....... Du ka' ta' det,Seansmiller.Indtil videre Jeg glæder mig til på fredag

Seansmiller:Du står også for et fantastisk billede Jeg har haft det som 'wallpaper' gennem ugen,men lige nu er det R-l-b's indkøbsvogn(Kickass Tandberg )

2-mas:Never worry,engang imellem er der lige et pusterum her på tråden Flot grej du har stablet op.Hvad er det for nogle sorte æsker på toppen af TR2075?Personligt har jeg det sådan at der helst ikke må stables på min meget flotte TR2075.Pas på med det,træet du ved

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Tante < har det egentlig på samme måde mht. stabelmønster, men sådan en sort farisær Sony burde vel slet ikke være med ? ....for at være helt ærlig, er der p.t ikke mere træ til endnu en hylde . Inden tråden og Tandberg kom på banen var der kun 2 hylder og det var nok ...men hva' pokker man kan vel bygge i højden ?

Simpson the sixth er på vej....han er heller ikke så høj og de røde sko er der sgu en der har snuppet, så kommer nok med rødt slips

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

DER ER NØRDER OG SÅ ER DER

Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Sendt: 14 August 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Der mangler lidt fra 1000 serien
men føj hvor er de gode de billeder, næsten livagtige

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Arbejder du med noget lignende? For hvis ikke bør nogen da straks ansætte dig.

Jeg synes jo nok at du havde været en smule fraværende. - Stor kunst tager tid.

Genialt med Guldtuborg bagved rating logoet. Og så den glade Hr. Tante Berg i hans seneste Tandberg erhvervelse. "Fremad mod uudforskede solsystemer!".

Der er nok lige nogen derude der skal have ryddet skrivebordet kan jeg forestille mig.

P.S. Var det med vanilje at du skrev "TO-DISC"? (bare sig ja, uanset... ).

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2007 kl. 05:33 | IP-adresse registreret  

R-l-b,du er Mesteren Super-detalje med Guldtuborg nede i hjørnet... Og så med modelbetegnelserne på brystet
Det ka' være at vi kan overtale Matt Groening(skaberen af Simpsons) til at lave et afsnit,med The Unusual Suspects?The sky is the limit!

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

I skulle jo gerne kunne holde modet oppe til fredag/lørdags mødet med Sansui 

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Hello to the unusual suspects

From out of space Simpson the seventh, member no. 3026a has landed, but where is that wagon ? Are you going to collect some of the heavy stuff on ebay.com ? This is getting nerdy 

r-i-b, does it stand for Really Imaging Best ? ....youre the champ, thanks dude 

seansmiller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006
Sendt: 15 August 2007 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Tante Berg: Selvfølgelig kan jeg tage noget gas.  Og du ved jo godt at der næsten kan være to TR 2075'ere inden i min rummelige kilowatt-slugende Sansui?  

R-l-b: Hvad kan jeg sige andet end at det er nogle fantastisk gode tegninger du laver!  Og Tunghør er iført Huldra-dragt.

2-mas: Du er nødt til at smække din Simpson klon på i fuld størrelse.

Til top Vis seansmiller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af seansmiller

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

ok SeansPiller her er han så.....er det godt nok Sean-sui ?

<< Forrige Side af 273 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes