| Forfatter |
|
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellemhjulet skrev:
@Tunghør: Jeg sætter en superretometerfordeler ind i TR2075, så kan den ikke være mere toptunet. (Superretometerfordeler er en god norsk opfindelse....) Skulle den ikke være klar når du kommer hjem, kan du bare låne en Huldra 9 el. 10, eller en TR1000. Huldra 8 tør jeg ikke låne dig, er bange for at Tanten får øje på (og for) den Tak for sidst iøvrigt, skægt hvor meget højttaleren betyder for lyden.
Jeg skulle næsten have en signatur der hed: "Alle mine Tandberg radioer spiller hele tiden" |
|
|
Det lyder som en avanceret sag, sådan en superretometerfordeler..  Mht at låne, så har jeg jo et lille naimsæt i baghånden, til de perioder hvor mine tandbergappater ikke vil spille - så jeg klarer den nok uden at låne. Tak for tilbuddet, ellers  Den signatur du taler om - skal den forstås sådan at 75'eren spiller oppe hos dig? Så er det lige ved at jeg tror der hviler en forbandelse over min lejlighed. Måske jeg skulle tjekke strømmen, som Rlb snakkede om..
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Er du forresten med på fredag,Krenzler?Du er i hvert fald velkommen  |
|
|
Det kan jeg da umuligt afslå. En shoot-out mellem 2 giganter. En triumferende vinder - en flæbende taber. Ét styks apparat der straks derefter massakreres med en motorsav eller et andet for hånden liggende powertool.
Men spøg til side: Jeg skal lige høre mere om hvordan i har arrangeret det logistisk.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas:Du må kende en med et digi-cam,der kan ta' et billede og lige maile det til dig  Det bliver sjovt
Krenzler:Planen er at Seansmiller smider Sansui'en her(min mor bliver lige nødt til at være her og tage imod).Og så dukker I op i løbet af eftermiddagen.Gerne ved 16.30-tiden.Det er jo lidt af et projekt  Når vi runder af,så er det meningen at I skal med taxa hjem,medbringende Sansui'en og min TR2075(samt min Tandberg cd-afspiller),og så ses vi til mere reciever shootout om lørdagen inde hos Seansmiller.Når jeg så skal hjem,er det med taxa med min lækre TR2075.Det er vist den allerbedste løsning.Vi slipper for at køre S-tog med vores ret uhandy kasser  Genialt __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg: OK - Jeg skriver mig det bag øret i første omgang. Skal nok vende tilbage.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg & seansmiller:
Jeg tror at jeg nøjes med at dukke op til part 2 om lørdagen. Det må være nok Tandberg-snak & langhåret musik for én weekend.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Tante, trådens konge, far Simpson, er du stadig iblandt os ?

|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der blev snakket brugtpriser for lidt siden.Et par Hifi System 12 til 500 kroner.Hvad prisen egentlig er,er svært at svare på,ved nærmere eftertanke.For nogle er 500 kr en 'nice price'....Jeg synes dog at det er 150-200 kroner for meget....mindst!!(selvom de er mint...og måske ikke.Svært)  Også fordi det er en umulig højttaler at tjekke.Man kan måske høre den,og lyder den godt,så bør man købe.Men man kan ikke se standen på enhederne!Der skal man skille hele højttaleren ad.
2-mas:Det kunne være SÅ morsomt at se dig(og alle andre) i den simpsonificerede udgave  Der er stadig et par ansigter ledige i vognen  :
Klik her: Simpsonize me now!!
R-l-b,det er et fantastisk grotesk billede!  Og utroligt som du gav Tunghør den mindste statur i indkøbsvognen. Han er ganske rigtigt ikke så høj.Sjovt at du valgte den lille fyr i de røde sko til ham
R-l-b:Jeg optager på livet løs.Jeg har dog valgt cd-mediet fra.Jeg er ikke tilfreds.Der er lidt 'Prinsessen på Ærten' over det.Men det er altså rigtigt meget bedre fra vinyl,så dermed er det vinyl!  Det har været svært at finde decideret klavermusik,især i min vinyl-stak.Men det er lykkedes mig at optage et helt BASF Chrome-bånd.Det lyder rigtigt godt i mine Tandberg-båndoptagere(selvfølgelig  ).Nu bliver det spændende om det lyder godt på dit eget grej.Ellers må du sende mig din Revox båndoptager,så jeg kan justere den ordentligt ind  Jeg sender båndet onsdag.Det bliver spændende at høre om.Ikke mindst er musikvalget MEGET blandet
...........og så er det lige ved at være op over.Reciever shoot-out mellem Sansui G8700DB og Tandberg TR2075
Sansui:
Tandberg:
Det skal blive interessant.Jeg vil tro at Sansui'en spiller 'lysere' end Tandberg.Jeg vil tro at den læner sig op ad Tandberg TR2080.Alene byggeåret indikerer den lyd(78/79.....ikke,Seansmiller?).Skulle testen konkludere at Tandberg ikke kan være med,så vil jeg jo til enhver tid hævde at det er dybt uretfærdigt at komme anstigende med en 160 Watt's reciever,og kæmpe mod Tandberg's sølle 75 Watt...........men mon ikke min signaturtekst endnu engang taler sandt?Jeg tror det.......  Du ka' ta' det,Seansmiller.Indtil videre  Jeg glæder mig til på fredag
Seansmiller:Du står også for et fantastisk billede  Jeg har haft det som 'wallpaper' gennem ugen,men lige nu er det R-l-b's indkøbsvogn(Kickass Tandberg  )
2-mas:Never worry,engang imellem er der lige et pusterum her på tråden  Flot grej du har stablet op.Hvad er det for nogle sorte æsker på toppen af TR2075?Personligt har jeg det sådan at der helst ikke må stables på min meget flotte TR2075.Pas på med det,træet du ved __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
DER ER NØRDER OG SÅ ER DER 
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 05:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
I skulle jo gerne kunne holde modet oppe til fredag/lørdags mødet med Sansui
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello to the unusual suspects 
From out of space Simpson the seventh, member no. 3026a has landed, but where is that wagon ? Are you going to collect some of the heavy stuff on ebay.com ? This is getting nerdy 
r-i-b, does it stand for Really Imaging Best ? ....youre the champ, thanks dude 
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok SeansPiller her er han så.. ...er det godt nok Sean-sui ? 
|
| Til top |
|
| |