| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er STORT seansmiller!!  Den ryger lige i mappen.
Nyt avatar...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot SeansMiller!
Mellemhjul - nej jeg har ikke fundet en Batterisuper 1 på lodsen - det er en fra en norsk side - jeg prøvede bare at få dem tilbage på tandbergsporet - men ak
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at blive på sporet: Kun 2½ time tilbage. Det er dog ved at være lidt sent til forespørgsel angående shipping uden for DE (hvilket sikkert ikke er et problem(?)).
Buy from eBay @ your own peril...
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal i have. Fedt avater Krenzler. 
Tante: Har du set at "din" gamle pladespiller er på eBay for tiden? TT 5000. Dem ser man da ikke alt for tit. Mon ikke der skulle være en Norsk Tandberg samler som lige står og mangler den i samlingen?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
2000-2500,- er vel ganske OK for en rimelig "strøken" TR 2075. Gav sælgers svar noget indtryk af personen?
P.S. Jeg skal ikke købe.
Edit: Jo tak seansmiller.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
2000-2500,- er vel ganske OK for en rimelig "strøken" TR 2075. Gav sælgers svar noget indtryk af personen?
P.S. Jeg skal ikke købe.
Edit: Jo tak seansmiller.  |
|
|
Han var kort og kontant og ikke afskrækkende.Tror han er okay..... __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
All right guys - you asked for it - you have been Jackassed
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den film vil jeg gerne betale for at se!
Flot håndværk - også selvom jeg er tossen med hjelm.
Hvis det nu er en film om en gruppe Tandberg nødder(  ) - Hvad er det så vi springer i luften i baggrunden?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
mindst en 2075 og en 330'er
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
De 2 apparater er bygget så godt at de tager en eksplosion i stiv arm. Det kan man jo selv se på billedet. Godt kram det Tandberg.
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 02:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer nu Seansmiller - man oplever pludseligt at  nørder  vender deres vrede mod deres fascination
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 03:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og vi andre står bare og smiler i baggrunden.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op,hvor er det her sk*de skægt  Det er længe siden jeg har grinet så godt  Seansmiller's 'The Unusual Suspects' er et genialt billede  Og R-l-b,dine filmplakater er bare ustyrligt morsomme.De er groteske  Tak for dem.Alle frembringelser ryger i en mappe for tid og evighed......
Krenzler:Du har fået en fed avatar  Jeg prøvede lige selv,men det bliver for småt med min egen Simpsons-klon.Så indtil videre er det stadig Buford T Justice
R-l-b:Jeg må lige rette dig/jer lidt.Masakren på Tandberg-højttaleren......det er en TL5020,og ikke en Studio Monitor.Pyh ha, det havde også været FOR stærkt,hvis det havde været den ægte vare
.....................................
Er der en TR2075 på vej til Danmark nu?Jeg nåede ikke at følge med helt til den bitre ende(den fra eBay).Prisen var iorden, hvis ellers det ikke var en 'and'.
Min kammerat der var her igår,er som sådan ikke til recievere.Men han kan godt høre at det lyder godt.Jeg måtte lige vise ham min Pioneer SX850 også,og sætte den til så han kunne høre den.Den gør det altså ualmindeligt godt,uden helt at gøre det samme som Tandberg TR2075  Vi hørte udelukkende vinyl igår(pga ledninger,eller rettere mangel på samme).Den TT500(pladespiller) som jeg fik for 75 kroner er et fantastisk køb,ingen tvivl om det!!  Den er 35 år gammel
Nu ser jeg rigtigt frem til at få fornemt besøg af en lækker Sansui-reciever på fredag.....Er nerverne ved at være på højkant,Seansmiller?  Det bliver meget spændende  Som en lille bonus,så skal du se (og måske høre) min Pioneer SX850 også  Det bliver et helvede af recievere alle vegne
Seansmiller,du nævner Tandberg TT5000(pladespiller).Den er ikke specielt sjælden.Den er jævnligt på hhv eBay og norsk qxl.Det er en Dual fra fødslen(jeg husker ikke modellen).Min TT500 er noget sværere at opdrive.Men med lidt tålmodighed er det muligt  Lidt sjovt at du har sådan en stående som reservedels-apparat __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-i-b fede film du der har skabt .....ligger stadig flad af grin...kommer der også "the ultimate edition" ? r-i-b står måske for Reklameguruen IB ? 
Forsøgte ogå en "Simsonizing", men kan det passe det ikke virker uden at man oploader et foto i den korrekte størrelse ? Sådan et har jeg sgutte øv , men spørgsmålet er jo også, om i har åbnet for nye medlemmer i den eksklusive klub, og om man er suspect nok ? 
Tante < Fulgte med på Ebay.de i nat indtil 20 min. før slut, og der var stadig ikke kommet nogle bud, så mon ikke den 2075'er forbliver i Tyskland indtil videre ? Samme sted er der også gudeproduktet... en 3001'er ....jeg valgte folkemodellen 3011 fordi den er analog, selvom der også var en 3031'er på banen. 3001 er nok udelukket pga. manglende "tid" hihi....oprustningen er slut og har jo også haft sin pris...har fået lyttet en del, og 3000-serien ER verdensklasse .
Det er ikke "heins", der har leveret, er det ikke kun ketchup han har ? . 2055 kom fra Holbæk, 2075 fra Hammel, 3011 fra Hirtshals og resten fra Frederikshavn.....TAK for det DUX1 . Der er blevet lyttet på alle apparaterne undtagen 2055 inden køb, så det er ikke meget mod der er udvist .
Takker Tantes Lyd Service for de konstruktive indretningstips, fedt at blive TÆPPEbanket med god vejledning . Træ og stoffer (ja altså dem på møblerne ) er der nok af, men den tykke berber må lige vente lidt.
Har i set, hvad 2055 er budt op i på norsk QXL nu ? Chokerende...
Nå god weekend til alle på tegneserieholdet ! jeg må ud og køre min bus....med en l**tEradio i .
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
| Er der en TR2075 på vej til Danmark nu?Jeg nåede ikke at følge med helt til den bitre ende(den fra eBay).Prisen var iorden, hvis ellers det ikke var en 'and'. |
|
|
Den røg til en tysker for de laveste 229,-€. Sikkert et ganske godt køb han har gjort sig der.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 11 August 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
R-l-b:Jeg synes også at Buford T Justice er den bedste avatar til mig  Jeg kan dog godt li' ham sherrif Pepper også  Det er lidt sjovt,for når jeg eksperimenterer med en ny avatar,så ser det bare 'forkert' ud.Det skal vist bare være som det er
Jeg har lige haft et grineflip igen,sådan helt alene her lørdag formiddag over morgenkaffen.....Det er groteske filmplakater  Især den med 'Tandberg Masakren'  Som Krenzler siger,så står der 4 mand og smiler i baggrunden,mens undertegnede er gået amok med motorsaven.......  Hvor får du det fra,R-l-b??
2-mas:Jeg har selv haft 3011'eren.En lækker tuner!  Jeg tvivler stærkt på at du bliver HELT tilfreds med 3031..... Alene pga digital-skalaen.Du vil med garanti savne den 100% analoge tuner(3011).Det er mit gæt,i hvert fald.Jeg er til gengæld helt sikker på at dit 3000-setup spiller og lyder i verdensklasse  Det er bare fedt at høre at du er 110% tilfreds med Tandberg.Skulle du finde på at skille dig af med det,så vil du for evigt savne det(tro mig  ).
Med hensyn til billede-upload til Simpsonize me!,så skal det være ret præcist.Jeg vil anbefale dig at redigere dit billede i Picture Manager,i Office  Det er hyleskægt  Du må lave din Simpsons-klon og sætte os allesammen ind i din bus,med dig som chauffør!  Måske med en Tandberg-reklame på siden af bussen.....  Go' weekend,2-mas
Krenzler:Jeg var lige inde og se hvem der tog den TR2075'er.Den er røget til Berlin.For en meget hyggelig pris  Er du forresten med på fredag,Krenzler?Du er i hvert fald velkommen __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |