| Forfatter |
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan ser du mon ud r-l-b?
|
| Til top |
|
| |
ulfsn Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2007 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
2-mas skrev:
|
Tante < med den lyd Tandberg præsterer, er det vel ikke underligt at priserne er stigende ? Samtidig bliver der færre og færre apparater, men mon det fortsætter med de stigende priser ? Havde kontakt til den lokale radio- & tvservice igår, og der sagde de at 2075 er et klenodie, som man burde eje og ikke mindst PLeje . Han pointerede at lyden var fantastisk, og at man ved måling med oscilloskop fik samme signal UD som det der går ind, endda også med volumeknappen i bund ! . Iflg. dem gjaldt det iøvrigt også 2080'eren.
Selv er jeg også MEGET imponeret over 3000-serien, der er gåsehud, ståhår, andehud, myreP***er osv. efter hver lytning.....det er bare SÅ FEEEE' .
Hifi System 12 til 50kr....øøøh Tante har du ikke overvejet et nyt job som indkøber ? ...mindes jo også stadig dit "indkøbstogt" til det østjyske 
Guld Tuborg < ja pengene ruller (ud), men er man tilfreds med det man har fået, er det vel heller ikke så ringe endda ? "Skandalus Bankoruptus" er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at vi har handlet for dårligt og dyrt, men måskke bare at der lige nu ikke er flere "disponible" beløb .
Disse 2 fætre øverst her
er netop ankommet hertil , hvorimod 2055 har sagt farvel . Har nu de 4 apparater i 3000-serien jeg vil ha' samt SM og 2075, og det samlede regnestykke viser en udgift på 13.100,-. Det er sæføli' mange penge, men hvad betyder det med den verdensklasselyd man har fået ? . Iøvrigt er de daværende "nypriser" ialt 43.000,- ,så der kommer INGEN klager fra det jyske . Dog er det sikkert, at der ikke er behov og "tid" til at byde på mere foreløbig.
Tante jeg vil også gerne med ind i DET undervisningslokale, men sgutte for at købe Tandberg . Et eller andet firma køber måske alt det udstyr, men hvad kan man som person dog bruge alle de ene apparater til ?
I modsætning til det på Vestegnen, må man sige, at der HER er ved at blive banket et godt tegneseriehold op.....go go go boys ......Team Tandberg rules 
Mellemhjulet + ulfsn < må altså også tilslutte mig.....ved heller nix hvad en superretometerfordeler er ....minder den om en multiakselbiturbofordelingsaccelerator ? 
|
|
|
Lurer litt på om det er noe av det samme som en dobbel fustasjeopphengningsforkopling,og da vet jeg godt hva der er __________________ Egentlig holder det med Tandberg,men det er mye som er morsomt likevel..
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se der er en grund til at jeg holder mig til virkeligehedens vintage og ikke skal gøre mig i fiktive simpsonsverdene - det går altid galt når jeg prøver at transfigurere mig til et andet univers
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool billede r-l-b.  Du har godt styr på Photoshop. Jeg tror at jeg vil prøve at lege lidt med dét program.
Da jeg ikke har set dig "in the flesh" kan jeg ikke verificere dit bevis' gyldighed men jeg stoler da på at det holder i retten.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
næsen - næsebrillerne - øjenbrynene - håret - tja det var så tæt jeg kunne komme inden det gik galt -jeg savnede især et lidt trindt "karlsson på taget" look  til at sætte prikken over i'et -
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
R-l-b:Suverænt!!  Jeg tænkte et eller andet sted nok at du så cirka sådan ud  Jeg gemmer dit flotte billede,sammen med de andre 'usual suspects'  R-l-b,hvis ikke jeg får gæster idag,så laver jeg bånd nummer to til dig(med klaver).Det bliver optaget på din TCD320,som bånd nummer 1 blev det.....den gør det ualmindeligt godt!!  Jeg beklager at det liiige tog lidt ekstra tid..... __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede i øvrigt at det var Tante selv der var på Tantes avatar - så hans simpson overraskede mig mest - de andre tja det må jo blive verificeret en gang til et Tandberg-Revox Shoot-out
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er alle (foreløbige) billeder arkiveret for fremtiden i en mappe døbt "The Unusual Suspects".
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mens i har travlt med jeres tegneserier vil jeg lige nævne at superretometerfordeleren (Hvad hedder den på norsk?) er den dims der sidder i passagersiden under instrumentbrættet. Den er lidt defekt, da den har været udsat for sabotage............ Det er ganske enkelt det hemmelige våben i topfart i bilen, og en meget norsk opfindelse  Den bliver vist i video stumpen her: http://www.youtube.com/watch?v=2CqEoDzHFnoSkurken i filmen kører iøvrigt for et firma kaldet "Snake Oil", lyder lidt som en audiofabrikant eller to
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
"NOBODY makes Sheriff Buford T. Justice look like a possum's pecker."
Possum = Opossum.
Pecker = Tjae... Tissemand.
IMDb - Memorable quotes.
Du er en hård hund Tante.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellemhjulet skrev:
Mens i har travlt med jeres tegneserier vil jeg lige nævne at superretometerfordeleren (Hvad hedder den på norsk?) er den dims der sidder i passagersiden under instrumentbrættet. Den er lidt defekt, da den har været udsat for sabotage............ Det er ganske enkelt det hemmelige våben i topfart i bilen, og en meget norsk opfindelse
Den bliver vist i video stumpen her:
http://www.youtube.com/watch?v=2CqEoDzHFno
Skurken i filmen kører iøvrigt for et firma kaldet "Snake Oil", lyder lidt som en audiofabrikant eller to |
|
|
Fedt klip!  Fede motorlyde. Den bør man da sådan set have i samlingen. Her er den på DVD hos Laserdisken. Lidt billigere hos Axel Music. Den koster kun 100,- hos TP Musikmarked.
Mellemhjulet: Simpsonize??
Edit: "Filmen er iøvrigt indehaver af en unik rekord. Alene i Norge har Flåklypa Grand Prix solgt mere end 5,5 millioner biografbilletter - i et land med kun 4,5 millioner indbyggere! Ingen anden film i verden har tilnærmelsesvis haft samme succes på et lokalt marked."
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mon ikke han er blevet til på baggrund af Sheriff J.W. Pepper:
[ to Trooper on Radio] NOW YOU LISTEN TO ME TROOPER BOY! We got a swamp full of Black Russians travelling fast enough to beat the band down here
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live and Let Die.
Ham Clifton James har da godt nok spillet Sheriff/politimand og lignende i mange film.
Off-topic landslide ahoy men Hr. Berg kan nok godt tage det.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roger over and out and back to: 
da da da da daaaaaa Batterisuper 1 
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Roger over and out and back to:

da da da da daaaaaa Batterisuper 1 
|
|
|
Nu igen  Nu vil jeg altså snart besøge de der fantastiske genbrugspladser i whiskey bæltet du frekventerer og skrabe til mig
|
| Til top |
|
| |
seansmiller Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 10 August 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro: Du er hermed havnet i dårligt selskab! 

|
| Til top |
|
| |