Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
Sendt: 29 September 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
Hej Mono
Monolake skrev:
Hej Rytmik det kan du tro der gør kom hjem ved 15 tiden med 12 stk vinyl jazz rock og blues skiver så er meget spændt på at høre det...hvad med dig fik du købt nogle cder i dag..
Ja det blev til den nye med Patricia Barber "Mythologies" og gode gamle Miles Davis "Porgy and Bess". Du har vel også fået handlet lidt?
Monolake Lukket konto Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
Sendt: 29 September 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
Hej don ja de er fra Clearaudio og det er noget som virkelig virker godt du må du bare eje og ja llækkert ser det også ud jeg ville lige høre om du ike har et billede du kan smide ind her på tråden af din plov hvordan hænger den og hvor står den...
Rytmik uha ja jeg skal og have noget vinyl med hende for det er godt nok lækkert musik..
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
hehehheheh det er sgu god stil jeg sidder og nyder musikkén på min nye amp perreaux r200i hold fast den kan synge lyden er silkeblød .... og imorgen kommer der billeder..
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
ja den spiller over forventning det er bare en drømme amp lyden er bare silkeblød meget ørevenlig men med rigelig power men ikke på den pågående måde...
Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Ja Monolake, du er sq ved at have det vilde setup (Læs; VILDE!), og jeg ser virkelig frem til at komme ned og høre det engang, og ikke mindst møde dig i det virkelige liv... :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum